Ilmainen full high definition kisa tarjolla

Keskustelua frisbeegolfista

Valvoja: HALLITUS

Avatar
AG
Viestit: 107
Liittynyt: Ke 21 Touko 2008, 10:08
Oikea nimi: Antti Malo
Seura: Oulun Frisbeeseura

Re: Ilmainen full high definition kisa tarjolla

Viesti Kirjoittaja AG »

Joo jos joku kehtaa laittaa pakkaamattomana jakoon niin ois bueno, ei näytä toimivan ku noilla mäkkimiehillä.

Loppukevennyksenä: http://www.feissarimokat.com/2011/03/pa ... kaannytys/ :wink:
Kärsin keken maineesta - Nico Rosberg
hece
Viestit: 107
Liittynyt: La 09 Loka 2010, 14:18
Oikea nimi: Henrik Martikainen
Seura: Jyväskylän liitokiekkoilijat
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Ilmainen full high definition kisa tarjolla

Viesti Kirjoittaja hece »

Sama vika, kaksi tiedostoa vain toimii Win 7 64-bit Pro koneessa.
jaNttu
Viestit: 276
Liittynyt: Ma 07 Syys 2009, 18:46
Oikea nimi: jani lempinen
Seura: Frisbeegolfseura 7k

Re: Ilmainen full high definition kisa tarjolla

Viesti Kirjoittaja jaNttu »

Jep, eli tässä nyt hemmoteltiin mäkkimiehiä. Seuraavaksi laitetaan tiedostot vaan nätisti kansion sisään omiin kansioihinsa, niin pääsee muutkiin nauttimaan videomateriaalista. Noh, taas mentiin erheen kautta pers edellä puuhun, mutta tästä voi taas vain parantaa...
Avatar
hirsi
Viestit: 339
Liittynyt: Ke 20 Loka 2010, 19:07
Oikea nimi: Janne Hirsimäki
Seura: Nummelan Frisbeeseura
Paikkakunta: Vihti

Re: Ilmainen full high definition kisa tarjolla

Viesti Kirjoittaja hirsi »

jaNttu kirjoitti:Jep, eli tässä nyt hemmoteltiin mäkkimiehiä. Seuraavaksi laitetaan tiedostot vaan nätisti kansion sisään omiin kansioihinsa, niin pääsee muutkiin nauttimaan videomateriaalista. Noh, taas mentiin erheen kautta pers edellä puuhun, mutta tästä voi taas vain parantaa...
Aina jää joku ulkopuolelle, oli ajatus kuinka hyvä sitten tahansa. Suurkiitos joka tapauksessa jaosta. Seedasin melkein 2.000 ratioon asti. Hihkukaa jos tarttee tuuppimisapuja vielä?
Avatar
tumpsi
Viestit: 735
Liittynyt: Ti 26 Kesä 2007, 15:24
Oikea nimi: Tomi Niemenmaa
Seura: Tampereen Frisbeeseura
Paikkakunta: Oulu

Re: Ilmainen full high definition kisa tarjolla

Viesti Kirjoittaja tumpsi »

voisiko joku, jolla on toimiva setuppi tehdä tuosta uuden torrentin, tai mahdollisesti jopa ensin .mkv, sen jälkeen siitä torska? =)
JohnVoyager
Viestit: 142
Liittynyt: La 23 Elo 2008, 23:50
Oikea nimi: juha alkkiomäki
Seura:

Re: Ilmainen full high definition kisa tarjolla

Viesti Kirjoittaja JohnVoyager »

jaNttu ihan samanlailla minä teen näitä videoita, virheistä oppii. Säädän usein editoidessa kaikenlaista turhaa, vaikka video scope näyttäisikin että kuva on TV-toiston ulkopuolella. Käytän lähinnä Vectorscopea ja Histogrammia, mutta välillä tarkastan kuvaa myös Waveformilla ja RGB Paradella. Jos aurinko paistaa kuvassa esimerkiksi pilveen, ilmoittaa histogram että valkoinen värialue/paletin alapää palaa puhki tavallisessa TV-kuvassa. Se voi olla vain 1% kokoinen alue kuvassa, eikä käytännössä haittaa kokonaiskuvaa, mutta tekee hyvin vainoharhaiseksi. Jos minä kuristan väripalettia tuon perusteella, muu kuvanlaatu kärsii siinä klipissä. Vastaavasti kun pelaaja on lähellä kameraa, varsinkin musta väri saattaa karata paletin toisesta päästä. Muut värit vain palavat puhki ja näyttävät ylisaturoiduilta. Noita tilanteita ja monia muita pikku ongelmia oppii säätämään vasta ajan kanssa.

