Frisbeepoint 3 -vuotta synttäriviikot!

Ei PDGA/SFL-frisbeekisojen tiedotus ja keskustelu. Kaiken tasoiset kisat tervetulleita.

Valvoja: HALLITUS

protoni
Viestit: 219
Liittynyt: Ma 15 Tammi 2007, 13:04
Paikkakunta: Helsinki

Frisbeepoint 3 -vuotta synttäriviikot!

Viesti Kirjoittaja protoni »

Sekalainen setti kisoja luvassa:


Kuva
Talissa PE 26.10. klo 19 -> Glowing Mushroom Open 2012 - LEDIKISA

Lisätietoja: http://www.facebook.com/events/264854526950321/


Kuva
Talissa LA 3.11. klo 11 -> ROC vs BUZZZ - The (semi)final battle!

Lisätietoja: http://www.facebook.com/events/359675877449756/


Kuva
LA 10.11. klo 10 -> Frisbeepoint 3 -vuotta parigolf. Lähtö ja maali perinteisesti Frisbeepointilla.

Lisätietoja: http://www.facebook.com/events/440575529312582/
protoni
Viestit: 219
Liittynyt: Ma 15 Tammi 2007, 13:04
Paikkakunta: Helsinki

Re: Frisbeepoint 3 -vuotta synttäriviikot!

Viesti Kirjoittaja protoni »

No niin... lauantaina on käsillä 3 -vuotissynttäriparigolfkisa. Ilmoittautuminen Frisbeepointilla 10-12.30.

Sääennustukset ovat kohdillaan ja odotettavissa kisaan on kymmeniä pareja. Kaikki osallistujat mukana palkintojen arvonnassa ja kisan osallistumismaksut lyhentämättömänä Talin radan ylläpitoon!
protoni kirjoitti:

Kuva
LA 10.11. klo 10 -> Frisbeepoint 3 -vuotta parigolf. Lähtö ja maali perinteisesti Frisbeepointilla.

Lisätietoja: http://www.facebook.com/events/440575529312582/
protoni
Viestit: 219
Liittynyt: Ma 15 Tammi 2007, 13:04
Paikkakunta: Helsinki

Re: Frisbeepoint 3 -vuotta synttäriviikot!

Viesti Kirjoittaja protoni »

Saimme kasaan 285€ Talin Frisbeegolfpuiston ylläpitoon.
Tulokset:
Pari Sarja Tulos
1 JR / Jalle Avoin 54
2 Markus Pohjalainen / Viktor Söderström Avoin 56
3 Leo Piironen / Juho Vähätalo Avoin 57
3 Harri ja Joonas Hynönen Avoin 57
5 Sami / Joonas Avoin 58
5 Rechardt / Nissinen Avoin 58
5 Allu/Tonto Avoin 58
8 Hirsimäki / Ekman Avoin 59
8 Hämäläinen / Ruusila Avoin 59
10 Ville Hoikkala / Mikko Malmlund Avoin 60
11 Sampsa Lappalainen / Juhani Lehtonen Avoin 61
11 Lasse / Sampo Avoin 61
11 Määränen / Vesala Avoin 61
14 Heikki Savolainen / Toni Syrjänen Avoin 62
14 Bros. Koivusilta Avoin 62
14 Makkonen/ Häyrinen Avoin 62
14 Ale/Matthew Avoin 62
14 Antti/Niko Avoin 62
14 Runonen / Ylikangas Avoin 62
20 Kärkkäinen / Winterhalter Avoin 63
20 Kaukomaa / Immonen Avoin 63
20 Elonheimo / Lehto Avoin 63
23 Lassi Hakulinen / Silmala Avoin 64
24 Ulgren / Kopponen Avoin 65
24 Jaatinen / Jaatinen Avoin 65
24 Esko / Aleksi Avoin 65
24 Siitonen / Haaramo Avoin 65
28 Toni Karhu / Eetu Lehtinen Avoin 66
28 Juhani Alajääskö / Timo Hokkanen Avoin 66
30 Ardo Sepp / Sander Juurme Avoin 67
30 Teemu Mutikainen / Ville Hämäläinen Avoin 67
30 Lapinmäki / Mäenrinne Avoin 67
30 Sasu Partanen / Jari Kekki Avoin 67
30 Jukka-Pekka Tilaeus / Sami Poikolainen Avoin 67
30 Nyberg / Laine Avoin 67
30 Otto Järvinen / Jani Wikström Avoin 67
30 Mou/Jermu Avoin 67
38 Tuomo koponen / Samuli Wilkman Avoin 68
38 Roppo/Paasikallio Avoin 68
40 Ari Rantala / Jari Jäntti Avoin 69
40 Satta/Häkkinen Avoin 69
40 Teemo Niiranen / Teemu Ahonen Avoin 69
40 Hautaniemi / Hautaniemi Avoin 69
44 Juha Kokkonen / Jukka Moilanen Avoin 70
44 2x Nevantausta Avoin 70
46 Stigell / Hirsikorpi Avoin 71
46 Pasanen / Tenhunen Avoin 71
48 Mikko / Markus Avoin 72
49 Lammi / Matula Avoin 75
50 Isomaa / Koskinen Avoin 79
51 Uffe Raja / Arttu Pohja Avoin DNF
51 Leo ja Jani Vauhkonen Avoin DNF

