PDGA:n jäsenyys

PDGA-tiedotus ja -keskustelu.

Valvoja: HALLITUS

Jarvasto
Viestit: 467
Liittynyt: Ke 23 Tammi 2008, 10:02
Oikea nimi: Jani Toivonen
Seura: Disc Golf Club Provinssi
Paikkakunta: NURMO

Re: PDGA:n jäsenyys

Viesti Kirjoittaja Jarvasto »

Paavo kirjoitti:
tumpsi kirjoitti:...sehän menee siinä samalla kun kirjoitan jokakuukautisen raporttini arvon Addielle siitä kuinka en edelleenkään ole saanut miniä tai kiekkoa, vaikka ne on lähetetty kuulemma jo kolme kertaa mulle.
Toden puhuakseni et paljon menetä, vaikket kiekkoa ja miniä koskaan saisikaan. Mini ei mahdu juuri minkään bägin minitaskuun ja itse sain ainakin kiekoksi 164-166 grammaisen ESP Stratuksen. No, tietysti jos tykkää seinälle keräillä...

Sehän oli ihan loistava se stratus! varma annukka kiekko! painotan sanaa Annukkakiekko
Komia mies ämpäri pääs

DGCP! Disc Golf Club Provinssin Puheenjohtaja
letiss
Viestit: 416
Liittynyt: Ke 05 Syys 2007, 9:46

Re: PDGA:n jäsenyys

Viesti Kirjoittaja letiss »

Paavo kirjoitti: Toden puhuakseni et paljon menetä, vaikket kiekkoa ja miniä koskaan saisikaan. Mini ei mahdu juuri minkään bägin minitaskuun ja itse sain ainakin kiekoksi 164-166 grammaisen ESP Stratuksen. No, tietysti jos tykkää seinälle keräillä...
Itselläni kyse ei ole siitä, saanko jotain "rahan arvoista" vaan siitä, että jos minulle jotain myydään ja
maksan laskun ajoissa, niin odotan, että alle 2v saan myös tilaamani tavarat. Itselläni kauppa-akti
oli puhtaasti "kannatuksen vuoksi" osastoa, mutta kyllä hyväntekemiselläkin on rajansa.
Avatar
tumpsi
Viestit: 735
Liittynyt: Ti 26 Kesä 2007, 15:24
Oikea nimi: Tomi Niemenmaa
Seura: Tampereen Frisbeeseura
Paikkakunta: Oulu

Re: PDGA:n jäsenyys

Viesti Kirjoittaja tumpsi »

letiss kirjoitti:
Paavo kirjoitti: Toden puhuakseni et paljon menetä, vaikket kiekkoa ja miniä koskaan saisikaan. Mini ei mahdu juuri minkään bägin minitaskuun ja itse sain ainakin kiekoksi 164-166 grammaisen ESP Stratuksen. No, tietysti jos tykkää seinälle keräillä...
Itselläni kyse ei ole siitä, saanko jotain "rahan arvoista" vaan siitä, että jos minulle jotain myydään ja
maksan laskun ajoissa, niin odotan, että alle 2v saan myös tilaamani tavarat. Itselläni kauppa-akti
oli puhtaasti "kannatuksen vuoksi" osastoa, mutta kyllä hyväntekemiselläkin on rajansa.
jep.
Avatar
tumpsi
Viestit: 735
Liittynyt: Ti 26 Kesä 2007, 15:24
Oikea nimi: Tomi Niemenmaa
Seura: Tampereen Frisbeeseura
Paikkakunta: Oulu

Re: PDGA:n jäsenyys

Viesti Kirjoittaja tumpsi »

kappas, tuplapostihan se siellä.
Bast
Viestit: 94
Liittynyt: Su 01 Kesä 2008, 20:00
Oikea nimi: Kari Toivonen
Paikkakunta: Lieto
Viesti:

Re: PDGA:n jäsenyys

Viesti Kirjoittaja Bast »

Kaikkia varmaan kiinnostaa hirveästi, kun kerron, että olen maksanut aina jäsenmaksuni suoraan PDGA:n sivujen kautta ja kaikki kortit ja kiekot ja sälät ovat tulleet aina kahden viikon sisällä kotipostilaatikkoon. En osallistu mihinkään kisoihin ja maksan jäsenmaksua ihan kannatusmielessä, joten minulla ei sen jäsenyyden kanssa olisi mitään kiirettäkään.
Ilmeisesti nämä sivujen kautta tulevat käsitellään saman tien ja kootusti Suomesta saadut isommat pläjäykset jonottavat jossain kirjoituspöydän nurkalla tms.
Puttaus on puoli ruokaa
Daddy
Viestit: 25
Liittynyt: Ke 20 Kesä 2007, 12:28
Paikkakunta: Helsinki

Re: PDGA:n jäsenyys

Viesti Kirjoittaja Daddy »

Itseäni kiinnostaisi tietää että onko liitto saanut DGCT:ltä minun maksuni tai että onko liitto laittanut niitä vielä eteenpäin sillä maksoin DGCT:lle maksuni jos n.2-3kk sitten eikä näköjään tähänkään updateen ole jäsenyyteni päivittynyt?????
Hawaa hoplaa mun lysti ei lopu koskaaan
kote
Viestit: 87
Liittynyt: Ke 31 Touko 2006, 14:48
Oikea nimi: Jussi Kokkonen
Seura: Disc Golf Club Tampere
Paikkakunta: Tampere

