EKENÄS ENERGY OPEN / HANKO - TAMMISAARI

Keskustelua kotimaisista, SFL:n alaisista kisoista.

Valvoja: HALLITUS

Noukka
Viestit: 1066
Liittynyt: Su 01 Loka 2006, 20:35

Viesti Kirjoittaja Noukka »

Kiitokset kaikille omalta osaltani kommenteista ( lisää saa laittaa ). Kommentit Hangon radasta ( kommentteja Tammisaaren radasta en kommentoi ) olivat pääsääntöisesti positiivisia ja osa jopa ylistäviä. Toisena ääripäänä Hartsan kommentti jonka perusteella rata on jostain todella syvältä. Ilmeisesti tehdyt muutokset ja radan vaikeuttaminen eivät olleet Hartsan mieleen sillä viime kesänä hän haukkui Tammisaaren radan lyttyyn ja kehui Hangon rataa ihmetellen miksi Hanko ei järjestä SM-kisaa? Jotkut pitää puistoradoista ja radoista joilla saa tykittää, mutta metsäradoille löytyy myös oma kannattajajoukkonsa. Parastahan olisi jos yhdelle radalle saadaan mahdutettua sekä metsää, että puistoa kuten Talissa, joka on mielestäni Suomen paras kiinteä 18- väyläinen rata. Jos nyt tämän vuoden SM-kisa paikkoja tarkastelee niin sarjassa pelataan aika tasapuolisesti Puisto ja metsäratoja ja eiköhän tällä konseptilla löydetä sinne kärkipäähän ne parhaat ja monipuolisimmat pelaajat, joilla on ison käden lisäksi myös tarkkuutta ja pelisilmää. Itselläni jäi viikonlopusta ihan hieno fiilis ja ilmassa leijaili selkeästi suuren urheilujuhlan tuntua. Kiitokset vielä kaikille ja tervetuloa elokuussa parigolfin SM-kisoihin. Tuolloin pelaajia kiusataan vielä parilla uudella yli 200 metrisellä väylällä kun kisa heitetään 20-väyläisellä radalla. 8)
monster
Viestit: 574
Liittynyt: Su 12 Maalis 2006, 17:53

Viesti Kirjoittaja monster »

kiitos kisajärjestäille ja kilpakumppaneille hyvistä kisoista.mukavaa oli ja kaikki pelasi hienosti.viihdyin molemmilla radoilla!lounaat oli myös mahtavia.
poimis
Viestit: 2284
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 11:14
Oikea nimi: Sami Poimala
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Kiitos

Viesti Kirjoittaja poimis »

Mixu kirjoitti: Kyllä, heitin väylällä 17 30-metrisen lähärin suoraan omaan bägiini. Tuloksena 1,5 metrin mittainen heitto. Ilman bägiä se olisi ollut kopalla. Mitähän Poimiksen sääntöcase tästä tuumaa?
Tuumaa, jotta mitäs läksit, eli mitäs heitit. Vastoin sangen yleistä harhaluuloa, omaan tai kaverin bägiin - saati omaan pyyhkeeseensä - heittäminen ei ole rikollista, eikä heittoa saa edes uusia. Radoilla nyt vaan sattuu olemaan esteitä, välillä kiinteitä, välillä vähän vähemmän kiinteitä.

Heittäjä voi vaatia muita pelaajia siirtämään pelivälineitään (laukkuja yms), jos ne häiritsevät heittäjää.

Jos taas joku tarkoituksella jättää laukkunsa sellaiseen paikkaan, että siitä voisi olla hyötyä (esim. Talin #8:lla puttaamassa oleva pelaaja voisi jättää laukkunsa korin alapuolelle estämään mahdollista alarautaputtia rollaamasta tielle), kyseessä on sääntöjen kiertäminen, josta pelaaja voidaan vaikka diskata.
Hartsa
Viestit: 136
Liittynyt: To 08 Maalis 2007, 12:12

Viesti Kirjoittaja Hartsa »

Panen tähän vielä sen verran tädennystä tohon mun arvosteluun Hangon radasta !Elikä mä en suinkaan pidä vieläkään Tammisaaren radasta ja Hanko kuuluu samaan kokonaisuuteen !Mä olen pahoillani jos pahoitan jonkun mielen sillä että laitan suoraan oman mielipiteeni radoista ja kerrron sen täällä !Mun mielestä se kuuluu kertoa suoraan ja ainakin mä en ole koskaan kuulunut tai tule kuulumaan niihin "MIELINKIELIN MIEHIIN" jotka eivät uskalla kirjoittaa tänne niitä mielipiteitään joista ovat puhuneet kisoissa kierroksella ja kun ollaan juteltu kisojen jälkeen mutta se on jokaisen oma valinta !!Mutta pelit jatkuu ja "HARTSA" tulee kertomaan myös jatkossa reilusti omat mielipiteensä omana itsenään ja mulle voi tulla sanomaan mitä mieltä on jos vituttaa mun arvostelut !!! Terv.HARTSA
Noukka
Viestit: 1066
Liittynyt: Su 01 Loka 2006, 20:35

Viesti Kirjoittaja Noukka »

Ei ketuta arvostelut. Asiallisen arvostelun kautta saa usein hyviä ideoita radan kehittämiseksi ja me noviisit annamme suuren arvon kokeneempien pelaajien mielipiteille. Näiden mielipiteiden perusteella rataa parannellaan jatkuvasti. Tänäänkin kakkosväylältä lähti muutama puu pois kun eräs kokeneempi kaveri kierroksen jälkeen tuli tälläistä toimenpidettä hyvin perusteluin ehdottamaan. Se vaan vähän ihmetytti, että mielipiteesi radasta voi vuoden aikana noin radikaalisti muuttua. 8)
Jani
Viestit: 1143
Liittynyt: To 03 Marras 2005, 22:18

