Nurmijärven SM- osakilpailu

Keskustelua kotimaisista, SFL:n alaisista kisoista.

Valvoja: HALLITUS

hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Rataa voi tulla tutkailemaan hyvinkin siihen aikaan. Se on tod.näköisesti kokonaisuudessaan valmis kahen kolmen välillä. Siellä on talkoo porukkaa aamusta alkaen rataa rakentamassa, ja kolmen jälkeen kisatoimisto aukeaa klubilla.
Minäkin olen siellä mahdollisuuksien mukaan koko päivän, ellei ns.oikeat duunit häiritse. Eli mulle voi soittaa kun oot tulossa, niin saat tietää missä mennään.
Muillekin joilla on jotain kysyttävää kisan tai radan suhteen, niin huomenna ei kantsi tähän foorumiin enää kysymyksiä tehdä, koska majailen radalla aamusta ilta myöhään. Kannattaa soittaa.
Tänään seuraan tätä palstaa n.22 saakka

-väykkä-
jontsa
Viestit: 75
Liittynyt: Pe 28 Loka 2005, 0:06
Oikea nimi: Johnny Finland

Viesti Kirjoittaja jontsa »

En nyt jaksa rupee penkoo tietoo, mut löytyykö radan läheisyydestä mitään pikaruokalaa tjm?
Jani
Viestit: 1143
Liittynyt: To 03 Marras 2005, 22:18

Viesti Kirjoittaja Jani »

On muuten varmaan Etelä-Suomen syrjäisin kolkka purilaisen mässytystä ajatellen. Hyvinkäälle päin ajettaessa on jokin grilli, mutta taitaa sinnekin 20 kilsaa kertyä. Liekö miten auki, en tiedä. Nurmijärvi ja Klaukkala ehkä 15 - 20 minuutin päässä.
Jonsu
Viestit: 85
Liittynyt: Ke 22 Helmi 2006, 13:20

!!!

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

Rajamäessä on muutama pizza paikka... ja kaikist lähimpänä... ja sit hanko tien varres jokin grilli en tiiä kyl onko
auki....
hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Siellä ei todellakaan ole lähelläkään ruokapaikkaa. Hankotien kahvila ei ainakaan ennen ole ollut viikonloppuisin auki, nyky meiningistä en tiedä.
Rajamäkeen ajaa varttitunnissa, siellä on pari pizzeriaa. Nurmijärvelle ja klaukkalaan matkaa reilusti enemmän.
Onneksi Greenside lupasi tulla tekee hyvää safkaa klubille, muuten emme varmaan kisaa siellä järjestäiskään.

-väykkä-
Avatar
freak_magnet
Viestit: 63
Liittynyt: Ma 14 Marras 2005, 18:54
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja freak_magnet »

Mulla olisi kahden hengen huone varattuna Kiljavan opistolla. Yksin nyt olen kumminkin näemmä tulossa kisoihin eli jos joku on majapaikkaa vajaa niin jaan kyllä mielelläni huoneen. Hinta kahdelta yöltä n. 75€, hintaan sisältyy aamiainen, iltauinti ja -sauna, liinavaatteet ja pyyhkeet.

Samoin, jos joku joka majoittuu opistolla olisi niin ystävällinen, että ottaisi mut kyytiin aamuisin kisapaikalle mennessä ja takaisin illalla, niin olisin kovin kiitollinen.

Tekstaa tai soita numeroon 040-7303945 / Peter (päivällä en välttämättä
pysty vastaamaan puheluihin duunin takia)

Kiitokset jo etukäteen.
Tikkis
Viestit: 138
Liittynyt: Ti 12 Huhti 2005, 8:38
Oikea nimi: Markus Stigzelius
Paikkakunta: Veräjämäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tikkis »

Elintärkeää saada vastaus!

Onko ravinteli aamulla auki ennen rundia vai kannattaako pysähtyä jonnekin huoltoasemalle aamukahville.
Tikkis
Viestit: 138
Liittynyt: Ti 12 Huhti 2005, 8:38
Oikea nimi: Markus Stigzelius
Paikkakunta: Veräjämäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tikkis »

Tikkis kirjoitti: Onko ravinteli aamulla auki ennen rundia vai kannattaako pysähtyä jonnekin huoltoasemalle aamukahville.
Itse itselleni jos joskus lukisi oikeasti .... :oops:

