PDGA:n jäsenyys

PDGA-tiedotus ja -keskustelu.

Valvoja: HALLITUS

Avatar
kaasunaamari
Viestit: 57
Liittynyt: La 18 Helmi 2006, 14:34
Oikea nimi: Niko Alander

Re: PDGA:n jäsenyys

Viesti Kirjoittaja kaasunaamari »

kyllähän se on SFL:n moka jos sinne lähetetään vuodesta toiseen vajaat tiedot vaikka hyvin tunnutaan tietävän mitä he tarvitsevat. En epäile hetkeäkään etteikö tökkisi myös PDGA:lla, mutta ihan turhaa liitto sysää tän vaan heidän niskaan.
No katsotaan monta vuotta menee, että homma alkaa edes jommassa kummassa päässä toimimaan.
JussiL
Viestit: 501
Liittynyt: Ti 12 Huhti 2005, 7:40
Oikea nimi: Jussi Lindberg

Re: PDGA:n jäsenyys

Viesti Kirjoittaja JussiL »

Minä olen vastuussa kaikesta tiedonsiirrosta SFL/PDGA välillä. Tänään on lähetetty viimeisin erä jäsentietoja.

Se, että tässä on yritetty toimia pelaajia parhaiten palvelevalla tavalla ja yritetty puolin ja toisin parsia kasaan vaillinaisia jäsentietoja loppuu tähän päivään. Jos liitolle ei toimiteta tarvittavia yhteystietoja, niin ei se posti osaa todellakaan niitä paketteja toimittaa perille. Kyllä PDGA:lle on pyritty lähettämään kaikki se tieto mitä pelaajista on ollut saatavissa. Liiton tilille kun vain sattuu ilmestymään lisenssimaksuja ilman minkäänlaisia yhteystietoja. Mutta siis tästä eteenpäin en yritä olla joustava, vaan odotan maltillisesti teiltä pyydettyjä tietoja täydellisinä!

Suurin ongelma tänä vuonna on ollut, että listoilla olleiden muutamien puutteellisten jäsentietojen takia yhtään listoilla ollutta jäsentä ei ole käsitelty.

Kerrataan tässä vielä ohjeet jäsenmaksun lisäksi tarvittavasta tiedonvaihdosta pelaajan/liiton välillä. Ei ole haitaksi lähettää näitä tietoja vaikka joka vuosi maksun yhteydessä.

Jäsenmaksun yhteydessä tulee liiton sihteerille ilmoittaa seuraavat tiedot (mikäli ovat muuttuneet edellisestä jäsenmaksu vuodesta):
* Oma nimesi
* Syntymäaika (koskee erityisesti seniori- ja juniorijäseniä)
* Osoitetiedot, puhelinnumero ja sähköpostiosoite

Kilpailulisenssin maksun yhteydessä tulee liiton sihteerille ilmoittaa PDGA:n jäsenmaksua varten lisäksi seuraavat tiedot:
* uusi/vanha PDGA:n jäsen
* PDGA:n jäsennumero (vanhat jäsenet)
* sarja: Pro/Amateur/Junior
* Mikäli tilaat uutena jäsenenä kiekon ja minikiekon (10 €)

Jussi Lindberg
Avatar
tumpsi
Viestit: 735
Liittynyt: Ti 26 Kesä 2007, 15:24
Oikea nimi: Tomi Niemenmaa
Seura: Tampereen Frisbeeseura
Paikkakunta: Oulu

Re: PDGA:n jäsenyys

Viesti Kirjoittaja tumpsi »

letiss kirjoitti:Tää Addie on sama kaveri, mikä mulle on hoitanut sitä "tervetuliaispakettia" eli miniä+kiekkoa alun
kolmatta vuotta. Jos joskus näen kaverin, niin menen kädestä pitäen kiittämään, että
on jaksanut vastailla meileihini monta kertaa, ennemmin, kuin lähettäisi sen paketin, minkä siis
on luvannut hoitaa 5-6 kertaa :-)
sama vika, maileja vaihdeltu ahkeraan jo helmikuusta 2008. tänään viimeksi kirjoittelin. lisäksi allekirjoittanut ei ole saanut ensimmäistäkään mailia koko järjestöltä, pl. addien pahoittelut. olen ilmoittanut useita kertoja osoitteen, mutta ei niin ei.

