Nurmijärven SM- osakilpailu

Keskustelua kotimaisista, SFL:n alaisista kisoista.

Valvoja: HALLITUS

Mini-Nieminen

Viesti Kirjoittaja Mini-Nieminen »

8) VERTA PAKKIN!!! 8) :lol: , kuten joku saattaisi itseään ilmaista...

Juu, oli hienot kisat. Itsellä ainakin selkä ilmoitti, että heitetty oli ja runsaasti. Oli varmasti haastavin ja paras rata, missä olen heittänyt.
Toivottavasti saamme pelata kisoja toistekin sellaisella radalla, jossa ei tarvitse odotella koiran ulkoiluttajia ja rollaattoreita pois väylältä. Sai kerrankin heittää rauhassa.
Avatar
kaasunaamari
Viestit: 57
Liittynyt: La 18 Helmi 2006, 14:34
Oikea nimi: Niko Alander

Viesti Kirjoittaja kaasunaamari »

Taisit juuri nosturi rinnastaa itseseäsi moderaattoriksi,kun koit selvästikin,että voit arvostella aiheita,mutta sinun kommentteja ei saa arvostella... Ja jos kokee, että voi soittaa suutaan,vaikka vaan leikillään,niin kannattaa myös kestää takaisin kuittaukset..
Nosturi
Viestit: 390
Liittynyt: Ma 18 Huhti 2005, 9:38
Oikea nimi: Timo Kuusela
Paikkakunta: Koikkari

Viesti Kirjoittaja Nosturi »

ihan hyvin tuntuu sullakin ajatus kulkevan... hyvää jatkoo vaan
Jonsu
Viestit: 85
Liittynyt: Ke 22 Helmi 2006, 13:20

!!!!!

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

No jo on taas järkevää keskustelua... mä en ymmärrä sitä et miks jonku pitää arvostella toisten kirjoittamia juttuja... aika lapsellista puuhaa
Jani
Viestit: 1143
Liittynyt: To 03 Marras 2005, 22:18

Viesti Kirjoittaja Jani »

Kannattaa puolin ja toisin huudella omalla nimellään, eikä minkään nimimerkin takaa. Väittelythän ovat usein hyvästä, jos peistä (Pekkaa) osataan vääntää sivistyneesti.

Kerrohan vielä, Väykkä, mitä palautetta kenttä- ja ravintelihenkilökunnalta on tullut.
hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Nyt kun rata on kokonaan meidän osalta purettu, ja kuopattu sekä futis finalistit selvitetty, niin voin minäkin jonkun jälkiviisaan(tyhmän) kommentin antaa.
Kiitokset vielä kerran kaikille pelaajille, ja palautteet ovat olleet yleviä.
Mutta kuten eräs pelaaja kisa paikalla totesi ettei kukaan uskalla ääneen moittia, kun huomasivat että kisan eteen oltiin jonkin verran töitä talkoo hengen riivaamina tehty.
Minä uskallan muutamia epäkohtia tässä esille tuoda. Osa on mun aatoksia. Osa on luettu rivien välistä teksteistä taikka kuultu syrjäkorvalla kisan aikana.

1. Ruoka loppui kesken. Tosi ikävää. Ravintoloitsija oli varannut elintarvikkeita ennakko ilmoitusten mukaan, mikä hieman eli.
Buffet systeemissä on se paha puoli, että jotkut tai useat (minäkin) syövät kahdenkin edestä. Kuulin myös että ruokailuun oli kuitenkin osallistunut henkilöitä jotka etukäteen ilmoittivat etteivät syö klubilla. Ehkä 4 tunnin kierros väsytti sen verran, ettei parin euron säästö ajamalla huitsin nevadaan enää kiinnostanut. Koska kisa oli yksityitilaisuus niin ravitolassa ei ollut myöskään normaalia ylimääräistä ruokavarastoa. Näistä yksityiskohdista johtuen kävi miten kävi, pahoittelen tapahtunutta. Asiasta on palaute ravintolaan ja klubille annettu.

