Huhtikuussa revitään!

Ei PDGA/SFL-frisbeekisojen tiedotus ja keskustelu. Kaiken tasoiset kisat tervetulleita.

Valvoja: HALLITUS

hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Huhtikuussa revitään!

Viesti Kirjoittaja hyzer »

21.huhtikuuta Nurmijärvellä järjestetään frisbeegolf kisa, missä varmasti itse kukin saa repiä oikein tosissaan.
Tiedotan kisasta tällä foorumilla lähipäivinä tarkemmin.

-väykkä-
The_One
Viestit: 231
Liittynyt: Pe 09 Kesä 2006, 13:00
Oikea nimi: -Hege
Seura: Disc Golf Club Tampere

Viesti Kirjoittaja The_One »

Kuulostaa väykkä todella hyvältä, varsinkin jos paikkana olisi golf-keskus... respectit siihen suuntaan jos saatte taas luvan kisoihin sinne.
Sponsored by Tampereen Lihajaloste Oy and K-Market Ruotula.
hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Oli se kisa siellä tai täällä, ja jos Ana tuut sinne tai tänne, niin älä aja navigaattorin ohjeiden mukaan, vaan luota edellisiin ajoihisi, tai kysy multa ajo- ohjeet :lol:
rosenjo
Viestit: 127
Liittynyt: To 10 Marras 2005, 13:53

Viesti Kirjoittaja rosenjo »

revitään, revitään ja arvatkaapa missä? :P
jalmar
Viestit: 76
Liittynyt: La 12 Marras 2005, 22:01
Oikea nimi: Jalle Stoor
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja jalmar »

jos se on golf keskuksessa ni mä oon kyl todellaki mukana kisaamassa!!
Hartsa
Viestit: 136
Liittynyt: To 08 Maalis 2007, 12:12

Viesti Kirjoittaja Hartsa »

Hienoa että Väykkä järkkää kisat Nurmijärvelle.Meinaan että on hienoa päästä heittämään omille kotinurkille ja vielä pitkiä siivuja?Meinaan että kun Hartsalle tulee lauantaina 17.3 50.vuotta mittariin niin näinköhän draiviin tulee saman verran metrejä lisää??!!Eli kaudella 07 olisi tarkoitus pelata GM-sarjassa toivottavasti saadaan sarjaan pelaajia ettei tarvii mennä vielä kiusaamaan noita "poikia"Mastereihin!Eipä tässä muuta kuin kiekkoja kiillottamaan!Ostin muuten J.Vieriltä uuden salaisen aseen tälle kaudelle eli JUJUN ! :lol: :lol:
käpä
Viestit: 87
Liittynyt: Ma 14 Marras 2005, 0:33
Oikea nimi: Kari Vesala
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja käpä »

Todella paljon onnea Hartsalle! 50 on myös mukava kierroskeskiarvo tälle vuodelle :D
jontsa
Viestit: 75
Liittynyt: Pe 28 Loka 2005, 0:06
Oikea nimi: Johnny Finland

Re: Huhtikuussa revitään!

Viesti Kirjoittaja jontsa »

hyzer kirjoitti:21.huhtikuuta Nurmijärvellä järjestetään frisbeegolf kisa, missä varmasti itse kukin saa repiä oikein tosissaan.
Kuullostaa kivalta. Oisko vissiin kansallisen sarjan avajaiset?


Onnea hartsalle näin etukäteen!
Tulosliuskaa tiskiin!!!!???
:lol: PM :lol:
hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja hyzer »

HARTSA: Valtaisat onnittelut tästä melkein naapurista. Noin vanha gubbe, ja kiekko lentää aina vaan pidemmälle, ja tarkemmin. Jos sä todella aiot pelata tulevan kesän GM sarjassa, tietää se taas mulle yhtä sijaa parempaa menestystä mastereissa. Jos nyt ylipäätään pelaan.
Kisan järkkää kylläkin DGC Bats, ei väykkä. Mulla ei itse asiassa ole mitään merkittävää osaa kisa organisaatiossa. Eikä kisassa ole muutenkaan mitään merkittävää. Mutta tule ihmeessä kuitenkin paiskomaan niitä 150 + 50 metrisiä siivujasi.

JONI: Kisa ei kuulu kansalliseen sarjaan, emme hakeneet kisa oikeutta ajoissa. Se oli vaan yhden hullun, hullu päähänpisto, kevät auringon sekoittamassa päässä.
Toisaalta kisa ei kalliin osallistumismaksunkaan mahdu kansallisen muottiin.
Mutta tule toki kuitenkin paiskomaan, jos et järkevämpää tekemistä kyseisenä päivänä keksi :lol:

-väykkä-
Vastaa Viestiin