Foorumeista

Keskustelua aiheista, jotka eivät sovi muiden otsikoiden alle

Valvoja: HALLITUS

Kim Lindblad
Viestit: 298
Liittynyt: Ke 13 Huhti 2005, 11:40
Oikea nimi: Kim Lindblad

Viesti Kirjoittaja Kim Lindblad »

poimis, älä syytä liittoa/hallitusta tästä rakenteesta!

Ensi vuonna, kun itse istut hallituksessa, ainoa korvaus mitä tulet saamaan on km-korvausta (tällä hetkellä 10 c/km (siis ¼ verovapaasta enimmäismäärästä)). Voit ehdottaa korotusta.

Mini-Niemineni, get a Trip, will ya?
poimis
Viestit: 2284
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 11:14
Oikea nimi: Sami Poimala
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja poimis »

Kim Lindblad kirjoitti:poimis, älä syytä liittoa/hallitusta tästä rakenteesta!
WTF?! Kumpiko meistä oli esittämässä kritiikkiä? Minähän päin vastoin puolustin hallitusta, että hyvä kun on monta osastoa.
Kim Lindblad kirjoitti: Ensi vuonna, kun itse istut hallituksessa, ainoa korvaus mitä tulet saamaan on km-korvausta (tällä hetkellä 10 c/km (siis ¼ verovapaasta enimmäismäärästä)). Voit ehdottaa korotusta.
Mihinkähän tällä viittaat? Tarkoitin tämänkin asian suhteen, että niin kauan kun hommat hoituvat vapaaehtoisvoimin, en turha marista siitä, että joku viesti sattuu oleman jonkun aikaa väärässä foorumissa.

Minä en korvauksia kaipaa, tähän asti olen paiskonut hommia niin Tallaajana kuin yksityishenkilönä vain rakkaudesta lajiin (niin klisee kuin se onkin). Toivon, että hyvä meininki jatkuu myös SFL:n hallituksen edustajana.
Avatar
PM
Viestit: 733
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 10:31
Oikea nimi: P.Määränen
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Tikkurila

Viesti Kirjoittaja PM »

:shock: hyvä jätkät verta pakkiin 8)
Jani
Viestit: 1143
Liittynyt: To 03 Marras 2005, 22:18

Viesti Kirjoittaja Jani »

Voisiko joku (pj.?) viheltää pelin poikki? Suosittelen, että tästä asiasta kirjoittaneet lukevat kaikki siihen liittyvät viestit. Näyttää nimittäin siltä, että kaikki eivät pysty seuraamaan edes omia kommenttejaan näinkin selkeästä foorumista.

En tiedä, onko jossain jo hallituksen (ja sen jäsenten) visiot esillä. Jos ei, olisi kiva tietää, mitä suunnitellaan. Ja voisihan hallitus vaikka tiedustella jäsenten ideoita esimerkiksi täällä foorumilla. Miten olisi esimerkiksi lajiesittely-dvd:n teko ja postitus vaikkapa kuntien liikuntatoimenjohtajille?
Kim Lindblad
Viestit: 298
Liittynyt: Ke 13 Huhti 2005, 11:40
Oikea nimi: Kim Lindblad

Viesti Kirjoittaja Kim Lindblad »

Hyvä ehdotus Janilta ("Suosittelen, että tästä asiasta kirjoittaneet lukevat kaikki siihen liittyvät viestit"), mutta otetaan nyt kuitenkin varmuuden vuoksi uusiksi, ettei esim. viittauksista jää mitään epäselväksi:
Kim Lindblad kirjoitti:Jos nyt kerran eri osastoja ”pitää olla”, niin miksi ”Moderaattori” sitten ei siirrä esim. ”Kansallinen amatöörisarja 2006”-aihe ”FRISBEEKILPAILUT”-osastoon?
poimis kirjoitti:Olisiko ajanpuute käypä selitys? Harrastelija/vapaaehtoisvoimin SFL tätä foorumia pyörittää.
Kim Lindblad kirjoitti:poimis, älä syytä liittoa/hallitusta tästä rakenteesta!
poimis kirjoitti:Jos järjestät vaikkapa minulle 10EUR tunti palkkaa siitä, että päivystän foorumilla moderoimassa, voin luvata että tunnin viiveellä kaikki häirikköviestit on poistettu/siirretty oikeisiin paikkoihin.
Kim Lindblad kirjoitti:Ensi vuonna, kun itse istut hallituksessa, ainoa korvaus mitä tulet saamaan on km-korvausta (tällä hetkellä 10 c/km (siis ¼ verovapaasta enimmäismäärästä)). Voit ehdottaa korotusta.
Vastaa Viestiin