Handheld ohjelmia

Keskustelua aiheista, jotka eivät sovi muiden otsikoiden alle

Valvoja: HALLITUS

Avatar
MikeJones
Viestit: 285
Liittynyt: Pe 24 Elo 2007, 18:01
Oikea nimi: Mikko Järvinen
Seura: Liitokiekkoseura Mustavaris
Paikkakunta: Pori

Handheld ohjelmia

Viesti Kirjoittaja MikeJones »

Gamebookista avasin ketjun jo, mutta mitäs scorecard -ohjelmia jengi käyttää itse?

Minulla on ollut nyt noin vuoden verran käytössä Easy Scorecard -niminen ohjelma android -puhelimelle. Kerrassaan loistava pikkuohjelma, joka nopeuttaa tulosten kirjaamista, laskee tulokset, laskee tasoituksia ja paljon muuta. Toimintavarma ja käyttömukavuus ehdotonta huippua, antaisin arvosanan 9+.
Sleijeri
Viestit: 220
Liittynyt: Ti 17 Huhti 2007, 7:31
Oikea nimi: Ville Lapinmäki
Seura: Lords of Disc Golf
Paikkakunta: Heinola
Viesti:

Re: Handheld ohjelmia

Viesti Kirjoittaja Sleijeri »

Itse käytän omaa päätä "kirjatakseni" tulokset, sitten mitä härpäkkeitä olen nähnyt joillain niin ne on ollut jostain golf-liikkeestä ostettuja ~kännykän kokoisia vempaimia, huono puoli kuulemma on, että pystyy kirjaamaan vain 9 tai 18 väylää.
Tapanote
Toiminnanjohtaja
Viestit: 9124
Liittynyt: To 10 Syys 2009, 8:44
Oikea nimi: Tapani Aulu
Seura: Tomoottajat Disc Golf
Paikkakunta: Turku

Re: Handheld ohjelmia

Viesti Kirjoittaja Tapanote »

MikeJones kirjoitti:Gamebookista avasin ketjun jo, mutta mitäs scorecard -ohjelmia jengi käyttää itse?

Minulla on ollut nyt noin vuoden verran käytössä Easy Scorecard -niminen ohjelma android -puhelimelle. Kerrassaan loistava pikkuohjelma, joka nopeuttaa tulosten kirjaamista, laskee tulokset, laskee tasoituksia ja paljon muuta. Toimintavarma ja käyttömukavuus ehdotonta huippua, antaisin arvosanan 9+.
Käytän samaa, ja hyvin on toiminut. Ei valittamista, paitsi tietysti olisi siisti jos se uppaisi suoraan Discgolfscoresiin...
jaNttu
Viestit: 276
Liittynyt: Ma 07 Syys 2009, 18:46
Oikea nimi: jani lempinen
Seura: Frisbeegolfseura 7k

Re: Handheld ohjelmia

Viesti Kirjoittaja jaNttu »

Silloin kun vielä omistin android puhelimen, niin käytin easy scorecardia. Se on ihan huippu scorecard softa, ikävä kyllä macin laitteisiin sitä ei saa. Nyt joutuu käyttämään jotain mitälie ohjelmaa, minkä applestoresta löysin. Easyscorecardhan laskee jo nykyään ratingitkin kiesseiltä. Suosittelen kyllä sitä jos vaan käyttöä scorecard softalle on. Sehän lähettää myös kierroksen tulokset vaikka jokaiselle osallistujalle, jos s-postiosoitteet on määritetty.
Avatar
Mikki
Viestit: 20
Liittynyt: La 21 Marras 2009, 23:07
Oikea nimi: Mikael Häggblom
Paikkakunta: Kaskinen

Re: Handheld ohjelmia

Viesti Kirjoittaja Mikki »

Ompas asiallisen näkönen ohjelma. Ei mitään tietoo olis löytyykö mitään vastaavaa symbian (nokian) luureihin?
Lloyba
Viestit: 12
Liittynyt: Ma 28 Heinä 2008, 19:11
Oikea nimi: Theodor Kivistö
Seura: Frisbeegolfseura 7k
Paikkakunta: Turku

Re: Handheld ohjelmia

Viesti Kirjoittaja Lloyba »

Olen kokeillut Disc Caddy -appia (Android), joka vaikutti myös ihan hyvältä, kunhan vain jaksaa luoda etukäteen kenttä- ja pelaajaprofiileja.
Walin
Viestit: 3
Liittynyt: Ti 23 Loka 2007, 8:23
Oikea nimi: Matti Rintala
Paikkakunta: Helsinki

Re: Handheld ohjelmia

Viesti Kirjoittaja Walin »

