Frisbari-arkisto verkkoon?

Keskustelua aiheista, jotka eivät sovi muiden otsikoiden alle

Valvoja: HALLITUS

hartti
Viestit: 1
Liittynyt: Ma 17 Tammi 2011, 20:04
Oikea nimi: Hartti Suomela

Frisbari-arkisto verkkoon?

Viesti Kirjoittaja hartti »

Jonkin aika sitten rupesin selvittelemaan mahdollisuuksia saada Frisbari-arkistot skannattua verkkoon. Liitokiekkoliiton sivuilta loytyy eka asiaan liittyva viestiketju
http://www.liitokiekkoliitto.fi/keskust ... php?t=1781

Taydellinen arkisto skannausta varten loytyy (Marko T / Sami P) ja kaksi suurinta askelta hankkeen toteuttamiseksi ovat
a) skannaus
b) lupien kysyminen

Skannaukseen en pysty millaan tavoin osallistumaan ulkomailla asumisen takia, mutta olenkin keskittynyt enemman tai vahemman aktiivisesti kysyselemaan kirjoittajilta lupia skannattujen juttujen ja kuvien julkaisemiseksi verkossa. Liitokiekkoliiton sivujen kautta, sahkopostitse ja facebookin avulla olen jo saanut reilulta 40 henkilolta luvat, mutta pikaisen arvion perusteella noin 160:lta en ole viela kysynyt (mulla on listoilla noin 120 kirjoittajaa, mutta en ole selannut osaa lehdista lavitse...).

Koska oletan etta tallakin forumilla on mukana joukko joskus Frisbariin juttuja kirjoittaneita, laitetaan kyssari eteenpain taallakin.

Eli, jos muistat joskus kirjoittaneesi Frisbariin tai siella on julkaistu ottamasi kuva, niin onko ok, jos sinun juttusi loytyy (joskus tulevaisuudessa) verkosta osana skannattuja Frisbari-arkistoa?

Vastauksia voi laittaa joko tanne forumille tai mulle suoraan sahkopostilla ( hartti at gmail piste com)

Terveisin
Hartti Suomela
Kim Lindblad
Viestit: 298
Liittynyt: Ke 13 Huhti 2005, 11:40
Oikea nimi: Kim Lindblad

Re: Frisbari-arkisto verkkoon?

Viesti Kirjoittaja Kim Lindblad »

Vastaa Viestiin