NDGE16

Ei PDGA/SFL-frisbeekisojen tiedotus ja keskustelu. Kaiken tasoiset kisat tervetulleita.

Valvoja: HALLITUS

hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Re: NDGE16

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Klubilla on tilapäinen kahvio auki. Sieltä voi ostaa aamusta alkaen mm. limua, olutta, kahvia, teetä, sandwichejä, pullaa.

Käyttäkää niitä palveluja hyväksenne, mutta osallistukaa myös Kiljavanrannan ruokailuun. Sillä muuten olen ihan oikeasti kusessa!

Rata on nyt valmis, ja sinne voi jo vaikka heti mennä treenaamaan. Väylän 12 oikealla puolella on vesivessat avattu kisaa varten, ja myös siellä oleva juomavesipiste.
hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Re: NDGE16

Viesti Kirjoittaja hyzer »

4 paikkaa vapautunut!
Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä, ja vain puhelimitse 0400 300909
Anth
Viestit: 23
Liittynyt: La 09 Helmi 2013, 21:31
Oikea nimi: Anton Pöyry
Seura: Frisbeegolf Club Hyrylä

Re: NDGE16

Viesti Kirjoittaja Anth »

Goretexit vai kumisaappaat jalkaan kisaan? Jos joku eilen treenannut vois antaa vinkkii kiitos!
kitioe
Viestit: 14
Liittynyt: Ke 13 Tammi 2016, 11:22
Oikea nimi: Kiti Eerola

Re: NDGE16

Viesti Kirjoittaja kitioe »

Eilen pärjäsi goretexeilla hyvin :)
HS
Viestit: 94
Liittynyt: Ma 16 Huhti 2007, 19:55
Oikea nimi: Heikki Saunanen
Seura: Jyväskylän liitokiekkoilijat
Paikkakunta: Ähtäri

Re: NDGE16

Viesti Kirjoittaja HS »

Iso kiitos kisoista Väykälle ja muille kisajärjestäjille! On se hienoa pelata kun puitteet on kunnossa, keli suosii, peliseura on hyvää ja joka väylällä saa heittää täysillä -useamman kerran!
Bogeyman
Viestit: 14
Liittynyt: To 12 Maalis 2015, 3:57
Oikea nimi: Hannu Laine
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti:

NDGE16 tulokset

Viesti Kirjoittaja Bogeyman »

plussathan on positiivinen asia, eikö niin?
fattom
Viestit: 39
Liittynyt: Ke 18 Huhti 2007, 12:47
Oikea nimi: Tom Andberg
Seura: Nummelan Frisbeeseura
Paikkakunta: Nummela

Re: NDGE16

Viesti Kirjoittaja fattom »

Iso käsi Väykälle ja organisaatiolle!! Loisto päivä takana!! P.s Ainut negatiivinen palaute on ja menee ruokailupaikkaan, että salaatti ei ollut 13.5€ arvoinen.
MikkoS
Viestit: 297
Liittynyt: Ma 25 Loka 2010, 11:21
Oikea nimi: Mikko Setälä

Re: NDGE16

Viesti Kirjoittaja MikkoS »

Lisäks toka kiessillä oli kermanen sää, eli sitä pelänneet raaputtivat nyt tyhjän arvan. Oli kyllä mageeta, mitkään odotukset eivät jääneet täyttymättä. <3
Huomaan heti putterin irrotessa kädestä, että "aha, tuonneko olinkin menossa" - roberd
letiss
Viestit: 416
Liittynyt: Ke 05 Syys 2007, 9:46

Re: NDGE16

Viesti Kirjoittaja letiss »

Siisti kisa. Kiitos väykkä erinomaisesta tapahtumasta.
Anth
Viestit: 23
Liittynyt: La 09 Helmi 2013, 21:31
Oikea nimi: Anton Pöyry
Seura: Frisbeegolf Club Hyrylä

Re: NDGE16

Viesti Kirjoittaja Anth »

Kiitokset Väykkä ja muu kisaorganisaatio! Homma toimi ja ihan mahtavat puitteet! Toiselle kierrokselle vielä ihan huippukeli, eipähän voi valittaa oikein mistään vaikka nyt onkin kroppa kipeä :D
hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Re: NDGE16

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Iso kiitos kaikille jotka paikalle raahautuivat!
Isot pahoittelut heille joille pahan mielen aiheutin!
Valtavan iso kiitos Tuomolle upeista kuvista....teit hienoa työtä, ilman palkkaa!