Käytännössä joutuu opettelemaan kaiken itse, koska tarkkaa tietoa ei ole saatavilla. Jenkki pro-editoijat (ja ohjelman kehittäjät) tekevät toisenlaisia videoita samalla editorilla. Tietyissä asioissa tietää jo etukäteen että säädöt ovat hieman pielessä aloittaessa. Yleensä vasta puolivälissä kierrosta löytää oikeat asetukset.

Nämä pienikennoiset halvat kamerat on suunniteltu VAIN täyden piirron kuvaan isolla video bit ratella. Siksi esimerkiksi DVD-versio menettää jo huomattavasti katseltavuudessa, eikä se toimi kuin pienissä ja halvemmissa toistolaitteissa.

SDGOn kohdalla voin kokeilla Guardian Knotilla pakata kuvan vaikka .avi muotoon. Mutta nämä kamerat EIVÄT ole mitään Hollywood-tasoa, joten epäilen että jotain kuvassa on perseellään pakkauksen jälkeen. .mkv formaattiin en viitsi koskea.
az_kip
Viestit: 1283
Liittynyt: Ma 04 Elo 2008, 11:24
Oikea nimi: Kiril Häyrinen
Seura: Raaseporin Korilla

Re: Ilmainen full high definition kisa tarjolla

Viesti Kirjoittaja az_kip »

Kyllä mä sanoisin, että ongelmaksi muodostuu DVD:llä numero 4 oleva r3p2.mp4-tiedosto, jonka koko näyttää olevan himpun verran yli sen 4gigaa.

Mulla se ei suostu pyörittämään kyseistä tiedostoa edes DVD:ltä saatika kopioimaan sitä koneen kovalevylle. Eli vaikka tekisikin uuden torrentin pakkaamattomana, niin tuo kyseinen tiedosto aiheuttaa varmaan muillekin ongelmia.
jaNttu
Viestit: 276
Liittynyt: Ma 07 Syys 2009, 18:46
Oikea nimi: jani lempinen
Seura: Frisbeegolfseura 7k

Re: Ilmainen full high definition kisa tarjolla

Viesti Kirjoittaja jaNttu »

Jännää tuo ettei edes diiviidiiltä pyöritä sitä, multa pyörittelee kovalevyltäkin ihan nätisti quick time playerillä, vlc:llä nykäisi pikkuisen alkuun, mutta sitten sekin lähti pelittämään ihan hyvin.
Avatar
PM
Viestit: 733
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 10:31
Oikea nimi: P.Määränen
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Tikkurila

Re: Ilmainen full high definition kisa tarjolla

Viesti Kirjoittaja PM »

az_kip kirjoitti:Kyllä mä sanoisin, että ongelmaksi muodostuu DVD:llä numero 4 oleva r3p2.mp4-tiedosto, jonka koko näyttää olevan himpun verran yli sen 4gigaa.

Mulla se ei suostu pyörittämään kyseistä tiedostoa edes DVD:ltä saatika kopioimaan sitä koneen kovalevylle. Eli vaikka tekisikin uuden torrentin pakkaamattomana, niin tuo kyseinen tiedosto aiheuttaa varmaan muillekin ongelmia.
:lol: Mulla taas toimii dvd versio ja niistä imuroitu versio kovolle!!
Kaikki muu on turhaa paitsi putti!!


http://www.frisbeepoint.fi/kauppa/index.php
jiiärrä
Viestit: 919
Liittynyt: To 20 Elo 2009, 21:41
Oikea nimi: Janne Räsänen
Seura: Talin Tallaajat

Re: Ilmainen full high definition kisa tarjolla

Viesti Kirjoittaja jiiärrä »

az_kip kirjoitti:Kyllä mä sanoisin, että ongelmaksi muodostuu DVD:llä numero 4 oleva r3p2.mp4-tiedosto, jonka koko näyttää olevan himpun verran yli sen 4gigaa.

Mulla se ei suostu pyörittämään kyseistä tiedostoa edes DVD:ltä saatika kopioimaan sitä koneen kovalevylle. Eli vaikka tekisikin uuden torrentin pakkaamattomana, niin tuo kyseinen tiedosto aiheuttaa varmaan muillekin ongelmia.
Onko sulla FAT32 tiedostojärjestelmä? Computer>control panel>administrative tools>computer management>storage>disk management näyttää, onko sulla FAT32,vai NTFS tai joku muu tiedostojärjetelmä. FAT32 ei toimi, NTFS toimii.

Kone, jolla poltin DVD paketin, käyttää NTFSää, joten siitä ei tullut ongelmia ymmärtääkseni.
Vastaa Viestiin