Prodiscus Nokia Open

Keskustelua kotimaisista, SFL:n alaisista kisoista.

Valvoja: HALLITUS

jh
Viestit: 259
Liittynyt: La 04 Maalis 2006, 19:55
Oikea nimi: Jesse Heinonen
Viesti:

Re: Prodiscus Nokia Open

Viesti Kirjoittaja jh »

no jos vois saada mailiin kopion siitä raportista niin luen mielenkiinnolla miten asiat on esitetty, mikäli mua ei ole syrjitty tai suoranaisesti syytetty mistään niin asianhan pitäis olla ok. Nimittäin se miten kisan keskeytys hoidettiin vaikutti suoranaisesti mun käytökseen.
180
Bogey-Beemi
Viestit: 1867
Liittynyt: Ti 25 Loka 2005, 19:44
Oikea nimi: Petri Behm

Re: Prodiscus Nokia Open

Viesti Kirjoittaja Bogey-Beemi »

Pyöveli kirjoitti: Voisitko laittaa tänne kopsun siitä mitä kirjoitit pdga:han, asioiden kulusta kun tuntuu olevan monta eri tulkintaa.
Mulle riittää, että Jesse on tietoinen sisällöstä. Palaan taajuudelle, kun on jotain virallista kerrottavaa asian tiimoilta.
foorumipurnaaja
Bogey-Beemi
Viestit: 1867
Liittynyt: Ti 25 Loka 2005, 19:44
Oikea nimi: Petri Behm

Re: Prodiscus Nokia Open

Viesti Kirjoittaja Bogey-Beemi »

Laitetaan nyt varmuuden vuoksi ote ohjeistuksesta.
disciplinary issues are not to be discussed with anyone outside of this group.
foorumipurnaaja
Pyöveli
Viestit: 182
Liittynyt: Ke 10 Loka 2007, 8:33
Oikea nimi: Veli Berglund

Re: Prodiscus Nokia Open

Viesti Kirjoittaja Pyöveli »

Pyry Petteri kirjoitti:Laitetaan nyt varmuuden vuoksi ote ohjeistuksesta.
disciplinary issues are not to be discussed with anyone outside of this group.
Kuolen nauruun...

Tässä on hallituksen jäsenet "discussannu issuesta" julkisesti pian 100 viestin verran ja sitten se onkin "top secret" :D

Itse ehdotin keskustelun lopettamista "loppuunkaluttuna" jo sivulla 8.

Sano mun sanoneen ettei 2-3 suomen kärkikastin pelaajan julkisesta ryöpyttämisestä pdga:ssa, niin ei siitä mitään hyvää seuraa suomen friba maineelle.

Niin, niin, tiedän, ne pdga:n säännöt...
Tapanote
Toiminnanjohtaja
Viestit: 9124
Liittynyt: To 10 Syys 2009, 8:44
Oikea nimi: Tapani Aulu
Seura: Tomoottajat Disc Golf
Paikkakunta: Turku

Re: Prodiscus Nokia Open

Viesti Kirjoittaja Tapanote »

Pyöveli kirjoitti: Kuolen nauruun...

Tässä on hallituksen jäsenet "discussannu issuesta" julkisesti pian 100 viestin verran ja sitten se onkin "top secret" :D

Itse ehdotin keskustelun lopettamista "loppuunkaluttuna" jo sivulla 8.

Sano mun sanoneen ettei 2-3 suomen kärkikastin pelaajan julkisesta ryöpyttämisestä pdga:ssa, niin ei siitä mitään hyvää seuraa suomen friba maineelle.

Niin, niin, tiedän, ne pdga:n säännöt...
Älä hyvä veli ihan tikahdu. Vaikka tässä on varmasti jokaisen mielestä humoristisiakin piirteitä, niin varmaan kaikki ovat samaa mieltä että parempi yrittää setviä tämä homma loppuun siististi ja niiden sääntöjen puitteissa.

Varmasti olet samaa mieltä, että varsinaiseen kurinpidolliseen prosessiin ei ole asiaa muilla kuin asianosaisilla, PDGA:lla (ja maakoordinaattorilla joka on Suomen yhteyshenkilö PDGA:han). Odotellaan me ulkopuoliset mikäli sieltä jotain tulee.

Asiaa ei ollut loppuunkaluttu, eikä varmaan ole PDGA:n mahdollisen reagoinnin jälkeenkään, koska asioissa on aina useita näkökantoja eikä mikään ole mustavalkoista, vaikka myönnän että itsekin niin välillä väitin.
jh
Viestit: 259
Liittynyt: La 04 Maalis 2006, 19:55
Oikea nimi: Jesse Heinonen
Viesti:

Re: Prodiscus Nokia Open

Viesti Kirjoittaja jh »

mää en tiedä, mut voi olla että mä voisin tehdä jonkinlaisen valituksen koko jutusta. Vaatia tulokseni mitätöimistä ja osallistumismaksun palautusta?

En toki semmoista tee. TD on vilpitön tyyppi ja kaverini, asiat jotka on mulle tärkeempiä
180
Vastaa Viestiin