Sikalegendaariset viikkokisat vihiojalla alkaen 5.5.2008

Ei PDGA/SFL-frisbeekisojen tiedotus ja keskustelu. Kaiken tasoiset kisat tervetulleita.

Valvoja: HALLITUS

RioT
Viestit: 78
Liittynyt: Ti 12 Heinä 2005, 13:37
Oikea nimi: Tuomas Rio
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RioT »

...
Viimeksi muokannut RioT, To 08 Touko 2008, 8:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
JohnEagle
Viestit: 673
Liittynyt: Ke 06 Kesä 2007, 12:58
Oikea nimi: Janne Kotka
Paikkakunta: kangasala

Viesti Kirjoittaja JohnEagle »

Jeppe kirjoitti:Olen Kimmon kanssa samaa mieltä, että olisi (TODELLA) hieno asia, jos DGCT pystyisi järjestämään kuljetuksia ja majoituksia kisoihin. Koska 15-vuotiaan on aikas vaikea varata/yöpyä hotellissa, tarvitaan siihen aina vanhempi mukaan. Mutta, jos DGCT pystyisi järjestämään majoituksen ja kuljetukset ei tarvitsisi vanhempien lähteä mukaan.

Toivon myös, että saataisiin jonkulainen hyvä ilmapiiri DGCT :n sisälle.
Eihän tässä ole mitään järkeä... :wink:

Ja kun ne kotisivut tulevat, ne viikkokisojen tulokset voisi laittaa sinne, jos tarvetta... :)

T. Vihnun junnu! :D
Mun kyydissä pääsee ainaki noihin kansallisen sarjan kisoihin ja takasin. Vihdin golfkenttäkisaan on pari paikkaa viel autossa. Ouluun ajattelin mennä junalla.

tulkaa vaa kyselee.

t: John
AMA
Viestit: 1120
Liittynyt: Ke 29 Elo 2007, 17:36
Oikea nimi: Markus Mäntylä
Seura: Tampereen Frisbeeseura
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja AMA »

On tässä netissä keskustelussa se hyvä puoli, että vastausten pituus ja filosofinen puoli tuntuvat ainakin tämän threadin osalta paisuvan isommiksi kuin vaikkapa viikkokisoissa heitettyyn kysymykseen paikanpäällä vastatessa. :wink: (Viini-/olutlasin äärellä syntyvistä filosofioista jäädään kuitenkin täälläkin vielä vähän jälkeen)
tek-nisch kirjoitti:enkä itseasiassa vieläkään tiedä miltä näyttää AMA
Se ei ole suuri synti ja saattaa seuraavien vuosien varrella korjaantuakkin. :D

Summa summarum, on hyvä, että näin ahkeraa ja ennen kaikkea korkeatasoista keskustelua saatiin aikaiseksi aiheesta, joka ei varmisti ole niitä kaikkien helpoimpia. Kuten tek-nisch mainitsi olisi kuitenkin sääli, jos uusille fg:n harrastajille perinteikkäästä ja paljon aikaan saaneesta seurasta tulisi heti ensivaikutelmana aivan toisenlainen kuva. Huomaan kuitenkin, että paljon ollaan valmiita tekemään tämän kuvan muuttamiseksi (jopa nettikirjoittelua muuten vieroksuvat ovat saaneet sanaisen arkkunsa auki). Hieno homma.

ps. Myös omassa autossa on pari paikkaa vapaana Vihdin golfkenttäkisaan, joten rohkeasti ottamaan yhteyttä, jos on kyytiä vailla.
Noukka
Viestit: 1066
Liittynyt: Su 01 Loka 2006, 20:35

Viesti Kirjoittaja Noukka »

Olinpa tässä muutamia vuosia sitten Tampereella työmatkalla ja ajattelin käydä virkistäytymässä paikallisessa uimahallissa. Saunan lauteilla tapasin vanhan herrasmiehen, jonka kanssa rupesin keskustelemaan. Keskustelun aihe siirtyi urheiluun ja kävi ilmi, että tämä vanha ukonreuhka oli vannoutunut ilves fani. Keskustelu siirtyi jääkiekon puolelle ja puhuttiin Raipesta ja tuon ikonin siihen astisista mittavista saavutuksista. Sitten umpihölmönä mitään tietämättömänä hankolaisena menin möläyttämään, että olen itse pikkupojasta lähtien ollut tapparan kannattaja. Äijä ei puhunut enää mitään vaan rupesi lappamaan löylyä kiukaalle oikein urakalla. Siinä hetken kipristeltyäni ja lopulta sietämättömän kuumuuden ulosajamana tajusin, että orastava ystävyyteni tuon hauskan vanhan veijarin kanssa päättyi yhteen harkitsemattomaan lauseeseen.

