Viidentienristeyksen kevätkisa 27.4. JA 28.4.

Keskustelua kotimaisista, SFL:n alaisista kisoista.

Valvoja: HALLITUS

GARFFi
Viestit: 105
Liittynyt: To 20 Tammi 2011, 19:09
Oikea nimi: Mikko Karvinen
Seura: Tomoottajat Disc Golf
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Viidentienristeyksen kevätkisa 27.4.

Viesti Kirjoittaja GARFFi »

Kisakoneessa kilpailun sivut auki.
Marko
Viestit: 450
Liittynyt: To 07 Syys 2006, 21:30
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Viidentienristeyksen kevätkisa 27.4.

Viesti Kirjoittaja Marko »

Tapanote kirjoitti:
hyzer kirjoitti: ... Mutta ei kait sitä mitään pätevää ratkaisuakaan ole........kunhan avauduin........ja aika sekavasti!

-väykkä-
Kisajärjestäjä varaa villejä kortteja ja esimerkiksi tämä voisi hyvin olla oivallinen syy sellainen myöntää.
Kyllä tolla selostuksella ansaitsee jo villin kortin ! :mrgreen:

Joo, systeemit kehittyy. Hienoa, että nyt on karsintakisoja, ja niitähän on kolme.
Marko

39 vuotta frisbeegolfia.
hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Re: Viidentienristeyksen kevätkisa 27.4.

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Ajat ovat muuttuneet, Määris! Mutta en kai mä itseni puolesta kirjoittanut, vaan kaikkien karsijoiden ja varsinkin Herra Siivuttajan puolesta. :D Villit kortit kunniaan, mutta eihän niitäkään loputtomiin riitä.
Vaan hämmennän tahattoman tahallisesti lisää, saadakseni entistä tyhmemmän ja v...mäisemmän papan arvon. Huomasin vasta nyt aamulla tarkemmin kilpailukutsua lukiessani ettei kisassa ole edes kaikille sarjoja. Että miten esim grandmasterit ja heitäkin grandimmat karsivat jos heille ei ole edes sarjaa? Olisiko Masteri kisa ollut hyvä karsintakisa.......tai siis ei tietenkään, koska silloin saattaa kisan rento fiilis kärsiä, eli unohdetaan se!
Kiva kirjoitella kaikennäköistä soopaa, ja saada niihin asiallisia vastauksia. Tällälailla eroittuvat jyvät akanoista.

-väykkä-
Tapanote
Toiminnanjohtaja
Viestit: 9124
Liittynyt: To 10 Syys 2009, 8:44
Oikea nimi: Tapani Aulu
Seura: Tomoottajat Disc Golf
Paikkakunta: Turku

Re: Viidentienristeyksen kevätkisa 27.4.

Viesti Kirjoittaja Tapanote »

Tänä vuonna karsintakisoissa karsitaan vain kahteen suosituimpaan luokkaan, eli avoimeen ja mastersiin.
hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Re: Viidentienristeyksen kevätkisa 27.4.

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Nonni!!!
Tätä mä just tarkoitin, yhdellä viisaalla lauseella kuitattiin mun turhanpäiväiset jaaritukset. Eli nyt ei tarttekaan Siivuttajan karsia, vaan jännittää muuten vaan että pääseekö kisaan vai ei. Mutta onhan noita viikkokisoja rakas kotimaamme täynnä.
Pyydän mitä nöyrimmin anteeksi sekoilujani......turhaan menin katkaisemaan piiitkän poissa oloni foorumista.
Pitäisi aina lukea huolella kaikki INFOT ennenkuin alkaa komentoimaan, tai kyseleen mitään.

-väykkä-
Marko
Viestit: 450
Liittynyt: To 07 Syys 2006, 21:30
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Viidentienristeyksen kevätkisa 27.4.

Viesti Kirjoittaja Marko »

hyzer kirjoitti:Nonni!!!
Tätä mä just tarkoitin, yhdellä viisaalla lauseella kuitattiin mun turhanpäiväiset jaaritukset. Eli nyt ei tarttekaan Siivuttajan karsia ...
-väykkä-
Taidan perustaa nettiadressin "Väykälle villi kortti" ! :D

Ja muista Väykkä, aina on yksi kisa jonne pääsevät kaikki unohdetut ja syrjityt papat. Se on MASTERI ! Sinne raivataan vaikka metsään lisää rataa, jotta kaikki mahtuvat mukaan. :wink:
Marko

39 vuotta frisbeegolfia.
hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Re: Viidentienristeyksen kevätkisa 27.4.

Viesti Kirjoittaja hyzer »

On toi Marko hieno ihminen, ja kova kilpailija, kun yrittää väkisin raivata tietä mulle SM-kisaan. Mun mahdollinen osallistuminenhan tietää Markon sijoituksen putoamista yhdellä pykälällä. Ja Masterissakin hän putoaa kaksi pykälää alemmaksi kun meni tollo houkuttelemaan PUTTIKOULUN mukaan ja matkaan!
Kiitos myötätunnosta meitä syrjäytyneitä vanhuksia kohtaan.....ja meitä on paljon!

-väykkä-
Marko
Viestit: 450
Liittynyt: To 07 Syys 2006, 21:30
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Viidentienristeyksen kevätkisa 27.4.

Viesti Kirjoittaja Marko »

Painettuani entteriä, tuumin että koskahan joudun syömään sanani tai lähtemään mootorisahan kanssa metsään tekemään lisää väyliä kun toiset pelaa perjantaina parigolfia. Ajattelin kuitenkin, että ehkä mä olen siinä vaiheessa jo kunnalliskodin punkassa vällyjen välissä katsomassa Disc Golf Planet TV:stä kisoja. Toisaalta What a hell ... sitten kun Masteriin tunkee niin paljon sakkia, täytyy lähteä vaikka kuolinvuoteelta raivaaman lisää väyliä. :wink:

Sorry, tää tarinointi nyt vähän karkas, mutta Väykkä - Tammisaaressa pelaatan ! :D
Marko

39 vuotta frisbeegolfia.
Noukka
Viestit: 1066
Liittynyt: Su 01 Loka 2006, 20:35

Re: Viidentienristeyksen kevätkisa 27.4.

