Nokian SM-osakilpailu 2008 15-17.8

Keskustelua kotimaisista, SFL:n alaisista kisoista.

Valvoja: HALLITUS

Nosturi
Viestit: 390
Liittynyt: Ma 18 Huhti 2005, 9:38
Oikea nimi: Timo Kuusela
Paikkakunta: Koikkari

Viesti Kirjoittaja Nosturi »

hyzer kirjoitti:Perjantain kierros arvotaan, sen jälkeen pelataan tulosten mukaan.
Mutta pelataanko sarjoittain, vai kaikki sekaisin?

-väykkä-
Tämä on vielä vähän auki, mutta oma ehdotukseni on että pelattais kaikki sekaisin ainakin lauantaina. En tiä sitten mitä hovissa päätetään tai on päätetty.
Fyhrer
Viestit: 86
Liittynyt: Ma 07 Marras 2005, 20:23
Oikea nimi: Miko Fyhr

Viesti Kirjoittaja Fyhrer »

Jarille vinkiksi, että Talin tallaajat järjestävät keväisin kilpailun nimeltä Stamina. Siellä saa kuulemma heittää yhteen päivään ihan tarpeeksi.

Mutta jos nyt SM-skaboissa pelattais vähän vähemmän, niin ei menis aivan kestävyysurheilun puolelle.
Jani
Viestit: 1143
Liittynyt: To 03 Marras 2005, 22:18

Viesti Kirjoittaja Jani »

Fyhrer kirjoitti:Talin tallaajat järjestävät keväisin kilpailun nimeltä Stamina. Siellä saa kuulemma heittää yhteen päivään ihan tarpeeksi.
Ei saa, kun tuntuu jäävän nykyään vain viiteen kierrokseen.

Skellefteån kisaa (kierros päivässä) Käpä luonnehti osuvasti hotellikuolemakisaksi. Jospa SM-sarjan osallistujamäärää tulevaisuudessa rajoitetaan, niin ei tule aikatauluongelmia.

Toivottavasti Nokian kisan perjantain lähtöajat tulevat ainakin paria päivää aiemmin eetteriin, niin voi suunnitella kyyditykset yms.
Nosturi
Viestit: 390
Liittynyt: Ma 18 Huhti 2005, 9:38
Oikea nimi: Timo Kuusela
Paikkakunta: Koikkari

Viesti Kirjoittaja Nosturi »

Kilpailun osallistumismaksun eräpäivähän on 8.8.2008. Alustavat pooli jaot tehdään ennen tätä ja viimeiset muokkaukset pois jääntien osalta sitten kisaviikon alussa (kunnes eri pankeista suoritetut maksut näkyvät tilillä). Näin ollen perjantain lähtöaikoja sopii odotella tiistai illan 12.8.2008 aikana.
ville
Viestit: 5042
Liittynyt: To 26 Kesä 2008, 7:28
Oikea nimi: Ville Kotamäki
Seura: Nummelan Frisbeeseura
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja ville »

Nosturi kirjoitti:
hyzer kirjoitti:Perjantain kierros arvotaan, sen jälkeen pelataan tulosten mukaan.
Mutta pelataanko sarjoittain, vai kaikki sekaisin?

-väykkä-
Tämä on vielä vähän auki, mutta oma ehdotukseni on että pelattais kaikki sekaisin ainakin lauantaina. En tiä sitten mitä hovissa päätetään tai on päätetty.
Nyt kun kerran on kyseessä viimeinen ja monille ratkaiseva SM-osakilkpailu - ja kun kerran kokeillaan "isojen kisojen" meininkiä (3 päivää, golf-lähdöt, hieno rata jne) ja järjestäjilläkin on nyt aikaa laittaa poolit järjestykseen, niin ehdottaisin, että ekan arvotun kierroksen jälkeen pelattaisiin SARJOITTAIN paremmuusjärjestyksessä la ja su. Kyllä siinä on ihan eri fiilis, kun sijat joista taistellaan, on ihan siinä muutaman metrin päässä. Vaihtelua tämäkin.
Nosturi
Viestit: 390
Liittynyt: Ma 18 Huhti 2005, 9:38
Oikea nimi: Timo Kuusela
Paikkakunta: Koikkari

Viesti Kirjoittaja Nosturi »

Vaihtelusta en tiedä, mutta tottahan se on että sarjoittain pelaamisessa on kisaamisen kannalta enemmän järkeä. Toisaalta monet pienempien sarjojen(lue. Muut kuin avoimen) edustajat ovat toivoneet vaihtelua siten, että hekin pääsisivät mahdollisesti pelaamaan avoimen kanssa. Järjestäjän puolelta asia ei ole ongelma. Kumpikin systeemi onnistuu.
hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Moro!
Olen Villen kanssa samoilla linjoilla! Mutta järjestäjät tehköön, kuten parhaaksi näkevät. Rata on kuitenkin niin hieno, että saatan tulla kisaan mukaan sen takia.
-väykkä-
Nosturi
Viestit: 390
Liittynyt: Ma 18 Huhti 2005, 9:38
Oikea nimi: Timo Kuusela
Paikkakunta: Koikkari

Viesti Kirjoittaja Nosturi »

