SM-Sarja 2008

Keskustelua kotimaisista, SFL:n alaisista kisoista.

Valvoja: HALLITUS

kana kot kot
Viestit: 50
Liittynyt: La 23 Helmi 2008, 19:28
Oikea nimi: Risto Lehtinen

Viesti Kirjoittaja kana kot kot »

jani, ei voi :D se että sun pitää ansaita se semi paikka on joillekkin pelaajille tavoite ja se voitto. mä olen ite mieltänyt kilpailemisen niin että siellä oikeesti kilpaillaan :D mä ainakin tekisin lauantai iltana tai sunnuntaina mielummin jotain muuta, vaikka heräisin myöhemmin ja tulisin virkeänä seuraamaan finaaleita, siinä vaiheessa ku oma peli on menny niin huonosti että semeihin ei olisi ollu asiaa... tää on mun näkemys mut se helpottais paskastipelanneiden tuskaa ja parantais semeissä pelaavien fiilistä ku kentällä ei olis ku ne "semiproot" jotka sais pelata viimeisen kokonaisen kierroksen ilman suurempia odotteluja ym.
Jani
Viestit: 1143
Liittynyt: To 03 Marras 2005, 22:18

Viesti Kirjoittaja Jani »

Vähintään kolme kierrosta pitää viikonlopun aikana päästä pelaamaan, mielestäni. Jos on pitkä matka kisapaikalle, olisi tylsää päästä pelaamaan vain yhtenä päivänä.
Hepe
Viestit: 210
Liittynyt: Su 30 Loka 2005, 17:53
Oikea nimi: Toni Lehtimäki

Viesti Kirjoittaja Hepe »

Pitääkö funny moneyn saajan ilmoittaa postiosoite tai jotain?
Ei tarvitse. Olen toimittanut listan palkinnon saajista suomalaisille kauppiaille. Voit käyttää palkinto"rahat" frisbeetarvikkeisiin ja kauppias laskuttaa ostoksista suoraan liittoa.
Hepe
Viestit: 210
Liittynyt: Su 30 Loka 2005, 17:53
Oikea nimi: Toni Lehtimäki

Viesti Kirjoittaja Hepe »

Muistutuksena:
http://www.frisbeeliitto.com/sm2008/ajankohtaista/185

Tilitiedot puuttuvat vielä seuraavilta henkilöiltä:
Tommi Vesala
Juhani Vainio
Ari Penttala
Kari Vesala
Ilkka Tamminen
Tomi Nieminen
Marko Timonen
Ville Kotamäki
Björn Lindholm

Ilmoittakaa tietonne mahdollisimman pian minulle, niin saadaan palkinnot maksuun.

toni.lehtimaki ät gmail.com
040-7560034
monster
Viestit: 574
Liittynyt: Su 12 Maalis 2006, 17:53

SM-SARJA 2009

Viesti Kirjoittaja monster »

millos suunnilleen SM-sarjan 2009 osakilpailut päätetään ja julkistetaan?kun toi Eurotour 2009 näköjään jo valmis...
kakkonenonykkönen
Viestit: 104
Liittynyt: Ma 29 Tammi 2007, 20:39
Oikea nimi: :PPPP
Seura: Oulun Frisbeeseura
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja kakkonenonykkönen »

eiköhä se mene ens vuoden puolelle, ku hakukaan ei ole vielä alkanut..
http://powergrip.fi/ -"melko hyvä frisbeekauppa"
monster
Viestit: 574
Liittynyt: Su 12 Maalis 2006, 17:53

Viesti Kirjoittaja monster »

niin epäilemättä...
Avatar
Jaani
Viestit: 2858
Liittynyt: Ti 23 Tammi 2007, 19:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaani »

Koska eurotourin aikataulu tuli vasta eilen julki, ei paljon ole voinut tehdä päätöksiä. Byrokratian rattaat toimii kankeasti, etenkin näin syyspakkasilla...
Tikkis
Viestit: 138
Liittynyt: Ti 12 Huhti 2005, 8:38
Oikea nimi: Markus Stigzelius
Paikkakunta: Veräjämäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tikkis »

Miten kisojen haku? Onko ohjeita ja mitä muutoksia kaudelle 2009 järjestäjän puolelle?
Avatar
Jaani
Viestit: 2858
Liittynyt: Ti 23 Tammi 2007, 19:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaani »

Laitetaan haku käyntiin tässä piakkoin. Hienoa, että ihmiset ovat jo näin aikaisin innostuneita!
Avatar
PM
Viestit: 733
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 10:31
Oikea nimi: P.Määränen
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Tikkurila

Viesti Kirjoittaja PM »

Jaani kirjoitti:Laitetaan haku käyntiin tässä piakkoin. Hienoa, että ihmiset ovat jo näin aikaisin innostuneita!
Millon haku alkaa :?:
r.oksa
Viestit: 98
Liittynyt: Su 16 Loka 2005, 10:29
Oikea nimi: riku kaajakari

Ei saa kuusta eikä tietenkään ees pääse kissoihin!?

Viesti Kirjoittaja r.oksa »

Joulua ja kisahakuja odotellessa kysyn vaan, että joulukuusen hakkuunkinko tarttee nykyisin jo jonkin luvan? Juuri nimittäin kun olin suunnitellut perheen yhteistä puuhaa kuusen kaadon merkeissä, niin lapseni valistivat, ettei toisten metsästä saa suinkaan ottaa edes pikkasta närettä ilman lupia! Onkohan tuo tottakaan, tä? Meni meinaan sitten taas vähän tuokin reissu reisille.
Avatar
zaia
Viestit: 5445
Liittynyt: To 12 Tammi 2006, 13:24
Oikea nimi: Saija Lehto
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ei saa kuusta eikä tietenkään ees pääse kissoihin!?

Viesti Kirjoittaja zaia »

r.oksa kirjoitti:Joulua ja kisahakuja odotellessa kysyn vaan, että joulukuusen hakkuunkinko tarttee nykyisin jo jonkin luvan? Juuri nimittäin kun olin suunnitellut perheen yhteistä puuhaa kuusen kaadon merkeissä, niin lapseni valistivat, ettei toisten metsästä saa suinkaan ottaa edes pikkasta närettä ilman lupia! Onkohan tuo tottakaan, tä? Meni meinaan sitten taas vähän tuokin reissu reisille.
Riku, sulla pitää olla maanomistajan lupa kuusenkaatoon ennen reissua. Tai sitten voit hakea sen Lapista ;) , http://www.metsa.fi/page.asp?Section=120&Item=7095
Avatar
Jaani
Viestit: 2858
Liittynyt: Ti 23 Tammi 2007, 19:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaani »

Hyvät frisbeetoverit!

Liitto on tänään lähettänyt jäsenseuroilleen tiedotteen ja hakuohjeet ensi vuoden SM-sarjan osakilpailuihin liittyen.

Jotkin e-mailosoitteet saattavat olla vanhoja tai väärin, joten mikäli olet jäsenseurasi vastaava, etkä ole saanut tiedotetta, ole hyvä ja ilmoita siitä minulle.

jaanilansio(atk)hotmail.com
Tikkis
Viestit: 138
Liittynyt: Ti 12 Huhti 2005, 8:38
Oikea nimi: Markus Stigzelius
Paikkakunta: Veräjämäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tikkis »

Hyvä SFL:N hallitus!
Laittakaa ne liitetiedostot jonnekin frisbeeliitto.com ja linkit sähköposteihin.

Kiitos!
Vastaa Viestiin