EM-kisat 2007, Belgia

Keskustelua Major- ja EuroTour-tasoisista sekä muista ulkomailla järjestettävistä kisoista.

Valvoja: HALLITUS

Bogey-Beemi
Viestit: 1867
Liittynyt: Ti 25 Loka 2005, 19:44
Oikea nimi: Petri Behm

Viesti Kirjoittaja Bogey-Beemi »

monster
Viestit: 574
Liittynyt: Su 12 Maalis 2006, 17:53

Viesti Kirjoittaja monster »

Marco ja Pascal on sit vissiin dokannu kaikkien palkintorahat...ei ois mikään yllätys niiltä kavereilta!!!!!
Avatar
Jaani
Viestit: 2858
Liittynyt: Ti 23 Tammi 2007, 19:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaani »

Kehitelläänkö oikein porukalla jokin ukaasi pojille, vai lähetäänkö suoraan vaatimaan rahoja väkivalloin?

Mua ainakin korpee sen verran koko toi paska kisa, että tää rahojen pimittäminen on ihan viimeinen tikki. Onkohan ruotsalaset tehny mitään asialle. Ainakin muutama tonni ois niilläkin saatavia.
raul
Viestit: 19
Liittynyt: La 10 Kesä 2006, 10:53
Oikea nimi: Rauli Lehtinen
Seura: Talin Tallaajat

Viesti Kirjoittaja raul »

Jaani Länsiö kirjoitti:
Saa nähdä, kuinka moni jaksaa ensi vuonna Saksaan, jos tämä oli mallisuoritus Keski-Euroopan kisaorganisoinnista. Paljon on vielä kehitettävää, mikäli aikovat samalle tasolle Suomen ja Ruotsin kanssa, eritoten asenteessa.
Itse olin Saksassa pelaamassa Eurotouria viime viikonloppuna ja niistä kisoista täytyy kyllä sanoa, että olivat todella hyvin järjestetyt. Aikataulut pitivät, ruokaa ja juomaa oli kisapaikalla tarjolla halpaan hintaan, maksullisen hierontapalvelun henkilökuntaa oli paikalla lauantain kierrosten välissä ja meininki oli yhtä hyvä kuin Tallaajien kisoissa. Muutamilla väylillä puolentoista metrin pituista heinää ei oltu tosin viitsitty leikata, mutta onneksi olivat saanet pari spotteria paikalle.

Jos ensi vuoden EM-kisajärjestäjistä löytyy muutamakin sama henkilö kuin näistä kisoista, niin voin lämpimästi suositella kaikille Saksanmaalle lähtöä.
vesakai

Viesti Kirjoittaja vesakai »

???

okohan sitä kohta sais palkintorahoja vai pitääkö ne mennä hakeen pascalilta??

Jussi ilmotteletko asianomaisille koska rahat tulee
monster
Viestit: 574
Liittynyt: Su 12 Maalis 2006, 17:53

Viesti Kirjoittaja monster »

joo voi helvetti sentään mitä touhua!!!!! uskomaton kaksikko se Pascal ja Marco...täytyy varmaan tukholmassa vähän "jututtaa" Marcoa.
vesakai

Viesti Kirjoittaja vesakai »

juu vois asikainen tai hynönen vähän vääntää sitä siltaan ekalla kiessillä
monster
Viestit: 574
Liittynyt: Su 12 Maalis 2006, 17:53

Viesti Kirjoittaja monster »

niin oisko ne EM-rahat nyt sit vihdoin tulleet!!??
Joksa
Viestit: 619
Liittynyt: Pe 14 Loka 2005, 7:44
Oikea nimi: Joksa
Seura: Disc Golf Club Tampere

Viesti Kirjoittaja Joksa »

Tähän voisi soveltaa Seppo Rädyn sanoja Saksassa -93:

Belgia on paska maa!
Avatar
Jaani
Viestit: 2858
Liittynyt: Ti 23 Tammi 2007, 19:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaani »

Belgia on ihan hyvä maa, mutta ne TD:t on paskoja jätkiä.
Mitenköhän ne on miettiny että ne selviää tosta kusetuksesta? Olen aika varma, että kukaan ei näe rahojaan enää. Olen myöskin varma, että alunperinkään ei ollut tarkoitus niitä pelaajille jakaa. Eikä poikia ole paljon kisoissa näkynyt sen jälkeen, kun setelit saatiin taskuun.
Mitäköhän sitten pitäisi asialle tehdä? Lähteä ovelle asti kyselemään rahojaan? Sähköposti tuskin pelottaa ketään...
Luulenpa, että jos ei rahoja saada kuudessa viikossa pelaajille, ei niitä enää ole edes olemassa.
Mä olen jo hyväksynyt, että jäi se 100e saamatta. Onneksi se on pikkurahaa, verrattuna joidenkin paremmin menestyneiden saataviin.

Onkos pelaajia lähdössä ensi vuoden Easter Openiin?
JussiL
Viestit: 501
Liittynyt: Ti 12 Huhti 2005, 7:40
Oikea nimi: Jussi Lindberg

Viesti Kirjoittaja JussiL »

Tiistaina Pascal on kertonut maksavansa rahat "as soon as possible". Tämä on todella valitettavaa, että näin on käynyt maksujen kanssa. Ilmoittelen jos (kun) asia vierehtää eteenpäin.
Avatar
Mixu
Hallituksen jäsen
Viestit: 2088
Liittynyt: Su 01 Tammi 2006, 20:53
Oikea nimi: Mikko Kaakinen
Seura: Frisbeegolfseura 7k
Paikkakunta: Salo

J

Viesti Kirjoittaja Mixu »

Kiitos Jussi edelleen tiedotuksesta.

Suhtaudut asiaan esimerkillisen levollisesti.
Jätän omat kommenttini julkaisematta tässä kohtaa. :evil:

Onko tietoa noista EM:ien round ratingeista, jotka on Petrin mukaan ignorattu myöhästyneen TD-raportin takia...
Luetaanko ne joskus vielä mukaan ratingeihin? Olisivat henk.koht. aika pelastus tämän kesän kommelluksissa.

-Mikko
Bogey-Beemi
Viestit: 1867
Liittynyt: Ti 25 Loka 2005, 19:44
Oikea nimi: Petri Behm

Viesti Kirjoittaja Bogey-Beemi »

Pelastus koittaa siis 13.11.2007.
Erno
Viestit: 255
Liittynyt: Ti 22 Marras 2005, 13:22
Oikea nimi: Erno Väyrynen
Seura: Oulun Frisbeeseura
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Erno »

Tuoretta palkintorahakeskustelua vierailla kielillä:
http://www.discgolfsweden.se/forum/inde ... pic=491.15
The_One
Viestit: 231
Liittynyt: Pe 09 Kesä 2006, 13:00
Oikea nimi: -Hege
Seura: Disc Golf Club Tampere

Viesti Kirjoittaja The_One »

pascali ja lehusse on rahojen kanssa tuolla -> http://www.travelpod.com/travel-photo/t ... /tpod.html
Sponsored by Tampereen Lihajaloste Oy and K-Market Ruotula.
Vastaa Viestiin