1 Niina Kiminki / Anette Gustafsson women 70
2 Henna Määttä / Mari Haukka women 74

1 Terttu / Jouko Rosenqvist Sekapari 74
1 Tiitinen / Kinunnen Sekapari 74
3 Kalle Lunkka / Nina Hänninen Sekapari 78
Avatar
PM
Viestit: 733
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 10:31
Oikea nimi: P.Määränen
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Tikkurila

Re: Frisbeepoint 3 -vuotta synttäriviikot!

Viesti Kirjoittaja PM »

Hyvä JR:ärrä sun eka voitto ever!! :wink:
Kaikki muu on turhaa paitsi putti!!


http://www.frisbeepoint.fi/kauppa/index.php
JohnVoyager
Viestit: 142
Liittynyt: La 23 Elo 2008, 23:50
Oikea nimi: juha alkkiomäki
Seura:

Re: Frisbeepoint 3 -vuotta synttäriviikot!

Viesti Kirjoittaja JohnVoyager »

PM kirjoitti:Hyvä JR:ärrä sun eka voitto ever!! :wink:
No hierotaan tätä kommenttia nyt vähän lisää foorumilaisten kasvoihin :D . Meikun kisoissa vielä toiseksi (2 osallistujaa), mutta heti perään viikon päästä parikisoissa voitto. Saattoi siinä olla Jallellakin jotain osaa :lol: , mutta melko varmaan puheesta vastasi kiessin aikana lähes tulkoon yksi henkilö. Vielä kun olisi kuvannut samalla, niin oltaisiin saatu video voittajan näkökulmasta.
Avatar
PM
Viestit: 733
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 10:31
Oikea nimi: P.Määränen
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Tikkurila

Re: Frisbeepoint 3 -vuotta synttäriviikot!

Viesti Kirjoittaja PM »

JohnVoyager kirjoitti:
PM kirjoitti:Hyvä JR:ärrä sun eka voitto ever!! :wink:
No hierotaan tätä kommenttia nyt vähän lisää foorumilaisten kasvoihin :D . Meikun kisoissa vielä toiseksi (2 osallistujaa), mutta heti perään viikon päästä parikisoissa voitto. Saattoi siinä olla Jallellakin jotain osaa :lol: , mutta melko varmaan puheesta vastasi kiessin aikana lähes tulkoon yksi henkilö. Vielä kun olisi kuvannut samalla, niin oltaisiin saatu video voittajan näkökulmasta.
Legendan sanoin...ei paha! :D
Kaikki muu on turhaa paitsi putti!!


http://www.frisbeepoint.fi/kauppa/index.php
jiiärrä
Viestit: 919
Liittynyt: To 20 Elo 2009, 21:41
Oikea nimi: Janne Räsänen
Seura: Talin Tallaajat

Re: Frisbeepoint 3 -vuotta synttäriviikot!

