Löydetyt kiekot

Keskustelua aiheista, jotka eivät sovi muiden otsikoiden alle

Valvoja: HALLITUS

Jori
Viestit: 186
Liittynyt: Pe 23 Maalis 2007, 18:26
Oikea nimi: Jori Hätinen

Re: Löydetyt kiekot

Viesti Kirjoittaja Jori »

kote kirjoitti: Seuraavilla nimimerkinnöillä löytyy lötä Zonelta:

Kives

Hakekaa omanne pois ennen kuin ne lahjotetaan hyväntekeväisyyteen...
:lol: :lol: :lol:

Jos tolla merkinnällä ei omistajaa löydy niin ei millään
MikkoS
Viestit: 297
Liittynyt: Ma 25 Loka 2010, 11:21
Oikea nimi: Mikko Setälä

Re: Löydetyt kiekot

Viesti Kirjoittaja MikkoS »

kote kirjoitti:Hakekaa omanne pois ennen kuin ne lahjotetaan hyväntekeväisyyteen...
Mitenkäs muut ootte yleensä toimineet laareihin kerääntyneiden noutamattomien kiekkojen kanssa? Jaettu aloitteleville junnupelaajille? Koululuokille? Kuulostaa ihan järkeviltä vaihtoehdoilta vs. loputtomiin säilyttäminen.
Huomaan heti putterin irrotessa kädestä, että "aha, tuonneko olinkin menossa" - roberd
ollipponen
Viestit: 95
Liittynyt: Pe 12 Tammi 2007, 21:31

Re: Löydetyt kiekot

Viesti Kirjoittaja ollipponen »

löytynyt [...] puhelinnumeroton "Kimmo Nousiaisen" likimintti championApe Meikusta ja liepeiltä.
olli.lipponen@tallaajat.org

Ja joo, kiitos Zone-listasta, koitetaan noutaa jahka Tampereelle osutaan.
Mutta koska en varmaksi muista mikä kiekko kyseessä, niin saa lahjoittaa poiskin.
Myös TT lahjoittaa vuosittain säkkikaupalla löytölötiä kouluille ja viimeksi Eestiinkin.
Hakekaa siis omanne pois, mielellään oven ollessa auki.
Viimeksi muokannut ollipponen, Ma 14 Marras 2011, 16:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
MikkoS
Viestit: 297
Liittynyt: Ma 25 Loka 2010, 11:21
Oikea nimi: Mikko Setälä

Re: Löydetyt kiekot

Viesti Kirjoittaja MikkoS »

ollipponen kirjoitti:Hakekaa siis omanne pois, mielellään oven ollessa auki.
*tirsk* :P
Huomaan heti putterin irrotessa kädestä, että "aha, tuonneko olinkin menossa" - roberd
Avatar
Heatseeker
Viestit: 33
Liittynyt: Ke 30 Elo 2006, 13:39
Oikea nimi: Toni Mäenpää
Seura: Disc Golf Club Provinssi
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Re: Löydetyt kiekot

Viesti Kirjoittaja Heatseeker »

Aku Franssilan valkoinen Maniac löytyi Kurikasta, Pitkämön frisbeegolfradalta. Laita vaikka yv:tä jos kaipailet kiekkoa itsellesi.
AkuF
Viestit: 48
Liittynyt: La 02 Loka 2010, 14:41
Oikea nimi: Aku Franssila

Re: Löydetyt kiekot

Viesti Kirjoittaja AkuF »

Heatseeker kirjoitti:Aku Franssilan valkoinen Maniac löytyi Kurikasta, Pitkämön frisbeegolfradalta. Laita vaikka yv:tä jos kaipailet kiekkoa itsellesi.
Hahahahah :D:D Oikeastikko? Joo siis eihän se hukkunu ku talissa :D


Olin just tulossa kiittämään tähän ketjuun kun joku kenen nimen unohdin kysyä oli löytäny oman kiekon puolenvuoden kateissaolon jälkeen ja saan huomata että toinen oma kiekko löytyykin sitten jostain aivan muualta kuin odotin. Saat pitää sen. Oli sillon kun hukkasin onneks kaksoiskappale siitä niin en ole tarvinnut. :)

