Ilmainen Dutch Open 2010 HD video Bittorrenttina

Keskustelua frisbeegolfista

Valvoja: HALLITUS

hena
Viestit: 22
Liittynyt: Ke 07 Loka 2009, 8:20
Oikea nimi: Henri Tienvieri
Seura: Tampereen Frisbeeseura
Paikkakunta: Tampere

Re: Ilmainen Dutch Open 2010 HD video Bittorrenttina

Viesti Kirjoittaja hena »

jiiärrä kirjoitti:Henri mikä keskusprosessori ja näytönohjain sun koneessasi on? Mulla on 2.3 gigan kaksiytiminen prosessori ja Nvidia 8600 näyttis.

Ei toiminu Wmplayerilläkään. En oikein ymmärrä noita suoritusarvoja tietokoneilla, mut yritän antaa arvot oikein Jiiärrä.

Eli mulla on intel core 2 duo T5450 1,67 GHz. 2.00Gt RAMmia. Näytönohjain on NVIDIA GeForce 8400M GS :D!

Noista näytönohjaimenajureista ja K-Lite codec packin asennuksista ja päivityksistä en ymmärrä mitään.

Oon koittanu VLC:llä, WMplayerillä ja QuickTimellä. Ei vorki..pätkii!
Lajin helppous viehättää
Avatar
BlackWolf
Viestit: 46
Liittynyt: Pe 07 Tammi 2011, 23:04
Oikea nimi: Elmo Lampela
Seura: Willimiehen Disc Golf

Re: Ilmainen Dutch Open 2010 HD video Bittorrenttina

Viesti Kirjoittaja BlackWolf »

Mä voisin suositella kokeileen Spalsh Lite playeriä. Ei tarvi coodekkeja asennella kun se sisältää kaikki ja se osaa myös automaattisesti ottaa näyttiksen avuksi siihen purkamiseen. http://mirillis.com/en/products/splash.html (linkki ko playerin sivuille).

Tuolla pyörii minulla mukisematta suht heikkotehoisessa duali läppärissä, missä intelin kakka näyttis. Muutoinkin kiva ohjelma kun muut feilaa koodekki sotkujen takia vaikka kuinka latailis ffdshowta ja k-litee niin toi ei oo kauheesti mussutellut.
Pessimisti ei pety koskaan
jiiärrä
Viestit: 919
Liittynyt: To 20 Elo 2009, 21:41
Oikea nimi: Janne Räsänen
Seura: Talin Tallaajat

Re: Ilmainen Dutch Open 2010 HD video Bittorrenttina

Viesti Kirjoittaja jiiärrä »

Kiitoksia kaikille suosituksista ja kehuista. Henrin näytönohjain on hitaammasta päästä ja luultavasti ongelma. Kannattaa kokeilla Splash lite playeriaäkin, en itse ole käyttänyt sitä. Seuraavaksi nopein temppu, mitä kannattaa kokeilla on tosiaan tiputtaa näytön resoluutio 1280x720 tasolle. Se säästää konetta paljon. Toki siinä lähtee lapsi pesuveden mukana ja osa kuvan laadusta, mutta pitäähän video nähdä. Kaverin koneella katsomistakin kannattaa miettiä.

Sauli, et ole tainnut nähdä SDGO 2010 bittorrenttia? Sama kamera, valoisampi sää ja kamera tykkäsi. Paljon parempaa kuvaa :-D
saleee
Viestit: 104
Liittynyt: La 21 Kesä 2008, 14:30
Oikea nimi: Sauli Soini
Seura: Nummelan Frisbeeseura
Paikkakunta: Espoo

Re: Ilmainen Dutch Open 2010 HD video Bittorrenttina

Viesti Kirjoittaja saleee »

jiiärrä kirjoitti:Kiitoksia kaikille suosituksista ja kehuista. Henrin näytönohjain on hitaammasta päästä ja luultavasti ongelma. Kannattaa kokeilla Splash lite playeriaäkin, en itse ole käyttänyt sitä. Seuraavaksi nopein temppu, mitä kannattaa kokeilla on tosiaan tiputtaa näytön resoluutio 1280x720 tasolle. Se säästää konetta paljon. Toki siinä lähtee lapsi pesuveden mukana ja osa kuvan laadusta, mutta pitäähän video nähdä. Kaverin koneella katsomistakin kannattaa miettiä.