Tarkempi TD:n analyysi tapahtumasta tämän viikon aikana, kun TD ehtii kirjoittaa (se on vähän hidas!)

PS. Rata on koreja vaille purettu, joten tämän iltapäivän jälkeen se rata oli ilonen, vaan nyt se on jo eilinen.
hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Re: NDGE16

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Olkoon tämä TD:n NDGE16 vuodatus. Itkua ja naurua! Rehellisiä mietteitä lähimenneisyydestä, sillä tämä tarina on tosi!

Pitkin kevättä on tapahtunut vaikka mitä: haaveet kaatuivat tulipalon myötä, mutta mitä saisi pelastettua? Kisakoneella pelaajien haaliminen on uskokaa tai älkää helpompaa kuin puhelut, meilit, tekstiviestit, watsiapit ja face to facet. Mutta mieleisen rosterin sain haalittua, en toki täydellistä.
Ei kuitenkaan takerruta niin kaukaisiin asioihin, vaan keskitytään kisaviikon viimeisiin päiviin, ja kurkistetaan tulevaisuuteen.

TORSTAI: Kamojen vientiä kisakeskukseen, tai oikeastaan golfkeskukseen. Raastavia palavereita, jolloin selviää ettei lounasta saadakaan klubille. Urakoitsija ei sittenkään saanut keittiötä valmiiksi ajoissa. Ei tule kahvilaakaan!
Mistä keksin siedettävän ajomatkan päästä ruokapaikan? Röykän pieni Pizzakulma? Märkiön grilli? Molempiin mahtuu yhteensä ehkä 50 ihmistä sisään yhtäaikaa....ja kauan kestää pizzan vääntö? Sitten ahaa elämys Kiljavanranta, soitto sinne! Ei, ei heillä ole ravintola auki lauantaina, mutta jos he tässä tapauksessa varaa ruoat, ja henkilökunnan tilaisuutta varten. Minulle jäi 14 minuuttia aikaa päättää mitä teen. Soitto Esalle, jolla vielä toivo klubilounaasta kyti. Mutta ei onnistu ei, joten Kiljavanrantaan. Kaikki tietää ettei sekään mennyt kuin Strömsössä. Pahoittelen!
Illalla hain vaimon lentokentältä, ja sitten kotona väänsin väsyneenä scoreja, ja muutin niitä sen mukaan kun tuli peruutuksia ja uusia tilalle.
Vaimo katseli vähän aikaa touhujani, ja tokaisi ensivuonna tätä kisaa ei enää ole. Sä näytät ihan kuolleelta :shock:
Tytär lähettää viestin Kamalaa Prince on kuollut :shock: :shock: :shock: Ei helvetti tämäkin vielä!

PERJANTAI: Loppu kamat radalle, ja radan pystytys. Vähän masentaa, sääennusteet eivät luvanneet ruusutarhaa. Mutta se radan pystytys on kuitenkin helpointa ja parasta hommaa. Ensimmäiset kisavieraatkin saapuivat ennen puoltapäivää. Alkoi tuntua siltä, että se sittenkin pelataan.
Ilta menikin tapaillessa tuttuja ihmisiä treeneissään, ja istuessa laavulla makkaraa syöden. Pääosissa Kotiini yöpymään tullut Tammisen Ilkka, mentorini Timosen Marko ja minä itse, sekä tietysti vierailevat tähdet. Siitäkin olisi saanut kivan tosi-TV ohjelman aikaiseksi.

