Ex Presidents Cup Talissa

Keskustelua aiheista, jotka eivät sovi muiden otsikoiden alle

Valvoja: HALLITUS

JohnVoyager
Viestit: 142
Liittynyt: La 23 Elo 2008, 23:50
Oikea nimi: juha alkkiomäki
Seura:

Ex Presidents Cup Talissa

Viesti Kirjoittaja JohnVoyager »

Jottei Prodiscus Nokia Open threadi mene aivan off topickiksi, niin
avaan tähän keskustelun kaikkien aikojen vaikutusvaltaisimmasta turnauksesta: The Ex-Presidents Cup.

Ex Pressat vois ottaa toisistaan mittaa joko ekan päivän toisen kiessin jälkeen
n. 18.00. En tiedä alkaako kylän teinit jo siihen aikaan kokoontua puiston nurkille. Niillä on ainakin ollut tapana ja se saattaa haitata tätä ajankohtaa.

Sunnuntai vois olla leppoisampi ennen ekan kiessin alkua n. 08:00- 08:30 tai finaalin jälkeen.

Suomipressoista ei ole tehty kuminaamareita. Moni haluaisi kyllä Maran roolin. Richard "It wasn' t my fault" Nixonin naamari oli kaikkialla loppuunmyyty.

Pressat kommunikoisivat pääasiassa puhekuplien välityksellä, joten Lontoon murteen hallinta ei ole välttämätöntä. Eli väylän alussa voi tulla stillkuvia puhekuplineen. Tai jokin väylä voi alkaa stillkuvien ja puhekuplien kera vaikka keskeltä väylää.

Jos pressojen kuolemattomat lausahdukset on hallinnassa voidaan käyttää myös puheääntä. Saatan myös kommentoida kertojan (Darth Vader efekti) äänellä peliä. Jos löytyy enemmän kuin neljä pelaajaa, niin mukaan mahtuu aina turvamiehiä. Tällöin varustukseen kuuluu puvun lisäksi tietenkin aurinkolasit ja mielellään korvanappi syötöllä (päämaja saattaa antaa infoa kesken pelin). Presidentti voi myös delegoida heittojaan turvamiehelle, mutta pressat on kuitenkin ne supersankarit jotka kisaavat paremuudesta.

Mulla on nyt käytössä toinen softa, joten en ole varma käännänkö kuvan animaatioksi. Noi asiat ratkeaa vasta editissä.

Yksi idea oli myös aloittaa video niin että joku teini lukee sarjakuvalehteä Ex-Presidenteistä ja video hyppää sarjakuvaruudun sisään. Itsellä ei taida hermo riittää tarpeeksi hyvän sarjakuvan tekoon tällä hetkellä. Jos jollakin on taitoa, aikaa/halua duunata muutama sarjakuvaruutu, niin mä lähetän kyllä tarvittavat stillkuvat.

Samoin musiikkiosasto saattaa kärsiä kun en pysty kitaraa soittamaan kunnolla. Jos jollakin on tarjota musiikkia, niin otan sitä mielellään vastaan.

Neljä pressaa pitää melkein löytyä että saadaan kunnon konflikti radalla aikaan :mrgreen: . Imoittakaa tähän ketjuun, jos kiinnostusta löytyy. Itse kisaan vois valita vaikka 9 väylän verran.

Vaikka tähän tuli nyt tekstiä aika paljon, niin mitään varsinaista käsikirjoitusta ei ole. Eli improvisaatipohjalta niinkuin kaikki mun kuvaukset. Mulla on kaksi videokameraa mukana, mutta toisesta kuvaajasta ei ole tietoa. Kameraa pääsee myös joku käyttämään.

Kävi mielessä vielä vaihtoehtona Ex-Presidents Cupille Talin perjantai. Jos sais puvun ainakin Dossille, olis hyvä laittaa hänet heittämään kun sitä pari vuotta sitten jo Talissa lupaili.
Mä tulen kuitenkin Taliin jo perjantaina ajoissa. Olis varmaan enemmän kameramiehiäkin paikalla.


Ja alla on alusta Prodisc Nokia Open aikataulu:

Aikataulu
Lauantai:
8.00-8.30 Ilmoittautuminen
8.30 Pelaajakokous
9.00 1. kierros
13.00 Lounastauko (vähintään 1 tunti)
14.00 Pelaajakokous
14.15 2. kierros

Sunnuntai:
9.45 Pelaajakokous
10.00 3. kierros

Finaali 3. kierroksen jälkeen.



