European Open & Presidents Cup 2011

Keskustelua Major- ja EuroTour-tasoisista sekä muista ulkomailla järjestettävistä kisoista.

Valvoja: HALLITUS

Avatar
Frisbeezer
Viestit: 329
Liittynyt: Ma 11 Huhti 2005, 21:55
Oikea nimi: Jussi Meresmaa
Seura: Disc Golf Club Tampere
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Re: European Open & Presidents Cup 2011

Viesti Kirjoittaja Frisbeezer »

Teetimet julkaistaan keskiviikkona.
tek-nisch
Viestit: 85
Liittynyt: Su 29 Heinä 2007, 22:20
Oikea nimi: Janne Lahtinen
Paikkakunta: tamperkele

Re: European Open & Presidents Cup 2011

Viesti Kirjoittaja tek-nisch »

tuminoid kirjoitti:Milloin poolijako tulee?
Poolijako julkaistaan tällä tietoa avajaisissa, Keskiviikkona klo 20 Kylpylähotelli Edenissä.
tek-nisch
Viestit: 85
Liittynyt: Su 29 Heinä 2007, 22:20
Oikea nimi: Janne Lahtinen
Paikkakunta: tamperkele

Re: European Open & Presidents Cup 2011

Viesti Kirjoittaja tek-nisch »

Muistutuksena vielä pelaajille:
Ilman hyväksytysti suoritettua PDGA certified officials -testiä menetät pelioikeuden European Open -kilpailussa ja kilpailumaksuja ei enää palauteta.

Vielä on muutamia joilta tämä suoritus puuttuu. Jos olet yksi heistä, suorita testi heti: https://ssl.breinerlogistics.com/PDGAOf ... ernational
hilippa
Viestit: 246
Liittynyt: Ma 14 Helmi 2011, 11:13
Oikea nimi: Lassi Salminen
Seura: Tomoottajat Disc Golf
Paikkakunta: Kankaanpää
Viesti:

Re: European Open & Presidents Cup 2011

Viesti Kirjoittaja hilippa »

Kuinkas toi rekisteröityminen kisaan nyt sitte on auki..? Pitääkö olla rekisteröitynyt ennen presidents cupia vai avajaisseremonioita..? Oon ite kyllä tulos kattoon pressakuppia, mutta kun työt loppuu klo 14.00 niin taitaa olla aika kiire ennen kolmea ehtiä kankaanpäästä nokialle. Vai täytyykö lähteä jo tiistaina ilmoittautumaan, vai kuinka rekistesteröinti ylipäänsä tiistaina on auki, kun aikataulussa näyttäisi, että loppuu kahdelta, mikäli sitä oikein osaan lukea..?
Avatar
Frisbeezer
Viestit: 329
Liittynyt: Ma 11 Huhti 2005, 21:55
Oikea nimi: Jussi Meresmaa
Seura: Disc Golf Club Tampere
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Re: European Open & Presidents Cup 2011

Viesti Kirjoittaja Frisbeezer »

Pelaajien tulee rekisteröityä tiistaina klo 11-14 tai keskiviikkona 12:30 - 15. Mikäli et pääse ko aikana paikalle, ole yhteydessä suoraan kisaorganisaatioon.
-REINVENT YOUR GAME-

Discmania Golf Discs
http://www.discmania.net
Avatar
tuminoid
Site Admin
Viestit: 4063
Liittynyt: Ke 09 Kesä 2010, 13:45
Oikea nimi: Tuomo Tanskanen
Seura: Karkkilan Frisbeegolfkerho
Paikkakunta: Nummela

Re: European Open & Presidents Cup 2011

Viesti Kirjoittaja tuminoid »

Radan esittely kuvien ja tekstin voimalla: http://tumi.kuvat.fi/kuvat/discgolf/Eur ... en%202011/

Väylät 14 ja 15 puuttuvat, en ehtinyt tiukan aikataulun takia lähteä kävelemään sinne "kauas". Pyrin lisäämään ne ennen Presidents Cupia.

Rata on hieno ja upeassa kunnossa. Jos kelit vaan olisivat yhtä hienot... :-) Tuota kehtaa esitellä ulkomaanelävillekin! Go Jussi ja DGCT! \o/

Pieni varoitus myös amppariallergikoille. Väylän 11 ja 12 välissä oleva raffi sisältää ilmeisesti useammankin maa-ampiaispesän. Hain pari outille ajautunutta kiekkoa ja sain kolme ampiaisenpistosta jalkoihini. Tämä siis vaikka vain poimin kiekot, eikä tarvinnut ravata etsimässä. En suosittele amppariallergikoille kyseiseen outtiin menemistä...
hece
Viestit: 107
Liittynyt: La 09 Loka 2010, 14:18
Oikea nimi: Henrik Martikainen
Seura: Jyväskylän liitokiekkoilijat
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: European Open & Presidents Cup 2011

Viesti Kirjoittaja hece »

Pyöveli
Viestit: 182
Liittynyt: Ke 10 Loka 2007, 8:33
Oikea nimi: Veli Berglund

Re: European Open & Presidents Cup 2011

Viesti Kirjoittaja Pyöveli »

Ville kesytti pedon :)

Hienoo!!!
hece
Viestit: 107
Liittynyt: La 09 Loka 2010, 14:18
Oikea nimi: Henrik Martikainen
Seura: Jyväskylän liitokiekkoilijat
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: European Open & Presidents Cup 2011

Viesti Kirjoittaja hece »

Pyöveli kirjoitti:Ville kesytti pedon :)
Hienosti vedetty. Ei tartte tehdä sama kuin kolmesti enää...