hieno organisaatio kerrassaan.
Avatar
MikeJones
Viestit: 285
Liittynyt: Pe 24 Elo 2007, 18:01
Oikea nimi: Mikko Järvinen
Seura: Liitokiekkoseura Mustavaris
Paikkakunta: Pori

Re: PDGA:n jäsenyys

Viesti Kirjoittaja MikeJones »

Itse odotan kärsivällisesti, jotta tilani muuttuisi taas currentiksi, mutta olisiko JussiL mahdoton ajatus tiedottaa, vaikka täällä forumilla, nimet joiden tiedoissa on vajavaisuuksia? Itselleni tulee PDGA-meilit jne, mutta current en ole. Tieto siitä pitäisikö minun reagoida jotenkin, jotta omat tietoni eivät toimi hidasteena, olisi hyväksi. Oman kilpailulisenssini olen maksanut jo helmikuussa (tosin seuralle, joka tilitti sen liitolle 2vkoa sitten). Ehkäpä seura(t) eivät toimita vanhojen jäsenien tietoja oikein?

Tämänkin jälkeen odotan kärsivällisenä, enkä moiti ketään!
JussiL
Viestit: 501
Liittynyt: Ti 12 Huhti 2005, 7:40
Oikea nimi: Jussi Lindberg

Re: PDGA:n jäsenyys

Viesti Kirjoittaja JussiL »

Olen tänään pyytänyt ohjeistusta PDGA:lta näiden asioiden kuntoon saattamiseksi.
Kuten edellä ehdotettiinkin, niin laitoin jo pyynnön ilmoitella niistä henkilöistä joiden kohdalla on puutteita yhteystiedoissa.
Laittelen ilmoituksia tänne forumille.

Kaikki tässä viimeisen kuukauden aikana tulleet lisenssit on välitetty siis tänään PDGA:lle.

Moni toimittaa tietonsa hyvin, eivät kuitenkaan ihan kaikki. Osa jäsenseuroista toimii esimerkillisen hyvin.

Puuttuvia tietoja tällä hetkellä:
Matti Oksanen - NEW - AM
- Need Address, City, Postal Code, Birthdate
- Email (optional)
Avatar
Tee8mu
Viestit: 1842
Liittynyt: Su 18 Touko 2008, 12:25
Oikea nimi: Teemu Malmelin
Seura: Nokian frisbeeseura
Paikkakunta: Nokia

Re: PDGA:n jäsenyys

Viesti Kirjoittaja Tee8mu »

JussiL kirjoitti: Moni toimittaa tietonsa hyvin, eivät kuitenkaan ihan kaikki. Osa jäsenseuroista toimii esimerkillisen hyvin.

Parista henkilöstä tuli kyselyä:
Teemu Malmelin - NEW - PRO
- Need Address, City, Postal Code, Birthdate
- Email (optional)
Itseasiassa huomasin ja korjasin erheeni jo noin kuukausi sitten (23.4) lähettämällä tietoni sihteerillenne, joka lähetti ne eteenpäin sinulle, joten tuo asia ei vaadi kyseistä lisävittuilua. Varsinkin jos itse (ilemisesti) jätit tiedot korjaukseni jälkeen toimittamatta.
Eilen lähetin tietoni vielä varmuudeksi suoraan PDGA:lle, jolloin menivät ilmeisesti perille. Se asia lienee kunnossa. Pahoitteluni vielä kerran huolimattomuudestani.
poimis
Viestit: 2284
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 11:14
Oikea nimi: Sami Poimala
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: PDGA:n jäsenyys

Viesti Kirjoittaja poimis »

letiss kirjoitti:Eli eikö olisi kaikkien etu, jos euroopassa olisi oma "toimisto" jäsen- yms. asioihin ?
Olisi. Virallisemman "PDGA Europen" perustaminen on ollut vireillä jo jonkun aikaa, nythän se ei ole mikään oikea taho, vaan lähinnä eri maiden koordinaattoreista koostuva ryhmä.

Unelmissani näen, että jonain päivänä jokaisen maan liitolla on suora päivitysoikeus PDGA:n jäsenrekisteriin, jolloin hommat hoituvat ns. jouhevasti. Vielä emme kuitenkaan ole tässä, vaan joudumme elämään vallitsevan suboptimaalisen tilanteen kanssa.
Avatar
Mixu
Hallituksen jäsen
Viestit: 2088
Liittynyt: Su 01 Tammi 2006, 20:53
Oikea nimi: Mikko Kaakinen
Seura: Frisbeegolfseura 7k
Paikkakunta: Salo

Re: PDGA:n jäsenyys

Viesti Kirjoittaja Mixu »

Purnata on helppo.

