Pituusheiton MM-kisat 2008: Big D in the desert VIII

Keskustelua kenttälajeista

Valvoja: HALLITUS

hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja hyzer »

se oli mun eka ns.iso kisa. En tuntenut juuri ketään pelaajista, mutta mieleen on jäänyt sen kölvin höpötykset, sen yöpymispaikan, sen Pyövelin ystävällisyyden, että kävin Juhan ja Samin kanssa moikkaamassa sairastellutta AaPeeta, ja sillä oli ihan kipeesti kiekkoja seinällä(en ollut ikinä nähnyt missään niin paljon muovia.) Ostin Ilkalta miljoona Gazellea, sen fudis kentän ylittämiseenkin tarttin kymmeniä heittoja, ja se pienellä saarella oli tosi kiva rata, ja taistelin Rikun kanssa viimeisestä sijasta viimeiseen asti. Loppu tulosta en muista, ja koska en muista, niin todennäköisesti jäin viimeiseksi.

Hienoista kisoista jää hienoja muistoja!

-väykkä-
Jani
Viestit: 1143
Liittynyt: To 03 Marras 2005, 22:18

Viesti Kirjoittaja Jani »

kakkonenonykkönen kirjoitti:Paperivarasto oli lepposa paikka nukkua 3m korkeudessa. :)
Ihan vain tarkistuskysymys: mahdoitko pudota kertaakaan? Löytyisi selitys moneen seikkaan.
r.oksa
Viestit: 98
Liittynyt: Su 16 Loka 2005, 10:29
Oikea nimi: riku kaajakari

Viesti Kirjoittaja r.oksa »

Tuo näköjään meille joillekin senioreille ikimuistoinen Vaasan SM-kisailu viimeisestä sijasta päätyi kyllä minun muistini mukaan minun voittoon eli siihen aina niin tavoiteltuun jumbosijaan..
Trukkilavoilta herätessämme sai Lilli sätkyn kun Niemis Jussin pumpattava Spiderman hyppäsi ylälavitsalta alhaalla makaavan uinuvan uhrinsa päälle :shock: - joo suhteellisen hauskat muistot mullakin ekoista isoista kisoista!
Kakkonen on ykkönen näköjään mediajulkisuudessakin. Kaikki kunnia ja onnittelut myös Jussille Maailmanmestaruudesta, mutta jatketaanpas vielä hieman Juho läppää vanhasta Waasasta (ajalta jolloin sieltä hädin tuskin löytyi R-kioskia)..
Kotimatkalla tämä gramofonineulalla rokotettu, silloin vielä niin kovin pieni tulevaisuuden toivo, kysyi minulta mitä tavoitteita minulla on frisbeegolfissa? ja vastasin että voittaa hänet vielä jossain kisassa joskus (minkä uroteon olen jo sittemmin tehnyt, joten voin nykyisin ottaa rennosti ja kiukutella itselleni ilman tavoitteita) - oli se silloin jo nimittäin nähtävissä mihin tuon 2000 vuoden kisan aikanakin suunnannut kehitys Juhon kohdalla johtaa :wink:
Viimeksi muokannut r.oksa, Ma 14 Huhti 2008, 20:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RioT
Viestit: 78
Liittynyt: Ti 12 Heinä 2005, 13:37
Oikea nimi: Tuomas Rio
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RioT »

Täällä on sivuttu taas kaikkea epäolennaista, mun mielestä tän kaiken keskellä pitäis muistaa että meidän lajissa on tehty taas historiaa ja Suomalainen urheilija on saavuttanut MM-arvon.

Onnee vaan koko tiimille, vinyylin lisäks pyörii vielä frisbeekin.

Ja se että Visa on uhrannut tämän lajin pariin enemmän aikaa kuin monikaan räkänokka tällä foorumilla tajuaa, niin voitais ennemmin antaa propsit siitä kun mussuttaa. Alkakaa itse tekemään asioille jotain sillä energialla minkä käytätte toisten dissaamiseen. Tämä laji tarvii ihmisiä kuten Visa joten shut the F*"# up.

Eiffeltorni on puhunut.