Viesti Kirjoittaja Noukka »

Kyllä nyt vähän arveluttaa ja mietityttää tämä systeemi. Itse aion yrittää SM-kisaan karjaan karsintojen kautta ja nyt on mahdollista, ettei mahdu mukaan edes karsintakisaan ? Pitäisikö perustaa erikseen jo kisapaikan varmistaneiden sarja, jotta ne, jotka oikeasti joutuvat karsimaan, pääsisivät edes yrittämään SM-kisapaikkaa ?
letiss
Viestit: 416
Liittynyt: Ke 05 Syys 2007, 9:46

Re: Viidentienristeyksen kevätkisa 27.4.

Viesti Kirjoittaja letiss »

Noukka kirjoitti:Itse aion yrittää SM-kisaan karjaan karsintojen kautta ja nyt on mahdollista, ettei mahdu mukaan edes karsintakisaan ? Pitäisikö perustaa erikseen jo kisapaikan varmistaneiden sarja, jotta ne, jotka oikeasti joutuvat karsimaan, pääsisivät edes yrittämään SM-kisapaikkaa ?
Mites ois karsinnan karsinta ja tätähän voisi jatkaa loputtomiin. Esim. NFS voisi hyvinkin järjestää
v. 2016 helmikuussa karsinankarsinnankarsinnan karsinta.

Noukka tämä ei ole Sinulle vaan yleisesti. Miksi aina valitetaan, ennen valitettiin, kun ei ollut kisoja, sitten valitettiin, että on liikaa
kisoja. Nyt valitetaan, kun on niin täyttä.

Hienoa, että on tullut karsintakisoja ja lajin lippulaiva SM-kisa kiinnostaa siten, etteivät sinne ihan kaikki edes pääse mukaan.
Tosin eivät kaikki halukkaat pääse pelaamaan jääkiekon SM-liigaakaan tai hyppäämään pituutta Kalevan kisoissa.

Se on kesä ihan kulman takana, joten foorumielämä alkaa taas vilkastumaan, myös allekirjoittaneen osalta.
Marko
Viestit: 450
Liittynyt: To 07 Syys 2006, 21:30
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Viidentienristeyksen kevätkisa 27.4.

Viesti Kirjoittaja Marko »

Joo, ei ole kauaakaan kun ongelma oli, ettei ole kisoja.
Sitten rupes oleen kisoja, mutta kaikki ei mahtunu samaan kisaan.
Nyt on niin paljon kisoja, ettei millään kaikki tutut osu samaan kisaan.

Saisko vähemmän kisoja et tapais kaikki tutut ? :wink:

Vakavasti ottaen, SM kisaan pitää valikoitua parhaimmisto mittelemään ja karsintakisoja toteuttamaan tätä seulontaa.
Marko

39 vuotta frisbeegolfia.
ville
Viestit: 5042
Liittynyt: To 26 Kesä 2008, 7:28
Oikea nimi: Ville Kotamäki
Seura: Nummelan Frisbeeseura
Paikkakunta: Nummela

Re: Viidentienristeyksen kevätkisa 27.4.

Viesti Kirjoittaja ville »

Marko kirjoitti: Vakavasti ottaen, SM kisaan pitää valikoitua parhaimmisto mittelemään ja karsintakisoja toteuttamaan tätä seulontaa.
Ja rating-luku kuvaa tätä parhaimmistoa.
Karsintakisat ovat niitä "super-lahjakkuuksia" varten, jotka talven myötä ovat SM-kunnossa, mutta eivät ehdi normikisojen kautta nostamaan ratingiaan oikealle tasolle.
Avatar
Jaani
Viestit: 2858
Liittynyt: Ti 23 Tammi 2007, 19:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viidentienristeyksen kevätkisa 27.4.

Viesti Kirjoittaja Jaani »

Yhdenkään kilpailun ilmoittautuminen ei ole vielä alkanut, ja jo nyt surkutellaan, että ei mahdu mukaan.

Ratingillä pääsee SM-kisoihin, ja ratingia saa kaikista kisoista. Karsintakisat ovat niille, keillä rating on pahasti jäljessä nykyisestä tasosta. Eli lähinnä lahjakkaille aloittelijoille.
Hans Wäkevä
Viestit: 75
Liittynyt: Ti 04 Loka 2011, 9:07
Oikea nimi: Mikko Laihonen
Seura: Frisbeegolfseura 7k
Paikkakunta: The one and only, Turku

Re: Viidentienristeyksen kevätkisa 27.4.

Viesti Kirjoittaja Hans Wäkevä »

Kyllä kisoihin pääsee mukaan melkoisen varmasti kun ilmoittautuu silloin kun se ilmo aukee ja on valmiina silloin koneella.

Oma moka jos ei tajua tai on tekemässä jotain muuta silloin kun pitäisi ilmoittautua kisaan 8)
Tapanote
Toiminnanjohtaja
Viestit: 9124
Liittynyt: To 10 Syys 2009, 8:44
Oikea nimi: Tapani Aulu
Seura: Tomoottajat Disc Golf
Paikkakunta: Turku

Re: Viidentienristeyksen kevätkisa 27.4.

Viesti Kirjoittaja Tapanote »

Jes. Tulee huikeet kisat. Täynnä jo.
Vastaa Viestiin