Kiitos teille aktiiveille, jotka jaksatte taistella jäsenistön puolesta näiden asioiden parissa. Ymmärtääkseni kukaan teistä ei ole edelleenkään nostanut palkkaa viihdyttämisestämme.

Toivottavasti jaksatte nurinoista ja vastoinkäymisistä huolimatta jatkaa pyyteetöntä duunia.

-Mikko K
Noukka
Viestit: 1066
Liittynyt: Su 01 Loka 2006, 20:35

Re: PDGA:n jäsenyys

Viesti Kirjoittaja Noukka »

Varmaan suurin osa fribaväestä on asiasta samaa mieltä Mixun kanssa. Kiitokset omalta osaltani siitä, että olette hoitanut asioita puolestani. 8)
Avatar
PM
Viestit: 733
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 10:31
Oikea nimi: P.Määränen
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Tikkurila

Re: PDGA:n jäsenyys

Viesti Kirjoittaja PM »

Juu kiitos vaan munkin puolesta :P
Kaikki muu on turhaa paitsi putti!!


http://www.frisbeepoint.fi/kauppa/index.php
letiss
Viestit: 416
Liittynyt: Ke 05 Syys 2007, 9:46

Re: PDGA:n jäsenyys

Viesti Kirjoittaja letiss »

Ilmeisesti viimeyönä on paiskittu, koska minä ainakin olen taas current member.
Avatar
Tee8mu
Viestit: 1842
Liittynyt: Su 18 Touko 2008, 12:25
Oikea nimi: Teemu Malmelin
Seura: Nokian frisbeeseura
Paikkakunta: Nokia

Re: PDGA:n jäsenyys

Viesti Kirjoittaja Tee8mu »

jeps. vihdoin.
Avatar
tumpsi
Viestit: 735
Liittynyt: Ti 26 Kesä 2007, 15:24
Oikea nimi: Tomi Niemenmaa
Seura: Tampereen Frisbeeseura
Paikkakunta: Oulu

Re: PDGA:n jäsenyys

Viesti Kirjoittaja tumpsi »

mua syrjitään edelleen:(
Avatar
tumpsi
Viestit: 735
Liittynyt: Ti 26 Kesä 2007, 15:24
Oikea nimi: Tomi Niemenmaa
Seura: Tampereen Frisbeeseura
Paikkakunta: Oulu

Re: PDGA:n jäsenyys

Viesti Kirjoittaja tumpsi »

Käsittääkseni allekirjoittaneen kilpailulisenssimaksu ja -tiedot on toimitettu liitolle jo ainakin viikko takaperin, mahdollisesti paljon aiemminkin. Tästä huolimatta tilanne on edelleen tämä:
Tomi Niemenmaa #35557
Tampere, Finland
Tomi Niemenmaa's PDGA membership is not current.
Kohdistanko pelonsekaisen kiihtymykseni SFL:lle vai PDGA:lle (Addie Isbellille kenties)? Jos PDGA:lle, niin sehän menee siinä samalla kun kirjoitan jokakuukautisen raporttini arvon Addielle siitä kuinka en edelleenkään ole saanut miniä tai kiekkoa, vaikka ne on lähetetty kuulemma jo kolme kertaa mulle.
Paavo
Viestit: 106
Liittynyt: To 21 Kesä 2007, 9:38
Oikea nimi: Paavo Torkkola
Seura: Frisbeegolfseura 7k
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: PDGA:n jäsenyys

Viesti Kirjoittaja Paavo »

tumpsi kirjoitti:...sehän menee siinä samalla kun kirjoitan jokakuukautisen raporttini arvon Addielle siitä kuinka en edelleenkään ole saanut miniä tai kiekkoa, vaikka ne on lähetetty kuulemma jo kolme kertaa mulle.
Toden puhuakseni et paljon menetä, vaikket kiekkoa ja miniä koskaan saisikaan. Mini ei mahdu juuri minkään bägin minitaskuun ja itse sain ainakin kiekoksi 164-166 grammaisen ESP Stratuksen. No, tietysti jos tykkää seinälle keräillä...
Vastaa Viestiin