-T.
Avatar
tumpsi
Viestit: 735
Liittynyt: Ti 26 Kesä 2007, 15:24
Oikea nimi: Tomi Niemenmaa
Seura: Tampereen Frisbeeseura
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja tumpsi »

RioT kirjoitti: Ja se että Visa on uhrannut tämän lajin pariin enemmän aikaa kuin monikaan räkänokka tällä foorumilla tajuaa, niin voitais ennemmin antaa propsit siitä kun mussuttaa. Alkakaa itse tekemään asioille jotain sillä energialla minkä käytätte toisten dissaamiseen. Tämä laji tarvii ihmisiä kuten Visa joten shut the F*"# up.

Eiffeltorni on puhunut.

-T.
Tää "mussutus" oli ainakin omalta osaltani ihan tervehenkistä kritiikkiä
UUTISOINTIA, ei Visaa kohtaan. Se ei ole Visan eikä mun vika että se
toimittaja keksi ton lauseen siihen juttuunsa laittaa.
Jokainen laji tarvitsee omat sankarinsa, myös frisbeegolf.

Se, keitä nämä sankarit ovat, jää teidän ratkaistavaksenne, rakkaat
kanssaforumistit.

Räkänokka on puhunut.
RioT
Viestit: 78
Liittynyt: Ti 12 Heinä 2005, 13:37
Oikea nimi: Tuomas Rio
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RioT »

tumpsi kirjoitti: Tää "mussutus" oli ainakin omalta osaltani ihan tervehenkistä kritiikkiä
UUTISOINTIA, ei Visaa kohtaan. Se ei ole Visan eikä mun vika että se
toimittaja keksi ton lauseen siihen juttuunsa laittaa.
Jokainen laji tarvitsee omat sankarinsa, myös frisbeegolf.

Se, keitä nämä sankarit ovat, jää teidän ratkaistavaksenne, rakkaat
kanssaforumistit.

Räkänokka on puhunut.
Asioista voi kirjoittaa niin moneen eri sävyyn. Mutta kuten sanoin, jokainen voi aloittaa koska tahansa omien panoksiensa lataamisen tähän harrastukseen ja sen edistämiseen. Jos jonkun tekemiset haittaa niin tehkää itse paremmin. Elämme vapaassa maailmassa.

Nää foorumit on niin nähty missä on helppo avautua kaikkien muiden tekemisistä ja olla itse liikuttamatta evääkään.

Koitetaan nyt vaan nauttia keväästä ja siitä tosi asiasta että kesä tulee taas.

-T.
Avatar
tumpsi
Viestit: 735
Liittynyt: Ti 26 Kesä 2007, 15:24
Oikea nimi: Tomi Niemenmaa
Seura: Tampereen Frisbeeseura
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja tumpsi »

RioT kirjoitti: Asioista voi kirjoittaa niin moneen eri sävyyn.
Kyllä vain, olet nyt asian ytimessä.
Mutta kuten sanoin, jokainen voi aloittaa koska tahansa omien panoksiensa lataamisen tähän harrastukseen ja sen edistämiseen. Jos jonkun tekemiset haittaa niin tehkää itse paremmin. Elämme vapaassa maailmassa.
Jep, ja jos uutisointi pistää silmään, voi siitä mainita. Elämme vapaassa
maailmassa, ja jokainen voi vetää omat johtopäätöksensä.
Joku tapahtumasarja internetissä ei poissulje tapahtumasarjaa näytön
toisessa päässä ja vice versa.
Nää foorumit on niin nähty missä on helppo avautua kaikkien muiden tekemisistä ja olla itse liikuttamatta evääkään.
Kyllä. Täällä ollaan myös erityisen kiinnostuneita muiden tekemisten
kommentoinnista, ja varsinkin evien liikuttelussa näppäimistön yläpuolella
lajia edistävään sävyyn.
Koitetaan nyt vaan nauttia keväästä ja siitä tosi asiasta että kesä tulee taas.

-T.
Olet asian ytimessä toistamiseen.
vza
Viestit: 3
Liittynyt: La 04 Elo 2007, 10:23

Viesti Kirjoittaja vza »

Onnittelut koko tiimille, erityisesti Jussille!

Ja kiitokset hyvästä raportoinnista. Erinoimaista työtä.
Avatar
Ari
Viestit: 6705
Liittynyt: Ke 10 Tammi 2007, 11:57
Oikea nimi: Ari Penttala
Seura: Nummelan Frisbeeseura
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja Ari »

Menestys tuo julkisuutta.
Jussi on saanut kuvansa Innovan sivuille banneriin. Hienoa!
Vastaa Viestiin