Hard Aviars II

Ei PDGA/SFL-frisbeekisojen tiedotus ja keskustelu. Kaiken tasoiset kisat tervetulleita.

Valvoja: HALLITUS

Mini-Nieminen

Viesti Kirjoittaja Mini-Nieminen »

Totta kai on selvä, että itselleni mä tätä kisaa järkkään :wink: ...on meinaan ainoo mahku voittaa mitään: pieni kisa, helppo rata ja putterit.

Ykköspalli ei oo varma, mutta kyllä Miko taitaa viedä.
Antero
Viestit: 110
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 9:28
Oikea nimi: Antero Erhiö
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Stadi

Viesti Kirjoittaja Antero »

Mini-Nieminen kirjoitti: Ykköspalli ei oo varma, mutta kyllä Miko taitaa viedä.
Miko taitaa olla vireessä?

Olen nyt muokannut tätä kirjoitustani, sillä siinä oli paha virhe + sammakko (jälleen kerran)

Oma veikkaukseni on, että joku TT:n parhaimmistoon kuuluva korjaa potin.
Top 5:Lilli (jos osallistuu), Ville, PM, Banzio ja Jaani tai Miko.


- - - -

Hieno juttu, että Jaani järjestää nämä kisat. Idea on mainio ja todella mukavaa kun joku viitsii järjestää.
Huonommallakin heittäjällä voi olla jotain mahdollisuuksia sijoittua paremmin kuin normaalisti ja jos ei, niin saapahan treeniä putterin käytössä.
Viimeksi muokannut Antero, Ti 14 Maalis 2006, 9:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Talin radanhoitoa jo vuodesta 2004.
Mini-Nieminen

Viesti Kirjoittaja Mini-Nieminen »

Ville Piippo ei ollut tänään iskussa, kun heitettiin viikkokisoissa keskinäinen kamppailu puttereilla...

Myrskyvaroitus: Jaani heitti -5 yhden rundin...on se aikamoinen kaveri, eikä yhtään nelosta. (Toinen rundi oli +3, mutta siitä viis :roll: )
monster
Viestit: 574
Liittynyt: Su 12 Maalis 2006, 17:53

Viesti Kirjoittaja monster »

Mini-Nieminen kirjoitti:Ville Piippo ei ollut tänään iskussa, kun heitettiin viikkokisoissa keskinäinen kamppailu puttereilla...

Myrskyvaroitus: Jaani heitti -5 yhden rundin...on se aikamoinen kaveri, eikä yhtään nelosta. (Toinen rundi oli +3, mutta siitä viis :roll: )

no sen verran kuitenkin et kahvit voitin sulta ekal rundil:)tokal kiepil kun ei ollu panosta niin...niin ja mul meni vähän huonommin eilen kun otin yhden nepparin -7 rundilla:)
Avatar
PM
Viestit: 733
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 10:31
Oikea nimi: P.Määränen
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Tikkurila

Viesti Kirjoittaja PM »

Mini-Nieminen kirjoitti:Ville Piippo ei ollut tänään iskussa, kun heitettiin viikkokisoissa keskinäinen kamppailu puttereilla...

Myrskyvaroitus: Jaani heitti -5 yhden rundin...on se aikamoinen kaveri, eikä yhtään nelosta. (Toinen rundi oli +3, mutta siitä viis :roll: )
8) Hahaaaaa meinaatko tolla tuloksella voittaa :?: :shock: :shock: :shock: :shock:
Mini-Nieminen

Viesti Kirjoittaja Mini-Nieminen »

Kyllä mä aina sut voitan, Pete...Eikä tarvi noinkaan hyvin pelata... 8) :lol: :( :D :evil: :roll:
jontsa
Viestit: 75
Liittynyt: Pe 28 Loka 2005, 0:06
Oikea nimi: Johnny Finland

Viesti Kirjoittaja jontsa »

Mut täytyy muistaa et Pete heittää "aina" korin alle. Ainakin meikussa :shock:
Mini-Nieminen

Viesti Kirjoittaja Mini-Nieminen »

Hyvä, Joni, kun mainitsit tuon Meikun heikon kohdan, eli liian lyhyet väylät. Petekin saa aina korin alle... Mikosta nyt puhumattakaan.

