Seuraottelu?

Ei PDGA/SFL-frisbeekisojen tiedotus ja keskustelu. Kaiken tasoiset kisat tervetulleita.

Valvoja: HALLITUS

ville
Viestit: 5042
Liittynyt: To 26 Kesä 2008, 7:28
Oikea nimi: Ville Kotamäki
Seura: Nummelan Frisbeeseura
Paikkakunta: Nummela

Re: Seuraottelu?

Viesti Kirjoittaja ville »

Jani kirjoitti: Jospa td-Villellä olisi jokin Willi kortti takataskussa tällaisia tapauksia varten. Minä ainakin pystyn hinaamaan viiden hengen ryhmää riittävää vauhtia eteenpäin...
Syysmyrskyssä 90 pelaajaa (5 x 18). Maksutilanne 89/90, joten jonosta nousua ei oikein voi enää ennustaa. Mutta tilannetta seurataan päivittäin ja asianomaisille ilmoitetaan välittömästi jos tilanne muuttuu.
Avatar
BlackWolf
Viestit: 46
Liittynyt: Pe 07 Tammi 2011, 23:04
Oikea nimi: Elmo Lampela
Seura: Willimiehen Disc Golf

Re: Seuraottelu?

Viesti Kirjoittaja BlackWolf »

Minä en voi ottaa asioihin kantaa kun itse olen osallistumiseni ilmonnut ja maksuni hoitanut. Valitettavasti vaan meidän ajomatka ko. paikalle on n. 3 tuntia suuntaansa tämä siis pakottanee meidät tilanteeseen, ettemme kahta kertaa, kahteen päivään, edes-takaisin ole valmiita ko. matkaa ja aikaa ajamaan. Koskapa lauantaina jäisi täältä itärajalta yksi kaveri lähtemättä matkaan (yöpaikat Vihdin lähistöltä on kunnossa), johtuen siitä ettei lauantain kisaan pääse, niin me emme silloin voi sunnuntain kisaan osallistua, varmaankin ymmärrettävistä syistä, tai meidän HC hengen vähyydestä johtuen. Mutta katsotaan tuo viimeinen paikka nyt vielä ja ihmetellään sitten, oikeus ja kohtuus kaikille että reilun pelin hengessä mennään.
Pessimisti ei pety koskaan
AMA
Viestit: 1120
Liittynyt: Ke 29 Elo 2007, 17:36
Oikea nimi: Markus Mäntylä
Seura: Tampereen Frisbeeseura
Paikkakunta: Tampere

Re: Seuraottelu?

Viesti Kirjoittaja AMA »

Kaveri mukaan katsomaan syysmyrskyä (tai jos on viimeisen aamun peruutuksia, jopa pelaamaan itse), ni ei oo ongelmaa...
"play for show, work for dough" -Lloyba
Avatar
Ari
Viestit: 6705
Liittynyt: Ke 10 Tammi 2007, 11:57
Oikea nimi: Ari Penttala
Seura: Nummelan Frisbeeseura
Paikkakunta: Nummela

Re: Seuraottelu?

Viesti Kirjoittaja Ari »

Ja jos majoituksen kanssa on hankalaa niin Vihdin kirkonkylässä pääsee helposti putkaan nukkumaan. Aamulla pääsee sovitusti pois.
http://selli.fi/
Vastaa Viestiin