SDGO 2010 full HD bittorrent kisa

Keskustelua frisbeegolfista

Valvoja: HALLITUS

jiiärrä
Viestit: 919
Liittynyt: To 20 Elo 2009, 21:41
Oikea nimi: Janne Räsänen
Seura: Talin Tallaajat

Re: SDGO 2010 full HD bittorrent kisa

Viesti Kirjoittaja jiiärrä »

20 minuuttia odoteltu, ei näy jakajia. Lähdetiedoissa lukee trackerin tila offline connect exception. Tracker on http://tracker.ccc.de/announce Olisko siellä liian monta tyyppiä hakemassa tiedostoa ja käyttäjälimitti saavutettu?

Mitä torrenttisoftaa käytätte? Mulla Vuze. Kaveri juuri mainosti utorrenttia paremmaksi ja turvallisemmaksi.

En ole tällä koneella koskaan torrentteja hakenut, joten ei ole hajua toimivuudesta palomuurissa ym. mutta jos Jesselläkin mättää, ehkä vika ei ole mun koneessani.
Tapanote
Toiminnanjohtaja
Viestit: 9132
Liittynyt: To 10 Syys 2009, 8:44
Oikea nimi: Tapani Aulu
Seura: Tomoottajat Disc Golf
Paikkakunta: Turku

Re: SDGO 2010 full HD bittorrent kisa

Viesti Kirjoittaja Tapanote »

BitTorrentilla imeskelen, ja hyvin toimii, vaikka olen Toasin verkossa palomuuritettuna.
jh
Viestit: 259
Liittynyt: La 04 Maalis 2006, 19:55
Oikea nimi: Jesse Heinonen
Viesti:

Re: SDGO 2010 full HD bittorrent kisa

Viesti Kirjoittaja jh »

joo ei saa yhteyttä. (connecting to peers) mitä ikinä tarkottaakin...mulla ohjelmani nimi joku ABC
180
jiiärrä
Viestit: 919
Liittynyt: To 20 Elo 2009, 21:41
Oikea nimi: Janne Räsänen
Seura: Talin Tallaajat

Re: SDGO 2010 full HD bittorrent kisa

Viesti Kirjoittaja jiiärrä »

Torrenttiohjelmastanne voitte valita yksittäisiä tiedostoja haettavaksi, jolloin kaikki siirtonopeus keskittyy siihen. Silloin voi, teoreettisesti ainakin, saada ekan osan katsottavaksi nopeammin. Minulla ei toiminut Chromessa laillisissatorrenteissa näytä tiedostot linkki. Ja kun hain filut, kaikki filut valikoituivat kerralla. Vuzesta voi lyödä paussiin ne tiedostot, joita ei halua ladata heti alusta.

Kun homma on lähdössä käyntiin, niin sellainen ilmoitusasia, että jätin Frisbeepointiin yhden 8 DVD:n lainapaketin, jossa on sama sisältö, jos kopionti ei mennyt pieleen. En tiedä, onko se jo lainassa jollakin.
jiiärrä
Viestit: 919
Liittynyt: To 20 Elo 2009, 21:41
Oikea nimi: Janne Räsänen
Seura: Talin Tallaajat

Re: SDGO 2010 full HD bittorrent kisa

Viesti Kirjoittaja jiiärrä »

Tapani, tuleeko sulla vielä dataa ja montako lähdettä ja lataajaa on liikenteessä ja millä trackerillä olet? Mulla nyt 34 minuuttia odotettu ja ei ole alkanut liikkumaan yhtään mitään.
Tapanote
Toiminnanjohtaja
Viestit: 9132
Liittynyt: To 10 Syys 2009, 8:44
Oikea nimi: Tapani Aulu
Seura: Tomoottajat Disc Golf
Paikkakunta: Turku

Re: SDGO 2010 full HD bittorrent kisa

Viesti Kirjoittaja Tapanote »

jiiärrä kirjoitti:Tapani, tuleeko sulla vielä dataa ja montako lähdettä ja lataajaa on liikenteessä ja millä trackerillä olet? Mulla nyt 34 minuuttia odotettu ja ei ole alkanut liikkumaan yhtään mitään.
Kyllä se ihan hyvin tulee 200-300kpbs. Näyttää Jakajat 1(1) ja Lataajat 8(13). Seitsemää pakettia lataa yhtä aikaa. Palvelimet-kohdassa näkyy ainakin joku DHT, mitä se sitten tarkoittaakaan.
jh
Viestit: 259
Liittynyt: La 04 Maalis 2006, 19:55
Oikea nimi: Jesse Heinonen
Viesti:

Re: SDGO 2010 full HD bittorrent kisa

Viesti Kirjoittaja jh »

ei mullakaan tuu paskaakaan. tietokoneet vois viiä tsernobyliin ja järkätä toisen ydinräjähdyksen näille, samalla sais itekki vähä säteilyä ni ei tarvis elää 100v
180
jiiärrä
Viestit: 919
Liittynyt: To 20 Elo 2009, 21:41
Oikea nimi: Janne Räsänen
Seura: Talin Tallaajat