Ruokailut
Klubirakennuksen ravintola on auki lauantaina seitsemästä lounaaseen ja sunnuntaina puoli kahdeksasta lounaaseen. Lounasruokailu seisovasta pöydästä 8 eurolla. Lauantaina kesäkurpitsa-vuohenjuustokeittoa ja Pasta Bolognese, sunnuntaina katkarapukeittoa ja kinkkukiusausta. Lounaaseen sisältyvät salaatit, leivät, ruokajuomat ja kahvi.
Avatar
PM
Viestit: 733
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 10:31
Oikea nimi: P.Määränen
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Tikkurila

Viesti Kirjoittaja PM »

8) KIITOS KOVASTI VÄYKÄLLE JA BATSIN PORUKALLE HIENOSTA
KISASTA 8) 8)
Antero
Viestit: 110
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 9:28
Oikea nimi: Antero Erhiö
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Stadi

Viesti Kirjoittaja Antero »

Moi.

Iso KIITOS järjestäjille hienosta kisasta ja lisäkiitos Wäykälle siitä, että kuskasi minut(kin) aamulla heittopaikalle. Säästyi taas monta kaloria käytöltä. :P

Rata oli mielestäni oikein hyvä. Se ei ollut liian helppo todellakaan, muttei myöskään mikään mahdoton.
Minulle vaikeimipia väyliä olivat tietysti se HIRVEÄ, SUORASTAAN KAMALAN VAIKEA 22 ja kolmonen. Kolmonen kun on niin järkyttävän pitkä minun tasoiselle heittäjälle.

Olin ennen kisaa aivan varma, että olen kilpailun viimeinen.
Muutama denffasi - (buuaukset heille paitsi sairastuneille tai itsensä loukanneille), mutta olinkin toiseksiviimeinen... :D :oops: :D

Jos tuollaisesta kamalasta rääkistä ei ole laihdutuksellista hyötyä, nii hiiteen kaikki terveysoppineet, jotka väittävät liikunnan laihduttavan. :P

No, Kiiiiiiitoooooos TD:lle, Batseille ja Hfk:n poppoolle sekä tietenkin erikoiskiitos Lindbergien seniorille ja madamelle.

Jos tämä kisa joskus vielä järjestetään, niin silloin sijoitukseni on kolmanneksiviimeinen... - Se on siis tavoite. Silloin taso on kovempi, sillä pelaan papoissa. (Tarkoitan siis, että pappoja on vähemmän ja siksi tuon sijoituksen saavuttaminen on vaikeampaa.)
Talin radanhoitoa jo vuodesta 2004.
Jani
Viestit: 1143
Liittynyt: To 03 Marras 2005, 22:18

Viesti Kirjoittaja Jani »

Antero kirjoitti:Jos tuollaisesta kamalasta rääkistä ei ole laihdutuksellista hyötyä, nii hiiteen kaikki terveysoppineet, jotka väittävät liikunnan laihduttavan. :P
Valitettavasti liikunta ei kyllä ihmeemmin laihduta. Mutta pysyypähän silloin poissa jääkaapilta.
kalle
Viestit: 18
Liittynyt: Su 26 Helmi 2006, 18:01

Viesti Kirjoittaja kalle »

Kiitos Wäykkä ja muu porukka, oli ihan sairaan siistiii :D
Wowbagger

Viesti Kirjoittaja Wowbagger »

Iso Kitooooos ! oli nastaa ! 8)
käpä
Viestit: 87
Liittynyt: Ma 14 Marras 2005, 0:33
Oikea nimi: Kari Vesala
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja käpä »

Kiitos, kumarrus ja hatunnosto kaikille järjestäjille ja tietty pelaajille. Kuten odottaa saattoi niin homma toimi loistavasti aina ilmojen tilausta myöden. Kivaa oli avata kausi näissä kisoissa.
hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Käytiin Pekan kanssa purkamassa kahden lammen välinen Golden Gate.
Otin mukaan 6m teleskooppivavan mihin rakensin kiekon nappaus koukun. Vaan eipähän se mihinkään riittänyt. Siellä näkyi vielä jonkin verran erivärisiä kiekkoja sulavan jään päällä valmistautumassa viimeiseen hyiseen sukellukseen. ITKUA NYYH!!!
Yhden sain pelastettua. Joten käsi ylös kuka tunnistaa omansa.
Tuntomerkit: Valkoinen. Vihreä teksti Star Wraith jne. Takana Sami P
TT Puh.num päättyy 443

Ja yksi löytökiekko sunnuntai illalta
Keltainen Elite Z Puttr
Niko Puh.Num päättyy 954

-väykkä-
Vastaa Viestiin