Pimp my drive

Keskustelua frisbeegolfista

Valvoja: HALLITUS

Avatar
Jaani
Viestit: 2858
Liittynyt: Ti 23 Tammi 2007, 19:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pimp my drive

Viesti Kirjoittaja Jaani »

jiiärrä kirjoitti:Mites tuo mylligän henkilökunta sanoo heittelystä?(--)Jos saamme aikataulut sopimaan, mua pelottaa kameran kohtalo silti, koska sitä joutuu raahaamaan kai aika pitkään kylmässä ennen kuin se viedään halliin, joten se ei ehkä ole käyttökunnossa, jos huono tuuri käy. Sen näkee vasta paikan päällä.
Eipä ne ole paljon valitelleet. Kyllä ne joskus katsovat vähän oudoksuen, mutta ei mitään enempää. Se täytyy ottaa huomioon, että jos joku moukari-/kiekkotreenaaja haluaa häkissä heittää, niin heillä on kyllä etuajo-oikeus.

Onhan ulkona kylmä, mutta siinähän on metroasema 20 metrin päässä ja metrossa on ihan lämpöisä. Tosin en tiedä kuinka lämmin kameralla pitää olla, jotta se toimii parhaalla mahdollisella tavalla.
jiiärrä
Viestit: 919
Liittynyt: To 20 Elo 2009, 21:41
Oikea nimi: Janne Räsänen
Seura: Talin Tallaajat

Re: Pimp my drive

Viesti Kirjoittaja jiiärrä »

Kuullostaa hyvältä olosuhteiden puolesta, jos pääsen ratikalla metroon ja en ole pitkään ulkona. Mulla ei ole monsterin uutta numeroa, vanha numeroa ei ole enää olemassa ja en ole saanut vastausta yksityisviestiin, joten en tiedä, tapahtuuko mitään. Olen nauhoittanut kisavideoihin juontoja tänään, joten olen joutunut pitämään kännykkää pois päältä, joten en tiedä, onko mulle yritetty soittaa. Jatkan vielä nauhoituksia ruokatauon jälkeen, joten kännykkä menee taas kiinni. Onhan noita päiviä myöhemminkin, jos ei nyt onnistu. Toivottavasti onnistuu.
jh
Viestit: 259
Liittynyt: La 04 Maalis 2006, 19:55
Oikea nimi: Jesse Heinonen
Viesti:

Re: Pimp my drive

Viesti Kirjoittaja jh »

mä tuun vlopuks sinne hki, voisin kyllä lähtee paiskoon muovia jos löytyy kaveri.

Siis jonnekkin muualle kuin ice bowliin :D on vähä liijan vilpone mummakuu
180
Avatar
Jaani
Viestit: 2858
Liittynyt: Ti 23 Tammi 2007, 19:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pimp my drive

Viesti Kirjoittaja Jaani »

Ainakin sunnuntaina mä meen tonne Mylligään paiskoon.
jiiärrä
Viestit: 919
Liittynyt: To 20 Elo 2009, 21:41
Oikea nimi: Janne Räsänen
Seura: Talin Tallaajat

Re: Pimp my drive

Viesti Kirjoittaja jiiärrä »

Huomenna noin puoli kaksitoista olen paikalla Mylligässä suurnopeuskameran kanssa. Toivottavasti saadaan aikaan hyvää videota. En uskalla luvata mitään tässä vaiheessa sunnuntaista, kun työtä pukkaa päälle. Olen lauantaina kisan aikaan töissä ja maanantaina aamuyöstä mennään taas ja koko viikosta tulee matalalentoa. Näen vasta sunnuntaina, uskallanko tehdä muuta kuin vain ladata pattereita tai äänittää juontoa videoihin.
jh
Viestit: 259
Liittynyt: La 04 Maalis 2006, 19:55
Oikea nimi: Jesse Heinonen
Viesti:

Re: Pimp my drive

Viesti Kirjoittaja jh »

koska muuten stokiksen kisa tulee ulos? :P
180
Fyhrer
Viestit: 86
Liittynyt: Ma 07 Marras 2005, 20:23
Oikea nimi: Miko Fyhr