Mutta tosiaan kiitos sille joka kirkkonummelta löys tunnearvolla olevan PD:n ja jopa jaksoi lähettää sen postissa tänne kun unohdin kiittää kunnolla puhelimessa.
Juhanuha
Viestit: 1730
Liittynyt: Ti 19 Heinä 2011, 8:05
Oikea nimi: Juha Kytö
Seura: Sipoon Discstroyers ry
Paikkakunta: Helsinki

Re: Löydetyt kiekot

Viesti Kirjoittaja Juhanuha »

AkuF kirjoitti:
Heatseeker kirjoitti:Aku Franssilan valkoinen Maniac löytyi Kurikasta, Pitkämön frisbeegolfradalta. Laita vaikka yv:tä jos kaipailet kiekkoa itsellesi.
Hahahahah :D:D Oikeastikko? Joo siis eihän se hukkunu ku talissa :D
No kyllähän ne rollerit yleensä pitkälle menee....
Avatar
Heatseeker
Viestit: 33
Liittynyt: Ke 30 Elo 2006, 13:39
Oikea nimi: Toni Mäenpää
Seura: Disc Golf Club Provinssi
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Re: Löydetyt kiekot

Viesti Kirjoittaja Heatseeker »

AkuF kirjoitti:
Heatseeker kirjoitti:Aku Franssilan valkoinen Maniac löytyi Kurikasta, Pitkämön frisbeegolfradalta. Laita vaikka yv:tä jos kaipailet kiekkoa itsellesi.
Hahahahah :D:D Oikeastikko? Joo siis eihän se hukkunu ku talissa :D


Olin just tulossa kiittämään tähän ketjuun kun joku kenen nimen unohdin kysyä oli löytäny oman kiekon puolenvuoden kateissaolon jälkeen ja saan huomata että toinen oma kiekko löytyykin sitten jostain aivan muualta kuin odotin. Saat pitää sen. Oli sillon kun hukkasin onneks kaksoiskappale siitä niin en ole tarvinnut. :)

Mutta tosiaan kiitos sille joka kirkkonummelta löys tunnearvolla olevan PD:n ja jopa jaksoi lähettää sen postissa tänne kun unohdin kiittää kunnolla puhelimessa.
En osaa sanoa miten tai koska se on sinne joutunu, kun en ole varmaan pariin vuoteen tuolla radalla käynyt, mutta tänään tosiaan löytyi. Kummallisia nuo kiekkojen matkat. Mutta laitan jollenkin aloittelijalle kiertoon, niin saa sitä hyvä putterin.
reimain
Viestit: 88
Liittynyt: To 17 Maalis 2011, 13:58
Oikea nimi: Reima Innala
Seura: Orimattila Disc Club
Paikkakunta: Orimattila

Re: Löydetyt kiekot

Viesti Kirjoittaja reimain »

Löytynyt viime kesänä mukkulasta spreiattu 10x KC pro eagle. Tänään putsailin maalia kiekosta ja maalin alta paljastui HOLE IN ONE KONEENPUISTO #6 ja päivämäärä 2006.
Chukie
Viestit: 30
Liittynyt: Pe 21 Loka 2011, 10:12
Oikea nimi: Jukka Teräs
Seura: Frisbeegolfseura 7k

Re: Löydetyt kiekot

Viesti Kirjoittaja Chukie »

Vähän OT, mutta aiheeseen liittyen: Miten jengi tapaa merkata omistajanvaihdokset kiekkoon myyntitilanteissa? Itse tapaan vain yliviivata edellisen omistajan nimen ja numeron siten, että ne ovat vielä luettavissa ja pistän omat tiedot viereen/alle/mihin tahansa pohjasta löytyvään tyhjään tilaan. Tietty nykyään saisi aiemmat tiedot pois tuolla asetonillakin. Täysin sutattuja kiekkoja kun tuntuu näkevän lähinnä niillä radoilla, joilla omat kadonneet kiekot ei ole about koskaan palautuneet.
VivianDargon
Viestit: 56
Liittynyt: To 22 Syys 2011, 14:06
Oikea nimi: Tomi Kleemola
Seura: Tomoottajat Disc Golf
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Löydetyt kiekot

Viesti Kirjoittaja VivianDargon »