Viesti Kirjoittaja Jani »

Minä en ole koskaan pelannut Harztsan rakentamalla huonolla kentällä tai hänen huonosti järjestämissään kisoissa. Toiset ne vain osaavat.
Nosturi
Viestit: 390
Liittynyt: Ma 18 Huhti 2005, 9:38
Oikea nimi: Timo Kuusela
Paikkakunta: Koikkari

Viesti Kirjoittaja Nosturi »

Jani kirjoitti:Minä en ole koskaan pelannut Harztsan rakentamalla huonolla kentällä tai hänen huonosti järjestämissään kisoissa. Toiset ne vain osaavat.
Mutta minäpä olenkin pelannut Janin rakentamalla huonolla radalla. Jotkut ne vaan ei tajua.
jone
Viestit: 78
Liittynyt: Ti 15 Tammi 2008, 8:37

Viesti Kirjoittaja jone »

Edellisiin Janin kisoihin Timo näytti ainakin olevan hyvin tyytyväinen !

"Kiitokset kisoista! Toivottavasti intoa löytyy sillä suunnalla jatkossakin järkätä samanlaisia mittelöitä.
Vielä kun saatte säät suosiin ni nautinto on mahtava."

Tälläistä palautetta siis viimeksi :-)

Jos meiltä loppuu rakentajat kesken, niin voi tulla aika kuiva
harrastus. Eiköhän kysymys kuitenkin ole siitä, että kukaan
ei tahallaan tee huonoja väyliä, joskus (aina) se maapläntti
vaan ei anna mahdollisuuksia parhaaseen mahdolliseen väylään.

Ei minustakaan Hangon radan varsinaista fania tullut, mutta
on hienoa, että sinnekin rata on talkoovoimin noussut.

Ratoja on kuitenkin niin pirun vähän vielä, ettei sm kisojakaan
pelkillä puistoradoilla voi pelata ja ainahan voi jättää ne skabat
väliin, missä on "huono" rata. Mun mielestä on kyllä ihan ok, että
sm sarjassa on erilaisia ratoja mukana. Näyttää vaan
metsissä, puistoissa ja jopa hiekkakuopillakin ne samat siellä
kärjessä aina olevan ?
Nosturi
Viestit: 390
Liittynyt: Ma 18 Huhti 2005, 9:38
Oikea nimi: Timo Kuusela
Paikkakunta: Koikkari

Viesti Kirjoittaja Nosturi »

Vihdin golf-rata kisat oli loistavat. Mitään muuta en ole koskaan väittänytkään.
Avatar
Jaani
Viestit: 2858
Liittynyt: Ti 23 Tammi 2007, 19:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaani »

jone kirjoitti: Näyttää vaan
metsissä, puistoissa ja jopa hiekkakuopillakin ne samat siellä
kärjessä aina olevan ?
Oulun ja Hanko-Tammisaaren finaaliporukkaa kun vertaa, niin kaksi pelaajaa oli kummassakin finaalissa, Jalle ja Joonas. Miko oli Oulussa 15:s, Ville 19:s ja Kalle 6:s. Oulun finalisteista Aleksi oli Tammisaaressa 20:s, Juho 15:s ja Toni 10:s.

Okei, pelaajat epäonnistuvat ja onnistuvat radasta riippumatta silloin tällöin, mutta ei ne samat jätkät ole aina kärjessä, kuten huomaat.
jone
Viestit: 78
Liittynyt: Ti 15 Tammi 2008, 8:37

Viesti Kirjoittaja jone »

Jaani Länsiö kirjoitti:
Okei, pelaajat epäonnistuvat ja onnistuvat radasta riippumatta silloin tällöin, mutta ei ne samat jätkät ole aina kärjessä, kuten huomaat.
Olet Jaani tietenkin oikeassa. Voidaan kuitenkin sanoa myös,
että 2 samaa mitalimiestä molemmissa paikoissa.

Tarkoitin lähinnä vain, että hyvät pelaajat menestyy kaikilla
radoilla.
Avatar
Jaani
Viestit: 2858
Liittynyt: Ti 23 Tammi 2007, 19:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaani »

Kyllä Ken Climo olisi mitä luultavimmin ollut vähintään kympin joukossa kummassakin kisassa :) Se on kuulemma ihan hyvä pelaaja.

Varmasti Jalle ja Joonas ovat SM-sarjan varmimmat pelaajat, tuloksistahan sen näkee jo aika pitkälle.
Jonsu
Viestit: 85
Liittynyt: Ke 22 Helmi 2006, 13:20

-

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

---
Viimeksi muokannut Jonsu, La 14 Kesä 2008, 17:44. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Hartsa
Viestit: 136
Liittynyt: To 08 Maalis 2007, 12:12

-

Viesti Kirjoittaja Hartsa »

---
Viimeksi muokannut Hartsa, La 14 Kesä 2008, 17:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kana kot kot
Viestit: 50
Liittynyt: La 23 Helmi 2008, 19:28
Oikea nimi: Risto Lehtinen

Viesti Kirjoittaja kana kot kot »

hahahah, vittu mitkä kauniit ja rohkeat!!! juuri tätä formaattia kun jatkaa ni pössis on mitä parhaimmillaan... sig hail sano hitler ja silleen...
Vastaa Viestiin