Kisa-aamu valkeni itselläni puoli viisi, siinä muita nukkujia häiritsemättä kirjoitin kaikki paperini uusiksi. Ilkan noustua aamupala, ja baanalle. Vietiin CTP boxi oikealle paikalleen, ja sieltä klubille ajaessa joku tervehtii iloisesti kakkosväylältä. Ihmettelen kuinka Kuitunen treenaa jo näin ajoissa?
Myöhemmin selvisi että hänhän olikin Pursion Tinde :D Mestari itse siis paikalla!
hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Re: NDGE16

Viesti Kirjoittaja hyzer »

jatkuu..... (katkos sen takia että pelkään bittiavaruutta)

IHMISET: NDGE16 tapahtuman yksi kulmakivistä on vanhojen konkareiden tapaaminen kisailun merkeissä ( Masterin tapaan). Uskoisinkin että se ajoi jollakin tapaa asiansa, valitettavasti itse en juurikaan ketään nähnyt, tai kuullut. Ensimmäisenä klubin kahvioon (mikä siis ennakkotiedoista poiketen kuitenkin pystytettiin perjantaina) ilmestyi Lilli :D Hänen kanssaa ehdin tovin jutellakin, mahtavaa! Ihmeteltiin mihin nämä 5,6 tai 7 vuotta edellisestä tapaamisesta ovat kadonneet? Klubin pihalla pienet karhunpainit Meresmaan kanssa, muutama sana Vesalan ja muiden Tamperelaisten kanssa.
Halaukset Valsin Annen kanssa " Kyllä olet muuttunut" lausui hän ihmetellen entistä pyöreämpää olemustani. " Mahtavaa Kuningas!" " Mahtavaa Billy Idol" niin taisi mennä ainoa keskustelumme Pohjankosken Jeren kanssa. Tinde puttaili, juttelin vähän aikaa hänen kanssaan. Muuten se oli kättelyä, ja sana sinne, sana tänne...ei mitään muuta.
Mutta jos joku vanha tuttu tapasi pitkästä aikaa jonkun vanhan tuttunsa, niin olen iloinen :D

KISA: Sää runteli, sää helli...niinkun Jussi jossain vaiheessa radalla huutelikin popcornien hakatessa sateenvarjoja " eikö tämä kuulukin Experienceen?!"
Paljon meni taas pieleen (liian paljon), mutta ilokseni huomasin että varsinkin heillä jotka jäivät toisellekin kierrokselle tuntui olevan kaikesta huolimatta hauskaa. Rata oli mikä oli, ja raskaudenkin takia se oli Experience! ainakin minun mielestäni...vaikka olen sen jo vuosien mittaan monesti pelannut, niin silti sitä rakastan.
Usealle tuntui olo olevan kuin marathonin jälkeen, väsynyt mutta onnellinen!

Nyt pitää välillä ottaa yhteyttä Palloliittoon, ja selvittää futisasioita. Palaan hajatelmiini vielä aamupäivän aikana
hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Re: NDGE16

Viesti Kirjoittaja hyzer »

jatkuu....

Ajatusten virtaa on ollut pitkin aikaa, mutta kaikki unohtuu niin nopeasti. Ja se onkin yksi kisan järjestelyä hankaloittava asia, unohdan todella paljon ja nopeasti asioita. Ja älkää hymähdelkö, mulla tilanne on oikeasti huolestuttava! Vaimoni ja muu kisatoimiston väki sen tietää.

Kun olin saanut palkinnot jaettua ( vielä kerran iso kiitos FRISBEEPOINTILLE!!!), oli aika siivota jäljet, hyvästellä viimeiset lähtijät ja mennä saunaan.
Y-P oli juuri lähdössä, juttelimme tovin (onneksi ehdin). Sauna kavereina Marko, Niemis Juha, Lappari, Jesse. Ja puheenaiheina yllätys, yllätys juuri päättynyt kisa. Sivuttiin kyllä Euro touria, ja jopa Ameriikan ihmemaata frisbeegolfin näkökulmasta.
Vähän ennen puoltayötä olin kotona, ja siellä vielä keskusteltiin kisatoimiston näkemyksestä kisaan...pitkälti yli puolenyön!
Jos päivä venyi pitkäksi pelaajille, niin ei se muillakaan lyhyt ollut :D
Ja pitkämatkalaisille se pitkä olikin...pahoittelen!

