MEILAHDEN XIII MILLENIUMI

Ei PDGA/SFL-frisbeekisojen tiedotus ja keskustelu. Kaiken tasoiset kisat tervetulleita.

Valvoja: HALLITUS

Juhanuha
Viestit: 1730
Liittynyt: Ti 19 Heinä 2011, 8:05
Oikea nimi: Juha Kytö
Seura: Sipoon Discstroyers ry
Paikkakunta: Helsinki

Re: MEILAHDEN XIII MILLENIUMI

Viesti Kirjoittaja Juhanuha »

Kiitos järjestäjille.
Hyvä kisa ja järjestelyt toimi. Lämmin mehu 1. kierroksella lämmitti kehon lisäksi myös mieltä.
Juhanuha
Viestit: 1730
Liittynyt: Ti 19 Heinä 2011, 8:05
Oikea nimi: Juha Kytö
Seura: Sipoon Discstroyers ry
Paikkakunta: Helsinki

Re: MEILAHDEN XIII MILLENIUMI

Viesti Kirjoittaja Juhanuha »

jiiärrä
Viestit: 919
Liittynyt: To 20 Elo 2009, 21:41
Oikea nimi: Janne Räsänen
Seura: Talin Tallaajat

Re: MEILAHDEN XIII MILLENIUMI

Viesti Kirjoittaja jiiärrä »

Vedin lipat kotimatkalla töistä ja kaupan päälle se oli Siltiksen fribaradalla. Ei ollut kiekkoja mukana :-) Just joo, joten en käynyt edes yleisönä, kun nilkkaa jyrsii. En mä nyt lopeta viskomista, vaan yritän parantua ensi kautta varten. Lusmuilen luvalla :-D Enhän mä hankkinut uutuuksina viime kaudella kuin luupiikkiin pahemmassa muodossa johtavan ongelman molempiin jalkoihin ja golfkyynärpääongelmia. Nyt on sen verran monta kremppaa, että on pakko nostaa kädet pystyyn ja ottaa kuukausien lepo kaikesta rasittavasta, jotta jänteet palautuisivat heittokuntoon. En halua noita ongelmia takaisin, joten on otettava myrkkypilleri ja otettava pakkia rutinissa ja varmaan tuloksissakin.

Toivottavasti mä hoidan kaatuilut muiden puolesta, ettei teidän kisanne mennyt sen takia poskelleen. Mulla lipat meni päin hanuria, joten toivottavasti teillä kisat eivät tehneet samaa :-)
The_One
Viestit: 231
Liittynyt: Pe 09 Kesä 2006, 13:00
Oikea nimi: -Hege
Seura: Disc Golf Club Tampere

Re: MEILAHDEN XIII MILLENIUMI

Viesti Kirjoittaja The_One »

jiiärrä kirjoitti:Vedin lipat kotimatkalla töistä ja kaupan päälle se oli Siltiksen fribaradalla. Ei ollut kiekkoja mukana :-) Just joo, joten en käynyt edes yleisönä, kun nilkkaa jyrsii. En mä nyt lopeta viskomista, vaan yritän parantua ensi kautta varten. Lusmuilen luvalla :-D Enhän mä hankkinut uutuuksina viime kaudella kuin luupiikkiin pahemmassa muodossa johtavan ongelman molempiin jalkoihin ja golfkyynärpääongelmia. Nyt on sen verran monta kremppaa, että on pakko nostaa kädet pystyyn ja ottaa kuukausien lepo kaikesta rasittavasta, jotta jänteet palautuisivat heittokuntoon. En halua noita ongelmia takaisin, joten on otettava myrkkypilleri ja otettava pakkia rutinissa ja varmaan tuloksissakin.

Toivottavasti mä hoidan kaatuilut muiden puolesta, ettei teidän kisanne mennyt sen takia poskelleen. Mulla lipat meni päin hanuria, joten toivottavasti teillä kisat eivät tehneet samaa :-)
Voimia.
Sponsored by Tampereen Lihajaloste Oy and K-Market Ruotula.
jiiärrä
Viestit: 919
Liittynyt: To 20 Elo 2009, 21:41
Oikea nimi: Janne Räsänen
Seura: Talin Tallaajat

Re: MEILAHDEN XIII MILLENIUMI

Viesti Kirjoittaja jiiärrä »

Tuloksia katsomalla kisassa on tainnut olla paljon draamaa. Meikku puraisi, kun vain poin puolet miehistä pääsi par tulokseen tai parempaan. Oli hienoa, että kolme naista kisasi ja Eestistä tuli paljon pelaajia, jotka sijoittuivat todella hyvin! Treeni kannattaa booga ja Einar :-D Onnea voittajille ja toivottavasti saamme lisää naisia kilpailemaan ja kovempaa eestiläistä tasoa loppukaudellakin. Hyvää kisavuotta kaikille!
Juhanuha
Viestit: 1730
Liittynyt: Ti 19 Heinä 2011, 8:05
Oikea nimi: Juha Kytö
Seura: Sipoon Discstroyers ry
Paikkakunta: Helsinki

Re: MEILAHDEN XIII MILLENIUMI

Viesti Kirjoittaja Juhanuha »

Olisit nyt edes meikkuun tullut kaatumaan :mrgreen:
jiiärrä
Viestit: 919
Liittynyt: To 20 Elo 2009, 21:41
Oikea nimi: Janne Räsänen
Seura: Talin Tallaajat

Re: MEILAHDEN XIII MILLENIUMI

Viesti Kirjoittaja jiiärrä »

Mä otin varaslähdön, mutta kun en ollut kisassa, en voinut saada ainoana pelaajana rangaistuksen verran heittoja DNF lisäksi väärällä vuorolla heittämisestä :-) En tiedä tulisiko itsensä heittämisestä (väärä peliväline) lisärangaistus :-D Toivottavasti säännöt eivät muutu tuossa ja jälkikäteen muuteta tulosluetteloita liukastuneiden osalta :^)
Vastaa Viestiin