2. Loukkaantumiset ovat aina ikäviä juttuja. Mutta urheilussa niitä tulee. Oikea lihashuolto jne. jne. voivat siihen auttaa. Rata oli rankka, mutta ei pitänyt tulla kenellekkään yllätyksenä. Ja jos siellä enää koskaan pelataan, ja jos mulla on mitään päätös valtaa rataa kohtaan, tulee se aina rankka olemaan

Kisasta jäi hyvin paljon tuttuja heittäjiä pois, ja kun siihen lisätään eräiden ammattimiesten kommentit että 105 pelaajaa on hyvä määrä näin talvi aikaan, niin olkaapa Kauhajoki, Oulu ja Tammisaari valmiina ottamaan hirmu määrä pelaajia.

4. Reikä22. Herätti varmaan paljon kuohuntaa. Myönnän että se oli hieman epäselvä, haastava, kiekkoja tuhoava jne. Mutta syy oli kokonaan minun. Olisi pitänyt pysyä perjantai aamu suunnitelmassa, silloin ekan lammen vasenpuoli oli kokonaan vapaa ilman OB rajoja. Halusin vaan OB narulla A: Tuoda kakkosheitto lähemmäks vettä(jäätä).
B: suojella avointa muuntajaa, ja samalla pelaajia.

Jatkan jos jaksan myöhemmin.

-väykkä-
hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Palataampa vielä kerran kisa tapahtumaan. Drop zonet jäi merkkaamatta, se oli puhdas huolimattomuus virhe. Mä en edes ajatellut sitä. Tuntuu siltä että loppuun asti jännitys kelien suhteen ja taistelu lunta ja vettä vastaan vei kaiken tarmon ja järjen.
Meidän piti järjestää myös vesitäyttö pisteet radalle, mutta sekin unohtui. samoin kun teleskooppi vapojen hommaaminen lammille.
Töppiä kaikki tyynni, mutta pakko niitten kanssa oli elää.

Mulle jäi kisasta kuitenkin sellainen fiilis että suurinosa pelaajista nautti raskaasta radasta, ja frisbeespirittiä löytyi.

Harmi ettei senioreiden finaali ollut suuren yleisön suosikki, sillä siinä oli huikeita suorituksia. Ja Marko Timosen kakkosheitto yheksällätoista oli huikea. hienointa mitä olen koskaan tämän lajin parissa nähnyt.

Ja Janille tiedoksi Nurmijärven golfkeskuksen väki on mielissään kun pidämme sillointällöin kisoja siellä. Heidän puolestaan vaikka joka kevät.
Yhteistyö heidän kanssaan on loistavalla tasolla.
Tulevana syksynä pitäisi toteutua kaksintaistelu Väyrynen - Meriläinen, jossa otetaan mittaa kiekoin ja palloin. Ja todennäköisesti lehdistön (golflehti) seuraamana.

-väykkä-
Jani
Viestit: 1143
Liittynyt: To 03 Marras 2005, 22:18

Viesti Kirjoittaja Jani »

hyzer kirjoitti:Tulevana syksynä pitäisi toteutua kaksintaistelu Väyrynen - Meriläinen, jossa otetaan mittaa kiekoin ja palloin. Ja todennäköisesti lehdistön (golflehti) seuraamana.
Joo, tuota samaa olen itsekin miettinyt. Pitäisi varmaan haastaa paikallisen seuran pelureita koitokseen.

Ilmeisesti Chingiä edeltä kuljettaen tuo onnistuu. Mutta olisiko korin paikka griinin edessä vai sivussa? Bunkkereista voisi vaikka joutua heittämään vasurilla; se olisi mielestäni suunnilleen bunkkerilyöntiin verrattavissa. Ja outit golfin tapaan.
Avatar
PM
Viestit: 733
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 10:31
Oikea nimi: P.Määränen
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Tikkurila

Viesti Kirjoittaja PM »

8) Juu vaikka joka vuosi isot kisat tolla kentällä :lol: :D :lol: :)
Vastaa Viestiin