Finnish Open (14-15.8.2010)

Keskustelua Major- ja EuroTour-tasoisista sekä muista ulkomailla järjestettävistä kisoista.

Valvoja: HALLITUS

Erno
Viestit: 255
Liittynyt: Ti 22 Marras 2005, 13:22
Oikea nimi: Erno Väyrynen
Seura: Oulun Frisbeeseura
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Finnish Open (14-15.8.2010)

Viesti Kirjoittaja Erno »

PDGA-raporttia tehdään parhaillaan ja se ehtinee ennen seuraavaa rating-päivitystä.
Erno
Viestit: 255
Liittynyt: Ti 22 Marras 2005, 13:22
Oikea nimi: Erno Väyrynen
Seura: Oulun Frisbeeseura
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Finnish Open (14-15.8.2010)

Viesti Kirjoittaja Erno »

PDGA-raportti palautettiin määräajassa.
JohnVoyager
Viestit: 142
Liittynyt: La 23 Elo 2008, 23:50
Oikea nimi: juha alkkiomäki
Seura:

Re: Finnish Open (14-15.8.2010)

Viesti Kirjoittaja JohnVoyager »

Ennakkoa kuvamateriaalista, Finnish Open 2010 preview:

http://www.youtube.com/watch?v=X0hpMGhVp1c

Eli toinen kamerakuva on jiiärrän jälkeä. Vielä ei ole posti tuonut Villen Steady Cam kuvaa kisoista, mutta veikkaan että siinä on pari pykälää parempaa kuvaa. Olis ollu vaan hieno luukuttaa kunnon päräyttävää kuvaa eetteriin ennen USDGC:tä.
Hieno kesä oli ja meni taas kerran turhan nopeasti. Kiitos koko frisbeegolfscenelle mukavista hetkistä.
Avatar
Ari
Viestit: 6705
Liittynyt: Ke 10 Tammi 2007, 11:57
Oikea nimi: Ari Penttala
Seura: Nummelan Frisbeeseura
Paikkakunta: Nummela

Re: Finnish Open (14-15.8.2010)

Viesti Kirjoittaja Ari »

Virallisen näköinen mainospätkä. Hienoa.
Avatar
tuminoid
Site Admin
Viestit: 4068
Liittynyt: Ke 09 Kesä 2010, 13:45
Oikea nimi: Tuomo Tanskanen
Seura: Karkkilan Frisbeegolfkerho
Paikkakunta: Nummela

Re: Finnish Open (14-15.8.2010)

Viesti Kirjoittaja tuminoid »

Komian näköistä, jälleen, kiitos. Näitä videoita kehtaa kattoa ja muillekin näytttää, laatukin huippua.

Vieläkun saisitte sen Feldyn klinikan jonnekin esille... ;)
mikkis
Viestit: 147
Liittynyt: To 31 Touko 2007, 11:24
Oikea nimi: Mikko Juola
Seura: Pirkkalan Frisbeeseura Aviaattorit ry
Paikkakunta: Pirkkala
Viesti:

Re: Finnish Open (14-15.8.2010)

Viesti Kirjoittaja mikkis »

Wau! Todella komeaa videota. Musiikkikin hienosti synkassa tapahtumien kanssa ja erittäin hienoja heittojakin saatu filmille.
-------------------------------------
http://www.DiscGolfScores.net
jiiärrä
Viestit: 919
Liittynyt: To 20 Elo 2009, 21:41
Oikea nimi: Janne Räsänen
Seura: Talin Tallaajat

Re: Finnish Open (14-15.8.2010)

Viesti Kirjoittaja jiiärrä »

Kiva että kelpaa. Mun piti vähän petrata videokameran menujen heikkouden voittamisessa salamasormin, jotta sain säädettyä valotusaikaa ja käsipelillä valotuksen määrää lennossa joka heittoon ja varmaan enemmistössä heitoista myös kiekon lennon aikana. Ulkonäöllisesti tuli parasta jälkeä, mitä olen saanut aikaan, joten tässä oli hyvä paikka vetää kotiin päin. Näteintä kuvaa ikinä tämän tason vehkeillä, mitä mä olen nähnyt. Kun on tuollainen editointivelho hommissa raakamateriaalista tulee siistiä jälkeä loppuun asti. Toivottavasti heittäjät itse pitävät videoista, sillä hehän tässä niitä artisteja ovat. Onhan rata kaunis, mutta olisi vähän tylsä video katsoa ilman heittäjiä :-)

Veikkaan, että klinikka tarttee korjailua audioon Voyagerilta ennen kuin siihen saadaan kuuluvat äänet ja hänellä on duunia jäljellä useamman kisan valmistamisessa esityskuntoon ja kaameasti setvittävää ensi kautta ajatellen. Jobia riittää pariksikin talveksi ja aikaa ei juuri ole kiireisimpiä juttuja ajatellen. Mies on toipilaana, joten ei liene herkkua meno hänelläkään.
Vastaa Viestiin