Vihiojan viikkokisat alkaen 2.5.2011 kello 18:00

Ei PDGA/SFL-frisbeekisojen tiedotus ja keskustelu. Kaiken tasoiset kisat tervetulleita.

Valvoja: HALLITUS

Nosturi
Viestit: 390
Liittynyt: Ma 18 Huhti 2005, 9:38
Oikea nimi: Timo Kuusela
Paikkakunta: Koikkari

Vihiojan viikkokisat alkaen 2.5.2011 kello 18:00

Viesti Kirjoittaja Nosturi »

Morjesta pöytään,

Otsikon mukaiset kisailut alotetaan tänään. Ensimmäinen kierros alkaa kello 18:00 (tulkaa hyvissä ajoin paikalle) ja toinen ensimmäisen jälkeen. Kisailu ei maksa mitään, jos ei halua osallistua raakatulos kamppailuun tai hole in one-kisaan. Niille, jotka kokevat kisakunnon riittäväksi ja osallistuvat massi-kisaan, maksaa se 2 €.

Tälle vuodelle pelaillaan uudet tasotukset ja ratana toimii se versio mikä aloittaessa on.
JohnVoyager
Viestit: 142
Liittynyt: La 23 Elo 2008, 23:50
Oikea nimi: juha alkkiomäki
Seura:

Re: Vihiojan viikkokisat alkaen 2.5.2011 kello 18:00

Viesti Kirjoittaja JohnVoyager »

Mä tulen kuvaamaan kauden avauksen, niin saadaan vähän ajankohtaista kuvaa tubeen.
JohnVoyager
Viestit: 142
Liittynyt: La 23 Elo 2008, 23:50
Oikea nimi: juha alkkiomäki
Seura:

Re: Vihiojan viikkokisat alkaen 2.5.2011 kello 18:00

Viesti Kirjoittaja JohnVoyager »

Koska ilmaisvideoiden lataaminen Payloadziin ei ole onnistunut viime aikoin useista yrityksistä huolimatta, niin lataan nämä viikkokisat sitten Piratebayn sivuille yksi kerrallaan. Editoin tähän viestiin muut videot myöhemmin. Minulla on Jamendon lupa ladata videot vaikka kaikki musiikit eivät ole minun omia. Nämä videot ovat harjoituksia/totuttelua uuteen kameraan, joten hifistisiä piirteitä ei niistä löydy.


Kesäkuun video:lcgm8 Disc Golf - DGCT legendary weeklies june 2011
http://thepiratebay.org/torrent/6504314 koko 961.64 MiB
Vastaa Viestiin