Viesti Kirjoittaja jiiärrä »

Kappas tunnukseni ovat aktivoituneet salasanan vaihtamisen jälkeen. Kiitoksia, mutta nyt tuli kyllä ansaitsematonta arvon nousua. Kyllä siinä niin pääsi käymään, että Jalle pesi yksinäänkin koko sakin. Mulla meni niin huonosti, ettei voinut kuin nauraa, mokelsin väylän 17 worst shotin. Sanoin porukalle, että tämä on worsti ja sitten unohdin sen itse Jallen avattua kahteen metriin. Lähdin pelaamaan aggressiota holarihakuna, kun kerkesin unohtamaan, ettei ollutkaan best shot väylä. Yliyrittämällä vedin puihin ja lisäsin tuolta väylältä ylimääräistä Jallen tulokseen.

Kahdellatoista avasin kesän huonoimman heiton Surge FLXllä liiallisella hyssellä vasemmalle ja lyhyeksi bunkkerista ja Jalle yritti korin juureen, mutta tuuli imaisi McBeth Champion Rancho muotin ei plussa konfiguraatio Rocin alas bunkkeriin. On muuten lennosta päätellen sikahyvä kiekko ja normi Rocia parempi tuulen taltuttajana. Vaikutti vähän ylivakaammalta kuin normi uusi DX Rancho Roc. Kakkosella säkitin FLX Buzzilla putin Jallen missattua harvinaisesti, minkä kiekkovalintani jälkeen Runosen Mikael toisessa parissa ei meinannut saada naurua loppumaan ollenkaan, joten anteeksi pään sotkemisesta :-) Jos ei pää pelannut ja kroppakaan minulla, niin oli silti kivaa, kun sai nauraa sille, miten tööt olin. Ei ollut mitään rajaa siinä, miten paljon pää petti. Ei haitannut, että töissä ennen kisaa tullut rakko puhkesi lämmittelyssä, kun olin ihan tupeksinta- ja hihittelyvaiheessa. Vikan väylän jälkeen olin ollut hereillä 21 tuntia.

Alun perin ei pitänyt tulla kisaan ollenkaan, kun oli olkavarren kohottaja niin kipeänä, että ihmettelin, miten selviän duunista. Kolmen tunnin unetkaan eivät estäneet yllätystä siinä, että sikaa antamalla käpälää helpotti ja olinkin vain yhtä tööt kuin jokaisessa aiemmassa Fribapointin synttäriparikisassa, kun menin taas suoraan töistä kisaan. En ajatellut olevani kisakunnossa, joten mulla oli siviilivaatteet päällä ja ei kiekkoja mukana. 133 Euroa maksanut uusi bägillinen pelkkiä bräniköitä lättyjä mukana naureskelin Jallen saapumista odotellessa muille, että mun on parasta taktikoida tässä kisassa ja olla heittämättä, jotten sotke Jallen peliä ja mä hoidan vaan kirjanpidon. Herää vaan kysymys, tuleeko mulle koskaan voittoa ilman maksamista :-D

Jallen lisäksi krediittiä pitää laittaa Nils Iso-Markun suuntaan siitä, että ilmoittautumisajan lopun lähestyessä hän soitti Jallen apuun, kun olisin jäänyt ilman paria. Kisaan tuli aiemmista vuosista poiketen vain 3 paritonta pelaajaa paikalle. Jalle tuli suoraan radalle. Olin jo menossa aiemmin radalle yhden parittoman kanssa, kun luonto käski takahuoneeseen. Sillä aikaa kaksi paritonta lähtivät pelaamaan. Kun vielä varmaan olisin yksilökisassa heittänyt huonoimpia tuloksia, voi sanoa, että joukkeeni tulos ei johtunut minusta, mutta minun joutuminen ykkössijalle oli enemmän Jallen konemaisen varman suorituksen ansiota kuin minun tuplasti (anteeksi) suolesta oleva toimintani. Tähän ei osaa oikein päättää, laittaako itkevää vai nauravaa hymiötä, kun minun tapaani on nämä minun "urheilu"suoritukseni sen verran tragikoomisia. Samaan tyyliin kuin eka holarini tuli kämmeneltä, vaikken niitä juuri heittänytkään siinä vaiheessa :roll:

Tuli todistettua, että vanha sanonta parikisassa menestymisestä pitää paikkansa: Valitse oikea pari, niin ei ole mitään hätää. Rallilainaus: If you want to win choose a Finn tai tässä tapauksessa Jalle.

