Sappeen Sadonkorjuu 14.10.

Keskustelua kotimaisista, SFL:n alaisista kisoista.

Valvoja: HALLITUS

Avatar
tumpsi
Viestit: 735
Liittynyt: Ti 26 Kesä 2007, 15:24
Oikea nimi: Tomi Niemenmaa
Seura: Tampereen Frisbeeseura
Paikkakunta: Oulu

Re: Sappeen Sadonkorjuu 14.10.

Viesti Kirjoittaja tumpsi »

JohnVoyager kirjoitti:Sen verran jäi vielä virtaa kameran akkuihin ja flunssa tulematta, että voisin lähteä nöyryyttämään pelaajia :lol: . Edellyttää kohtuullista keliä ja kyydin järjestymistä. Maksan tietty matkakulut.
Jos et oo vielä saanut kyytiä, niin laita mailia tumpsimöygymäygygmailpistecom
elsa
Viestit: 36
Liittynyt: Ke 11 Heinä 2012, 19:12
Oikea nimi: Elisa Holtari

Re: Sappeen Sadonkorjuu 14.10.

Viesti Kirjoittaja elsa »

jiiärrä kirjoitti:Varo vaan Suvi, mitä toivot Elsa heittää Beastilla 75 m avauksia :-)
oho.. Mistäs sä nyt noin hyvin tiiät? :D Kyllä on tää syksy laskenut ton ylivakaan beastin käyttöä, kippailee aika huolella tuulessa :(
elsa
Viestit: 36
Liittynyt: Ke 11 Heinä 2012, 19:12
Oikea nimi: Elisa Holtari

Re: Sappeen Sadonkorjuu 14.10.

Viesti Kirjoittaja elsa »

Suvi kirjoitti:Lisää naispelaajia, kivaa! Järjestävän tahon toimesta lupaan, että voidaan käyttää yks villikortti suhun vaikka kisa täyttyiskin, eli kunhan vaan kisaan mennessä on jäsenyyshommat kunnossa niin pääset kyllä mukaan. Ja jos päätät liittyä Tampereen Frisbeeseuraan, niin voit maksaa jäsenmaksunkin (20e) halutessasi vasta kisapaikalla. Ilmoittele kuitenkin mahdollisimman pian kun tiedät mitä päätät tehdä.

Muillekin tiedoksi, että mikäli maksuihin tai muihin järjestelyihin liittyen on ongelmia, niin meilatkaa osoitteeseen tfs@kapsi.fi (tavoittaa mut ja Markuksen). Eiköhän kaikki pulmat saada kuntoon :) Ja yleisesti ottaen toi Lassin mainitsema nopeus pätee myös TFS:llä, mä naputtelen tarvittaessa tiedot jäsenrekisteriin aina heti kun vaan oon koneen äärellä.

--Suvi
Mulla oli tossa kyselyitä päällä, mutta en oo niihin saanut vastausta, joten ehkä kallistun tähän vaihtoehtoon :D mitäs se lisenssi maksaa siihen päälle jos haluaisi ne rateingit?
Avatar
zaia
Viestit: 5445
Liittynyt: To 12 Tammi 2006, 13:24
Oikea nimi: Saija Lehto
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sappeen Sadonkorjuu 14.10.

Viesti Kirjoittaja zaia »

elsa kirjoitti:Mulla oli tossa kyselyitä päällä, mutta en oo niihin saanut vastausta, joten ehkä kallistun tähän vaihtoehtoon :D mitäs se lisenssi maksaa siihen päälle jos haluaisi ne rateingit?
Maksuvaihtoehdot seurajäsenille ja suorajäsenille on listattuna kokonaisuudessaan liiton sivuilla tuolla http://frisbeeliitto.fi/sfl/jasenyys/
Mutta kopsataan nyt tähän tämä lisenssiasia eli:
Kilpailulisenssit jäsenseuroille:

35 euroa seuran aikuisjäseneltä
25 euroa seuran juniorijäseneltä

Kilpailulisenssit muille jäsenille :

