junioreiden tulevaisuuden näkymät

Keskustelua aiheista, jotka eivät sovi muiden otsikoiden alle

Valvoja: HALLITUS

Nosturi
Viestit: 390
Liittynyt: Ma 18 Huhti 2005, 9:38
Oikea nimi: Timo Kuusela
Paikkakunta: Koikkari

Viesti Kirjoittaja Nosturi »

Jani kirjoitti: Lähes kaikessa junioriurheilussa nuoret ja heidän parissaan toimivat aikuiset tekevät sopimuksen siitä, miten päihteisiin suhtaudutaan seurojen toiminnassa.
Ja omiin kokemuksiini perustuen tuo sopimus harvoin on nollatoleranssi koskien alkoholia. Miksi siis frisbeegolffin pitäisi olla erilainen?
Jani
Viestit: 1143
Liittynyt: To 03 Marras 2005, 22:18

Viesti Kirjoittaja Jani »

Nimenomaanhan sen tekevätkin nuoret ja aikuiset yhdessä. Jos nuoret sallivat aikuisille saunakaljan, niin ok. Aikuiset eivät sitä voi kuitenkaan sallia lapsille, koska se on laitonta ja vahingoittaa keskeneräistä elimistöä.
Se, että täysi-ikäiset taluttavat alaikäiselle mäyräkoiria kisareissuilla, ei kasvata viisasten juoman taitajia.
Avatar
Susi
Viestit: 36
Liittynyt: Ti 13 Kesä 2006, 12:38
Paikkakunta: tampere

Viesti Kirjoittaja Susi »

Tämän aiheen keskustelu pitäisi lopettaa. nää jutut oi joi. Nuorten ei tule sanoa mitä ikäihmiset tekevät. Tämä moralisointi ja ihmisten arvostelu menee vähän yli. Kisareissuilla ei nyt kuitenkaan olla nähty kovin pientä väkeä vielä ja nuorimmat on yleensä vanhempiensa mukana. JA itse olen valinnut lajini sen perusteella, että fribailu on rentoa ja kivaa, eikä sitä tarvitse harrastaa samalla tavalla kuin esimerkiksi yleisurheilua, toki saa jos haluaa. Ihmiset saavat valita mitä tekekevät ja miten. Ja jos nautiskelen kierroksen jälkeen pari siideriä, en usko sen vaikuttavan 16-17 vuotiaisiin poikiin, enkä koe olevani missään edustustehtävässä. Mutta enivei nää jutut ei nyt olennaisesti vaikuta junioreitten tulevaisuuden näkymiin.
Orc

Viesti Kirjoittaja Orc »

totta!!
Nosturi
Viestit: 390
Liittynyt: Ma 18 Huhti 2005, 9:38
Oikea nimi: Timo Kuusela
Paikkakunta: Koikkari

Viesti Kirjoittaja Nosturi »

Jani kirjoitti: Aikuiset eivät sitä voi kuitenkaan sallia lapsille, koska se on laitonta ja vahingoittaa keskeneräistä elimistöä.
Ensin puhut nuorista sitten lapsista. Itse puhuin nuorista ja tarkoitin tällöin yli 16-vuotiaita (jotka useassa euroopan maassa saavat ostaa alkoholi tuotteita). Useasti aikuiset sallivat myös nuorille saunaleiskan.
Jani
Viestit: 1143
Liittynyt: To 03 Marras 2005, 22:18

Viesti Kirjoittaja Jani »

Nosturi kirjoitti:Itse puhuin nuorista ja tarkoitin tällöin yli 16-vuotiaita.
Mielestäni hyvä lapsuuden lopun määritelmä on se, kun ihminen osaa käyttää kännykkää ilman saldorajoitusta.

Mutta tutustukaapa Hesarin arvioon sivulla C 3; Kalle laajentaa tämän riippuvuusparadigman aivan uudelle tasolle!
Orc

Viesti Kirjoittaja Orc »

Miten helvetissä kännykän saldoraj tähän liitty :?: :?: Siinä tapauksessa ikäraja voisi olla 12-20v.....Millä järjellä :!: :D
Disc'O
Viestit: 4
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 16:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Disc'O »

Jani kirjoitti: Mutta tutustukaapa Hesarin arvioon sivulla C 3; Kalle laajentaa tämän riippuvuusparadigman aivan uudelle tasolle!
Ihan vaan tiedoksi, että mulla ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

-Kalle N.
Jani
Viestit: 1143
Liittynyt: To 03 Marras 2005, 22:18

Viesti Kirjoittaja Jani »

Disc'O kirjoitti: Ihan vaan tiedoksi, että mulla ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

-Kalle N.
Minä oikeasti luulin! Eikö sekä nimi että ala täsmää?
monster
Viestit: 574
Liittynyt: Su 12 Maalis 2006, 17:53

Viesti Kirjoittaja monster »

hei Jani.anna olla jo please...vedä edes kerran elämässäs kunnon kännit ja yritä relaa
jontsa
Viestit: 75
Liittynyt: Pe 28 Loka 2005, 0:06
Oikea nimi: Johnny Finland

Viesti Kirjoittaja jontsa »

aamen..
Jani
Viestit: 1143
Liittynyt: To 03 Marras 2005, 22:18

Viesti Kirjoittaja Jani »

Minä kun luulin, että vain ehtoollisviinin päälle kuuluu aamen.
Avatar
PM
Viestit: 733
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 10:31
Oikea nimi: P.Määränen
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Tikkurila

Viesti Kirjoittaja PM »

8) Eihän pyhäkoulun ope voi VIINAA juoda :lol: AAMEN!!
Vastaa Viestiin