SDGO 2010 full HD bittorrent kisa

Keskustelua frisbeegolfista

Valvoja: HALLITUS

JohnVoyager
Viestit: 142
Liittynyt: La 23 Elo 2008, 23:50
Oikea nimi: juha alkkiomäki
Seura:

Re: SDGO 2010 full HD bittorrent kisa

Viesti Kirjoittaja JohnVoyager »

jaNttu kirjoitti:Mä laitoin sen piratebaylle mutta en ymmärrä miten se näyttää, että lähteitä on 0 vaikka uppisin sen myös sinne :/

Joo löytyi. Saako laittaa linkin näkyville? http://thepiratebay.org/torrent/6425335/SDGO2010

Kaksi lataajaa näytti olevan. Piratebay ei aina skulaa kun antipiraattifirmat ja muut floodaa sitä. Kyl se varmaan lähtee vetään. Laitoin omaan clienttiin nyt myös tän piratebayn osoitteen.

Mä tuun jeesaamaan kunhan saan kovoja vähän järjestykseen.
jaNttu
Viestit: 276
Liittynyt: Ma 07 Syys 2009, 18:46
Oikea nimi: jani lempinen
Seura: Frisbeegolfseura 7k

Re: SDGO 2010 full HD bittorrent kisa

Viesti Kirjoittaja jaNttu »

Laita vaan näkyviin, toivottavasti se lähtee toimimaan
Tapanote
Toiminnanjohtaja
Viestit: 9124
Liittynyt: To 10 Syys 2009, 8:44
Oikea nimi: Tapani Aulu
Seura: Tomoottajat Disc Golf
Paikkakunta: Turku

Re: SDGO 2010 full HD bittorrent kisa

Viesti Kirjoittaja Tapanote »

Ilmeisesti useampi on päässy messiin, kun nyt näyttäisi olevan lataajia pitkälti kolmattakymmentä ja nopeuskin on noussut keskimäärin 500-600 kt/s.

Ekat pätkät on katottu, ja onhan se aikamoista silmäkarkkia. Tube vs. tämä on kuin suoraan CSI Miamista.
JohnVoyager
Viestit: 142
Liittynyt: La 23 Elo 2008, 23:50
Oikea nimi: juha alkkiomäki
Seura:

Re: SDGO 2010 full HD bittorrent kisa

Viesti Kirjoittaja JohnVoyager »

No hyvä että lähtee pelaamaan. Mä teen tästä pienen mainosvideon tubeen sit kun useampi torrentti on valmistunut.
jiiärrä
Viestit: 919
Liittynyt: To 20 Elo 2009, 21:41
Oikea nimi: Janne Räsänen
Seura: Talin Tallaajat

Re: SDGO 2010 full HD bittorrent kisa

Viesti Kirjoittaja jiiärrä »

Mulla lähti tulemaan dataa Piratebayn osoitteesta :-) Tiedostojen toimivuudesta en tiedä ennen kuin kaikki on tullut ja olen ehtinyt niitä katsella. Jesse ja muut joilla oli ongelmia laillisettorrentit saitin kanssa kokeilkaapa tästä:

http://thepiratebay.org/torrent/6425335/SDGO2010

Kiva että kuva kelpaa Tapani. Juhan uusi kamera on sitten jotain ihan muuta, kun pääsette näkemään ilman Youtuben rääkkäystä.
jh
Viestit: 259
Liittynyt: La 04 Maalis 2006, 19:55
Oikea nimi: Jesse Heinonen
Viesti:

Re: SDGO 2010 full HD bittorrent kisa

Viesti Kirjoittaja jh »

mun ongelmat jatkuu edelleen, ei vaan löydy seedaajia...
180
jiiärrä
Viestit: 919
Liittynyt: To 20 Elo 2009, 21:41
Oikea nimi: Janne Räsänen
Seura: Talin Tallaajat

Re: SDGO 2010 full HD bittorrent kisa

Viesti Kirjoittaja jiiärrä »

En ole käyttänyt sinun käyttämääsi ohjelmaa. saako siltä ohjelman ja torrentin DHT päälle? Kokeilitko piratebayn linkkiä? Oletko antanut palomuuriohjelmastasi luvan Bittorrentohjelmallesi päästä nettiin? Muuta ei tule nyt mieleen kuin odottaminen, että joku muu trackeri toimisi.
jh
Viestit: 259
Liittynyt: La 04 Maalis 2006, 19:55
Oikea nimi: Jesse Heinonen
Viesti:

Re: SDGO 2010 full HD bittorrent kisa

Viesti Kirjoittaja jh »

ei oo kyllä hajuakaan, kyllä mää tolla oon lataillu onnistuneesti, hansikkaat tiskiin ja yuotube matsku saa riittää xD
180
JohnVoyager
Viestit: 142
Liittynyt: La 23 Elo 2008, 23:50
Oikea nimi: juha alkkiomäki
Seura:

Re: SDGO 2010 full HD bittorrent kisa

Viesti Kirjoittaja JohnVoyager »

jh kirjoitti:ei oo kyllä hajuakaan, kyllä mää tolla oon lataillu onnistuneesti, hansikkaat tiskiin ja yuotube matsku saa riittää xD
Lueskelin torrentfreakista että ainakaan vanhemmat ABC clientit ei tue DHT:tä. En löytänyt tätä ominaisuutta myöskään uudempien versioiden listalta. Ei ihmekään ettei lähtenyt bitit virtaamaan.
Voisit kokeilla vaikka utorrenttia. Aika moni näyttää lataavan sillä SDGO:ta. http://www.utorrent.com/

Tai jos on mitta täynnä, niin mä voin tuoda viikkokisoihin sulle oman version :mrgreen: .
hilippa
Viestit: 246
Liittynyt: Ma 14 Helmi 2011, 11:13
Oikea nimi: Lassi Salminen
Seura: Tomoottajat Disc Golf
Paikkakunta: Kankaanpää
Viesti:

Re: SDGO 2010 full HD bittorrent kisa

Viesti Kirjoittaja hilippa »

Kivasti oli yön aikana valmistunu loputkin pätkät, kiitämme vain. :D Jakaminen toki jatkuu ainakin viikonlopun yli ja ehkä pidempäänkin...
jh
Viestit: 259
Liittynyt: La 04 Maalis 2006, 19:55
Oikea nimi: Jesse Heinonen
Viesti:

Re: SDGO 2010 full HD bittorrent kisa

Viesti Kirjoittaja jh »

JohnVoyager kirjoitti:
jh kirjoitti:ei oo kyllä hajuakaan, kyllä mää tolla oon lataillu onnistuneesti, hansikkaat tiskiin ja yuotube matsku saa riittää xD
Lueskelin torrentfreakista että ainakaan vanhemmat ABC clientit ei tue DHT:tä. En löytänyt tätä ominaisuutta myöskään uudempien versioiden listalta. Ei ihmekään ettei lähtenyt bitit virtaamaan.
Voisit kokeilla vaikka utorrenttia. Aika moni näyttää lataavan sillä SDGO:ta. http://www.utorrent.com/

Tai jos on mitta täynnä, niin mä voin tuoda viikkokisoihin sulle oman version :mrgreen: .
nyt rupes tippuun! eli tolla utorrentilla rupes tulee täyttä heti :P tänks juu
180
jaNttu
Viestit: 276
Liittynyt: Ma 07 Syys 2009, 18:46
Oikea nimi: jani lempinen
Seura: Frisbeegolfseura 7k

Re: SDGO 2010 full HD bittorrent kisa

Viesti Kirjoittaja jaNttu »

jh kirjoitti:
JohnVoyager kirjoitti:
jh kirjoitti:ei oo kyllä hajuakaan, kyllä mää tolla oon lataillu onnistuneesti, hansikkaat tiskiin ja yuotube matsku saa riittää xD
Lueskelin torrentfreakista että ainakaan vanhemmat ABC clientit ei tue DHT:tä. En löytänyt tätä ominaisuutta myöskään uudempien versioiden listalta. Ei ihmekään ettei lähtenyt bitit virtaamaan.
Voisit kokeilla vaikka utorrenttia. Aika moni näyttää lataavan sillä SDGO:ta. http://www.utorrent.com/

Tai jos on mitta täynnä, niin mä voin tuoda viikkokisoihin sulle oman version :mrgreen: .
nyt rupes tippuun! eli tolla utorrentilla rupes tulee täyttä heti :P tänks juu
Meinasit jo melkeen luovuttaa vai? Hienoa, että sait toimimaan systeemin!
jiiärrä
Viestit: 919
Liittynyt: To 20 Elo 2009, 21:41
Oikea nimi: Janne Räsänen
Seura: Talin Tallaajat

Re: SDGO 2010 full HD bittorrent kisa

Viesti Kirjoittaja jiiärrä »

Mulla on koko setti, mutta kone mennessään sähkönsäästötilaan lopetti jakamisen. Nyt taas tuupitaan. Mun kone näki kuusi lähettäjää, joilla on koko setti, eli pitäisi liikkua.
AMA
Viestit: 1120
Liittynyt: Ke 29 Elo 2007, 17:36
Oikea nimi: Markus Mäntylä
Seura: Tampereen Frisbeeseura
Paikkakunta: Tampere

Re: SDGO 2010 full HD bittorrent kisa

Viesti Kirjoittaja AMA »

Hmm..ei näköjään toimi pleikkarilla, joten pitänee katsoa tietokoneelta :(
"play for show, work for dough" -Lloyba
vaahis
Viestit: 154
Liittynyt: Ti 21 Syys 2010, 19:29
Oikea nimi: Juho Vähätalo
Seura: Nokian frisbeeseura
Paikkakunta: Nokia

Re: SDGO 2010 full HD bittorrent kisa

Viesti Kirjoittaja vaahis »

Mistäköhän johtuu kun mulla tökkii se video kun katson sitä VLC mediaplayerilla ja windows mediaplayer ei suostu edes näyttään noita videoita? :shock:
Vastaa Viestiin