8)
RioT
Viestit: 78
Liittynyt: Ti 12 Heinä 2005, 13:37
Oikea nimi: Tuomas Rio
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RioT »

Noukka kirjoitti:Olinpa tässä muutamia vuosia sitten Tampereella työmatkalla ja ajattelin käydä virkistäytymässä paikallisessa uimahallissa. Saunan lauteilla tapasin vanhan herrasmiehen, jonka kanssa rupesin keskustelemaan. Keskustelun aihe siirtyi urheiluun ja kävi ilmi, että tämä vanha ukonreuhka oli vannoutunut ilves fani. Keskustelu siirtyi jääkiekon puolelle ja puhuttiin Raipesta ja tuon ikonin siihen astisista mittavista saavutuksista. Sitten umpihölmönä mitään tietämättömänä hankolaisena menin möläyttämään, että olen itse pikkupojasta lähtien ollut tapparan kannattaja. Äijä ei puhunut enää mitään vaan rupesi lappamaan löylyä kiukaalle oikein urakalla. Siinä hetken kipristeltyäni ja lopulta sietämättömän kuumuuden ulosajamana tajusin, että orastava ystävyyteni tuon hauskan vanhan veijarin kanssa päättyi yhteen harkitsemattomaan lauseeseen.

8)
Heikkilältä ei kannata kysyä Tapparasta.

-T
kote
Viestit: 87
Liittynyt: Ke 31 Touko 2006, 14:48
Oikea nimi: Jussi Kokkonen
Seura: Disc Golf Club Tampere
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kote »

RioT kirjoitti:
Noukka kirjoitti:Olinpa tässä muutamia vuosia sitten Tampereella työmatkalla ja ajattelin käydä virkistäytymässä paikallisessa uimahallissa. Saunan lauteilla tapasin vanhan herrasmiehen, jonka kanssa rupesin keskustelemaan. Keskustelun aihe siirtyi urheiluun ja kävi ilmi, että tämä vanha ukonreuhka oli vannoutunut ilves fani. Keskustelu siirtyi jääkiekon puolelle ja puhuttiin Raipesta ja tuon ikonin siihen astisista mittavista saavutuksista. Sitten umpihölmönä mitään tietämättömänä hankolaisena menin möläyttämään, että olen itse pikkupojasta lähtien ollut tapparan kannattaja. Äijä ei puhunut enää mitään vaan rupesi lappamaan löylyä kiukaalle oikein urakalla. Siinä hetken kipristeltyäni ja lopulta sietämättömän kuumuuden ulosajamana tajusin, että orastava ystävyyteni tuon hauskan vanhan veijarin kanssa päättyi yhteen harkitsemattomaan lauseeseen.

8)
Heikkilältä ei kannata kysyä Tapparasta.

-T
Ei niin, onhan sillä tapparan verkkaritkin...
RioT
Viestit: 78
Liittynyt: Ti 12 Heinä 2005, 13:37
Oikea nimi: Tuomas Rio
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RioT »

kote kirjoitti:
RioT kirjoitti:
Noukka kirjoitti:Olinpa tässä muutamia vuosia sitten Tampereella työmatkalla ja ajattelin käydä virkistäytymässä paikallisessa uimahallissa. Saunan lauteilla tapasin vanhan herrasmiehen, jonka kanssa rupesin keskustelemaan. Keskustelun aihe siirtyi urheiluun ja kävi ilmi, että tämä vanha ukonreuhka oli vannoutunut ilves fani. Keskustelu siirtyi jääkiekon puolelle ja puhuttiin Raipesta ja tuon ikonin siihen astisista mittavista saavutuksista. Sitten umpihölmönä mitään tietämättömänä hankolaisena menin möläyttämään, että olen itse pikkupojasta lähtien ollut tapparan kannattaja. Äijä ei puhunut enää mitään vaan rupesi lappamaan löylyä kiukaalle oikein urakalla. Siinä hetken kipristeltyäni ja lopulta sietämättömän kuumuuden ulosajamana tajusin, että orastava ystävyyteni tuon hauskan vanhan veijarin kanssa päättyi yhteen harkitsemattomaan lauseeseen.

8)
Heikkilältä ei kannata kysyä Tapparasta.

-T
Ei niin, onhan sillä tapparan verkkaritkin...
Sen sijaan Heikkilältä voi kysyä koiranhoidosta ja suunnistamisesta.