50 euroa aikuisjäseneltä
30 euroa juniorijäseneltä
Kilpailulisenssin hintaan sisältyy PDGA:n jäsenmaksu. PDGA:iin liittyvä uusi jäsen voi halutessaan tilata 10 euron lisähintaan PDGA:n jäsennumerollaan varustetun kiekon ja minikiekon. PDGA:n jäsenmaksun yhteydessä uusi tai uusiva jäsen voi tilata myös PDGA:n lehden 30 euron vuosihintaan.
Ensi kaudelle sitten saattaa olla erilaiset hinnat koska nämä asiat vahvistaa SFL:n sääntömääräinen syyskokous.
Jos haluat jotain tarkemmin tietää tai kysellä liiton tai jäsenyyksien tai ihan peruskilpailutoiminnan ja jäsenseurojen toiminnan puolesta, niin sitä(kin) varten on liiton hallitus olemassa (http://frisbeeliitto.fi/sfl/hallitus/). Meille saa kenelle tahansa laittaa vaikka sähköpostia jolla saa parhaiten kiinni, mutta toki voi puhelimellakin yrittää. Aina eivät kaikki varmaankaan vastaa jokaiseen soittoon, koska päivät menee ns. leipätöiden äärellä. Ja vuorotyöläisillä myös illat ja joskus jopa yöt...
elsa
Viestit: 36
Liittynyt: Ke 11 Heinä 2012, 19:12
Oikea nimi: Elisa Holtari

Re: Sappeen Sadonkorjuu 14.10.

Viesti Kirjoittaja elsa »

zaia kirjoitti:
elsa kirjoitti:Mulla oli tossa kyselyitä päällä, mutta en oo niihin saanut vastausta, joten ehkä kallistun tähän vaihtoehtoon :D mitäs se lisenssi maksaa siihen päälle jos haluaisi ne rateingit?
Maksuvaihtoehdot seurajäsenille ja suorajäsenille on listattuna kokonaisuudessaan liiton sivuilla tuolla http://frisbeeliitto.fi/sfl/jasenyys/
Mutta kopsataan nyt tähän tämä lisenssiasia eli:
Kilpailulisenssit jäsenseuroille:

35 euroa seuran aikuisjäseneltä
25 euroa seuran juniorijäseneltä

Kilpailulisenssit muille jäsenille :

50 euroa aikuisjäseneltä
30 euroa juniorijäseneltä
Kilpailulisenssin hintaan sisältyy PDGA:n jäsenmaksu. PDGA:iin liittyvä uusi jäsen voi halutessaan tilata 10 euron lisähintaan PDGA:n jäsennumerollaan varustetun kiekon ja minikiekon. PDGA:n jäsenmaksun yhteydessä uusi tai uusiva jäsen voi tilata myös PDGA:n lehden 30 euron vuosihintaan.
Ensi kaudelle sitten saattaa olla erilaiset hinnat koska nämä asiat vahvistaa SFL:n sääntömääräinen syyskokous.
Jos haluat jotain tarkemmin tietää tai kysellä liiton tai jäsenyyksien tai ihan peruskilpailutoiminnan ja jäsenseurojen toiminnan puolesta, niin sitä(kin) varten on liiton hallitus olemassa (http://frisbeeliitto.fi/sfl/hallitus/). Meille saa kenelle tahansa laittaa vaikka sähköpostia jolla saa parhaiten kiinni, mutta toki voi puhelimellakin yrittää. Aina eivät kaikki varmaankaan vastaa jokaiseen soittoon, koska päivät menee ns. leipätöiden äärellä. Ja vuorotyöläisillä myös illat ja joskus jopa yöt...
Maksanko tämän sitten suoraan liitolle, siis lisenssin? Eli kun on jäsenyys, niin 35€? Kiitos vastauksista :)
Avatar
zaia
Viestit: 5445
Liittynyt: To 12 Tammi 2006, 13:24
Oikea nimi: Saija Lehto
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sappeen Sadonkorjuu 14.10.

Viesti Kirjoittaja zaia »

elsa kirjoitti:Maksanko tämän sitten suoraan liitolle, siis lisenssin? Eli kun on jäsenyys, niin 35€? Kiitos vastauksista :)
No prob. :) Jos olet jo jonkin seuran jäsen niin kaikki jäsenmaksut mukaan lukien kilpailulisenssi hoituu sen sun oma jäsenseuran kautta. Eli maksat heidän antamilla tiedoilla ja sitten vaikka vielä kilautat seuran jäsenmaksuvastaavalle jotta raha on tulossa. Vain suorajäsenet eli jäsenseurattomat maksavat suoraan liitolle.
elsa
Viestit: 36
Liittynyt: Ke 11 Heinä 2012, 19:12
Oikea nimi: Elisa Holtari

Re: Sappeen Sadonkorjuu 14.10.

