Tupakoinnin kieltäminen

Keskustelua kotimaisista, SFL:n alaisista kisoista.

Valvoja: HALLITUS

JPS
Viestit: 12
Liittynyt: Pe 10 Heinä 2009, 0:17

Re: Tupakoinnin kieltäminen

Viesti Kirjoittaja JPS »

Lue omasi,ymmärrättömyys ei ole ongelmani... :D
Tapanote
Toiminnanjohtaja
Viestit: 9124
Liittynyt: To 10 Syys 2009, 8:44
Oikea nimi: Tapani Aulu
Seura: Tomoottajat Disc Golf
Paikkakunta: Turku

Re: Tupakoinnin kieltäminen

Viesti Kirjoittaja Tapanote »

JPS kirjoitti:Lue omasi,ymmärrättömyys ei ole ongelmani... :D
Luin uudelleen sekä omani, että sinun viestisi. Ilmeisesti yritit olla nokkela ja vihjata että osa tämän ketjun kirjoittajista ei ole sisäistänyt mistä on kyse.
Olit varmaankin oikeassa, mutta epäonnistuit olemaan nokkela.

Ja se ongelma on edelleen varmaankin se suomen kieli, pikemminkin kuin "ymmärrättömyys", mitä se lieneekään.

Edit: tai sitten tämä on taidokas trollaus, johon minä ja Teemu astuimme pää edellä. Ei kai kukaan laudaturin (tai edes approbaturin) kirjoittaja oikeasti voi noin huonosti osata suomea.
JPS
Viestit: 12
Liittynyt: Pe 10 Heinä 2009, 0:17

Re: Tupakoinnin kieltäminen

Viesti Kirjoittaja JPS »

kun lapsille tarjoaa, ne tarttuu... :D Oikeasti?
Tapanote
Toiminnanjohtaja
Viestit: 9124
Liittynyt: To 10 Syys 2009, 8:44
Oikea nimi: Tapani Aulu
Seura: Tomoottajat Disc Golf
Paikkakunta: Turku

Re: Tupakoinnin kieltäminen

Viesti Kirjoittaja Tapanote »

JPS saa kunnian päästä ensimmäisenä tänä vuonna kuukauden jäähylle. Ehkä sinä aikana oppii käyttäytymään ja kirjoittamaan.
Sleijeri
Viestit: 220
Liittynyt: Ti 17 Huhti 2007, 7:31
Oikea nimi: Ville Lapinmäki
Seura: Lords of Disc Golf
Paikkakunta: Heinola
Viesti:

Re: Tupakoinnin kieltäminen

Viesti Kirjoittaja Sleijeri »

1) Aloita isolla alkukirjaimella
2) Ennen välimerkkiä ei tule välilyöntiä
3) Välimerkin jälkeen tulee välilyönti
4) Kahta tai useampaa välimerkkiä ei tule käyttää peräkkäin.

PS. I did feed the troll.
MikkoS
Viestit: 297
Liittynyt: Ma 25 Loka 2010, 11:21
Oikea nimi: Mikko Setälä

Re: Tupakoinnin kieltäminen

Viesti Kirjoittaja MikkoS »

Meinasinpa sanoa jotain tyhmää, mutta enpä sanonutkaan kun ajattelin ennenkuin painoin lähetä. *jeesushymiö* 0:)

Jotta pysytään aiheessa niin olen kyllä Meresmaan kanssa samoilla linjoilla. Isoissa kisoissa on enenevässä määrin kyse huippu-urheilusta, ja homman tulisi mielellään myös näyttää siltä. Eikö samasta syystä ole nuo pukeutumiskoodit kirjattu isojen kisojen säännöksiin? Omat pikkukisat tietysti erikseen, ei sielläkään kukaan toivottavasti tule sanomaan että "ei noilla housuilla".

Tupakoinnista itse kohta 10v sitten parantuneena mielipiteeni siitä noin yleisesti ovat sen verran radikaaleja että en viitsi pestä sitä pyykkiä täällä, mutta siitähän ei tainnut tässä keskustelussaolla kysekään? Siihen on kyllä anonyymejä netti- ja tekstaripalstoja, joissa keskustelun sävy on kyllä myöskin aika tylympää. Toisin kuin täällä, ainakin yleensä.
Huomaan heti putterin irrotessa kädestä, että "aha, tuonneko olinkin menossa" - roberd
Noukka
Viestit: 1066
Liittynyt: Su 01 Loka 2006, 20:35

