Kansallisen sarjan kisa Ojakkalassa 17.6.

Keskustelua kotimaisista, SFL:n alaisista kisoista.

Valvoja: HALLITUS

Noukka
Viestit: 1066
Liittynyt: Su 01 Loka 2006, 20:35

Viesti Kirjoittaja Noukka »

Mulle kans yx semmonen hondurasilainen putterinuppi, jolla saa yli kolmemetriset putit sisään. Tulis tosi tarpeeseen. :)
Tatu
Viestit: 58
Liittynyt: Ti 27 Kesä 2006, 16:15
Oikea nimi: Tatu Saarinen
Seura: Nummelan Frisbeeseura
Paikkakunta: Koh Samui
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tatu »

Nosturi kirjoitti:Yksittäisistä kisoista on myös hyvä antaa palautetta väärin/huonosti käyttäytyneille pelaajille ihan siellä paikan päälläkin. Tämä tietenkin jos vain uskaltaa.
Harmi ettei niissä tumpeissa ja tölkeissä ole nimiä...
Herra Kuusela taisi olla paikalla kun osaa kommentoidakkin?


Oltiin tänään seuramittelössä Hillside golffissa ja siellä tämä tumppi politiikka oli ehdottoman tarkkaa ja kaikki sitä noudattivatkin. Sama koski roskaamista. Jos ei ollut roskista niin roskat löysivät tiensä bägiin.
NFS
Jani
Viestit: 1143
Liittynyt: To 03 Marras 2005, 22:18

Viesti Kirjoittaja Jani »

Tatu kirjoitti:Ei polttamista ole kukaan kieltänyt. Ei edes säännöt.
Joidenkin sarjojen säännöt kieltävät. En muista, kuuluuko SM-sarja siihen, mutta Euro Tour taitaa kuulua.
Hartsa
Viestit: 136
Liittynyt: To 08 Maalis 2007, 12:12

Viesti Kirjoittaja Hartsa »

Täytyy pakosti laittaa tatulle vastaus sen valituksiin. Kyllä roskaaminen on erittäin väärin eli olisi toivottavaa että kaikki veisivät roskansa mukanaan. Mutta kun olisi paljon muutakin tärkeitä asioita joita voisi opetella ja opettaa esim.Opettakaa uusille pelaajille lähinnä junnuille myös siellä nummelassa säännöt kuinka liikkua kisoissa. Tämä on mennyt nykyjään siihen että tietyt henkilöt kertoo ja opettaa aikuisille ihmisille ja joitakin vuosia jo pelanneille noita sääntöjä . Mun mielestä sun tatu ei kannata verrata tätä lajia siihen toiseen golf-lajiin sillä tätä ei pelata vielä ruutuhousuissa tai muutenkaan samalla etiketillä ! Olen myös minä pelannut sitä lajia ja omistan myös kortin mutta en vertaa sitä tähän lajiin joka on onneksi vielä kaikkien halukkaiden verkkarin omistajien oikeus! Terv. Hartsa TEAM-KELA
Bogey-Beemi
Viestit: 1867
Liittynyt: Ti 25 Loka 2005, 19:44
Oikea nimi: Petri Behm

Viesti Kirjoittaja Bogey-Beemi »

Angel Cabreralla on sentään caddie, joka noukkii tumpit kentältä :wink:
Tatu
Viestit: 58
Liittynyt: Ti 27 Kesä 2006, 16:15
Oikea nimi: Tatu Saarinen
Seura: Nummelan Frisbeeseura
Paikkakunta: Koh Samui
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tatu »

Hartsa kirjoitti:Täytyy pakosti laittaa tatulle vastaus sen valituksiin. Kyllä roskaaminen on erittäin väärin eli olisi toivottavaa että kaikki veisivät roskansa mukanaan. Mutta kun olisi paljon muutakin tärkeitä asioita joita voisi opetella ja opettaa esim.Opettakaa uusille pelaajille lähinnä junnuille myös siellä nummelassa säännöt kuinka liikkua kisoissa. Tämä on mennyt nykyjään siihen että tietyt henkilöt kertoo ja opettaa aikuisille ihmisille ja joitakin vuosia jo pelanneille noita sääntöjä . Mun mielestä sun tatu ei kannata verrata tätä lajia siihen toiseen golf-lajiin sillä tätä ei pelata vielä ruutuhousuissa tai muutenkaan samalla etiketillä ! Olen myös minä pelannut sitä lajia ja omistan myös kortin mutta en vertaa sitä tähän lajiin joka on onneksi vielä kaikkien halukkaiden verkkarin omistajien oikeus! Terv. Hartsa TEAM-KELA
Vertasinko? Ihmettelin vain, että siellä ne roskat löytyvät sinne minne kuuluvatkin. Onko lajimme keskuudessa asennevamma?