Viesti Kirjoittaja elsa »

zaia kirjoitti:
elsa kirjoitti:Maksanko tämän sitten suoraan liitolle, siis lisenssin? Eli kun on jäsenyys, niin 35€? Kiitos vastauksista :)
No prob. :) Jos olet jo jonkin seuran jäsen niin kaikki jäsenmaksut mukaan lukien kilpailulisenssi hoituu sen sun oma jäsenseuran kautta. Eli maksat heidän antamilla tiedoilla ja sitten vaikka vielä kilautat seuran jäsenmaksuvastaavalle jotta raha on tulossa. Vain suorajäsenet eli jäsenseurattomat maksavat suoraan liitolle.
Öö.. Käsitinkö mä oikein, että voisin myös maksaa 50 liitolle ja se ois siinä, mulla ei vaan olisi sitten seuraa?
Avatar
zaia
Viestit: 5445
Liittynyt: To 12 Tammi 2006, 13:24
Oikea nimi: Saija Lehto
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sappeen Sadonkorjuu 14.10.

Viesti Kirjoittaja zaia »

elsa kirjoitti:
zaia kirjoitti:
elsa kirjoitti:Maksanko tämän sitten suoraan liitolle, siis lisenssin? Eli kun on jäsenyys, niin 35€? Kiitos vastauksista :)
No prob. :) Jos olet jo jonkin seuran jäsen niin kaikki jäsenmaksut mukaan lukien kilpailulisenssi hoituu sen sun oma jäsenseuran kautta. Eli maksat heidän antamilla tiedoilla ja sitten vaikka vielä kilautat seuran jäsenmaksuvastaavalle jotta raha on tulossa. Vain suorajäsenet eli jäsenseurattomat maksavat suoraan liitolle.
Öö.. Käsitinkö mä oikein, että voisin myös maksaa 50 liitolle ja se ois siinä, mulla ei vaan olisi sitten seuraa?
No et ihan koska liiton jäsenmaksu ja kisalisenssi ovat kaksi eri asiaa. Tsekkaas nyt toi liiton saitti http://frisbeeliitto.fi/sfl/jasenyys/
Jäsenmaksu suorajäsenelle on 20 euroa aikuiselta ja jos kisalisenssin haluaa niin se on seurattomille aikuisille 50 euroa siihen päälle eli 70 euroa yhteensä. Jos taas liityt johonkin liiton jäsenseuraan, niin heidän jäsenmaksuunsa sisältyy myös liiton jäsenmaksu. Jäsenseurojen aikuisjäsenille kisalisenssi kustantaa 35 euroa. Ja nämä ovat siis kauden 2012 hintoja.
elsa
Viestit: 36
Liittynyt: Ke 11 Heinä 2012, 19:12
Oikea nimi: Elisa Holtari

Re: Sappeen Sadonkorjuu 14.10.

Viesti Kirjoittaja elsa »

Ok.. Tavasin sitä kyllä, mutta en sit ymmärtänyt. Asia selvä..
jiiärrä
Viestit: 919
Liittynyt: To 20 Elo 2009, 21:41
Oikea nimi: Janne Räsänen
Seura: Talin Tallaajat

Re: Sappeen Sadonkorjuu 14.10.

Viesti Kirjoittaja jiiärrä »

Elsa en ole varma, ovatko Määrikset kryptoniittia mulle, kun heitin siihen asti huonoimman kierrokseni Talin 10 vuotispäivän kisassa, kun lähdin vastoin suunnitelmaani yksilökisaan ryhmän täytteeksi ja pelasin paljon huonommin Meikussa sun, kaverini ja Anitan kanssa. Vai kehtaako väsymystä syyttää :-) En mä aina niin huono ole. Kuvasin Siltamäen kisan, löytyy muuten Youtubesta kanavalta lcgm8

