Jarvan Tiedotukset

Keskustelua frisbeegolfista

Valvoja: HALLITUS

Noukka
Viestit: 1066
Liittynyt: Su 01 Loka 2006, 20:35

Viesti Kirjoittaja Noukka »

Miksi Väykän nimen perässä on kysymysmerkkejä??? Ei kun nyt tajusin. Ihmettelet varmaan sitä, että niinkin suuri lajiin vaikuttanut henkilö, joka on mm. järjestänyt Nurmijärvi Monster Racen ym. ym. , on saanut vain kaksi ääntä. :wink:
Jarvasto
Viestit: 467
Liittynyt: Ke 23 Tammi 2008, 10:02
Oikea nimi: Jani Toivonen
Seura: Disc Golf Club Provinssi
Paikkakunta: NURMO

Viesti Kirjoittaja Jarvasto »

Justihin näin heh Ei kolahtanu silloon päähän notta kuka "väykkä vois olla mut nyt alkaa olla jo henkilö tiedos "ehkä" asia korjataan
Komia mies ämpäri pääs

DGCP! Disc Golf Club Provinssin Puheenjohtaja
Noukka
Viestit: 1066
Liittynyt: Su 01 Loka 2006, 20:35

Viesti Kirjoittaja Noukka »

No jotta justiinsa niin!!! Edustan itse 50:tä prosenttia Väykän saamasta äänisaaliista. En tiedä kuka se toinen 50 prosenttia on. Silti vaadin, että kyseinen henkilö palautetaan sille jalustalle jonne hän saavutustensa perusteella kuuluu!!! . Juhlakalu tosin on itse harvinaisen hiljaa. Mahtaako hän olla matkoilla tai jotain muuta ? Vai miettiikö jotain kavalaa hankolaisen " kyläpäällikön " pään menoksi? wink:
Jarvasto
Viestit: 467
Liittynyt: Ke 23 Tammi 2008, 10:02
Oikea nimi: Jani Toivonen
Seura: Disc Golf Club Provinssi
Paikkakunta: NURMO

Viesti Kirjoittaja Jarvasto »

Nyt on HAKOLA FRISBEEGOLF OPEN III juttu tehty vihdoin ja viimein käykääpäs lukees

www.freewebs.com/jarvasto
Komia mies ämpäri pääs

DGCP! Disc Golf Club Provinssin Puheenjohtaja
hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Anteeksi Noukkasein!
Tälläinen topikki kysely on jostain syystä mennyt ohitseni. Jarvaston kirjoituksia silloin tällöin lueskelen, ja kotisivunsa pitää lukasta kuukauden välein. Hersyvä murre, ja aito tekemisen meininki on tehnyt vaikutuksen. Olishan se mukava joskus käydä Jarvaston koti rataa testaamassa.
Itse kyselyn tulokseen vastaaminen, on hieman hankalaa. Kun on kuitenkin kyse vakavasta aiheesta :wink:
Mutta kun Hangon keisari kommenttia vaatimalla vaatii, niin täältä pesee.
Ensinnäkin kiitos kahdesta äänestä, se oli ehdottomasti 2 liikaa. Noukka antoi äänensä mulle juuri sen/tämän takia, notta alkaisin sepustaa jotain afrikkalais-aasialaista sontaa, mutta tohon koukkuun en mene, tällä kertaa.
On hienoa lukea jonkun arvostavan esim. Monster racea, mutta se, niinkuin kaikki muutkin nurmijärvellä järjestetyt kisat menevät DGC Batsin piikkiin, ei minun. Olen ollut vain mukana häsäämässä.
Tunnettavuuttani/ vaikutustani lajiin kuvaa hyvin se ettei kyselyn laatijakaan tunne/tiedä minua/taustaani :lol:
Kärkisijat menivät oikeille henkilöille, tosin nimi Olli-Pekka Seppälä on minulle täysin tuntematon nimi,sorry vaan.
Mutta että minua vähemmän ääniä saivat esim.Jussi Lindberg, Sami Loukko, Visa Ruuhinen, Ilkka Tamminen, Anne Matilainen, Lilli, Dennis, Noukka,Eppu,Rosenqvistit jne, jne niin voi voi!
Hauskaa mielestäni oli se että väykkä sai 2 ääntä. Kouluaikana matikan opettajani/ luokanvalvoja jakoi spettareita. Nimeni mukaan sain sen viimeisenä, jolloin maikka ihmetteli kuka on Jari Väyrynen? Silloin musta käytettiin nimeä Väiski, ja sillä nimellä opettajatkin minua puhutteli. Ja näköjään väykkä on tutumpi nimi kuin ristimä sellainen.
Tämä meni näköjään aika vakavaksi puheeksi, mutta en liikutukseltani rennonpaan ulosantiin kyennyt.
Mutta loppuun voisin kyllä myöntää, että luulen vaikuttaneeni yhdessä asiassa ainakin Suomen frisbeegolfissa, saatan olla siinä jopa uran uurtaja. En sitä tässä kuitenkaan kerro, että illuusioni säilyisi. Koska kuitenkin joku konkareista tyrmäisi väitteeni :evil:
Muuten saiko Juha Nieminen tai Jukka Vieri enemmän ääniä kuin minä, jos ei niin mitätöin lopullisesti kyselyn tulokset.