Pidennetään väylä numero 5. sinne kiven päälle, niin on edes yksi reikä missä Miko joutuu ottamaan vauhtia...

Siis vitonen pitkänä.
kalle
Viestit: 18
Liittynyt: Su 26 Helmi 2006, 18:01

Viesti Kirjoittaja kalle »

oma veikkaus kisan voittajakolmikosta on tämä 1. ville piippo 2. sami loukko 3.miko fyhr.
ai kysymyksessä onkin treenikisa, saanko heittää vanhalla wham`o mold 77:lla jos uskallan heittää kisaegoni syrjään?
Mini-Nieminen

Viesti Kirjoittaja Mini-Nieminen »

Kisa on kisa, ja verenmaku suussa mennään, mutta itse haluaisin nähdä tässä myös mahdollisuuden kehittyä.
Harva heittelee puttereita kehittyäkseen heittäjänä. Itse treenaan usein putterilla, mutta nyt kun se on pakollista, niin toivottavsti moni muukin havahtuu siihen, että kehittymisen varaa on.

Plääh, Kalle, heitä kiekoilla joita käytetään yleisesti niin ei tarvi miettiä voiko sillä heittää. Enpä ole tommosesta kiekosta kuullut, heitä softie 86:lla, se on raju.
Avatar
PM
Viestit: 733
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 10:31
Oikea nimi: P.Määränen
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Tikkurila

Viesti Kirjoittaja PM »

Mini-Nieminen kirjoitti:Kyllä mä aina sut voitan, Pete...Eikä tarvi noinkaan hyvin pelata... 8) :lol: :( :D :evil: :roll:
8) Jos mun
muistini ei petä niin taisin voittaa sut Lahdessa,vai pettääkö sittenkin??? :?
Mini-Nieminen

Viesti Kirjoittaja Mini-Nieminen »

Joo voitit, miten niin?
Mini-Nieminen

Viesti Kirjoittaja Mini-Nieminen »

Nyt on Pete eri kisat kuin Lahdessa...

Joo, kaivoin Hard-Aviars I kisan tulokset vuodelta 2004. Eli kauan on siitä kun viimeksi kisa pelattiin. Naamoja on tullut lisää ja pelaajat sen kuin paranee.
Siis tulokset vuodelta 2004, silloin oli 12 reikää Meikussa.

1) Ilkka Tamminen 90(32,33,25)
2) Jaani Länsiö 91(38,33,20)
3) Sami Loukko 92(30,34,28 ) SD
4) Jussi Lindberg 92(30,36,26) SD
5) Miko Fyhr 99(36,38,25) SD-finaalipaikasta
---------------------------------------------------------
6) Joonas Hynönen 74(41,33) SD
6) Juha Nieminen 74(40,34) SD
8)Janne Torniainen 77(39,38 )
9) Matti Piipponen 78(42,36)
10) Kalle Kärki 80(41,39)
10) Seppo Kuikka 80(41,39)
12) Harri Hynönen 82(41,41)
12)Jukka Huuskonen82(40,42)
14) Heikki Palomäki 84(44,40)
14) Miika Nurminen 84(37,47)
16) AP Korkeamäki DNF.


Toivottavasti tänä vuonna tulee enemmän osanottajia...
Tikkis
Viestit: 138
Liittynyt: Ti 12 Huhti 2005, 8:38
Oikea nimi: Markus Stigzelius
Paikkakunta: Veräjämäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tikkis »

kalle kirjoitti: saanko heittää vanhalla wham`o mold 77:lla jos uskallan heittää kisaegoni syrjään?
MIDRANGE :-)

http://www.discgolfworld.com/product_de ... BN594VC919
kalle
Viestit: 18
Liittynyt: Su 26 Helmi 2006, 18:01

Viesti Kirjoittaja kalle »

täh? nyt veti kyllä äimäks, sehän on hitaampi ku putteri siis oikeen klassinen "bensiskiekko", toi kyseinen 1995-malli on varmaan pikkusen erilainen kun se mikä mulla on... mut ei heitetä enää vettä myllyyn kun mä luulen että jos mä haluun näytellä sankarii ni kyl toi softie 86 kelpaa.
Toisaalta paljon mielenkiintosempaa ois nöyryyttää herrat määränen ja länsiö....
Vastaa Viestiin