Hard Aviars II

Ei PDGA/SFL-frisbeekisojen tiedotus ja keskustelu. Kaiken tasoiset kisat tervetulleita.

Valvoja: HALLITUS

Mini-Nieminen

Viesti Kirjoittaja Mini-Nieminen »

Ensiksikin Pete, mikä v**un poika mä sulle oon!!?? Jos on jotain isoteltavaa, niin isottele livenä. Foorumin takana kyllä kelpaa...

Toiseksi, tarkistan par'aikaa. :roll: Fiilis on putterin suuntaan, mutta eihän näistä koskaan tiedä...Oisitko heittänyt bulldogilla? Eikös sun pitänyt omegalla heittää, Pete?

Onkohan kellään noita discraftin uusia kouruputterietä --GT tai jotain. Ne on aika hämäriä esineitä...
Mini-Nieminen

Viesti Kirjoittaja Mini-Nieminen »

Tää homma on hivenen vaikeempaa, kuin kaksi vuotta sitten, kun näitä välimallin kiekkoja ja muita malleja on niin sairaan paljon enemmän. Koetetaan kestää.

Ehkä pitäis tehdä kisa vain piranhalle, niin ei tulis epäselvyyksiä.

Ja tuosta bulldogista...Kaipa se putterista menee, on se eika jyhkeä kiekko.
Juryn päätös koskien Bulldoggia:
NO TÄMÄN KERRAN
Avatar
PM
Viestit: 733
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 10:31
Oikea nimi: P.Määränen
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Tikkurila

Viesti Kirjoittaja PM »

Mini-Nieminen kirjoitti:Ensiksikin Pete, mikä v**un poika mä sulle oon!!?? Jos on jotain isoteltavaa, niin isottele livenä. Foorumin takana kyllä kelpaa...

Toiseksi, tarkistan par'aikaa. :roll: Fiilis on putterin suuntaan, mutta eihän näistä koskaan tiedä...Oisitko heittänyt bulldogilla? Eikös sun pitänyt omegalla heittää, Pete?

Onkohan kellään noita discraftin uusia kouruputterietä --GT tai jotain. Ne on aika hämäriä esineitä...
8) Taidan heitää molemilla :shock: Niin
Hydrakin pitäs olla listala jos toi dokikin on :?:
Mini-Nieminen

Viesti Kirjoittaja Mini-Nieminen »

Innova kertoo, että bulldog on putteri ja toi hydra on midrangeri. Aika erikoista, jos ne kerran on niin lähellä toisiaan...

Laitanpa illalla sitten lisää kommenttia, jahka olen ottanut selvää tarkemmin. Toistaiseksi mennään näillä, ja onhan tässä vielä aikaa.
Disc'O
Viestit: 4
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 16:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Disc'O »

Mini-Nieminen kirjoitti:Innova kertoo, että bulldog on putteri
ei vaan mid-range. http://www.innovadiscs.com/discs/bulldog.html
Mini-Nieminen

Viesti Kirjoittaja Mini-Nieminen »

No jopas, Discgolf Review- sivustolta saa siis ihan erilaista tietoa noista uuskiekoista. Harmi, mikäs nyt eteen?

Mietitään...
poimis
Viestit: 2284
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 11:14
Oikea nimi: Sami Poimala
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja poimis »

Sallitaan vain aviaarit ja omegat SS:t

Tainno, ehkä pitänee sallia innovan kiekot, minkä nopeus on <= 3
Mini-Nieminen

Viesti Kirjoittaja Mini-Nieminen »

Ja kilpailun järjestää Jaani ja HFK...Kiitos silti vinkistä, Poimis.

BTW: juttelin Innova-asiantuntijan kanssa aiheesta ja hän sanoi, että Bulldog on ennemminkin mid-rangeri, samoin kuin hydra.

Sori, että mä sählään näin, mutta se on luonnollista, kun kiekkoja on niin maan samperisti, eivätkä valmistajat tee enää selkeesti joko puttereita tai midejä.

