Yhdistys edistämään lajia (sekä frisbeegolf-lehden julkaisu)

Keskustelua frisbeegolfista

Valvoja: HALLITUS

Juhanuha
Viestit: 1730
Liittynyt: Ti 19 Heinä 2011, 8:05
Oikea nimi: Juha Kytö
Seura: Sipoon Discstroyers ry
Paikkakunta: Helsinki

Yhdistys edistämään lajia (sekä frisbeegolf-lehden julkaisu)

Viesti Kirjoittaja Juhanuha »

Jatketaan siitä mihin jäätiin Hucker Magazine keskustelussa:
http://www.frisbeegolf-forum.fi/index.p ... 211.0.html

Lyhyesti:
Suomeenkin halutaan oma fribalehti. Tekijöiksi halutaan mitä suurimmissa määrin harrastajat itse. Tätä varten pitäisi kerätä rahoitusta sekä saada ns. järjestävä taho.

Yhdistyksen avulla saadaan paljon käytännön asioita helpommiksi, rahoitusta voidaan kerätä esim. jäsenmaksuilla kuten myös kuluja saa (jonkin verran) karsittua koska ostamme palvelut yhdistyksenä, emmekä yksityishenkilönä.

Pääsääntöisesti yhdistyksen tavoitteena olisi siis saada julkaistua frisbeegolf-lehti Suomessa (ainakin alkuun kertaluontoisesti), mutta myös muu toiminta on mahdollista, kuten esimerkiksi jonkinlaisen frisbeegolf-portaalin (kuten tämä foorumi) ylläpito.

[s]Muokkasin jostain pohjasta[/s] Kirjoitin alustavasti yhdistyksen säännöt jotka tukevat näitä tarkoituksia (https://www.dropbox.com/s/otwtaofgfggwu ... C3%B6t.doc) ja alustavana nimenä toimii Frisbeegolfkummit.

Yhdistyksen perustamiseen tarvitaan 3 henkilöä. Minä olen niistä yksi. Ilmoitan samalla myös vapaaehtoisuuteni yhdistyksen puheenjohtajaksi. Uskon että yhdistykseen saadaan varmasti paljon jäseniä, mutta tekijöitä tarvitaan ja näin alkuun varsinkin ne perustajajäsenet, joista todennäköisesti myös muodostuu ensimmäinen hallitus.

TARKENNUKSENA:
Yhdistys ei suoraan tee ja julkaise lehteä vaan sille tulee erikseen tekijät (jotka toki voivat olla mukana yhdistyksen toiminnassa). Yhdistyksen avulla hommaa vain on tarkoitus tehdä helpommaksi. Jos yhdistystoiminta siis kiinnostaa, esim kirjanpidon osalta, tervetuloa mukaan! Lehden tekoon ei siis ilmoittauduta suoraan tässä vaan yhdistys hoitaa asiaa myöhemmin eteenpäin.

Jos olet kiinnostunut toiminnasta, otappa minuun yhteyttä:
Juha Kytö
045-353 59 53
kyto.juhaÄTgmail.com
(ja toki myös lärvikirjasta löytää)

Ajatuksia? Toiveita? Vapaaehtoisia?

(vastailen tällä foorumilla harvemmin sillä en vakioselaimellani jostain syystä voi kirjautua sisään lainkaan)