Ehkä tämä asia paisui pikkasen liikoja tällä foorumilla, josta en yllättynyt.


Sitä en ymmärrä miten viikkokisat liittyvät Ojakkalan kansallisiin, mutta
kiitos Harri vinkeistä... Opetamme resurssiemme rajoissa.
Projektiin saavat osallistua kaikki halukkaat.
Muilla ei kai edes tuota määrää junnuja pelaa, että olisi antamaan hyviä neuvoja asian tiimoilta.
Nykyään viikkokisoissa ei ole riittäny välttämättä edes yhtä aikuista per pooli.
Ja koska aikuisilla ei ole halua pelata junnujen kanssa, jouduimme eristämään junnut omaan sarjaan/pooleihin. Näin yritämme pitää edes nykyisen tason aikuisten osallistumisessa.
NFS
McAllos
Viestit: 39
Liittynyt: Su 01 Huhti 2007, 17:53
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja McAllos »

Kisoissa voisi käyttää samaa kun 7k käyttää viikkokisoissa elikkäs "TRÄSH OPEN" elikkä kisataan samalla roskasarjassa... :D Siinä ei nyt palkintoja jaeta mutta pysyy rata siistimpänä... :D
Skibi Dibi Wei Nau!!!
hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja hyzer »

ANTERO: Luotan sinuun kun 7päivää lehteen. Mutta pyrin koko ajan välttämään voima/kirosanojen käyttöä kilpailu tilanteessa. Eikä äänekäs karjahtelukaan harmonisessa putti tilanteessa kuullosta kivalta.

NOUKKA: Otinpa yhteyttä Jesukseen, kysellen mahdollista alennushintaa jos useampikin säätönuppi tilattais. Ja mitä vielä. Siestatyö lisää alkoi vaatimaan. Ei kuulemma pidä varastossa niitä ollenkaan, vaan ihan tilausten mukaan nysvää jokaisen henkilökohtaisen tarpeen mukaan sopivan nupin. Ja jos meinaa saada samaan lähetykseen useamman nupin, tekee Putterus nupit putkeen, ja silloin näpertäminen kestää sen verran, että pukkaa siesta aika päälle. Mutta tinkimätön yrittäjä tekee töitä siihenkin aikaan, ottaen siitä kuitenkin asiaankuuluvan korvauksen. JA SE EI OLE PIENI.
Ja on kuulemma tarkkaa, ja aikaa vievää duunia väsätä nuppi, millä sais yli kolmimetriset sisään.
Minä tilasinkin itselleni nopeasti saatavan karkea jengaisen. Sen avulla saan alle kolmimetriset edes sinnepäin.
Voit itsekin kysellä nupeista meilillä: jesus.puttinuppi@hdr.com
tai soittaa numeroon 990-504-11759943
Jos rimpautat Jesukselle, niin muistathan että, kello on siellä 8 tuntia jäljessä meidän vastaavaa.

-väykkä-
hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja hyzer »

EI TOI MEILI OSOITE TOIMIKAAN ENÄÄ!!!!
-väykkä-
Nosturi
Viestit: 390
Liittynyt: Ma 18 Huhti 2005, 9:38
Oikea nimi: Timo Kuusela
Paikkakunta: Koikkari

hienoa päättelyä

Viesti Kirjoittaja Nosturi »

Juu siis minä olin se joka veti keittoo ja röökasin siellä kisoissa en tosin arvannut että jäisin kiinni.