Re: Tupakoinnin kieltäminen

Viesti Kirjoittaja Noukka »

Tumpsi. En ole pitkään aikaan ollut mistään asiasta erimieltä. :wink: Tuli muuten mieleen, että jossain Tammisaaren kisassa oli tupakointikielto ja kerran taisi olla niin, että kahdelle väylälle oli erikseen merkitty tupakkapaikka. Tuo jälkimmäinen vaihtoehto voisi olla ihan toimiva. Tupakointi sallittu vain merkityillä paikoilla ja nämä merkityt paikat olisivat jossain syrjäisillä väylillä katseiden ulottumattomissa. Toisaalta jos PDGA pistää sääntöihinsä tupakkapykälän niin kielto tulee ja näillä höpinöillä täällä ei ole mitään merkitystä. Sitten täytyy vain sopeutua olosuhteisiin.
Nosturi
Viestit: 390
Liittynyt: Ma 18 Huhti 2005, 9:38
Oikea nimi: Timo Kuusela
Paikkakunta: Koikkari

Re: Tupakoinnin kieltäminen

Viesti Kirjoittaja Nosturi »

Kyllä itse ainakin ymmärsin täysin mitä JPS oli mielessä. Nyt kun alkoi piikittelemään hallituksen jäsentä johon hallituksen jäsen lähti mukaan suljettiin suu, mutta vain JPS:ltä. Hyvä meininki!
sulo
Viestit: 14
Liittynyt: To 03 Helmi 2011, 0:07
Oikea nimi: Seppo

Re: Tupakoinnin kieltäminen

Viesti Kirjoittaja sulo »

Tee8mu kirjoitti: Nikotiinipurkkaa saa varmastikin syödä ihan niin paljon kuin tykkää. Sitä ei tietääkseni ole edes lentokoneissa kielletty...
Näinhän se on, jopa savuttomia tupakeita myydään lentokoneissa ja niitä saa käyttää, tuskinpa kiellon astuessa voimaan kisakierroksen aikana näitä "tupruteltaisiin". Kysehhän on kuitenkin enempi siitä, millaisen kuvan itse kisaajat antavat, kuin että tupakointi häiritsisi toisia pelaajia (no joissakin tapauksissa tämäkin on mahdollista).

ps. Voi sitä aikaa, kun kalevan kisoissa keihäänheittopaikalla "eräät tekijämiehet" vetäsivät nortit viimeisiä kierroksia odotellessa (ei vaan silloin meitä häirinnyt) :)
Avatar
Jaani
Viestit: 2858
Liittynyt: Ti 23 Tammi 2007, 19:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tupakoinnin kieltäminen

Viesti Kirjoittaja Jaani »

Nosturi kirjoitti:Kyllä itse ainakin ymmärsin täysin mitä JPS oli mielessä. Nyt kun alkoi piikittelemään hallituksen jäsentä johon hallituksen jäsen lähti mukaan suljettiin suu, mutta vain JPS:ltä. Hyvä meininki!
Mun mielestä foorumille ei kaivata ainuttakaan trollia. Yllättävän hyvin ollaankin tähän asti selvitty ilman kiusottelevia kakaroita, jotka vievät keskustelua väärille urille vain "näppäryyttään".
jiiärrä
Viestit: 919
Liittynyt: To 20 Elo 2009, 21:41
Oikea nimi: Janne Räsänen
Seura: Talin Tallaajat

Re: Tupakoinnin kieltäminen

Viesti Kirjoittaja jiiärrä »

Noukka kirjoitti:Jiiärrä. Pitäisikö Ken Climokin sulkea pois merkittävistä kisoista ja antaa osallistumisoikeus vain hupipeleihin ?


Ehkä pitäisi ennakkoilmoittautumisissa järjestää mahdollisuus päästä savuttomiin pooleihin ?
Ei tarvitse sulkeea pois niin kauan kuin pelaa sääntöjen mukaan. Niiden sääntöjen, mitkä milloinkin ovat käytössä. Ja jätän täyden vapauden käyttää eri sääntöjä eritasoisissa kilpailuissa.

Seuraava ei ole kohdistettu Noukkaan, vaan useampaan kohtaamaani tupakoitsijaan, kun käyttäytyminismalli on hyvin tuttua aiemmin ajalta ennen fribailuakin.

