Frisbeegolfin SM-kisaspekulaatiota

Keskustelua kotimaisista, SFL:n alaisista kisoista.

Valvoja: HALLITUS

Nosturi
Viestit: 390
Liittynyt: Ma 18 Huhti 2005, 9:38
Oikea nimi: Timo Kuusela
Paikkakunta: Koikkari

Re: Frisbeegolfin SM-kisaspekulaatiota

Viesti Kirjoittaja Nosturi »

Hartsa kirjoitti:Tässä kysymys SM-KISOJEN TD.lle ? Elikä nyt kun on vain yhdet SM-KISAT niin lähdetäänkö heti pelaamaan omissa sarjoissa jollonka pelataan sitä todellista oman sarjan vastustajaa vastaan elikä tulee heti alkuun pelaajien taidot esille niin heitto kuin henkiset?? Mun oma mielipiteeni on ainakin täysin selvä että pitäisi pelata omissa sarjoissa eli pooleissa sillä enhän mä pelaa ketään muuta vastaan kuin GM-SARJALAISTA!
Viestiketjusta SM-kilpailut 5.-8.8.2010 lainattu:
Zei kirjoitti:
Poolit arvotaan ensimmäiselle kierrokselle, toiselle kierrokselle tulosten mukaan, kolmannelle tulosten mukaan sarjoittain. Aikataulu ja väyläkohtaiset ohjeet julkaistaan viim. huomenna.

Juho
Hartsa
Viestit: 136
Liittynyt: To 08 Maalis 2007, 12:12

Re: Frisbeegolfin SM-kisaspekulaatiota

Viesti Kirjoittaja Hartsa »

TÄNKS NOSTURI! Empä tullu lukeneeksi mut kyl toi käytäntö pitäis muuttaa ainakin mun mielestä sillä on joskus tullut vastaan sellaisia tapauksia noissa seka pooleissa et toiset tulee vaan heittelee ja toiset pelaa oman sarjansa top.3 sijoituksista mutta ehkä toi systeemi vielä joskus muuttuu noi SM-KISAT on vaan nyt yhdestä poikki jotenka toivottavasti jokainen joka osallistuu kisaan tietää miksi on sinne tullut tai jos sattuu niin ettei oikein kiinnosta oma peli niin antaa ainakin muiden samassa poolissa pelaavien pelata rauhassa eikä häiritse niitä pelaajia jotka ovat tulleet tosissaan pelaamaan SM-TITTELISTÄ!!!! :oops:
Avatar
tuminoid
Site Admin
Viestit: 4068
Liittynyt: Ke 09 Kesä 2010, 13:45
Oikea nimi: Tuomo Tanskanen
Seura: Karkkilan Frisbeegolfkerho
Paikkakunta: Nummela

Re: Frisbeegolfin SM-kisaspekulaatiota

Viesti Kirjoittaja tuminoid »

Nosturi kirjoitti:
Hartsa kirjoitti:Tässä kysymys SM-KISOJEN TD.lle ? Elikä nyt kun on vain yhdet SM-KISAT niin lähdetäänkö heti pelaamaan omissa sarjoissa jollonka pelataan sitä todellista oman sarjan vastustajaa vastaan elikä tulee heti alkuun pelaajien taidot esille niin heitto kuin henkiset?? Mun oma mielipiteeni on ainakin täysin selvä että pitäisi pelata omissa sarjoissa eli pooleissa sillä enhän mä pelaa ketään muuta vastaan kuin GM-SARJALAISTA!
Viestiketjusta SM-kilpailut 5.-8.8.2010 lainattu:
Zei kirjoitti:
Poolit arvotaan ensimmäiselle kierrokselle, toiselle kierrokselle tulosten mukaan, kolmannelle tulosten mukaan sarjoittain. Aikataulu ja väyläkohtaiset ohjeet julkaistaan viim. huomenna.

Juho
Entäs neljännelle, vai onko sunnuntain formaatti jotenkin erilainen? Jos on, mistä voi lukea detailit?
Vastaa Viestiin