Ja vertailu on kans vissiin siellä nummelassa jotain ihan muuta kun muualla.
Tatu
Viestit: 58
Liittynyt: Ti 27 Kesä 2006, 16:15
Oikea nimi: Tatu Saarinen
Seura: Nummelan Frisbeeseura
Paikkakunta: Koh Samui
Viesti:

Re: hienoa päättelyä

Viesti Kirjoittaja Tatu »

Nosturi kirjoitti:Juu siis minä olin se joka veti keittoo ja röökasin siellä kisoissa en tosin arvannut että jäisin kiinni.
Pääsetkin sitten erikoistarkkailuun seuraavissa kisoissa, jos uskallat tulla... vai miten se meni.
NFS
Kimmo
Viestit: 161
Liittynyt: Ma 17 Heinä 2006, 8:34
Oikea nimi: Kimmo Lindholm
Seura: Nummelan Frisbeeseura
Paikkakunta: Espoo - Vihti

Viesti Kirjoittaja Kimmo »

Katos vaan, täällä on tumpeista noussut iso meteli.

Pakko kertoa pikku tarina :) - Meidän taloyhtiössä on yksi mummeli, jo kyttää 24h/vrk:ssa tupakkapaikan jätkiä, että ne laittavat tumpit roskikseen. Kerran näin, kun yksi pojista ”unohti” tumpin maahan… Aih ja voih… MUMMELI NÄKI SEN… Voi, voi poika poloista… seurasi vähintään 15 minuutin vuorisaarna elämän ja kuoleman tosiasioista. Jonka jälkeen uikuttava ja kalpea poika kaivoi tumpin maasta ja nosti sen roskikseen…

…Hmm roskikseen. En tiedä oliko meillä Ojakkalassa roskiksia (kun en ollut paikalla). Jos ei ollut, niin otetaanpa kehityskohteeksi. Seuraaviin kisoihin purkkeja tiiauspaikoille. Jees, ja jos se ei auta, niin otan sen mummelin mukaan… :D


Väykän hervoton matkakertomus oli kyllä mieluisaa luettavaa, kiitos. Väykälle pitää saada oma pakinapalsta Frisbeeliiton sivuille :D - On se Väykkä niin verbaalinen veikko!
Tatu
Viestit: 58
Liittynyt: Ti 27 Kesä 2006, 16:15
Oikea nimi: Tatu Saarinen
Seura: Nummelan Frisbeeseura
Paikkakunta: Koh Samui
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tatu »

Roskikset löytyivät ilmottautumispaikan läheisyydestä.
Jos se roska mahtuu reppuun mennessä, niin se mahtuu reppuun tullessakin.

Väykän tarina oli kyllä piristävä tähän roskaviestien sumaan. :lol:
NFS
Noukka
Viestit: 1066
Liittynyt: Su 01 Loka 2006, 20:35

Viesti Kirjoittaja Noukka »

Vai on siellä Hondurasissa semmoset työaika systeemit. Nyt menee kyllä tosi vaikeaksi. Tali Open lähestyy! Taitaa olla pakko unohtaa se putterinuppi ja alkaa rankasti treenaamaan lähestymisiä, ettei tarvi yli kolmesta metristä putata. Sappeen SM-kisoihin se nuppi on kyllä saatava, joten lähetäppä Jesukselle terveisiä asian tiimoilta. :shock:
Avatar
Susi
Viestit: 36
Liittynyt: Ti 13 Kesä 2006, 12:38
Paikkakunta: tampere

Viesti Kirjoittaja Susi »

Joku oli heittänyt banaanin kuoret radalle ja huomauttaessa tokaissut perään, että ne maatuu. Just...

ÖÖöö minä sanoin ainakin nuo lentävät lauseet ja heitin banaaanin pusikkoon, mutta kun joku sanoi että roskis on tuolla , Nostin banaanini jämät ja laitoin ne tuohon kyseiseen kassiin. Oli miten oli JUST juu banaani kyllä maatuu yllättävän nopeasti ihan tunnistamattomaksi muutamassa viikossa, ja itseasiassa kuormittaa meidän planeettaamme vähemmän kun laittaisin nuo kyseiset kuoret muovisäkkiin..... no ymmärärrän kyllä esteettiset näkemykset, mutta kukaan harvemmin katsoo pusikkoon ja tietääkseni sinne saatetaan ladata lannoitteiksi myös luonnollisia, mutta vähemmän esteettisiäkin asioita...
Muuten asiasta sadanteen, talissa on aina niin mukavaa, kun kohtaa maasta ulos työntyvän tavaran kappaleen tai oudonväristä savua porisevan reijän, on se niin eksoottista
Vastaa Viestiin