-T
Joksa
Viestit: 619
Liittynyt: Pe 14 Loka 2005, 7:44
Oikea nimi: Joksa
Seura: Disc Golf Club Tampere

Viesti Kirjoittaja Joksa »

Poistakaa ny joku nuo rienaavat viestit, joissa maitnitaan joku T:llä alkava wannabe jääkiekkojoukkue...

ps. Noukkahan pääsi vähällä moisesta "jumalanpilkasta" 8)
Heitän koko ajan kupille ja otan kakkosta korttiin niin eiköhän se Markokin siitä hyydy.
- Hege
Avatar
tumpsi
Viestit: 735
Liittynyt: Ti 26 Kesä 2007, 15:24
Oikea nimi: Tomi Niemenmaa
Seura: Tampereen Frisbeeseura
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja tumpsi »

Kuva
The_One
Viestit: 231
Liittynyt: Pe 09 Kesä 2006, 13:00
Oikea nimi: -Hege
Seura: Disc Golf Club Tampere

Viesti Kirjoittaja The_One »

RioT kirjoitti:
kote kirjoitti:
RioT kirjoitti: Heikkilältä ei kannata kysyä Tapparasta.

-T
Ei niin, onhan sillä tapparan verkkaritkin...
Sen sijaan Heikkilältä voi kysyä koiranhoidosta ja suunnistamisesta.

-T

Kisareissuilla aina sattuu ja tapahtuu mut miks aina mulle? :D Tämäkin koira setti tapahtui Oulun kisoissa ja nyt saa valmiiks jännittää mitä tänä vuonna siellä tapahtuu :D Ps.Tohon Tappara asiaan sen verran että kyllä surkee on kamalaa...
Sponsored by Tampereen Lihajaloste Oy and K-Market Ruotula.
kote
Viestit: 87
Liittynyt: Ke 31 Touko 2006, 14:48
Oikea nimi: Jussi Kokkonen
Seura: Disc Golf Club Tampere
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kote »

The_One kirjoitti:Kisareissuilla aina sattuu ja tapahtuu mut miks aina mulle? :D
Olihan meidän seurassa myös Säämies...
Jarvasto
Viestit: 467
Liittynyt: Ke 23 Tammi 2008, 10:02
Oikea nimi: Jani Toivonen
Seura: Disc Golf Club Provinssi
Paikkakunta: NURMO

Viesti Kirjoittaja Jarvasto »

sama ajtus mun tarinalla mut pikkuusen kaukaa kuiteski!!

Ja tämä tarian on tosi!!!

Olin Peräseinäjoen nesteellä töis ja kans vanha ukkeli tuli kassalle maksamaan bensojaan ja jutteli tovin ja oli oikeen hyvät jutut ja kysy multa siinä välis et kenen poikia oot niin vastasin et Toivosen Heimon niin äijä mulkaasi kiukkuusesti ja käveli mitää sanomatta ulos huolttikselta?????

Mitä Vit....
Komia mies ämpäri pääs

DGCP! Disc Golf Club Provinssin Puheenjohtaja
Noukka
Viestit: 1066
Liittynyt: Su 01 Loka 2006, 20:35

Viesti Kirjoittaja Noukka »

Tuon pikku tarinani vertauskuvallinen opetus on siinä, että jos liityt johonkin seuraan tai yhteisöön jolla on tietyt perinteet, tavat ja kulttuuri, tulee sinun kunnioittaa noita perinteitä tai sinut saatetaan savustaa ulos niin kuin tuo vanha iki-ilves savusti tappara kannattajan ulos saunasta. Vähän niin kuin menisi pohjanmaalla baariin julistamaan, että paini ja pesäpallo on homojen hommaa. Kiire siinäkin tulisi! :wink:
Jarvasto
Viestit: 467
Liittynyt: Ke 23 Tammi 2008, 10:02
Oikea nimi: Jani Toivonen
Seura: Disc Golf Club Provinssi
Paikkakunta: NURMO

Viesti Kirjoittaja Jarvasto »

voin sen verran Nurmoolaasena valistaa et tuon lauseen jälkeen ei ehdi ulos baarista sillä suurin osa ovimiehistä on painijoita joten ulos ei siinä vaihees enää pääse. :lol: :lol: :lol: :lol:
Komia mies ämpäri pääs

DGCP! Disc Golf Club Provinssin Puheenjohtaja
Joksa
Viestit: 619
Liittynyt: Pe 14 Loka 2005, 7:44
Oikea nimi: Joksa
Seura: Disc Golf Club Tampere

Viesti Kirjoittaja Joksa »

Paini ja pesäpallovertaus on vähän huono koska nehän on homojen hommaa
Heitän koko ajan kupille ja otan kakkosta korttiin niin eiköhän se Markokin siitä hyydy.
- Hege
Vastaa Viestiin