Mainoksia foorumeissa

Keskustelua aiheista, jotka eivät sovi muiden otsikoiden alle

Valvoja: HALLITUS

poimis
Viestit: 2284
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 11:14
Oikea nimi: Sami Poimala
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja poimis »

Kim Lindblad kirjoitti:mutta ei se silti anna hänelle oikeutta käyttää asemansa hyväkseen
Mitä asemaansa? Sitäkö, että on sattunut rekisteröitymään tälle foorumille?
Kim Lindblad kirjoitti: esim. mainostamalla yleisellä keskustelukanavalla (joka kuuluu aatteelliselle yhdistykselle).
Aatteelliselle? Minä ainakin olen kuvitellut yhdistyksen olevan frisbeelajien - lähinnä frisbeegolfin - edistämiseen keskittynyt yhdistys.
Kim Lindblad kirjoitti: Mutta monen mielestä on varmasti itsestään selvää, että mainokset eivät kuulu tällaisiin paikkoihin.
Minä en ainakaan ole nähnyt yhtään varsinaista mainosta. Sen sijaan olen huomannut
1) Avatarin, jossa on Discmanian logo. Koska SFL ei ainakaan toistaiseksi ole asettanut sääntöjä Avatarin suhteen, on oman yrityksen logon käyttämistä pidettävä hyväksyttävänä.

2) Uutisen, jossa kerrotaan uudesta kiekkomallista.
Varmasti 99,99% foorumin kohdeyleisöstä on kiinnostunut lukemaan kiekkouutuuksista - varsinkin, kun uuden kiekon kehittelyssä on käytetty suomalaista työtä.
Kim Lindblad kirjoitti: Katos, se on niin helppo olla ns. perseennuolija tai ns. wannabe
Enpä ole juuri tällaista käyttäytymistä havainnut.
kote
Viestit: 87
Liittynyt: Ke 31 Touko 2006, 14:48
Oikea nimi: Jussi Kokkonen
Seura: Disc Golf Club Tampere
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kote »

poimis kirjoitti: 2) Uutisen, jossa kerrotaan uudesta kiekkomallista.
Varmasti 99,99% foorumin kohdeyleisöstä on kiinnostunut lukemaan kiekkouutuuksista - varsinkin, kun uuden kiekon kehittelyssä on käytetty suomalaista työtä.
Kun lukee discmanian kiekoista olevaa keskustelua, niin sieltä löytyy mielestäni hyvää palautetta kiekoista ja eikä kukaan valita ns. mainostamisesta. Ja ymmärtääkseni juuri hyvän palautteen takia SG-linjan muovi kehitettiin, eli tästä kyseisestä keskustelufoorumista ja muusta palautteesta on ollut hyötyä frisbeegolfin pelaajille.

Oletko Kimi ikinä kuullut että suomalaisten palautteen takia esimerkiksi Innova olisi kehittänyt jotakin kiekkoansa johonkin suuntaan? Koska Discmanian "pääpuuhaaja" on suomalainen, niin mielestäni sinun mainitsemasi "mainostaminen" kuuluu todellakin tälle foorumille.
Avatar
KURKO
Viestit: 137
Liittynyt: Ma 03 Heinä 2006, 13:42
Oikea nimi: Jani Karonen
Seura:
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja KURKO »

Kim Lindblad kirjoitti:Johtuu kai siitä, että suuri osa ovat riippuvaisia niistä yrityksistä, ja sen takia ei uskalla tuoda esiin erimielisyyksiä, en tiedä. Mutta monen mielestä on varmasti itsestään selvää, että mainokset eivät kuulu tällaisiin paikkoihin.
Tähän asti on vain tullut 7 negatiivista tai puolinegatiivista kommenttia. Missä kaikki muut 5 miljoonaa tai 300 ovat?
Katos, se on niin helppo olla ns. perseennuolija tai ns. wannabe (siis yleensä tällaisissa tapauksissa, en siis nyt viittaa tiettyyn henkilöön tai tiettyihin henkilöihin).
Miksi pitää aina olla näitä "aatteen" puolustajia, jotka itkevät maailman pahuutta. Menkää pois täältä, että ei tule muillekin paha mieli.
| Frisbeegolffia vuodesta 1985 |
protoni
Viestit: 219
Liittynyt: Ma 15 Tammi 2007, 13:04
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja protoni »

Joo.. samaa mieltä. Nyt on aika hankkia elämä ja lopettaa se itkuvirsi...
Kim Lindblad
Viestit: 298
Liittynyt: Ke 13 Huhti 2005, 11:40
Oikea nimi: Kim Lindblad

Viesti Kirjoittaja Kim Lindblad »

Joo, joo, tiesin jo alussa, että tämä on arkaluontoinen aihe. Ei ole tarkoitus loukata ketään. En tietenkään tarkoittanut, että esimerkiksi kaikki, jotka eivät olleet kirjoittaneet mitään olisivat kusipäitä jollain tavalla. Ymmärsin nyt jälkeenpäin, että oli helppo tulkita se viimeinen tekstini väärin. Ok, takaisin aiheeseen...
Avatar
Mixu
Hallituksen jäsen
Viestit: 2088
Liittynyt: Su 01 Tammi 2006, 20:53
Oikea nimi: Mikko Kaakinen
Seura: Frisbeegolfseura 7k
Paikkakunta: Salo

Back to the topic

Viesti Kirjoittaja Mixu »

"Takaisin aiheeseen":

DiscMania

Suomen / pohjoismaiden paras frisbeeurheilun kauppa, as far as I'm concerned.