Sunnuntai aamuna alkoi ensin kuljetus rumba, ja sitten Markon kanssa vielä takaisin rikospaikalle. Ennekuin Marko ehti radalle, niin ehdin vähän siivota jälkiä laavun ympäristöstä, kerätä ob tikkuja, ja heittää pariin kertaan väylä 10. Marko soitti olevansa parkkipaikalla, menin sinne ja sitten etsimään Porin ihmeen kiekkoa väylän 6 rutakosta. Ei löytynyt mutta pari saatiin pelastettua, tiedot menneet jo heille.
Käytiin vielä eilinen läpi, kunnes koitti Markon kotiin lähdön, ja minun isän auttamis- sekä futishommat. Maanantaille jätin radan purkamisen!
Tosin sunnuntai iltana jouduin palaamaan golfiin kadonneita avaimia etsimään, ja juuri ennen pimeää ne löysin...jihuu!
hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Re: NDGE16

Viesti Kirjoittaja hyzer »

jatkuu......

SUMMA SUMMARUM!

Nyt on tiistai, enkä ole vielä sopinut mahdollisesta tulevasta kisasta. Viime vuonna maanantaina oli kaikki selvää.
NDGE17 ja silloin ehkä laajennettu klubi valmis. Fasiliteetit olisivat taas kohdallaan.
Mutta kannattaako se? Onko siitä kenellekään mitään iloa?
Jaksanko?
Jaksaako kukaan enää auttaa?....olen aika vaikea "työnantaja"

Täytän tällä viikolla 55v. ja kuten kaikki näkivät, niin olen aika raihnainen ja väsynyt. Onko aikani koittanut, onko syytä luovuttaa?

Edellä mainitut kysymykset, ja huomiot eivät olleet teille tarkoitettuja. Ne olivat ajatuksia mitä päässäni pyörii.
NDGE kisahan on kaikkinensa hyvin vanhanaikainen juttu. Nykyään kun katselee ja kuuntelee ihmisiä, niin tuntuu että on aika siirtyä takaovelta vielä kauemmaksi...ulos asti!
Toisaalta tietynlaisena jääränä, haluaisin taistella tuulimyllyjä vastaan, ja pitää NDGE vielä hengissä. Ihan kun Seppo Nieminen Classiciaan.
Mutta ihan totta milloin on aika luovuttaa?
Nyt on oikea vastaus, mutta haluaisin päättää formaatin kunniakkaammin. Miten?

Mitä tekisin ettei aikataulut kusisi noin pahasti?
Lopettaisin utopian, ja laittaisin aikataulun niin että varmasti menee oikein esim. klo.8.20 - 21 silloin kaikki tietävät että kisa kestää.
Nykyisestä radasta en millään raaskisi luopua, vaikka väyliä lyhentämällä kisa nopeutuisi, ja ihmiset eivät väsyisi.
Mutta ei se enää olisi "se Experience"!
Neljän hengen poolit ilman venttoja...kova ratkaisu mutta mahdollinen! Miten pystyisin siihen?
Näitä ja paljon muita mahdollisuuksia mietitään. "Mitä tapahtuu?" laulaa joku jossain biisissä. Saa nähdä!

KIITOS! Mun upean ihana henkilökunta, joka ei saanut minulta tarpeeksi tukea, mutta hoiti hommansa mallikkaasti.
Tuomo ja Vilma kuvista ( olen tyytyväinen poolikuvaus ideaani)
Kaikille muille jotka tavalla tai toisella auttoivat minua, arvostan ja kunnioitan!
Kaikille pelaajille jotka nauttivat, ja eivät nauttineet. Olisittepa nähneet esim. Lindbergin Jussin naaman kisan jälkeen.
Juho Parviainen jonka asenne pelaamiseen on parasta A-luokkaa.
Susanna Virtanen jonka aurinkoinen olemus valaisee frisbeegolf maailman.
Marko Timonen mentor, äly, ja rentous. Kaikesta huolimatta, meillä oli hauska puhelin rumba koko talven ja kevään.
Suomen paras golfkeskus, ja golfyhteisö...Nurmijärven golfkeskus!
Frisbeepoint ja muut tukijat
PERHE! Parasta!

RIP PRINCE!
Vastaa Viestiin