Re: Pimp my drive

Viesti Kirjoittaja Fyhrer »

Mylligä on muuten kiinni ens la ja su.
jiiärrä
Viestit: 919
Liittynyt: To 20 Elo 2009, 21:41
Oikea nimi: Janne Räsänen
Seura: Talin Tallaajat

Re: Pimp my drive

Viesti Kirjoittaja jiiärrä »

jh kirjoitti:koska muuten stokiksen kisa tulee ulos? :P
Odottaessa sitä, että saamme muut kiireisemmät projektit alta, voitte nauttia makupalasta Järvasta:
http://www.youtube.com/watch?v=SwglcpEDvBY

Sain juuri pääosan (ellei kaiken) juonnon Dutch Open 2010sta lähetettyä Voyagerille. Kun se saadaan pois jaloista, on juontajista kiinni, milloin Voyager saa kiireisimmät SO 2010:n ja FO 2010:n valmiiksi. Mä en osallistu Finnish Openin juontoon ollenkaan ja olen jo tehnyt osuuteni Scandinavian Openin suhteen. Odotamme vieraskielisten juontojen saapumista. Voyagerilla on vielä hieman lisäjobia editoinnissa lisäfeaturejen suhteen, mutta molemmat kisat ovat pääasiassa enää vailla juontoja.

Älä hötkyile sen Stokiksen kanssa, kun sä olit niin nopea heittämään, että sillä kiessillä, missä olit mukana Feldyn ryhmässä ja pääsin kuvaamaan sua, myöhästyin luvattoman monta kertaa sun heiton kuvauksesta :-( Anteeksi. Mulla ei ole niin paljon ylimääräistä akku- ja muistikorttitilaa, että voisin ottaa kuvaa pitkään ennen heittoa. Kaikille muille se olisi ongelma ja vaarantaisi sen, että en ehkä pystyisi kuvaamaan päivien vikoja heittoja. Sun tapauksessasi ongelmani oli päinvastainen. Yrittäessäni säästää muistikortteja ja akkua myöhästyin heitoistasi liian monta kertaa. Eipä silti hyviä heittojasi tarttui kyllä videollekin, joten pääset kyllä esille julkisuudessa nou hätä :-D

Mä en voi luvata muiden puolesta mitään Stokiksen aikataulusta, kun en tiedä muiden aikatauluista. Ja Voyagerin jaksamisesta. Hän on tehnyt koko talven kovaa duunia videoiden kanssa ja pitkää päivää. Kun tulevaisuus on epäselvää, on hyvin mahdollista, että hänelläkin editointiin käytettävä aika vähenee selvästi. Siksi olisi tietysti hyvä saada mahdollisimman monta projektia pois alta ennen tämän kauden kuvauksien alta. Minusta on turha stressata Voyageriä yhtään enempää, sillä vain hän tietää, mihin hän pystyy ja hänkään ei tiedä, mihin muut juontajat pystyvät. Eli jää nähtäväksi Tukholman julkaisu.

Tällä hetkellä Youtubeen pukkaa Dutch Openia.
JohnVoyager
Viestit: 142
Liittynyt: La 23 Elo 2008, 23:50
Oikea nimi: juha alkkiomäki
Seura:

Re: Pimp my drive

Viesti Kirjoittaja JohnVoyager »

jh kirjoitti:koska muuten stokiksen kisa tulee ulos? :P
Minä olen tehnyt pienen ajan sisällä melkein sata videota. Jiiärrän kuva 5x hitaampaa editoida ja ääni on tunnetusti päin helvettiä :twisted: . Siksi jatkossa työstän pääosin vain omaa materiaalia.
jh
Viestit: 259
Liittynyt: La 04 Maalis 2006, 19:55
Oikea nimi: Jesse Heinonen
Viesti:

Re: Pimp my drive

Viesti Kirjoittaja jh »

lisää vidoita vaan kehii, ei talvella oo parempaakaa tekemistä ku katella laatu pätkiä fribailusta...amerikasta ei näytä löytyvän ketään joka pystyis samaan. yksinkertasesti huonolaatusta kuvaa ei pysty vaa kattoon, vaikka olis kuinka mielenkiintosta sisältöö. suomessa on asiat hyvällä mallilla!