Re: SDGO 2010 full HD bittorrent kisa

Viesti Kirjoittaja jiiärrä »

DHT näkyy toimivan mullakin, mutta no joy. Hyvä, että edes joidenkin kohdalla trackeri ei ollut pimahtanut ja homma etenee. Me muut joudutaan ilmeisesti vain odottelemaan, että ulkomaanihmeet saavat koneensa päälle. Jos joku ei osaa tyrkätä tätä torrenttia jollekin muulle trackerille, joka toimii.
letiss
Viestit: 416
Liittynyt: Ke 05 Syys 2007, 9:46

Re: SDGO 2010 full HD bittorrent kisa

Viesti Kirjoittaja letiss »

Samaa settiä täällä eli ihan hyvin pelittää. 200-300 kpbs ja jakajat/lataajat 1/4 ja 1/19

Mulla on vielä max 200 kpbs laitettuna, jotta konttorin muutkin koneet pelittäisivät :)

Softana bit comet 1.27
Tapanote
Toiminnanjohtaja
Viestit: 9132
Liittynyt: To 10 Syys 2009, 8:44
Oikea nimi: Tapani Aulu
Seura: Tomoottajat Disc Golf
Paikkakunta: Turku

Re: SDGO 2010 full HD bittorrent kisa

Viesti Kirjoittaja Tapanote »

letiss kirjoitti:Samaa settiä täällä eli ihan hyvin pelittää. 200-300 kpbs ja jakajat/lataajat 1/4 ja 1/19

Mulla on vielä max 200 kpbs laitettuna, jotta konttorin muutkin koneet pelittäisivät :)

Softana bit comet 1.27
Mä jaan pari megaa sekunnissa, 25 gigaa jo jaettuna, että joku varmaan saa vikkelämminkin =)
jaNttu
Viestit: 276
Liittynyt: Ma 07 Syys 2009, 18:46
Oikea nimi: jani lempinen
Seura: Frisbeegolfseura 7k

Re: SDGO 2010 full HD bittorrent kisa

Viesti Kirjoittaja jaNttu »

Täältä lähtee ulospäin tasaseen 1-2mb/sec. En kyllä sitten yhtään käsitä, että miksi jotkut pystyy lataamaan ja toiset ei...
Avatar
BlackWolf
Viestit: 46
Liittynyt: Pe 07 Tammi 2011, 23:04
Oikea nimi: Elmo Lampela
Seura: Willimiehen Disc Golf

Re: SDGO 2010 full HD bittorrent kisa

Viesti Kirjoittaja BlackWolf »

Suosittelen lisäämään manuaalisesti udp://tracker.openbittorrent.com:80 trackerin listaan, torrentin tekijäkin voisi sen tehdä niin saataisiin toimiva trackeri pystyyn. Nyt yhteydet tulee pääasiassa DHT:n kautta.
Pessimisti ei pety koskaan
JohnVoyager
Viestit: 142
Liittynyt: La 23 Elo 2008, 23:50
Oikea nimi: juha alkkiomäki
Seura:

Re: SDGO 2010 full HD bittorrent kisa

Viesti Kirjoittaja JohnVoyager »

Jos torrentti ei wörki pitää DHT sallia kahdesta eri paikasta:itse torrentista sekä ohjelmasta jolla lataa.
Esim. Utorrentissa Torrentin kohdalla klikkaa oikeaa hiirennappia > alasvetovalikosta valitsee properties ja laita rasti kohtaan enable/salli DHT. Itse utorrent clientista DHT:n saa päällä kilkkaamalla taas oikeaa hiiren nappia ja valitsemalla DHT:n. Löytyy ohjemasta lataussivun alareunasta keskeltä.

Mä voisin kokeilla tulla seedaamaan mukaan kunhan ehdin.
JohnVoyager
Viestit: 142
Liittynyt: La 23 Elo 2008, 23:50
Oikea nimi: juha alkkiomäki
Seura:

Re: SDGO 2010 full HD bittorrent kisa

Viesti Kirjoittaja JohnVoyager »

Se piti lisätä että lailliset torrentit sivustolle ei taida tulla kuin yksi uusi torrentti viikossa, joten ylläpitokin voi olla hieman hidasta. Mä uppaan tämän johonkin isommalle ja yleisemmälle sivustolle kunhan saadaan se eka ylös.
jaNttu
Viestit: 276
Liittynyt: Ma 07 Syys 2009, 18:46
Oikea nimi: jani lempinen
Seura: Frisbeegolfseura 7k

Re: SDGO 2010 full HD bittorrent kisa

Viesti Kirjoittaja jaNttu »

Mä laitoin sen piratebaylle mutta en ymmärrä miten se näyttää, että lähteitä on 0 vaikka uppisin sen myös sinne :/
Vastaa Viestiin