Sun keltainen DX Beastisi kuluu nopeasti yli kääntäväksi varsinkin Meikun kallioilla ja kiviosumissa, jos olet Kivikossa heittänyt. Pro muovin Beast yleensä aloittaa karvan verran enemmän feidaavana (ei aina mun tehoillani huomaa eroa) ja kestää paljon pidempään samanlaisena kuin uusi tai vain ihan vähän alivakaampana, kun on kulunut. Kiekot kuluvat yleensä melko nopeasti hieman ja hidastavat sen jälkeen muuttumisnopeuttaan, varsinkin kestävissä muoveissa.Pro muovissa on toiseksi paras pito Innovan muoveista ja se ei lipeä hirveän paljon helpommin kädestä. Star on liukkaampi ja Champion vielä enemmän, mutta molemmat ovat Prota kestävämpiä. Siksi niiden alun kuluminen on hitaampaa kuin Prolla ja siitä seuraavaan asteeseen kuluminen voi kestää vuosia. Riippuu moneenko kiveen osuu toki, puut eivät kuluta läheskään niin paljon näitä kahta kovempaa muovia kuin Prota puhumattakaan DXsta. Mulla vastatuuli kääntää Pro Beastia vain muutaman asteen, joten se on hallittavissa, kun heitän täysillä 120 m paikkeille suoraa viivaa, joten sinulla ihan pieni tuuli ei välttämättä käännä Pro Beast kiekkoa.

DX Beast kuluu legendaarisen nopeasti ja paljon, joten on ihan normaalia, että se pomppii pahasti tuulessa.
elsa
Viestit: 36
Liittynyt: Ke 11 Heinä 2012, 19:12
Oikea nimi: Elisa Holtari

Re: Sappeen Sadonkorjuu 14.10.

Viesti Kirjoittaja elsa »

jiiärrä kirjoitti:Elsa en ole varma, ovatko Määrikset kryptoniittia mulle, kun heitin siihen asti huonoimman kierrokseni Talin 10 vuotispäivän kisassa, kun lähdin vastoin suunnitelmaani yksilökisaan ryhmän täytteeksi ja pelasin paljon huonommin Meikussa sun, kaverini ja Anitan kanssa. Vai kehtaako väsymystä syyttää :-) En mä aina niin huono ole. Kuvasin Siltamäen kisan, löytyy muuten Youtubesta kanavalta lcgm8

Sun keltainen DX Beastisi kuluu nopeasti yli kääntäväksi varsinkin Meikun kallioilla ja kiviosumissa, jos olet Kivikossa heittänyt. Pro muovin Beast yleensä aloittaa karvan verran enemmän feidaavana (ei aina mun tehoillani huomaa eroa) ja kestää paljon pidempään samanlaisena kuin uusi tai vain ihan vähän alivakaampana, kun on kulunut. Kiekot kuluvat yleensä melko nopeasti hieman ja hidastavat sen jälkeen muuttumisnopeuttaan, varsinkin kestävissä muoveissa.Pro muovissa on toiseksi paras pito Innovan muoveista ja se ei lipeä hirveän paljon helpommin kädestä. Star on liukkaampi ja Champion vielä enemmän, mutta molemmat ovat Prota kestävämpiä. Siksi niiden alun kuluminen on hitaampaa kuin Prolla ja siitä seuraavaan asteeseen kuluminen voi kestää vuosia. Riippuu moneenko kiveen osuu toki, puut eivät kuluta läheskään niin paljon näitä kahta kovempaa muovia kuin Prota puhumattakaan DXsta. Mulla vastatuuli kääntää Pro Beastia vain muutaman asteen, joten se on hallittavissa, kun heitän täysillä 120 m paikkeille suoraa viivaa, joten sinulla ihan pieni tuuli ei välttämättä käännä Pro Beast kiekkoa.

DX Beast kuluu legendaarisen nopeasti ja paljon, joten on ihan normaalia, että se pomppii pahasti tuulessa.
Nii, mut en mä nähny sua Siltiksessä missään vaiheessa kuvailemassa ainakaan mun lähistöllä, että ehkäpä nämä arviot oli siis tuolta meikusta? :) jooh, kesä ja syyskiekot erikseen, vähän vielä hakemista tää homma, mutta beastista en silti luovu ;) melko hyvä videon pätkä :) ja ihan by the way, en mä uskonutkaan että se ois ollu sun paras päivä ;)
AnitaM
Viestit: 29
Liittynyt: Su 09 Syys 2012, 17:37
Oikea nimi: Anita Määränen
Seura: Oulun Frisbeeseura

Re: Sappeen Sadonkorjuu 14.10.

