SFL:n syyskokous 2016: Ehdokkaiden vaalipuheet

Keskustelua frisbeegolfista

Valvoja: HALLITUS

ville
Viestit: 5042
Liittynyt: To 26 Kesä 2008, 7:28
Oikea nimi: Ville Kotamäki
Seura: Nummelan Frisbeeseura
Paikkakunta: Nummela

SFL:n syyskokous 2016: Ehdokkaiden vaalipuheet

Viesti Kirjoittaja ville »

Syyskokous lähestyy
http://frisbeegolfliitto.fi/2016/09/29/ ... 6-10-2016/

Valitaan uusi pj sekä hallituksen jäsenet erovuoroisten tilalle.

Tähän ketjuun olisi toivottavaa saada ehdokkaiden esittäytymiset sekä "vaalilupaukset". Varsinaisessa kokouksessa ei vaalipuheita enää pidetä.
MikkoR
Viestit: 1
Liittynyt: La 01 Loka 2016, 18:14
Oikea nimi: Mikko Raitio
Seura: Talin Tallaajat

Re: SFL:n syyskokous 2017: Ehdokkaiden vaalipuheet

Viesti Kirjoittaja MikkoR »

Tervehdys,

nimeni on Mikko Raitio ja asustelen tällä hetkellä Helsingissä. Olen 27 - vuotias nuori mies ja viimeistelen tällä hetkellä AMK - opintojani. Takataskusta löytyy myös liikennelentäjän koulutus ja tavoitteena olisikin nousta sinivalkoisille siiville tämän tai ensi vuoden aikana. Niin ja aivan - harrastan ahkerasti frisbeegolfia!

Aloitin heittelyt kesällä 2012 ja olen siitä asti ollut tähän lajiin koukussa. Meneillään minulla on siis neljäs kausi ja tänä vuonna kierroksia on jo kasassa noin 140. Pääsääntöisesti kiekkoja on tullut heiteltyä kavereiden kanssa, mutta tänä vuonna myös viikkokisoista tuli iso osa harrastustani. Muutaman viikkiskisailun jälkeen ilmoittauduinkin Talin Tallaajien jäseneksi ja lopulta hankin vielä kilpailulisenssi syksyn kisoja varten. Lisenssin alaiset kilpailut ja liittyminen Tallaajiin ovat entisestään kasvattaneet mielenkiintoani tätä lajia kohtaan.

Olen luonteeltani hyvin sosiaalinen, energinen, ulospäin suuntautunut ja mukava jätkä. Ehkä näiden luonteenpiirteiden takia olenkin usein löytänyt itseni erilaisista aktiivihommista. Olen toiminut tutorina lukiossa ja ammattikorkeakoulussa, oppilaskunnan jäsenenä, ainejärjestöjen hallituksien jäseninä ja muissa edustustehtävissä. Mielestäni vapaaehtoistoiminta on hauskaa, siinä oppii ja löytää uusia ystäviä. Liityttyäni Tallaajiin kyselinkin jo, että millaisia hallitus- tai aktiivihommia olisi tarjolla. Sattumalta osasin esittää nämä kysymykset Saija Lehdolle. Saija ehdotti minulle, että liiton hommat voisivat olla meikäläiselle sopiva "mätchi".

Noh - siinä aluksi ehkä näin "lyhykäisyydessään" pientä tarinaa siitä, miten minä olen päätynyt tälle sivulle kirjoittamaan itsestäni. Voisin koittaa nyt kertoa teille, miksi minut tulisi valita hallitukseen.

Olen varma, että tuon uusia tuulia tähän hallitukseen. Olen aloittanut harrastuksen vasta muutama vuosi sitten ja minulla on paljon energiaa ja intoa tätä lajia kohtaan. Jos ja kun pääsen vaikuttamaan maamme frisbeegolfiin isommassa mittakaavassa, ryhdyn hommiin täydellä tarmolla. Uskon, että olivat hallitustehtäväni minkälaisia tahansa, lähtisin tekemään niitä innolla.

Minua kiinnostavat seuraavat asiat frisbeegolfissa (Mitä asioita näkisin, että käsiteltäisiin liitossa):

- Frisbeegolfin maineen kasvattaminen / promoaminen
- Yhteistyön kasvattaminen yrityksien, seurojen tai esimerkiksi kaupunkien kanssa
- Frisbeegolfin kouluttaminen nuorille ja vanhemmille
- Suurten "Friba"-tapahtumien järjestäminen ja siellä edustaminen
- Kilpaileminen

Jos nyt jotain pitää sitten luvata, niin lupaan tuottaa uusia ideoita ja olla täysillä mukana.

T. Mikko
AnneK
Viestit: 239
Liittynyt: Ke 12 Loka 2016, 19:13
Oikea nimi: Anne Kettunen
Seura: Pirkanmaan Frisbeegolf ry

Re: SFL:n syyskokous 2017: Ehdokkaiden vaalipuheet

Viesti Kirjoittaja AnneK »

Hei! Olen Kettusen Anne, 27-vuotias frisbeegolfaaja Tampereelta. Alun perin olen kuitenkin kotoisin Kuopiosta! Päivätyössä toimin tilintarkastajana.

Frisbeegolfin ja ultimaten pariin päädyin syksyllä 2009 osallistuessani yliopistolla molempien lajien esittelyihin. Kesällä 2013 vaihdoin painopisteen ultimatesta ja frisbeegolfiin eli kolme vuotta olen lajia aktiivisemmin harrastanut. Kisaan paljon ja pelaan ulkomailla yhtä paljon kuin Suomessakin.

Hallituksessa pystyn toki tuomaan esille lajissa kilpailevan pelaajan näkemyksiä ja kokemuksia. Seuraan paljon kuitenkin myös sitä, kuinka laji näyttäytyy harrastajille ja ei-harrastajille. Koen erityisen mielekkääksi tietoisuuden lisäämisen lajista sekä yhteistyömahdollisuudet eri yhteisöjen ja muiden lajienkin kanssa. Mahdollisiin hallitustehtäviin suhtaudun avoimin mielin!
Avatar
Ari
Viestit: 6705
Liittynyt: Ke 10 Tammi 2007, 11:57
Oikea nimi: Ari Penttala
Seura: Nummelan Frisbeeseura
Paikkakunta: Nummela

Re: SFL:n syyskokous 2017: Ehdokkaiden vaalipuheet

Viesti Kirjoittaja Ari »

Olen käytettävissä liiton puheenjohtajan tehtäviin.

Olen Nummelan frisbeeseuran puheenjohtaja ja kahdeksatta vuotta liiton hallituksen jäsenenä.
Olen ollut mukana luomassa liiton nykyistä visiota ja olen ollut hallituksessa ennen Kisakoneen ja Jäsenrekisterin syntyä.
Liiton kokonaistilanne on siis perusasetelmiltaan hallinnassa ja vision suuntaan on luonnollista jatkaa.

Siviilityössä toimin lastensuojeluyksikön esimiehenä ja epäsäännöllinen kolmivuorotyö mahdollistaa myös virka-aikana tapahtuvien pakollisten toimintojen hoitamisen ilman isompaa säätämistä.

Ari Penttala
Vastaa Viestiin