Easter Open 2006

Keskustelua Major- ja EuroTour-tasoisista sekä muista ulkomailla järjestettävistä kisoista.

Valvoja: HALLITUS

Roc190

Easter Open 2006

Viesti Kirjoittaja Roc190 »

Kuka on lähdössä mukaan???

Itse olen suunnittelemassa pitempää reissua. Lento esim. Amsterdamiin ja sieltä autonvuokraus tai junalla kohti kisapaikkaa. Lähtö joko perjantai aamuna (yleinen vapaapäivä) tai torstai iltana. Suoraa siis treenamaan.
Kisanpaikka on muuten tällähetkellä todennäköisin vaihtoehto EM-kisapaikaksi 2007.


Kisan jälkeen vois mennä esim. Luxemburgiin sunnuntai illaksi. Siitä sitten kohti takasin Damia, tai parilla mutkalla. Maanantai on vielä vapaapäivä, mutta itselläni on lomaa myös ti-pe. Joten mielelläni olen pitempään reissussa.

Sami
Tipe

Viesti Kirjoittaja Tipe »

Näillä näkymin olis kiinnostusta lähteä. Mut pitää kattoo tilannetta sit 2006. Täältä Vaasasta päin kun ei kovin moni yleensä lähe ulkomaille pelaan.
-Tipe Väätänen
JussiL
Viestit: 501
Liittynyt: Ti 12 Huhti 2005, 7:40
Oikea nimi: Jussi Lindberg

Viesti Kirjoittaja JussiL »

Kyllä sitä varmaan tulee taas lähdettyä. On se niin hieno paikka pelata. Ja vielä kun siellä on varmaan tosiaan seuraavat EM-kisat. Itse olen varmaankin sellaisen perinteisen matkasuunnitelman kanssa lähdössä, eli pe-aamuna sinne ja kun en finaaliin yllä niin kotimatkan voisi varata jo sunnuntai-illalle. Auton vuokraus kentältä.

Jussi Lindberg
Jani
Viestit: 1143
Liittynyt: To 03 Marras 2005, 22:18

Viesti Kirjoittaja Jani »

Sterling lentää klo 6.50 Helsingistä Pariisin pohjoispuolelle edestakaisin noin kahdella sadalla (jos nyt varaa lennot). Matkaa Brysseliin 281 kilometriä, josta 271 kilometriä moottoritietä. Mihin hintaan olette saaneet lentoja aiemmin? Ja onko kenttä mihin suuntaan Brysselistä?

Jani, ainakin kiinnostunut, kuten kaikki muutkin
Avatar
Frisbeezer
Viestit: 329
Liittynyt: Ma 11 Huhti 2005, 21:55
Oikea nimi: Jussi Meresmaa
Seura: Disc Golf Club Tampere
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frisbeezer »

Mä oon mukana. Janille: Ihan Rysseliin asti ei tartte ajaa, sillä Domain De Ronchinne sijaitsee tunnin ajomatkan päässä Brysselistä (Luxemburgiin päin)
Bogey-Beemi
Viestit: 1867
Liittynyt: Ti 25 Loka 2005, 19:44
Oikea nimi: Petri Behm

Viesti Kirjoittaja Bogey-Beemi »

Bogey- Beemi ja Anne. M lähtevät matkaan.
Zei
Viestit: 140
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 19:27
Oikea nimi: Juho Rantalaiho
Seura: Frisbeegolfseura 7k
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Zei »

Onko noille skaboille jotkut kotisivut tms? Tai onko niistä muuten jossain infoa? Onko jollain heittää hatusta joku hinta-arvio? Kiitos.

-Juho
-Juho-
juho.rantalaiho@tukkk.fi
0504907763
Bogey-Beemi
Viestit: 1867
Liittynyt: Ti 25 Loka 2005, 19:44
Oikea nimi: Petri Behm

Viesti Kirjoittaja Bogey-Beemi »

Kotisivut.
http://www.bwbda.com/events/images/ronc ... _clair.htm
Hinta-arvioo voi alkaa tehdä vaikka ton vanhan keskustelun pohjalta.
http://p210.ezboard.com/fsuomenfrisbeel ... =681.topic
Avatar
Eivi
Viestit: 89
Liittynyt: To 10 Marras 2005, 13:53
Paikkakunta: Mance

AirBerlin

Viesti Kirjoittaja Eivi »

Helmikuun alussa aloittaa AirBerlin (www.airberlin.com) halppisyhtiö lennot Helsingistä Dusseldorfiin. Lentoja menee lauantaita lukuunottamatta joka päivä aikataululla:

HEL-DUS 15:55 - 17:15
DUS-HEL 11:35 - 14:45

Hintaa näyttäisi tulevan edestakaiselle lennolle 58€ (sisältäen verot).