Pelkään, että tuolla tupelointitahdilla kuvauksessa recci olisi ollut päällä odottaessa ja stoppi heitettäessä. Ainoa kuvittelemani hyvä puoli kuvaamisesta noin seis ollessa olisi ollut naisten puute ryhmästä, koska eipä olisi ollut vaaraa kuvata hameen alta. No einoleino, en mä nyt noin sekaisin ole koskaan, mutta niin lähelle kuin mahdollista pääsin väsähdyksessä.

Meikun viikkokisa viime viikolla oli jännä, opin uuden treenitavan, jolla voi parantaa suoritustasoa, ehkä. Pitää dokata enemmän, ettei douppauskunnon puute haittaa seuraavan päivän kisailua. Köh. Vitsi. Huono. Anteeksi ja kiitos. Olin vähän aiemmin Ruåttissa ja sieltä tarttui kaikkea kivaa ja yhdessä olutpullossa luki, että pitäisi juoda pyhäinpäivänä, joten lauantaina pidimme kaverin kanssa ohjeenmukaisen tyhjennyssession. Sunnuntaina ei päätä särkenyt, mutta ruumis oli krapulassa ja voimia oli nolla. Olin niin väsynyt, ettei ryhti ja käden nivelet pysyneet oikeissa kulmissa. Siitä tuli hilpeä CTP tulos, ikinä kisassa en ole heitänyt noin kauas muistini mukaan. Jäi Petrille melkoisen helppo voitto puolella-yhdellä metrillä. Ei lämmittänyt heittää 11 huonommin Meikussa kuin oma enkka, vaikka pistinkin lopussa ihan lekkeriksi ja sieltä tuli pari extraheittoa. Pitää jatkossa ottaa vähän vakavammin viikkokisatkin näköjään, kun noin pahasti voi kyykätä.
Breas
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 06 Syys 2006, 23:04
Paikkakunta: Nummela

Re: Frisbeepoint 3 -vuotta synttäriviikot!

Viesti Kirjoittaja Breas »

Kuulin jotain huhua että jr olis pistelly 15 metrisiä putteja sisään... Alkaa treeni tuottaa tulosta.
monster
Viestit: 574
Liittynyt: Su 12 Maalis 2006, 17:53

Re: Frisbeepoint 3 -vuotta synttäriviikot!

Viesti Kirjoittaja monster »

Breas kirjoitti:Kuulin jotain huhua että jr olis pistelly 15 metrisiä putteja sisään... Alkaa treeni tuottaa tulosta.
joo se luultavasti esittää liian vaatimatonta vaan:) kauhees tikis
jiiärrä
Viestit: 919
Liittynyt: To 20 Elo 2009, 21:41
Oikea nimi: Janne Räsänen
Seura: Talin Tallaajat

Re: Frisbeepoint 3 -vuotta synttäriviikot!

Viesti Kirjoittaja jiiärrä »

Kakkosväylällä tuli se pisin putti ja kyllä tuo 15 metriä täyttää huhun tunnusmerkin, kun se oli kasvanut matkalla. Ei se varmaan ollut kuin 9-10 metrinen. Kauhea on kyllä muuten sopiva kuvaus mun pelistäni tässä kisassa ja Meikun viikkokisassa. Kesän pisin vahinko kävi jostain 22-25 metristä ylämäkeen Lausteella. Tämän kisan pisin putti oli lilliputtisarjaa siihen verrattuna. Treeninä mulla oli luupiikistä johtunut kuukauden heittämättömyys, jonka rikoin Meikussa ja sen jälkeen heitin puolisen tuntia kentällä keskiviikkona, joten ylikunnon vaaraa ei ollut.
Vastaa Viestiin