Sauli, et ole tainnut nähdä SDGO 2010 bittorrenttia? Sama kamera, valoisampi sää ja kamera tykkäsi. Paljon parempaa kuvaa :-D
Tuota en ole nähnyt. Vieläköhän löytyisi jostain? Voisi vertailun vuoksi ihmetellä.
jiiärrä
Viestit: 919
Liittynyt: To 20 Elo 2009, 21:41
Oikea nimi: Janne Räsänen
Seura: Talin Tallaajat

Re: Ilmainen Dutch Open 2010 HD video Bittorrenttina

Viesti Kirjoittaja jiiärrä »

http://thepiratebay.org/torrent/6425335/SDGO2010

Jostain syystä ei tosiaan SDGO hakusanana palauttanut yhtään tulosta.
cue
Viestit: 8
Liittynyt: Ti 16 Elo 2011, 12:49
Oikea nimi: Esa Viitala
Seura: Jyväskylän liitokiekkoilijat
Paikkakunta: Petäjävesi

Re: Ilmainen Dutch Open 2010 HD video Bittorrenttina

Viesti Kirjoittaja cue »

Nimessä pitäisi olla välilyönti/piste tms tuossa SDGO jälkeen jos meinaa että se palauttaisi. Tuo palvelu hakee vain "kokonaisia" sanoja.
manux
Viestit: 21
Liittynyt: Pe 08 Heinä 2011, 18:00
Oikea nimi: markku luukkainen

Re: Ilmainen Dutch Open 2010 HD video Bittorrenttina

Viesti Kirjoittaja manux »

Nippanappa toimii ubuntu 11.04:en alla vlc playerilla dellin xt läppärillä. Mutta ite asiaan, tykkään tuosta jr:n kommentoinnista, ilman tuota kommenttiraitaa olis tylsä katella. Samoin näin verrattain frisbeegolf noobille avaa vähän mistä on kysymys. Tuleviin videoihin(esim. se stockholm pätkä, jonka satuin katsomaan tätä ennen) oisin kaivannut kyllä samanlaista kommenttiraitaa mukaan.

Good Job, ja täältä käsin arvostusta isolla kädellä!
jiiärrä
Viestit: 919
Liittynyt: To 20 Elo 2009, 21:41
Oikea nimi: Janne Räsänen
Seura: Talin Tallaajat

Re: Ilmainen Dutch Open 2010 HD video Bittorrenttina

Viesti Kirjoittaja jiiärrä »

SDGO 2010 Bittorrentissa on juonto. Ehkä se ei ollut sun playerissa alkuasetuksena ja se pitää valita ääniraidoista. Mun VLC vaihtaa defaulttiaudioraitaan, juonnottomaan, jokaisen tiedoston vaihdoksen yhteydessä.
manux
Viestit: 21
Liittynyt: Pe 08 Heinä 2011, 18:00
Oikea nimi: markku luukkainen

Re: Ilmainen Dutch Open 2010 HD video Bittorrenttina

Viesti Kirjoittaja manux »

jiiärrä kirjoitti:SDGO 2010 Bittorrentissa on juonto. Ehkä se ei ollut sun playerissa alkuasetuksena ja se pitää valita ääniraidoista. Mun VLC vaihtaa defaulttiaudioraitaan, juonnottomaan, jokaisen tiedoston vaihdoksen yhteydessä.
No näinhän siinä tietenkin mulle kävi, en edes tajunnut että siellä on audioraita mukana. Onpahan hyvä syy katsella se uusiksi.
Vastaa Viestiin