Nokia, Keskusurheilupuisto

Keskustelua frisbeegolfista

Valvoja: HALLITUS

Hanna
Viestit: 74
Liittynyt: Su 15 Loka 2006, 18:55
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hanna »

Siis onko frisbeepuistot hyväntekeväisyyttä? Itse olen ymmärtänyt, että kunnat/kaupungit maksavat niistä.

.. ainahan voin olla väärässä .. 8)
hese

Viesti Kirjoittaja hese »

Muahahaah :lol: Onpas täällä äkästä jengiä. Tarvi heti vetää herneitä nenään, myönnän toki, että tekstini sävy saattoi olla turhan provosoiva, mutta rauha perkele. VITSI! Tarvii varmaan lisätä aina tekstin perään huomautuksen mikäli heitän läppää, ettei tarvi turhaan porukan kiehahdella :P

Jos joku kertoisi minne ne korit tulee niin totta vitussa voisin itekkin niitä siirrellä, mutta ei vaan ihan randomilla viitti.
jep, kiitos ja hei.

edit. Niin ja kyllä, paalua on tilillä useempaankin koriin, mutta käsittääkseni pelaajat ei niitä koreja ostele vaan kaupunki.

edit2. Niin ja Kai, mikäli mun pleksiin vetäminen on mielestäsi korrektia käytöstä ja se edesauttaa nokian radan valmistusta niin okei, olen valmis kyllä sen verran uhraan lajin puolesta ja sen puolesta, että nokiallekkin saataisiin rata takaisin mahdollisimman pian.
Jani
Viestit: 1143
Liittynyt: To 03 Marras 2005, 22:18

Viesti Kirjoittaja Jani »

hese kirjoitti: käsittääkseni pelaajat ei niitä koreja ostele vaan kaupunki.
Ei kaupunkikaan niitä tuosta vain ostele, ellei kukaan tee esitystä asiasta. Yhteyksiä vaan liikunta - tai puistoihmisiin.
hese

Viesti Kirjoittaja hese »

Jani kirjoitti:
hese kirjoitti: käsittääkseni pelaajat ei niitä koreja ostele vaan kaupunki.
Ei kaupunkikaan niitä tuosta vain ostele, ellei kukaan tee esitystä asiasta. Yhteyksiä vaan liikunta - tai puistoihmisiin.
Voin olla väärässä, mutta väittäisin mutulla, että Liikunta- ja puisto-osasto kuuluu kaupungin organisaatioon ja käyttävät kaupungin rahoja.

edit. No mutta joo, eihän se ollutkaan sun pointti tossa. Varmaan tarvii alkaa soitteleen sinne tai tyytyä vanhaan.
Avatar
Frisbeezer
Viestit: 329
Liittynyt: Ma 11 Huhti 2005, 21:55
Oikea nimi: Jussi Meresmaa
Seura: Disc Golf Club Tampere
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Nokian rata

Viesti Kirjoittaja Frisbeezer »

Nokian rata on suunniteltu täksi kesäksi 9-väyläiseksi ja korien istutus on viivästynyt, pahoittelut DGCT:n puolesta. Olen puhunut asiasta jo useamman jäsenemme kanssa ja asennamme korit paikoilleen tämän kuun aikana. Tämä kesä pelataan vuonna 2004 valmistettuihin "kotikoreihin" ja ensivuonna rata laajenee 12-väyläiseksi ja samalla maalikoritilanne nostetaan standardien vaatimalle tasolle. Olen käynyt keskustelut jo kaupunginpuutarhurin ja ulkoilualuiesta vastaavan henkilön kanssa, joten yhteyksiä ei tarvitse ottaa enää. Kiitos Nokian kaupungille hyvästä yhteistyöstä.

Rauhallista Juhannusta,

-Jussi
-REINVENT YOUR GAME-

Discmania Golf Discs
http://www.discmania.net
Joksa
Viestit: 619
Liittynyt: Pe 14 Loka 2005, 7:44
Oikea nimi: Joksa
Seura: Disc Golf Club Tampere

Viesti Kirjoittaja Joksa »

Rauhallista Juhannusta hyvinkin....

http://irc-galleria.net/view.php?nick=J ... d=61232283 8)
hese

Re: Nokian rata

Viesti Kirjoittaja hese »

Frisbeezer kirjoitti:Nokian rata on suunniteltu täksi kesäksi 9-väyläiseksi ja korien istutus on viivästynyt, pahoittelut DGCT:n puolesta. Olen puhunut asiasta jo useamman jäsenemme kanssa ja asennamme korit paikoilleen tämän kuun aikana. Tämä kesä pelataan vuonna 2004 valmistettuihin "kotikoreihin" ja ensivuonna rata laajenee 12-väyläiseksi ja samalla maalikoritilanne nostetaan standardien vaatimalle tasolle. Olen käynyt keskustelut jo kaupunginpuutarhurin ja ulkoilualuiesta vastaavan henkilön kanssa, joten yhteyksiä ei tarvitse ottaa enää. Kiitos Nokian kaupungille hyvästä yhteistyöstä.