Re: PDGA:n jäsenyys

Viesti Kirjoittaja kote »

Daddy kirjoitti:Itseäni kiinnostaisi tietää että onko liitto saanut DGCT:ltä minun maksuni tai että onko liitto laittanut niitä vielä eteenpäin sillä maksoin DGCT:lle maksuni jos n.2-3kk sitten eikä näköjään tähänkään updateen ole jäsenyyteni päivittynyt?????
On saanut. Onhan siitä sun maksusta jo vajaa 4 viikkoo, eli nopeesti laskettuna jo parin kuukauden päästä toi 2-3kk...
Daddy
Viestit: 25
Liittynyt: Ke 20 Kesä 2007, 12:28
Paikkakunta: Helsinki

Re: PDGA:n jäsenyys

Viesti Kirjoittaja Daddy »

okei jos siitä on vaan neljä viikkoo sit on tullu katkos nettimaksujen hoitajan(mutsin) ja mun välillä...pahoitteluni
Hawaa hoplaa mun lysti ei lopu koskaaan
Avatar
Heatseeker
Viestit: 33
Liittynyt: Ke 30 Elo 2006, 13:39
Oikea nimi: Toni Mäenpää
Seura: Disc Golf Club Provinssi
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Re: PDGA:n jäsenyys

Viesti Kirjoittaja Heatseeker »

Koskas lähtee seuraava maksuerä PDGA:lle? Ennen Oulun SM-osakilpailua?
letiss
Viestit: 416
Liittynyt: Ke 05 Syys 2007, 9:46

Re: PDGA:n jäsenyys

Viesti Kirjoittaja letiss »

Tossa alla mun postaus huhtikuulta -09. Eli tämä tervetuliaispaketti on edelleen matkalla, siis jo
neljättä vuotta, mutta nyt tuli meiliä, kun Jäätteenmäelle faxia eli täysin yllättäen ja pyytämättä.

Mr. Leskinen,

Your remade PDGA Mini has come in. The Mini and Disc have been
shipped via USPS First Class International Mail.

Todd
PDGA Memberships

Aika hauskoja veijareita siellä ison veden takana.

letiss kirjoitti:Tää Addie on sama kaveri, mikä mulle on hoitanut sitä "tervetuliaispakettia" eli miniä+kiekkoa alun
kolmatta vuotta. Jos joskus näen kaverin, niin menen kädestä pitäen kiittämään, että
on jaksanut vastailla meileihini monta kertaa, ennemmin, kuin lähettäisi sen paketin, minkä siis
on luvannut hoitaa 5-6 kertaa :-)
Bogey-Beemi
Viestit: 1867
Liittynyt: Ti 25 Loka 2005, 19:44
Oikea nimi: Petri Behm

Re: PDGA:n jäsenyys

Viesti Kirjoittaja Bogey-Beemi »

Heh. Asiaa on selvitelty muiden säätöjen ohessa vuoden alusta lähtien. Tomi kylläkin sai kiekkonsa jo muutama kuukausi sitten.
foorumipurnaaja
Avatar
tumpsi
Viestit: 735
Liittynyt: Ti 26 Kesä 2007, 15:24
Oikea nimi: Tomi Niemenmaa
Seura: Tampereen Frisbeeseura
Paikkakunta: Oulu

Re: PDGA:n jäsenyys

Viesti Kirjoittaja tumpsi »

jep.
letiss
Viestit: 416
Liittynyt: Ke 05 Syys 2007, 9:46

Re: PDGA:n jäsenyys

Viesti Kirjoittaja letiss »

Perjantaina oli juhlapäivä ! 4v odotettu PDGA jäsenyyspaketti tavoitti onnellisen uuden omistajansa.

Hiilen musta, upea 166gr Stratus sekä bägin merkkaritaskuun hieman liian iso merkkikiekko tavoitti onnellisen,
mutta väsyneen uuden omistajansa.

Upee viilis !
Bast
Viestit: 94
Liittynyt: Su 01 Kesä 2008, 20:00
Oikea nimi: Kari Toivonen
Paikkakunta: Lieto
Viesti:

Re: PDGA:n jäsenyys

Viesti Kirjoittaja Bast »

Onnittelut!

Jäsenyyskiekko on niin hieno, etten ole raskinut sitä heitellä ja markkeri on tosiaan turhan iso, mutta muuten ihan kiva paketti :)
Puttaus on puoli ruokaa
yuhou-
Viestit: 1
Liittynyt: Ma 29 Marras 2010, 18:48
Oikea nimi: Juho Rasmus

Re: PDGA:n jäsenyys

Viesti Kirjoittaja yuhou- »

Miten toi hoituu tuolta PDGA sivujen kautta jos ite maksaa? viime vuonna maksoin seuran kautta mut oon nyt vaihtanu uuteen seuraan ja ei siellä ainakaan oo ollu puhetta että sitä kautta hommattais niitä jäsenyyksiä ku on pieni seura ja vähä kisoja kiertäviä hemmoja. :)
Vastaa Viestiin