Talin perjantain aikataulu:

Doubles 14.00 - 17.45

Special Competition 18.30 - 20.50
- will be published later

Players' meeting 21.00
Viimeksi muokannut JohnVoyager, To 16 Kesä 2011, 20:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Top1
Viestit: 422
Liittynyt: Ti 14 Elo 2007, 5:22
Oikea nimi: Toni Toivonen
Viesti:

Re: Ex Presidents Cup Nokia Openissa tai Talissa

Viesti Kirjoittaja Top1 »

Talista voisi löytyä 4 itseoikeutettua Pressaa... Puvuthan on jo.
JohnVoyager
Viestit: 142
Liittynyt: La 23 Elo 2008, 23:50
Oikea nimi: juha alkkiomäki
Seura:

Re: Ex Presidents Cup Nokia Openissa tai Talissa

Viesti Kirjoittaja JohnVoyager »

Top1 kirjoitti:Talista voisi löytyä 4 itseoikeutettua Pressaa... Puvuthan on jo.
Okei, siirretään Ex Presidents Cup Taliin. Täytyy tilata paikalle myös Oukan Asko lippumieheksi. Askon liputusta onkin jo nähty Tali 2009 preview videolla. Mä otan naamarit mukaan ja tehdään se video jos keretään. Luonnollisesti olen paikalla aamusta iltaan, joten perjantaikaan ei ole pakollinen päivä. Saataisko joku jenkki narutettua peliin mukaan? Ja ne naamarit on sitten kuumia ja hiostavia. Just samanlaisia kuin Point Break elokuvassa.
Top1
Viestit: 422
Liittynyt: Ti 14 Elo 2007, 5:22
Oikea nimi: Toni Toivonen
Viesti:

Re: Ex Presidents Cup Nokia Openissa tai Talissa

Viesti Kirjoittaja Top1 »

JohnVoyager kirjoitti:
Top1 kirjoitti:Talista voisi löytyä 4 itseoikeutettua Pressaa... Puvuthan on jo.
Okei, siirretään Ex Presidents Cup Taliin. Täytyy tilata paikalle myös Oukan Asko lippumieheksi. Askon liputusta onkin jo nähty Tali 2009 preview videolla. Mä otan naamarit mukaan ja tehdään se video jos keretään. Luonnollisesti olen paikalla aamusta iltaan, joten perjantaikaan ei ole pakollinen päivä. Saataisko joku jenkki narutettua peliin mukaan? Ja ne naamarit on sitten kuumia ja hiostavia. Just samanlaisia kuin Point Break elokuvassa.
Sweet. Stigzelius, Huotari,Toivonen ja Määränen 15 mins. of fame. Here we come. :mrgreen:
JohnVoyager
Viestit: 142
Liittynyt: La 23 Elo 2008, 23:50
Oikea nimi: juha alkkiomäki
Seura:

Re: Ex Presidents Cup Nokia Openissa tai Talissa

Viesti Kirjoittaja JohnVoyager »

Muokkasin threadin otsikon uusiksi. Tarkistin että naamarit löytyy, kun ne on ollu vuosia käyttämättä. Clinton ja Kennedy on hitusen säilytyksessä kärsinyt, ei paljoa. Bush ja Reagan on kuin pakasta vedetty.

Päätellen 2009 Staffin parigolfista tuota porukkaa ei voi nauramatta kuvata.
jiiärrä
Viestit: 919
Liittynyt: To 20 Elo 2009, 21:41
Oikea nimi: Janne Räsänen
Seura: Talin Tallaajat

Re: Ex Presidents Cup Talissa

Viesti Kirjoittaja jiiärrä »

Saatan sittenkin päästä perjantaina Taliin, mutta asia ratkeaa myöhemmin. Menenkö parikisaan on vielä auki. Toki heittäminen kiinnostaa :-) Mutta kameroita löytyy tästä päästä myös. HD, high speed ja epäilen, ettei hermo kestä pidätellä, joten luultavasti löytyy sitten myös 3D 1280x720 reson 30 kuvaa sekunnissa kuvaava kolmiulotteinen kamera :-D
Vastaa Viestiin