Miten niin saatat tulla, Väykkä? Siis tottakai tulet. Muuta mahdollisuutta ei ole. Nokian rata on suunniteltu juuri sinunlaiselle all around pelaajalle. On tukkoista ja avointa, lyhyttä ja pitkää, hyssee ja annukkaa, vähintään 18 väylää silkkaa frisbee nautintoa.
hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja hyzer »

ALL AROUND PELAAJA, sanoppa se uudestaan. Kuulostaa niin kommeelta.
Kesä loma just alkanut, aurinko paistaa, ja minua tituleerataa ALL AROUND PELAAJAKSI! MAHTAVAA! KIITOS, KIITOS!
Mutta silti mulla on yhteispisteitä NOLLA. Ehkä edelliset kisaradat eivät ole suosineet tällaista ALL AROUND PELAAJAA.
Mä olen kyllä aina sanonut, että Ilkka, Käpä, Hartsa, Tomi, Juha, Marko ja kumppanit pelaavat tosi tylsää, ja yksitoikkoista frisbeegolfia. Avaus, lähestyminen juureen ja putti sisään. Mutta minun kaltaiseni ALL AROUND PELAAJAT heittää kyllä miten sattuu, ja mihin sattuu, ja harvemmin millään kahdella, tai kolmella heitolla koriin. Jollain 50-150 metrin matkallakin ALL AROUND PELAAJALLE voi sattua ihan mitä vaan, ja vielä pahempaa.
Ehkä siitä tuo vieras peräinen nimityskin kaltaiselleni pelaajalle on kehitetty. Ja jos kerta Nokian rata on leiauttia ALL AROUND, niin taidanpa sittenkin täyttää reppuni eväillä, ja nollilla pisteillä, suunnaten matkani elokuun puolivälissä kohti hämäläisten kehtoa.

-all around-
roberd
Viestit: 75
Liittynyt: Ma 15 Touko 2006, 12:44
Oikea nimi: Jari KYngäs
Seura: Liitokiekkoseura Mustavaris

Viesti Kirjoittaja roberd »

Nosturi kirjoitti: Mitäs veikkaat sekoitanko frisbeegolffin ja pallogolffin jos kirjoituksessani lukee frisbeegolf? Vai onko sinun lukutaidossasi jotain eroa omaani? ...
Ei ole mitään syytä kiihtyä.

On itsestään selvää, että minun pitää pysyä poissa kisapaikoilta kun ei pelaamisaikataulut kerran miellytä.

Kilpaileminen on kuitenkin minun mielestäni sitä kaikista mukavinta puuhaa, mutta minun panos/vastike -ajatteluni ei valitettavasti kykene taipumaan moisiin aikataulutuksiin. Tulee yksittäiselle väylälle liikaa hintaa.
Avatar
tumpsi
Viestit: 735
Liittynyt: Ti 26 Kesä 2007, 15:24
Oikea nimi: Tomi Niemenmaa
Seura: Tampereen Frisbeeseura
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja tumpsi »

roberd kirjoitti:
Nosturi kirjoitti: Mitäs veikkaat sekoitanko frisbeegolffin ja pallogolffin jos kirjoituksessani lukee frisbeegolf? Vai onko sinun lukutaidossasi jotain eroa omaani? ...
Ei ole mitään syytä kiihtyä.

On itsestään selvää, että minun pitää pysyä poissa kisapaikoilta kun ei pelaamisaikataulut kerran miellytä.

Kilpaileminen on kuitenkin minun mielestäni sitä kaikista mukavinta puuhaa, mutta minun panos/vastike -ajatteluni ei valitettavasti kykene taipumaan moisiin aikataulutuksiin. Tulee yksittäiselle väylälle liikaa hintaa.
Mutta et kai vaan oo unohtanu sitä että ne kallisarvoiset kiekot menettää arvoaan koko ajan, ja näinollen koet ansionmenetyksiä mikäli et kisaile?
Nosturi
Viestit: 390
Liittynyt: Ma 18 Huhti 2005, 9:38
Oikea nimi: Timo Kuusela
Paikkakunta: Koikkari

Viesti Kirjoittaja Nosturi »

On itsestään selvää että kiihdyttelin tossa vähän liikaa.

20 euron maksu kisoista on myös turhan korkea. 18-väylän kisassa yli euron väylä.
Jonsu
Viestit: 85
Liittynyt: Ke 22 Helmi 2006, 13:20

...

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

Tuleehan siinä väylälle hintaa 0.37e. aika kallista on...
Avatar
PM
Viestit: 733
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 10:31
Oikea nimi: P.Määränen
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Tikkurila

Viesti Kirjoittaja PM »

Nosturi kirjoitti:On itsestään selvää että kiihdyttelin tossa vähän liikaa.

20 euron maksu kisoista on myös turhan korkea. 18-väylän kisassa yli euron väylä.
:wink: Korjaan 3x18-väylää hinaksi jää 0,370 senttiä :!:
Avatar
PM
Viestit: 733
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 10:31
Oikea nimi: P.Määränen
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Tikkurila

Viesti Kirjoittaja PM »

:oops: Jonsu oot nopee :lol:
Vastaa Viestiin