vähä lipsuu aiheesta ni ei tästä enempiä, ainakaa täälä :)
180
jiiärrä
Viestit: 919
Liittynyt: To 20 Elo 2009, 21:41
Oikea nimi: Janne Räsänen
Seura: Talin Tallaajat

Re: Pimp my drive

Viesti Kirjoittaja jiiärrä »

Videot on kuvattu, kiitokset osallistujille. Videoita tuli yllättävän paljon ja joitakin kai AMAlle hyödyllisiä taisi tulla mukaan. En ehtinyt järjestää vielä kaikkea matskua lähetettäväksi kaikille osallistujille ja en ole ehtinyt valitsemaan parhaita pätkiä julkaisua varten. Nyt puskee duuniin valmistautuminen päälle, joten menee ainakin huomiseen ennen kuin ehdin laittamaan ekat videot esille. Sunnuntaina ainakin ehdin pistämään matskun jakoon.
jiiärrä
Viestit: 919
Liittynyt: To 20 Elo 2009, 21:41
Oikea nimi: Janne Räsänen
Seura: Talin Tallaajat

Re: Pimp my drive

Viesti Kirjoittaja jiiärrä »

Odotellessa alkupala:
http://www.mediafire.com/?280v2bo5huc2yzd
http://www.mediafire.com/?yvocybydfix3w3e
http://www.mediafire.com/?o41rl4xn23a44p5
http://www.mediafire.com/?wwocc1176u2oe5x
http://www.mediafire.com/?mi7rwgrhw5q741b

En ehtinyt hirveästi katsella, mitkä vedoista olivat parhaita, joten tästä alkuunsa. Ajan kanssa ehdin tutkimaan asiaa paremmin. Valitettavasti en voinut käyttää samoja asetuksia joka videossa, joten isommissa videoissa on 210 kuvaa sekunnissa ja pienemmissä 420. Valotusaikaa jouduin vaihtamaan kuvakulman ja frame raten mukaan. Käsipelissä kaikissa on kahden pykälän säätö kirkkaammaksi valkotasapainossa. Kamerani ei pysty parempaan. Casio Exilim EX-FH20 on kyseessä. Luulin, että monsterin viimeinen heitto alhaalta ylös kuvaten olisi ollut hyvä, mutta tarkemmalla katsomisella petyin karvaasti :-( Ei tullut monsterin kämmenheitoista onnistunutta videota alhaalta ylös kuvaten. Käsi käy niin alhaalla, että kamera näyttää todella kapean alueen ja siihen osuminen ei ole helppoa. Karin heitto alhaalta ylös on paikaltaan tehty, jotta käsi ja kiekko osuvat kuvaan. En ole ehtinyt editoida kuvia. Yöunet kutsuvat. Toisilla on aiempi herätys kuin Ice Bowliin menijöillä :-(
Viimeksi muokannut jiiärrä, Pe 18 Helmi 2011, 18:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nosturi
Viestit: 390
Liittynyt: Ma 18 Huhti 2005, 9:38
Oikea nimi: Timo Kuusela
Paikkakunta: Koikkari

Re: Pimp my drive

Viesti Kirjoittaja Nosturi »

jiiärrä kirjoitti:Odotellessa alkupala:
http://www.mediafire.com/?280v2bo5huc2yzd
Ton alkupalan jälkeen ei välttämättä tee mieli maistaa pääruokaa ollenkaan.
Avatar
Jaani
Viestit: 2858
Liittynyt: Ti 23 Tammi 2007, 19:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pimp my drive

Viesti Kirjoittaja Jaani »

Eipä tuosta saanut selvää, että mitä heiton aikana tapahtuu, varsinkin Käpän heitot menivät ihan ohi.
Breas
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 06 Syys 2006, 23:04
Paikkakunta: Nummela

Re: Pimp my drive

Viesti Kirjoittaja Breas »

Käpän videon nimi oli "karialhaaltatosihyva" eli ei voinu olla huono... mulla ei ole kyllä mitään käsitystä mitä te haette noilla videoilla... mutta emmä mikään ydinfyysikkö olekkaa...
Vastaa Viestiin