Pitkän matkan frisbeet

Keskustelua aiheista, jotka eivät sovi muiden otsikoiden alle

Valvoja: HALLITUS

Huvikseni heittelen

Pitkän matkan frisbeet

Viesti Kirjoittaja Huvikseni heittelen »

Terve

Osaisiko joku auttaa löytämään frisbeetä jolla voisi heittää erittäin pitkiä matkoja? Minulla oli ennen kaksi punaista, aika suurta rengasmallista frisbeetä, joissa olis siis reikä keskellä ja vahvat kumireunat. Ne tuli ostettua varmaan 7-8 vuotta sitten, enkä enää muista mistä ne tuli ostettua ja mikä oli valmistaja. Sen muistan, että niitä sai myös pienempikokoisina sekä kolmionmallisina (jotka sai lentämään bumerangin lailla).

Olen nyt kesän alussa yrittänyt löytää samanlaisia mitä ennen omistin, mutta niitä ei tunnu löytyvän mistään. Yllätyksekseni kukaan urheiluliikkeissä ja tavarataloissa ei ole edes kuullut moisista, tiedetään vain noista kiekkomallisista. Kiekkomallinenkin käy, kunhan se on suunniteltu pitkiin heittoihin, vaikka mieluiten haluaisin taas heitellä sellaista hyvää rengasmallista frisbeetä. Sellaisen kun sai lentämään satakin metriä aika helposti ja ennätysheitto kukkulan päältä hyvällä säällä ylsi 200m paremmalle puolelle.

En ole harrastaja enkä tiedä aiheesta mitään, heittelen kavereiden kanssa ihan vain ajanvietteenä. Nyt kun olen etsinyt sieltä täältä ympäri Helsinkiä tuloksetta, ajattelin kysyä ihan täältä harrastajien sivuilta. Ehkäpä täällä osataan neuvoa frisbeen ostamisessa muutenkin.
Kim Lindblad
Viestit: 298
Liittynyt: Ke 13 Huhti 2005, 11:40
Oikea nimi: Kim Lindblad

Viesti Kirjoittaja Kim Lindblad »

Nosturi
Viestit: 390
Liittynyt: Ma 18 Huhti 2005, 9:38
Oikea nimi: Timo Kuusela
Paikkakunta: Koikkari

Viesti Kirjoittaja Nosturi »

Rattleri lentää kans helvetin kauas, koita sitä.. Mulla on niitä 4 ja kaikki lentää yli 250m.
Avatar
PM
Viestit: 733
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 10:31
Oikea nimi: P.Määränen
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Tikkurila

Viesti Kirjoittaja PM »

8) Joo ja aviair mini lentää ainakin 288 metrii 8)
jontsa
Viestit: 75
Liittynyt: Pe 28 Loka 2005, 0:06
Oikea nimi: Johnny Finland

Re: Pitkän matkan frisbeet

Viesti Kirjoittaja jontsa »

Huvikseni heittelen kirjoitti:Olen nyt kesän alussa yrittänyt löytää samanlaisia mitä ennen omistin, mutta niitä ei tunnu löytyvän mistään. Yllätyksekseni kukaan urheiluliikkeissä ja tavarataloissa ei ole edes kuullut moisista, tiedetään vain noista kiekkomallisista.

Multa löytyy skidisti käytetty aerobie, eli just tommonen iso rengas. Voin myydä sen sulle jos kiinnostaa.
Vastaa Viestiin