Omasta puolesta,

Mikko
-vakiasiakas
Nosturi
Viestit: 390
Liittynyt: Ma 18 Huhti 2005, 9:38
Oikea nimi: Timo Kuusela
Paikkakunta: Koikkari

lisää löylyä!

Viesti Kirjoittaja Nosturi »

Miksi turhaan kuihduttaa hyvin jo lämmitetty keskustelu? Lisää vettä myllyyn vaan!

"Love is in the air!"

Kimi on kaikin puolin hyvä jätkä ja tunnollinen frisbee-sivustojen seuraaja. Rispekt.
RioT
Viestit: 78
Liittynyt: Ti 12 Heinä 2005, 13:37
Oikea nimi: Tuomas Rio
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: ei se mua haittaa

Viesti Kirjoittaja RioT »

kote kirjoitti:ei se mua haittaa
Ei se väärin ole.

-tr
Kim Lindblad
Viestit: 298
Liittynyt: Ke 13 Huhti 2005, 11:40
Oikea nimi: Kim Lindblad

Viesti Kirjoittaja Kim Lindblad »

Holy Cow!… Tästä keskustelusta on näköjään tullut huippusuosittu; täytyy kai jatkaa sitä sitten…
En ole käynyt täällä viikkoon…
Mitä westsidediscs:n kaikille kirjoituksille ja mainoksille on tapahtunut?
Ja hetkinen, 8) minne Petri Määräsen paskamainos on hävinnyt? :wink:
Kimmo kirjoitti:Minusta Meresmaan viesteissä (”mainoksissa”) ei ole ollut mitään moraalitonta. Eikä myöskään Penttilän viesteissä.
Ei viesteissä sinänsä ole mitään moraalitonta, vaan nimenomaan ylipäätään mainostaminen julkisilla foorumeilla on...
The_One
Viestit: 231
Liittynyt: Pe 09 Kesä 2006, 13:00
Oikea nimi: -Hege
Seura: Disc Golf Club Tampere

Viesti Kirjoittaja The_One »

Lisää paskaa housuun! Kyllä surkee on kamalaa...
Sponsored by Tampereen Lihajaloste Oy and K-Market Ruotula.
Jani
Viestit: 1143
Liittynyt: To 03 Marras 2005, 22:18

Viesti Kirjoittaja Jani »

Ohjenuora: "Vaikka ei olisi mitään sanottavaa, voi silti olla hiljaa."
Nosturi
Viestit: 390
Liittynyt: Ma 18 Huhti 2005, 9:38
Oikea nimi: Timo Kuusela
Paikkakunta: Koikkari

Viesti Kirjoittaja Nosturi »

Jani kirjoitti:Ohjenuora: "Vaikka ei olisi mitään sanottavaa, voi silti olla hiljaa."
Miksi et käytä hyväksesi tätä ohjenuoraa, jos kerran oletettavasti pidät sitä hyvänä?
Antero
Viestit: 110
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 9:28
Oikea nimi: Antero Erhiö
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Stadi

Viesti Kirjoittaja Antero »

Nosturi kirjoitti:
Jani kirjoitti:Ohjenuora: "Vaikka ei olisi mitään sanottavaa, voi silti olla hiljaa."
Miksi et käytä hyväksesi tätä ohjenuoraa, jos kerran oletettavasti pidät sitä hyvänä?
Varmaankin siksi, että puhuminen on kivaa. Vielä mukavammaksi sen tekee se, että on mahdollisuus kuunnella omaa sointuvaa ääntä...heh :wink:

Minulla ainakin on aika seksikäs ääni. :wink:
Jani
Viestit: 1143
Liittynyt: To 03 Marras 2005, 22:18

Viesti Kirjoittaja Jani »

Nosturi kirjoitti:
Jani kirjoitti:Ohjenuora: "Vaikka ei olisi mitään sanottavaa, voi silti olla hiljaa."
Miksi et käytä hyväksesi tätä ohjenuoraa, jos kerran oletettavasti pidät sitä hyvänä?
Mykistyin. Olen puhunut.
Sulttaani

Viesti Kirjoittaja Sulttaani »

Jani kirjoitti:Mykistyin. Olen puhunut.
Taitaa olla ensimmäinen kerta.
Vastaa Viestiin