Tali Open 2011 torrent

Keskustelua frisbeegolfista

Valvoja: HALLITUS

Avatar
hirsi
Viestit: 339
Liittynyt: Ke 20 Loka 2010, 19:07
Oikea nimi: Janne Hirsimäki
Seura: Nummelan Frisbeeseura
Paikkakunta: Vihti

Re: Tali Open 2011 torrent

Viesti Kirjoittaja hirsi »

Tapanote kirjoitti:
hirsi kirjoitti:
Juhanuha kirjoitti:VLC player toistaa myös hidastettuna
Äänet on ihan out-of-sync? Onko vain minulla?
Samaa huutelin tossa pari viestiä aiemmin.
Kas, enhän minä lukenut.
jiiärrä
Viestit: 919
Liittynyt: To 20 Elo 2009, 21:41
Oikea nimi: Janne Räsänen
Seura: Talin Tallaajat

Re: Tali Open 2011 torrent

Viesti Kirjoittaja jiiärrä »

Sääli, ettei äänet toimi kaikilla. Millä ohjelmalla audio ja kuva ovat epäsynkassa? Pitää mainita Juhalle asiasta ja katsoa, mistä on kyse. Kodekit? En ole ehtinyt hakemaan ja testaamaan videoita vielä, kun olen ollut poissa maasta, työrumbassa ja jalka paskana tööt väsyneenä.

Hidastuksia saa aikaan myös Media Player Classicilla, mutta se vaatii kodekkien asennusta koneelle. Muistaakseni nuoli oikealle oli kuva kuvalta kelaus MPCssä ja e näppäin VLCssä. Molemmat kaatuvat nopeasti, jos pidempiä pätkiä takoo mun koneessa. Siinä editorit, kuten ilmainen Virtual Dub ovat ylivoimaisia.
Avatar
hirsi
Viestit: 339
Liittynyt: Ke 20 Loka 2010, 19:07
Oikea nimi: Janne Hirsimäki
Seura: Nummelan Frisbeeseura
Paikkakunta: Vihti

Re: Tali Open 2011 torrent

Viesti Kirjoittaja hirsi »

Täällä VLC, tietääkseni viimeisin versio, ja OS X.
jiiärrä
Viestit: 919
Liittynyt: To 20 Elo 2009, 21:41
Oikea nimi: Janne Räsänen
Seura: Talin Tallaajat

Re: Tali Open 2011 torrent

Viesti Kirjoittaja jiiärrä »

Juha ei vaikuttanut optimistiselta sen suhteen, että noihin tiedostoihin tulisi korjausta ainakaan pikaisesti, kun hard copyt toimivat ongelmitta ja työtä on paljon muiden kisojen videoiden kanssa ja hänellä pukkaa muita kiireitä päälle paljon. Eipä sitli kyllä hän on sellaisen urakan tehnyt viime vuosien aikana, ettei minusta ainkaan ole ruoskan heiluttajaksi, kun tiedän hänen menneen above the call of duty aika moneen kertaan viime aikoina ja olevan loman tarpeessa.

Hommaa ei varmaan helpota se, että Tali Open kaksois DVD ja erillinen yksöis BluRAy full HD 1920x1080 resoluutiolla alkaa olla tuotantovaiheessa, eli kohta saatavilla. Sekin syö aikaa ja vaivaa. Siis jos tarkkoja ollaan, niin BluRAy on full HD videolevy ja DVD on normaali video DVD ja molemmat toimivat sellaisenaan erillissoittimissa. Nämä eivät ole tietokonetta vaativia versioita, vaikka toimivatkin myös niissä. Näiden käyttäminen on niin helppoa, että lyö levyn kiinni laitteeseen ja painaa play. Ja vaihtaa haluamansa ääniraidan juontoon Englanniksi, ilman juontoa tai ilman juontoa, mutta finaali Suomeksi juonnettuna lajista vähän tai ei ollenkaan tietäville. Enkkujuonto on lajia tunteville enemmän suunnattu, vaikkei siinä syväluotausta useimmiten tapahdukaan.
Vastaa Viestiin