Kisa keskeytetty ukkosen ja sateen takia. Onneksi sitäkin on jo Nokialla harjoiteltu :D
Avatar
tuminoid
Site Admin
Viestit: 4063
Liittynyt: Ke 09 Kesä 2010, 13:45
Oikea nimi: Tuomo Tanskanen
Seura: Karkkilan Frisbeegolfkerho
Paikkakunta: Nummela

Re: European Open & Presidents Cup 2011

Viesti Kirjoittaja tuminoid »

Illalla keli oli aamua parempi lopulta, ja jopa Villen mahtituloksesta mentiin pariin otteeseen ohi. Parhaimpana jo eilen väläytellyt KJ -11:lla!
Hartsa
Viestit: 136
Liittynyt: To 08 Maalis 2007, 12:12

Re: European Open & Presidents Cup 2011

Viesti Kirjoittaja Hartsa »

onpa tullu katottua tota eu-lÄhetyksiÄ ja kyllÄ on suorastaan ikÄvÄ tuomas rio ja visa ruuhisen kuvauksia joissa nÄkyi yleisÖsse myÖs muita pooleja koko kisasta ajalta ainakin mun mielestÄ olis suotavaa jos kuvattaisi kokonaisuudessa kaiken tasoisia pooleja koska lÄhetyksiÄ seuraa aika kirjava joukko ihmisiÄ enpÄ tiedÄ mut ainakin mun mielestÄ noi suuren mailman lÄhetykset on ollu aika vaisuja :shock:
Avatar
BlackWolf
Viestit: 46
Liittynyt: Pe 07 Tammi 2011, 23:04
Oikea nimi: Elmo Lampela
Seura: Willimiehen Disc Golf

Re: European Open & Presidents Cup 2011

Viesti Kirjoittaja BlackWolf »

Hartsa kirjoitti:onpa tullu katottua tota eu-lÄhetyksiÄ ja kyllÄ on suorastaan ikÄvÄ tuomas rio ja visa ruuhisen kuvauksia joissa nÄkyi yleisÖsse myÖs muita pooleja koko kisasta ajalta ainakin mun mielestÄ olis suotavaa jos kuvattaisi kokonaisuudessa kaiken tasoisia pooleja koska lÄhetyksiÄ seuraa aika kirjava joukko ihmisiÄ enpÄ tiedÄ mut ainakin mun mielestÄ noi suuren mailman lÄhetykset on ollu aika vaisuja :shock:
Joo tässä olet kyllä harmillisen oikeassa. Mä ymmärrän sitten kun pelataan oikeasti voitosta, eli viimenen rundi, että kamera kiertää kokoajan kärjen mukana, mutta muutoin on tylsää kun siirtymisiin ja downtimeihin mennyt tuhottomasti aikaa, sen sijaan että kamerat olisi määrätyillä väylillä kuten golffissa on tapana. Ehkä jostain antipatioista huolimatta olisi syytä pienelläkin kalustolla ja budjetilla keskittyä tekeen asioita mitä muut tekee oikein. Nyt jäi paljon kiinnostavia pelaajia bongaamatta rundeilla. Pelaajia jotka kiinnostivat itseäni huomattavasti enemmän kuin ne samat Feldbergit jne. joita näkee aina.
Pessimisti ei pety koskaan
Jori
Viestit: 186
Liittynyt: Pe 23 Maalis 2007, 18:26
Oikea nimi: Jori Hätinen

Re: European Open & Presidents Cup 2011

Viesti Kirjoittaja Jori »

ei millään pahalla, mutta voihan sitä myös mennä itte ja kuvata kierroksia ja striimata sitä ilmaseks kaikkien nähtäville nettiin.
AMA
Viestit: 1120
Liittynyt: Ke 29 Elo 2007, 17:36
Oikea nimi: Markus Mäntylä
Seura: Tampereen Frisbeeseura
Paikkakunta: Tampere

Re: European Open & Presidents Cup 2011

Viesti Kirjoittaja AMA »

Tai kannattaa mennä livenä paikalle. Saa seurata sitä ryhmää / niitä väyliä kuin haluaa ja tunnelmakin on parempi kuin kameran välityksellä :D
"play for show, work for dough" -Lloyba
Hartsa
Viestit: 136
Liittynyt: To 08 Maalis 2007, 12:12

Re: European Open & Presidents Cup 2011

Viesti Kirjoittaja Hartsa »

Pieni tarkennus Jorille ja Amalle mä en suikaan haukkunu kuvausta vaan vertasin mitä aikanaan mun mielestä oli ja koska mä ainakin pidin Tuomas Rion ja Visa Ruuhisen jutuista niin halusin ilmasta sen täällä mun mielipiteenä jotenka noi teijän molempien heitot oli taas niitä mitä ei oikein voi ymmärtää eli lukekaa jutut tarkempaa ja ajatelkaa mitä joku sillä jutulla ehkä tarkoittaa! :idea:
Vastaa Viestiin