Koomisia frisbeetilanteita

Keskustelua aiheista, jotka eivät sovi muiden otsikoiden alle

Valvoja: HALLITUS

jiiärrä
Viestit: 919
Liittynyt: To 20 Elo 2009, 21:41
Oikea nimi: Janne Räsänen
Seura: Talin Tallaajat

Re: Koomisia frisbeetilanteita

Viesti Kirjoittaja jiiärrä »

jalmar kirjoitti:Harmi kun Toni oli poistanut perustelut.

Koomista on mun mielestä se meidän välinen tietämyksen ja taidon ero..
Sä pystyt kirjottamaan 50 sivua pimp my draivia, mutta heität rehellisesti päin vittuja. :twisted:
Mulla taas ei ole mitään käsitystä siitä mitä teen heiton aikana. :shock:
Ja siks sun kanssa on hauska pelata, kun pystyt selittämään sen mitä en itse edes tiedä tekeväni omassa heitossani.. :D :D
Mutta sun heittäessä todellisuudessa ilmenee aina pieniä virheitä.. Ja niille hauskat selitykset..
Ja se on parasta huumoria. 8)

millon kiessille?
Paitsi silloin, kun on isoja virheitä :-D On se vaan kamalan näköistä räpellystä, kun tekniikka hajoaa täysin kovissa vauhdeissa. Siis pönkätön tekniikkani. Ja se itsessään on jo ilman sytystulppia ajamista luultavasti. Se mikä eniten syö on se, että silti rikkinäisellä tekniikalla menee pisimmälle. Kertoo vajaatehoisen pönkättömän heiton puhtaudesta. Pitäisi olla sen verran lisää fyysistä kuntoa, että saisi edes pidettyä ryhdin heitoissa joka kerta, että saisi ruumiin tekemään ne liikkeet, mitä aivot käskevät. Tosiasiassa mulla on järkkyjä poikkeamia toteutuksen ja aivoista lähtevien käskyjen välillä. Varsinkin kylmänä ja väsyneenä. Viime kerralla olin kuin tukki ja ei ihme, ettei homma skulannut. Jäykkänä ei tule tulosta.

Mikäs siinä, kyllähän mä voin lisää selkäsaunoja ottaa, mutta mieluiten vasta, kun olen parantunut. Ensi viikolla taas lekuriin ja lisää erilaista fysioterapiaa on luvassa. Joten tiedä milloin pääsen edes niin lähelle terveen kirjoja kuin mahdollista. Menee kai siihen asti ainakin, että lumet sulavat. Näkyillään ja vasta sitten hävitään :-D

Säälittävää on se, miten kauheat päiväkohtaiset vaihtelut mulla on. Viime kesänä tuli uusi ongelma, kun joinain päivinä en millään lämmitelyllä, venyttelyllä ja sarjatulitäysvoimadraiveilla saanut itseäni normaaliin liikkuvuuteen yläselässä. Lapaluu jumitti saaton alussa tai aiemmin seläklihaksiin ja käden liikerata muuttui. Käsi tahtoi pudota alas, jolloin tuli massiivisia määriä antsa off axis torqueta lähes rollereiksi asti pahimmillaan. Tämä tapahtui myös draivitreeneissä ja puolitoista tuntia putkeen täysillä mätkittyäkin ei tullut liikkuvuutta lisää. Mä tuun vanhaksi aaargh!

Meikussa 8 pirkkoa kierroksella on paras treenikiessini mutta kohdella bogilla ja toisaalta pahimpina päivinä tulee kaksi yli kierrostulokseksi. Kilpaile tolla sitten :roll: Kun mennään pitkille radoille, tekniikan hajoaminen täysvoimaheitoilla tappaa tehokkaasti scorausmahikset, jos kyseessä on ahtaita paikkoja, joissa pitää varoa OB linjoja. Olen Talissa paljon vähemmän kilpailukykyinen kuin Meikussa tai pitkillä avoimilla radoilla. Finesse puuttuu pitkistä vedoista. Tai sitten pitäisi vain lopettaa yli omien rajojen puskeminen ja tyytyä vaatimattomampiin tavoitteisiin pitkän tähtäimen oppimisen kustannuksella. Mä heitän usein tarkoituksella kovempaa kuin tiedän pystyväni heittämään toteutettavasti, jotta kehittyisin. Kisassa tuo ei oikein toimi ahtaissa paikoissa ja usein höllään hieman hupikiesseihin verrattuna, jotta score olisi parempi.
Viimeksi muokannut jiiärrä, Ke 07 Maalis 2012, 23:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
jiiärrä
Viestit: 919
Liittynyt: To 20 Elo 2009, 21:41
Oikea nimi: Janne Räsänen
Seura: Talin Tallaajat

Re: Koomisia frisbeetilanteita

Viesti Kirjoittaja jiiärrä »

Jori kirjoitti:
Top1 kirjoitti:
Jori kirjoitti: Seuraavalla kierroksella voitin Topilta kossupullon.
Mistä tulikin mieleen se 6-pack, jonka olet velkaa :mrgreen:
Ja sehän se tässä kaikkein koomisinta onkin!
X-D
jalmar
Viestit: 76
Liittynyt: La 12 Marras 2005, 22:01
Oikea nimi: Jalle Stoor
Paikkakunta: Espoo

Re: Koomisia frisbeetilanteita

Viesti Kirjoittaja jalmar »