-jari väyrynen-
Jarvasto
Viestit: 467
Liittynyt: Ke 23 Tammi 2008, 10:02
Oikea nimi: Jani Toivonen
Seura: Disc Golf Club Provinssi
Paikkakunta: NURMO

Viesti Kirjoittaja Jarvasto »

Kiitos vaan "VÄYKKÄ" ja tuosta murteesta niin emäntä kutsuis sitä äidinkielen osaamattomuudelle heh ja lienee oikeassakin! Ja täytyy myöntää että olin kyllä törmännyt nimeen "väykkä" monestikki mutta en osannut yhdistään sitä oikein! :lol: ja tais olla että Vieri ja Nieminen sai molemmat sen yhden äänen heh
Viimeksi muokannut Jarvasto, Ti 09 Syys 2008, 20:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Komia mies ämpäri pääs

DGCP! Disc Golf Club Provinssin Puheenjohtaja
Jarvasto
Viestit: 467
Liittynyt: Ke 23 Tammi 2008, 10:02
Oikea nimi: Jani Toivonen
Seura: Disc Golf Club Provinssi
Paikkakunta: NURMO

Viesti Kirjoittaja Jarvasto »

Lassi on tehnyt uusia koreja tällä kertaa hiukan kovemmasta materiaalista ja korit eivät kalpene edes virallisten rinnalla. Ainakaa omasta mielestä :twisted: :twisted: :twisted: !!! www.freewebs.com/jarvasto
Komia mies ämpäri pääs

DGCP! Disc Golf Club Provinssin Puheenjohtaja
Jarvasto
Viestit: 467
Liittynyt: Ke 23 Tammi 2008, 10:02
Oikea nimi: Jani Toivonen
Seura: Disc Golf Club Provinssi
Paikkakunta: NURMO

KYSELY

Viesti Kirjoittaja Jarvasto »

No niin kuukausi vaihtunu ja kyselyn tulokset julki www.freewebs.com/jarvasto Sivuilla pieniä muutoksia ja työn alla vielä.
Komia mies ämpäri pääs

DGCP! Disc Golf Club Provinssin Puheenjohtaja
Jarvasto
Viestit: 467
Liittynyt: Ke 23 Tammi 2008, 10:02
Oikea nimi: Jani Toivonen
Seura: Disc Golf Club Provinssi
Paikkakunta: NURMO

Viesti Kirjoittaja Jarvasto »

Pika kysely!

http://spreadsheets.google.com/viewform ... tb9DI2LJKA

seuratkaa kuulaakson osallistuja listaa!!!
Komia mies ämpäri pääs

DGCP! Disc Golf Club Provinssin Puheenjohtaja
Joksa
Viestit: 619
Liittynyt: Pe 14 Loka 2005, 7:44
Oikea nimi: Joksa
Seura: Disc Golf Club Tampere

Viesti Kirjoittaja Joksa »

Kuinkas Jarvaston kävi Kuulaksossa?
Jarvasto
Viestit: 467
Liittynyt: Ke 23 Tammi 2008, 10:02
Oikea nimi: Jani Toivonen
Seura: Disc Golf Club Provinssi
Paikkakunta: NURMO

Viesti Kirjoittaja Jarvasto »

Tuloksia odotelles mutta putit kusi pääsyn korkeimmille sijoille. jos poolit jaettiin peremmuus järjestykses olin 16 ekan kierroksen jälkeen ja ohitin kaks edellä ollutta omas poolis joten n.14:sta. Harmittaa ihan vietävästi tuo putti epävarmuus ku monta helppoa kakkosta muuttu neloseksi putti ohi ja kieri tai liiti puolet piremmälle mitä oli lähtökohta perk...
Komia mies ämpäri pääs

DGCP! Disc Golf Club Provinssin Puheenjohtaja
Musta Ruhtinas
Viestit: 11
Liittynyt: To 05 Heinä 2007, 19:15

Viesti Kirjoittaja Musta Ruhtinas »

Jos tuo sijoitus (14) pitää kutinsa niin meikä osu oikeeseen. Ja vielä ku veikkasin että Jesse voittaa niin vastaukseni kyselyyn oli napakymppi.
Kivet suuhun!!!
Jarvasto
Viestit: 467
Liittynyt: Ke 23 Tammi 2008, 10:02
Oikea nimi: Jani Toivonen
Seura: Disc Golf Club Provinssi
Paikkakunta: NURMO

Viesti Kirjoittaja Jarvasto »

HEHEHEH äijä on eläin mitenkä saikki kaikki kohilleen heh ei muutaku yv:nä osootetta niin laitan lätyn piakkoin tuleen
Komia mies ämpäri pääs

DGCP! Disc Golf Club Provinssin Puheenjohtaja
Jarvasto
Viestit: 467
Liittynyt: Ke 23 Tammi 2008, 10:02
Oikea nimi: Jani Toivonen
Seura: Disc Golf Club Provinssi
Paikkakunta: NURMO

Viesti Kirjoittaja Jarvasto »

Hakolan radalla pian kaikki korit vaihdettu uusiin!!! sitte pidetään avajaaset;)
Komia mies ämpäri pääs

DGCP! Disc Golf Club Provinssin Puheenjohtaja
Jarvasto
Viestit: 467
Liittynyt: Ke 23 Tammi 2008, 10:02
Oikea nimi: Jani Toivonen
Seura: Disc Golf Club Provinssi
Paikkakunta: NURMO

Viesti Kirjoittaja Jarvasto »

Seinäjoelta korit poistettu laskettelijoiden tieltä joten ei kannata jouppikselle enää suunnata Fribailemaan
Komia mies ämpäri pääs

DGCP! Disc Golf Club Provinssin Puheenjohtaja
Vastaa Viestiin