Dusseldorfin lentokentältä on about 210 km kisapaikalle Domain de Ronchinneen. Ajoajaksi Via Michelin ennustaa 2h 05min (http://www.viamichelin.com/viamichelin/ ... image.y=10).

-tommi
Roc190

Ilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja Roc190 »

Ilmoittauminen kisaan on muutama päivä sitten avautunut.

Yleensä kisat pelataan Keski-Euroopassa yhdessä poolissa. Joten voi olla että kaikille halukkaille ei riitä paikkoja???? Joten olkaahan ajoissa.

Kisamaksu pitää maksaa etukäteen 1.4 mennessä. Haluaako porukka kootun kimppamaksun liiton tilinkautta vai maksaako jokainen itse.

Seuraavia matkoja on varattu tänään: (Mere, Ana, Kapa, Tommi, Lingbergit, Käppi ja mä)

Lento BlueOne Helsinki-Bryssel 6.45 tai 7.50 välilasku Köpiksessä ja perillä Brysselissä kaikki 10.45. Paluumatkoja varattu sunnuntai illaksi (Tommi ja Lindbergit), maanantaina iltapäivällä (Mere, Kapa, Ana ja Käppi) kaikki BlueOne:lla.

Kisan majoitus on siis radan vieressä joka ehdottottomasti kannattaa varata nekin ajoissa.

Lisäksi reissuun lähdössä??? Petri ja Anne, Petri Määränen, Hämis ja Ville, Ile ja Zei.
Bogey-Beemi
Viestit: 1867
Liittynyt: Ti 25 Loka 2005, 19:44
Oikea nimi: Petri Behm

Viesti Kirjoittaja Bogey-Beemi »

Jep. Ilmoittauduttu on. Anne ja Petri lentää airberlinillä jo keskiviikkona Dusseldorfiin. Tarkoitus olisi ajella kisapaikalle torstain aikana. Oletamme, että mestoille pääsee majoittumaan jo silloin :) Paluulento joskus maanantain aikana.

Mikäli kimppamaksua järjestyy niin ollaan toki messissä.
Erno
Viestit: 255
Liittynyt: Ti 22 Marras 2005, 13:22
Oikea nimi: Erno Väyrynen
Seura: Oulun Frisbeeseura
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Erno »

Tero, Toni ja minä tullaan. Meille on samantekevää, maksetaanko maksut liiton kautta vai yksitellen.
Avatar
Frisbeezer
Viestit: 329
Liittynyt: Ma 11 Huhti 2005, 21:55
Oikea nimi: Jussi Meresmaa
Seura: Disc Golf Club Tampere
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Mahtavaa!

Viesti Kirjoittaja Frisbeezer »

Noniin, kauteen on vielä muutamia kuukausia ja nyt on jo kasassa Belgiaan iso joukko suomalaisia! Tässä listaa lähtijöistä:

Tommi
Sami
Jussi L
Janne L
Ville P
Juha
Kari V
Antti H
Kai S
Petri B
Anne M
Tero
Erno
Toni
Ilkka
Veli

sitten ehkä listalla:

Banssi
Susanna
+ 2 tamperelaista
muita?
-REINVENT YOUR GAME-

Discmania Golf Discs
http://www.discmania.net
Avatar
Frisbeezer
Viestit: 329
Liittynyt: Ma 11 Huhti 2005, 21:55
Oikea nimi: Jussi Meresmaa
Seura: Disc Golf Club Tampere
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

...

Viesti Kirjoittaja Frisbeezer »

...niin ja Jussi M:)
-REINVENT YOUR GAME-

Discmania Golf Discs
http://www.discmania.net
Avatar
Frisbeezer
Viestit: 329
Liittynyt: Ma 11 Huhti 2005, 21:55
Oikea nimi: Jussi Meresmaa
Seura: Disc Golf Club Tampere
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frisbeezer »

Tänään ilmoittauttui lisää tuppisuita tamperelaisia:

Timo M
Banssi
Susanna

...näyttäisi olevan 20 pelaajaa, joista yli puolet maakunnista.
-REINVENT YOUR GAME-

Discmania Golf Discs
http://www.discmania.net
Vastaa Viestiin