Sataa vettä ropisee ja puut kopisee.....

Keskustelua frisbeegolfista

Valvoja: HALLITUS

letiss
Viestit: 416
Liittynyt: Ke 05 Syys 2007, 9:46

Sataa vettä ropisee ja puut kopisee.....

Viesti Kirjoittaja letiss »

Tervehdys lajitoverit !

Olen euroopan huonoin sadekelinpeluri. En yksinkertaisesti saa pitoa mistään kiekosta
sateella. Luulin jo, että FLX muoviset olisi THE kiekkoja minulle, mutta samoja hittoja
tuli niilläkin, kun alkoi sadetta ropsahtelemaan.

Millä muovilla Te arvoisat lajitoverit tykkäätte viskellä, kun esterin pe*se repeää ?
Joksa
Viestit: 619
Liittynyt: Pe 14 Loka 2005, 7:44
Oikea nimi: Joksa
Seura: Disc Golf Club Tampere

Re: Sataa vettä ropisee ja puut kopisee.....

Viesti Kirjoittaja Joksa »

DX-muovi olisiparasta sateella, mutta niitähän ei laukussa kannella...eli lipsautellaan niitä mitä kassissa on mihin sattuu 8)
Heitän koko ajan kupille ja otan kakkosta korttiin niin eiköhän se Markokin siitä hyydy.
- Hege
Avatar
tumpsi
Viestit: 735
Liittynyt: Ti 26 Kesä 2007, 15:24
Oikea nimi: Tomi Niemenmaa
Seura: Tampereen Frisbeeseura
Paikkakunta: Oulu

Re: Sataa vettä ropisee ja puut kopisee.....

Viesti Kirjoittaja tumpsi »

Kuva
8e/kpl ei oo mitään siitä kuinka rules nuo ovat. itse en enää lähde pelaamaan ilman muutamaa tuollaista.


(edit: ei tuolla innovan logolla tuossa kyllä mitään tee, mutta eipä ole tullut kauppojen siivousosastoilla tuollaista pitkäkarvaisempaa säämiskää vastaan. sellainen lyhytkarvainen ei kuivaa niin hyvin. sitäpaitsi ne tavallisen kaupan rätit maksaa yhtä paljon - ellei enemmänkin.)
Avatar
Jaani
Viestit: 2858
Liittynyt: Ti 23 Tammi 2007, 19:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sataa vettä ropisee ja puut kopisee.....

Viesti Kirjoittaja Jaani »

Mä en tunne yhtäkään pelaaja, joka pelaisi joskus ilman pyyhettä...

Latitudella on mielestäni hyvä grippi, niissä joissakin muoveissa, sekä Discmanian puttereissa muistaakseni.
Jan
Viestit: 122
Liittynyt: La 06 Syys 2008, 7:12
Oikea nimi: Jan Salmi
Paikkakunta: Luopioinen

Re: Sataa vettä ropisee ja puut kopisee.....

Viesti Kirjoittaja Jan »

Snapin Helios EGR Gummy - ei lipsu kädestä (joskus ei todellakaan irtoa kädestä :? - eli silti menee pieleen).
Avatar
surrapurra
Viestit: 39
Liittynyt: Ti 12 Huhti 2005, 11:05
Oikea nimi: Hannu Lappalainen
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sataa vettä ropisee ja puut kopisee.....

Viesti Kirjoittaja surrapurra »

Jaani kirjoitti:Mä en tunne yhtäkään pelaaja, joka pelaisi joskus ilman pyyhettä...
.
Hep. Kai mulla on sit jotenkin ihan väärä ote, mut ei sade kyl mulla kauheesti
heittoon vaikuta.
maTTi
Viestit: 60
Liittynyt: Su 20 Marras 2005, 22:54
Oikea nimi: Matti Piipponen

Re: Sataa vettä ropisee ja puut kopisee.....

Viesti Kirjoittaja maTTi »

Hanskat!

Jos ei kehtaa pelata keltaisissa Ansell-talouskäsineissä, niin astetta miehekkäämmät ovat
Würthin supergrip-työkäsineet. Pitoa muuten löytyy! Ainakin Essolta saa. On ihomyötäiset, kuuluu kiva mossahdus kun laittaa käteen. :wink: :)

Mikrokuitupyyhe taitaa olla toi Tumpsin referenssi, toimii hiukan paremmin kuin froteepyyhe, joka on täysin hyödytön jos sataa oikeasti. Mikrokuitupyyhkeitä saa retkikaupoista, menee tosi pieneen tilaan.

Sitten jos sataa ihan oikeasti (Seppo -03), niin sitten siirrytään tiskirättiin! Testattu sekin, toimii yhteistyössä tavallisen pyyhkeen kanssa.

Hanskat siitä kivat, että ei oo välii millä muovilla heittää. Toki suoritus kärsii hiukkasen, mutta jos nyt jotain tuntumaa haluaa saada kaatosateessa, niin kai sitä on valmis kokeilemaan mitä vaan.
Elämä on raffia.
poimis
Viestit: 2284
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 11:14
Oikea nimi: Sami Poimala
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Sataa vettä ropisee ja puut kopisee.....

Viesti Kirjoittaja poimis »

Discraftin Pro-D on parasta sateeseen mitä rahalla saa. Ainakin se, mitä on eksynyt Drone-kiekkoihin. Vaikka kiekon käyttäis lammessa, pito ei häviä. Draivereista Venomia taitaa ainakin saada samalla seoksella.
Vastaa Viestiin