Rauhallista Juhannusta,

-Jussi
Erittäin hieno juttu! Jussit vaan sinnekkin päin!
Hanna
Viestit: 74
Liittynyt: Su 15 Loka 2006, 18:55
Paikkakunta: Tampere

Re: Nokian rata

Viesti Kirjoittaja Hanna »

Frisbeezer kirjoitti:Nokian rata on suunniteltu täksi kesäksi 9-väyläiseksi ja korien istutus on viivästynyt, pahoittelut DGCT:n puolesta. Olen puhunut asiasta jo useamman jäsenemme kanssa ja asennamme korit paikoilleen tämän kuun aikana.

-Jussi
No siis seuran jäsenenä kysyn sitten sarjassamme tyhmiä kysymyksiä. Jos DGCT laittaa kentän pystyyn, niin onko Nokian radan taloudellinen hyöty, siis sen mitä kunta maksaa, seuran? Vai kenenkä?

Ei luulisi olevan seuralaisia, niinkö mua, vaikea saada talkoileen, jos hyödyn saa seura, eikä kukaan ulkopuolinen.

Korjailkaa, jos blondi ei nyt jotain tajunnut.
Timo

Viesti Kirjoittaja Timo »

toi asu täälä kerkee mitää koreja pistää ku se polkee tota ruosteistansa ooppeelia pää märkänä ja vloput menee samanlailla ku DGCT:llä muutenki:juo ja panee :lol:
Asu
Viestit: 19
Liittynyt: Pe 06 Tammi 2006, 18:30
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Asu »

näino :D
Ei tänne häviään tultu.
Hanna
Viestit: 74
Liittynyt: Su 15 Loka 2006, 18:55
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hanna »

Timo kirjoitti:toi asu täälä kerkee mitää koreja pistää ku se polkee tota ruosteistansa ooppeelia pää märkänä ja vloput menee samanlailla ku DGCT:llä muutenki:juo ja panee :lol:
:lol: heh
The_One
Viestit: 231
Liittynyt: Pe 09 Kesä 2006, 13:00
Oikea nimi: -Hege
Seura: Disc Golf Club Tampere

Viesti Kirjoittaja The_One »

Joksa kirjoitti:Rauhallista Juhannusta hyvinkin....

http://irc-galleria.net/view.php?nick=J ... d=61232283 8)
Ketä noi on? Ja missä Erkki o?
Sponsored by Tampereen Lihajaloste Oy and K-Market Ruotula.
poimis
Viestit: 2284
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 11:14
Oikea nimi: Sami Poimala
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Nokian rata

Viesti Kirjoittaja poimis »

Hanna kirjoitti:No siis seuran jäsenenä kysyn sitten sarjassamme tyhmiä kysymyksiä. Jos DGCT laittaa kentän pystyyn, niin onko Nokian radan taloudellinen hyöty, siis sen mitä kunta maksaa, seuran?
Siis mikä hyöty? Kunta/kaupunki tuskin mitään maksaa, korkeintaan korit. Ja ne rahat varmaan menevät korien myyjälle / valmistajille ja välikäsille.
Nosturi
Viestit: 390
Liittynyt: Ma 18 Huhti 2005, 9:38
Oikea nimi: Timo Kuusela
Paikkakunta: Koikkari

??

Viesti Kirjoittaja Nosturi »

Siis mitä ihmettä eikö helsingin kunta maksa seuroille radan pystyttämisestä/hoidosta? Täällä mansessa seura saa kiinteän vuosittaisen korvauksen näistä toimista. Millä muuten luulette että rahat riittäis seuranjäsenillä siihen kaikkeen leiskaan, mitä reissussa kuluu?
mikkis
Viestit: 147
Liittynyt: To 31 Touko 2007, 11:24
Oikea nimi: Mikko Juola
Seura: Pirkkalan Frisbeeseura Aviaattorit ry
Paikkakunta: Pirkkala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikkis »

Hei,

Discmanian uudessa kaupassa (varastossa) näytti olevan jo Nokian radan ratataulu valmiina ja Timon puheiden mukaan rata muutenkin melko valmis, joten olisiko Nokian uuden radan karttaa saatavilla myös netissä?

Hienoa saada Nokian ratakin vihdoin käyttöön, kun sitä on parina kesänä tässä ihmetelty, että onko rataa vai ei :)
Vastaa Viestiin