Missä ovat ne ahdasmieliset ihmiset, jotka lisäävät adjektiiveja tupakoitsijoihin yhtä usein kuin tupakoitsijat ahdasmielisiin? Kröh :-) Olisko sananlasku osunut taas oikeaan, eli se koira ulahtaa, johon kalikka kalahtaa. Ettei olisi "ihmisoikeudet" savustaa välillä muita niin kipeitä, että sitä oikeutta on päästävä käyttämään kaikkialle ja varsinkin leikkaussaleihin :-) Polemisointia. Niin savustuksen kohteillahan ei tietysti ole ihmisoikeuksia ja niitä ahdaskeuhkoja, eikun ahdasmielitätejä pitääkin savustaa ihan kostona. Jo etukäteen ennen kuin ne alkavat mäkätyksen vai mitä? Gas chamber to 'em all hengessä vai? Hihi!

Eli vakavasti ottaen alkoholin kuluttajana ei mulle tulisi mielenkään lähteä keuhkoamaan niille, jotka vaativat alkoholikiellon ylläpitoa kisoissa. Mulla ei ole mitään hinkua mennä kisaan kännissä. Heitän ihan tarpeeksi huonosti muutenkin. YMMV
saleee
Viestit: 104
Liittynyt: La 21 Kesä 2008, 14:30
Oikea nimi: Sauli Soini
Seura: Nummelan Frisbeeseura
Paikkakunta: Espoo

Re: Tupakoinnin kieltäminen

Viesti Kirjoittaja saleee »

Nosturi kirjoitti:Kyllä itse ainakin ymmärsin täysin mitä JPS oli mielessä. Nyt kun alkoi piikittelemään hallituksen jäsentä johon hallituksen jäsen lähti mukaan suljettiin suu, mutta vain JPS:ltä. Hyvä meininki!
Jep. Turhan herkästi joutui JPS jäähylle. Ei tainnut olla ihan ensimmäinen kommentti tällä palstalla, joka ajautui hieman väärille urille :roll:

Ps. tämäkään kommentti ei liittynyt tupakointiin millään tavalla.
Avatar
PM
Viestit: 733
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 10:31
Oikea nimi: P.Määränen
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Tikkurila

Re: Tupakoinnin kieltäminen

Viesti Kirjoittaja PM »

saleee kirjoitti:
Nosturi kirjoitti:Kyllä itse ainakin ymmärsin täysin mitä JPS oli mielessä. Nyt kun alkoi piikittelemään hallituksen jäsentä johon hallituksen jäsen lähti mukaan suljettiin suu, mutta vain JPS:ltä. Hyvä meininki!
Jep. Turhan herkästi joutui JPS jäähylle. Ei tainnut olla ihan ensimmäinen kommentti tällä palstalla, joka ajautui hieman väärille urille :roll:

Ps. tämäkään kommentti ei liittynyt tupakointiin millään tavalla.
:lol: Juu juu hyllylle vaan :mrgreen:
Kaikki muu on turhaa paitsi putti!!


http://www.frisbeepoint.fi/kauppa/index.php
Avatar
Tee8mu
Viestit: 1842
Liittynyt: Su 18 Touko 2008, 12:25
Oikea nimi: Teemu Malmelin
Seura: Nokian frisbeeseura
Paikkakunta: Nokia

Re: Tupakoinnin kieltäminen

Viesti Kirjoittaja Tee8mu »

Nosturi kirjoitti:Kyllä itse ainakin ymmärsin täysin mitä JPS oli mielessä. Nyt kun alkoi piikittelemään hallituksen jäsentä johon hallituksen jäsen lähti mukaan suljettiin suu, mutta vain JPS:ltä. Hyvä meininki!
jos se nyt oli trolli niin mitä merkitystä on sellasen bannaamisella? Jos ei ollut, niin Eiköhän se ois voinut kääntää kelkan vielä jos ois halunnu tai jos ois ollut asiaa. Eipähän kääntänyt Ja painoi vaan kaasua.

Tuskinpa täällä kuka tahansa ns. Tunnettu naama lähtee noin vain banneille vaikka kuinka paukuttaisi naamaansa, vaikka ihan suoraan hallituksen jäsenelle, tai vaikka puheenjohtajalle. Tästä ei liene kysymys.
kalamies
Viestit: 15
Liittynyt: Pe 26 Maalis 2010, 19:07
Oikea nimi: Jouni

Re: Tupakoinnin kieltäminen

Viesti Kirjoittaja kalamies »

Vähän lisää löylyä pesään, eli mites sähkötupakat joista ulos puhalletaan vesihöyryä.
Ravintoloissa joissa olen käynyt, kyseisiä "savukkeita" on saanut polttaa ravintolatiloissa.
Vastaa Viestiin