Mulla on käytössä mScorecard ja laitteena N97. Näyttäisi olevan saatavilla myös muille laitteille.
Vuoden verran olen käyttänyt ja on toiminut ihan mukavasti.
Useimpien frisbeegolf kenttien tiedot tarttee luoda itse, mutta ainakin Talin löytyy myös verkosta.
Avatar
Mikki
Viestit: 20
Liittynyt: La 21 Marras 2009, 23:07
Oikea nimi: Mikael Häggblom
Paikkakunta: Kaskinen

Re: Handheld ohjelmia

Viesti Kirjoittaja Mikki »

Walin kirjoitti:Mulla on käytössä mScorecard ja laitteena N97. Näyttäisi olevan saatavilla myös muille laitteille.
Vuoden verran olen käyttänyt ja on toiminut ihan mukavasti.
Useimpien frisbeegolf kenttien tiedot tarttee luoda itse, mutta ainakin Talin löytyy myös verkosta.
Pystyykö tota ohjalmaa käyttää pelkkänä laskurina ilman tota maksua? itse en ainakaan näe noita internet/gps toimintoja tarpeelisena oman harrastuksen parissa.
Walin
Viestit: 3
Liittynyt: Ti 23 Loka 2007, 8:23
Oikea nimi: Matti Rintala
Paikkakunta: Helsinki

Re: Handheld ohjelmia

Viesti Kirjoittaja Walin »

Trial version voi ladata maksutta. Ja eiköhän silläkin saa pidettyä kirjaa kierroksista.
hilippa
Viestit: 246
Liittynyt: Ma 14 Helmi 2011, 11:13
Oikea nimi: Lassi Salminen
Seura: Tomoottajat Disc Golf
Paikkakunta: Kankaanpää
Viesti:

Re: Handheld ohjelmia

Viesti Kirjoittaja hilippa »

Myös vähän yksinkertasemmilla nokialaisilla pelaa Wireless18. Tuohon ei juuri taida fribaratoja olla, mutta kun tekee ilmasen rekisteröinnin netissä niin pystyy itse tekeen. Mukavan yksinkertanen softa ja ihan kelvollinen tulosten kirjaamiseen. Näyttää myös statistiikka pirkkujen, parien, bogien ja muitten määristä ja rekisteröityneet voi lähettää tulokset nettisivulle. Ne säilyy siellä kolme viikkoa, maksua vastaan kauemminkin. Sisältää hifistelijöille myös mahdollisuuden analysoida väylät heitto heitolta, mutta siihen en juuri ole perehtynyt.
Avatar
MikeJones
Viestit: 285
Liittynyt: Pe 24 Elo 2007, 18:01
Oikea nimi: Mikko Järvinen
Seura: Liitokiekkoseura Mustavaris
Paikkakunta: Pori

Re: Handheld ohjelmia

Viesti Kirjoittaja MikeJones »

Easy Scorecardiin tuli päivitys, jonka ansiosta softan omalle serverille voi "tehdä" ratoja, jotka on sitten ladattavissa suoraan luuriin. Eli enää ei joka käyttäjän tarvitse itse luoda jokaista rataa erikseen. Ja ehkä ulostuva datakin on paremmin vertailukelpoista... Tämä ominaisuus on Pro -versiossa, joten vihdoin jotain järkevääkin lisäkarkkia saa ohjelmasta maksaneet. Hintaa taitaa olla jotain 2€ tietämillä.
japina
Viestit: 21
Liittynyt: Ke 03 Kesä 2009, 21:21
Oikea nimi: Jarmo Rantanen
Paikkakunta: Kangasala

Re: Handheld ohjelmia

Viesti Kirjoittaja japina »

Olen nyt muutaman tuollaisen scorecard-homman ladannut (nokia) ja missään ei ole vielä ollut muuta kuin mahdollisuus joko 9 tai 18 väylään. Onko kukaan löytänyt kyseisellä ominaisuuksilla olevaa ohjelmaa? Bonuksena olisi tietysti että voisi itse päättää myös pelaajien määrän ja että ratoja voisi sitten tallentaa myös.
http://www.frisbeeservice.fi Todella hyvä frisbeekauppa.
Juhanuha
Viestit: 1730
Liittynyt: Ti 19 Heinä 2011, 8:05
Oikea nimi: Juha Kytö
Seura: Sipoon Discstroyers ry
Paikkakunta: Helsinki

Re: Handheld ohjelmia

Viesti Kirjoittaja Juhanuha »

Millä tuon easy scoren saa laskemaan ratingit? Pitäisi kai syöttää jotain arvoja teelle mutta emmä mitään sellasia löydä :(
Vastaa Viestiin