-
Viimeksi muokannut jalmar, Ma 15 Syys 2014, 10:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
PM
Viestit: 733
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 10:31
Oikea nimi: P.Määränen
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Tikkurila

Pimp my drive

Viesti Kirjoittaja PM »

jalmar kirjoitti:
jiiärrä kirjoitti:
Tai sitten pitäisi vain lopettaa yli omien rajojen puskeminen ja tyytyä vaatimattomampiin tavoitteisiin pitkän tähtäimen oppimisen kustannuksella. Mä heitän usein tarkoituksella kovempaa kuin tiedän pystyväni heittämään toteutettavasti, jotta kehittyisin.
Onko tää selvinpäin kirjotettu?
:lol: Hihihiiiiiiiiii!
Kaikki muu on turhaa paitsi putti!!


http://www.frisbeepoint.fi/kauppa/index.php
Jawa75
Viestit: 2
Liittynyt: Ti 06 Joulu 2011, 20:06
Oikea nimi: Janne Välimäki
Seura: Rauman Frisbee

Re: Koomisia frisbeetilanteita

Viesti Kirjoittaja Jawa75 »

Aika heikko esitys aloittaa kirjoittelu foorumille tällä mutta tästä ei ole muuta suuntaa kuin ylöspäin, joo joo... Eli, viime syksynä olin yksin epilässä heittelemässä ja toisella kierroksella kädetin ykkösellä kiekon pystyyn ja rollerina vaakkolampeen. Vähemmän fiksuna miehenä piti sitten mennä rannalle kyttään että tuolla kiekko olis, pieni mätäs matkalla jos siihen hyppäis niin ylettyis kepillä kiekon pelastamaan. Kokeilin risun kanssa mätästä että tukevalta tuntuu ja hop, hop....Eipä ollu mätäs vaan isompi risu mihin mun testitikku osui ja siellä oli mies puolta reittä myöten vaakkolammen mudassa. Hauskuus alkoi vasta tässä vaiheessa, en saanu jalkaa millään irti, kun ponnistin toisella jalalla niin se vuorostaan upposi tiukasti mutaan, alkoi pieni paniikki iskemään. No lopulta kiekko tuli pelastettua, löytyi bonuksena nimetön kiekko (nojoo, hakattu dx beast) ja mies pääsi pa...sta pois. Sitten tuli ongelmanumero nimeltä auto ja mutaiset vaatteet, siinähän sitä sitten stripattiin kalsarillisilteen auton vieressä ja autossa lähti kalsaritkin että pystyis istumaan penkille, itsekseen naureskelin että jos nyt ajais kolarin tais skoudet puhalluttais niin olis siinä selittämistä, kevyttoppatakki ja muuten munasilteen, jiihaa. Kotipihassa piti vetää märät slogit takaisin jalkaan että kehtas kipasta sisälle. Ensi kerralla 12 euron limppu jää ihan varmasti rutakkoon, en todellakaan yritä hakea :roll:
Juhanuha
Viestit: 1730
Liittynyt: Ti 19 Heinä 2011, 8:05
Oikea nimi: Juha Kytö
Seura: Sipoon Discstroyers ry
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koomisia frisbeetilanteita

Viesti Kirjoittaja Juhanuha »

Ei se 12 euroa vaan se side mikä siihen kiekkoon on tuhansien heittojen myötä tullut :D
Avatar
PM
Viestit: 733
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 10:31
Oikea nimi: P.Määränen
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Tikkurila

Pimp my drive

Viesti Kirjoittaja PM »

Jawa75 kirjoitti:Aika heikko esitys aloittaa kirjoittelu foorumille tällä mutta tästä ei ole muuta suuntaa kuin ylöspäin, joo joo... Eli, viime syksynä olin yksin epilässä heittelemässä ja toisella kierroksella kädetin ykkösellä kiekon pystyyn ja rollerina vaakkolampeen. Vähemmän fiksuna miehenä piti sitten mennä rannalle kyttään että tuolla kiekko olis, pieni mätäs matkalla jos siihen hyppäis niin ylettyis kepillä kiekon pelastamaan. Kokeilin risun kanssa mätästä että tukevalta tuntuu ja hop, hop....Eipä ollu mätäs vaan isompi risu mihin mun testitikku osui ja siellä oli mies puolta reittä myöten vaakkolammen mudassa. Hauskuus alkoi vasta tässä vaiheessa, en saanu jalkaa millään irti, kun ponnistin toisella jalalla niin se vuorostaan upposi tiukasti mutaan, alkoi pieni paniikki iskemään. No lopulta kiekko tuli pelastettua, löytyi bonuksena nimetön kiekko (nojoo, hakattu dx beast) ja mies pääsi pa...sta pois. Sitten tuli ongelmanumero nimeltä auto ja mutaiset vaatteet, siinähän sitä sitten stripattiin kalsarillisilteen auton vieressä ja autossa lähti kalsaritkin että pystyis istumaan penkille, itsekseen naureskelin että jos nyt ajais kolarin tais skoudet puhalluttais niin olis siinä selittämistä, kevyttoppatakki ja muuten munasilteen, jiihaa. Kotipihassa piti vetää märät slogit takaisin jalkaan että kehtas kipasta sisälle. Ensi kerralla 12 euron limppu jää ihan varmasti rutakkoon, en todellakaan yritä hakea :roll:
Nyt kyllä joutu hymyilee! :wink:
Kaikki muu on turhaa paitsi putti!!


http://www.frisbeepoint.fi/kauppa/index.php
Vastaa Viestiin