Viesti Kirjoittaja AnitaM »

elsa kirjoitti:
jiiärrä kirjoitti:Elsa en ole varma, ovatko Määrikset kryptoniittia mulle, kun heitin siihen asti huonoimman kierrokseni Talin 10 vuotispäivän kisassa, kun lähdin vastoin suunnitelmaani yksilökisaan ryhmän täytteeksi ja pelasin paljon huonommin Meikussa sun, kaverini ja Anitan kanssa. Vai kehtaako väsymystä syyttää :-) En mä aina niin huono ole. Kuvasin Siltamäen kisan, löytyy muuten Youtubesta kanavalta lcgm8

Sun keltainen DX Beastisi kuluu nopeasti yli kääntäväksi varsinkin Meikun kallioilla ja kiviosumissa, jos olet Kivikossa heittänyt. Pro muovin Beast yleensä aloittaa karvan verran enemmän feidaavana (ei aina mun tehoillani huomaa eroa) ja kestää paljon pidempään samanlaisena kuin uusi tai vain ihan vähän alivakaampana, kun on kulunut. Kiekot kuluvat yleensä melko nopeasti hieman ja hidastavat sen jälkeen muuttumisnopeuttaan, varsinkin kestävissä muoveissa.Pro muovissa on toiseksi paras pito Innovan muoveista ja se ei lipeä hirveän paljon helpommin kädestä. Star on liukkaampi ja Champion vielä enemmän, mutta molemmat ovat Prota kestävämpiä. Siksi niiden alun kuluminen on hitaampaa kuin Prolla ja siitä seuraavaan asteeseen kuluminen voi kestää vuosia. Riippuu moneenko kiveen osuu toki, puut eivät kuluta läheskään niin paljon näitä kahta kovempaa muovia kuin Prota puhumattakaan DXsta. Mulla vastatuuli kääntää Pro Beastia vain muutaman asteen, joten se on hallittavissa, kun heitän täysillä 120 m paikkeille suoraa viivaa, joten sinulla ihan pieni tuuli ei välttämättä käännä Pro Beast kiekkoa.

DX Beast kuluu legendaarisen nopeasti ja paljon, joten on ihan normaalia, että se pomppii pahasti tuulessa.
Nii, mut en mä nähny sua Siltiksessä missään vaiheessa kuvailemassa ainakaan mun lähistöllä, että ehkäpä nämä arviot oli siis tuolta meikusta? :) jooh, kesä ja syyskiekot erikseen, vähän vielä hakemista tää homma, mutta beastista en silti luovu ;) melko hyvä videon pätkä :) ja ihan by the way, en mä uskonutkaan että se ois ollu sun paras päivä ;)
"Määrikset Kryptoniittia" :lol: Eipä tuo meikun rundi tainnu olla kenenkään meidän ns. paras päivä :roll:
jiiärrä
Viestit: 919
Liittynyt: To 20 Elo 2009, 21:41
Oikea nimi: Janne Räsänen
Seura: Talin Tallaajat

Re: Sappeen Sadonkorjuu 14.10.

Viesti Kirjoittaja jiiärrä »

Jäi "vähän" varaa parantaa Meikussa siltä kertaa, kun ajattelee, että ennätykseni on 8 biridetä ja bogi sekä pari kertaa puhdas 7 birdietä. Elsa en ehtinyt kuvata Siltiksessä kuin kahta ryhmää, yhtä per kierros.
Suvi
Viestit: 193
Liittynyt: Ti 02 Elo 2011, 20:45
Oikea nimi: Suvi Rovio
Seura: Tampereen Frisbeeseura
Paikkakunta: Tampere

Re: Sappeen Sadonkorjuu 14.10.

Viesti Kirjoittaja Suvi »

Ei nyt taida olla teillä ihan oikea paikka tälle Meikku-Siltis-keskustelulle :-)
vaahis
Viestit: 154
Liittynyt: Ti 21 Syys 2010, 19:29
Oikea nimi: Juho Vähätalo
Seura: Nokian frisbeeseura
Paikkakunta: Nokia

Re: Sappeen Sadonkorjuu 14.10.

Viesti Kirjoittaja vaahis »

Ilmottauduin tänään. Tuonko maksun paikanpäälle käteisenä vai laitanko tilille?
Vastaa Viestiin