Kun kaikki vain heittäis Aviareilla...
Jani
Viestit: 1143
Liittynyt: To 03 Marras 2005, 22:18

Viesti Kirjoittaja Jani »

En nyt halua hämmentää soppaa. Tämä siis vain ideana tulevaisuutta varten: Yhden kiekon kisa voisi olla mielenkiintoinen. Jos pelaaja valitsee Monsterin, niin sillä sitten koko kisa. Itse taitaisin ottaa Valkyrien kouraan. Putatahan en osaa edes putterilla, joten satsaisin heittopituuteen.
Mini-Nieminen

Viesti Kirjoittaja Mini-Nieminen »

Mä ottaisin meikussa ehdottomasti Aviarin, kaikillä väylillä toimii, paitsi ehkä 1. ja 4. väylillä. Ottaisin kyllä Aviarin oli rata mikä tahansa.

Laitetaan harkintaan myös tuollainen kikkailukisa. Tai järjestä, Jani, itse sellainen. Mä tuun mukaan aina kun pitää kikkailla.
Avatar
PM
Viestit: 733
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 10:31
Oikea nimi: P.Määränen
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Tikkurila

Viesti Kirjoittaja PM »

Mini-Nieminen kirjoitti:Ja kilpailun järjestää Jaani ja HFK...Kiitos silti vinkistä, Poimis.

BTW: juttelin Innova-asiantuntijan kanssa aiheesta ja hän sanoi, että Bulldog on ennemminkin mid-rangeri, samoin kuin hydra.

Sori, että mä sählään näin, mutta se on luonnollista, kun kiekkoja on niin maan samperisti, eivätkä valmistajat tee enää selkeesti joko puttereita tai midejä.

Kun kaikki vain heittäis Aviareilla...
8) No nyt täsmää 8)
Kim Lindblad
Viestit: 298
Liittynyt: Ke 13 Huhti 2005, 11:40
Oikea nimi: Kim Lindblad

Viesti Kirjoittaja Kim Lindblad »

Miksi tehdä yksinkertaisesta asiasta monimutkainen?
Koita nyt ymmärtää, että tämä http://www.discgolfsweden.se/discar/dis ... -1&Type=-1 ON maailman kattavin frisbeegolfkiekko(siis myös putteri)tietokanta.
Toinen asia sitten on, pelaatteko vain PDGA:n hyväksymillä kiekoilla (yleensä kyllä) vai ei.
Viimeksi muokannut Kim Lindblad, Ke 08 Maalis 2006, 13:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mini-Nieminen

Viesti Kirjoittaja Mini-Nieminen »

Kimi, hyvä meininki...

Juju puuttuu ainakin tuolta, Tikkiksellä olen semmosen nähnyt joskus, se oli mainio.

Eiko Aero ole ikäänkuin putteri?

Ainahan voi järkätä kisan, jossa vain heitellään eri kiekkoja normaalisti. nyt järjestetään Putterikisa. Asia tulee heti monimutkaisemmaksi, kun kiekko ei ole putteri, mutta voisi olla...kuten xd tai Teebird tai bulldog etc...

Tarkoituksena on heittää kiekkoa, jolla on "vaikeampi" heittää, jolloin kisan harjoituksellinen hyöty moninkertaistuu. Jos tulos on tärkeintä ja voitto, voi aina yrittää päästä kisaan jollain quasi-putterilla, mutta tällöin pelin ideologia kärsii. Tuo ruotsin lista on aika hyvä kyllä.

Suosittelen myös itse käyttämään arviointikykyä, jottei jokaisen midrangen/draiverin kohdalla tarvitse juryn kokoontua.

Mukavaa, että kisa herättää keskustelua jo nyt...saas nähdä miten jälkipelit.

Kuka voittaa, veikkauksia pystyyn!

Jaani veikkaa: Miko Fyhr, putterilla 120m, draiverilla 121,5 m.
Kim Lindblad
Viestit: 298
Liittynyt: Ke 13 Huhti 2005, 11:40
Oikea nimi: Kim Lindblad

Viesti Kirjoittaja Kim Lindblad »

JUJU=MOJO.

Putt & Approach discs (esim. Aero) tällä haulla:
http://www.discgolfsweden.se/discar/dis ... -1&Type=-1
Avatar
PM
Viestit: 733
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 10:31
Oikea nimi: P.Määränen
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Tikkurila

Viesti Kirjoittaja PM »

8) Ykkös palli on jo varma Jaani,kakkonen on Miko ja kolmosesta ei tietoo vois olla mustahevonen??? 8)
Vastaa Viestiin