Chukie kirjoitti:Vähän OT, mutta aiheeseen liittyen: Miten jengi tapaa merkata omistajanvaihdokset kiekkoon myyntitilanteissa? Itse tapaan vain yliviivata edellisen omistajan nimen ja numeron siten, että ne ovat vielä luettavissa ja pistän omat tiedot viereen/alle/mihin tahansa pohjasta löytyvään tyhjään tilaan. Tietty nykyään saisi aiemmat tiedot pois tuolla asetonillakin. Täysin sutattuja kiekkoja kun tuntuu näkevän lähinnä niillä radoilla, joilla omat kadonneet kiekot ei ole about koskaan palautuneet.
Itse teen myös juurikin noin. Jos on täysin sutattu kiekko herää vain epäilys, että onko ostettu vai löydetty.
#52487
Hans Wäkevä
Viestit: 75
Liittynyt: Ti 04 Loka 2011, 9:07
Oikea nimi: Mikko Laihonen
Seura: Frisbeegolfseura 7k
Paikkakunta: The one and only, Turku

Re: Löydetyt kiekot

Viesti Kirjoittaja Hans Wäkevä »

Chukie kirjoitti:Vähän OT, mutta aiheeseen liittyen: Miten jengi tapaa merkata omistajanvaihdokset kiekkoon myyntitilanteissa? Itse tapaan vain yliviivata edellisen omistajan nimen ja numeron siten, että ne ovat vielä luettavissa ja pistän omat tiedot viereen/alle/mihin tahansa pohjasta löytyvään tyhjään tilaan. Tietty nykyään saisi aiemmat tiedot pois tuolla asetonillakin. Täysin sutattuja kiekkoja kun tuntuu näkevän lähinnä niillä radoilla, joilla omat kadonneet kiekot ei ole about koskaan palautuneet.


Ei muuten lähde kovin hyvin pois edes asetonilla jos on tussi kerenny kunnolla imeytymään kiekkoon kiinni.. Oon koittanu asetonilla monesta kiekosta poistaa vanhoja merkintöjä ja ehkä yhdestä oon saanu kunnolla pois.
Avatar
PM
Viestit: 733
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 10:31
Oikea nimi: P.Määränen
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Tikkurila

Re: Löydetyt kiekot

Viesti Kirjoittaja PM »

Hans Wäkevä kirjoitti:
Chukie kirjoitti:Vähän OT, mutta aiheeseen liittyen: Miten jengi tapaa merkata omistajanvaihdokset kiekkoon myyntitilanteissa? Itse tapaan vain yliviivata edellisen omistajan nimen ja numeron siten, että ne ovat vielä luettavissa ja pistän omat tiedot viereen/alle/mihin tahansa pohjasta löytyvään tyhjään tilaan. Tietty nykyään saisi aiemmat tiedot pois tuolla asetonillakin. Täysin sutattuja kiekkoja kun tuntuu näkevän lähinnä niillä radoilla, joilla omat kadonneet kiekot ei ole about koskaan palautuneet.


Ei muuten lähde kovin hyvin pois edes asetonilla jos on tussi kerenny kunnolla imeytymään kiekkoon kiinni.. Oon koittanu asetonilla monesta kiekosta poistaa vanhoja merkintöjä ja ehkä yhdestä oon saanu kunnolla pois.
Ihan reilusti tussilla nimi yli,silleen että vanha nimi jää näkyviin. Ja eikun uutta nimee pohjaan!! Jos poistaa/tussaa umpeen niin saat sian maineen! :)
Kaikki muu on turhaa paitsi putti!!


http://www.frisbeepoint.fi/kauppa/index.php
Hans Wäkevä
Viestit: 75
Liittynyt: Ti 04 Loka 2011, 9:07
Oikea nimi: Mikko Laihonen
Seura: Frisbeegolfseura 7k
Paikkakunta: The one and only, Turku

Re: Löydetyt kiekot

Viesti Kirjoittaja Hans Wäkevä »

PM kirjoitti:
Hans Wäkevä kirjoitti:
Chukie kirjoitti:Vähän OT, mutta aiheeseen liittyen: Miten jengi tapaa merkata omistajanvaihdokset kiekkoon myyntitilanteissa? Itse tapaan vain yliviivata edellisen omistajan nimen ja numeron siten, että ne ovat vielä luettavissa ja pistän omat tiedot viereen/alle/mihin tahansa pohjasta löytyvään tyhjään tilaan. Tietty nykyään saisi aiemmat tiedot pois tuolla asetonillakin. Täysin sutattuja kiekkoja kun tuntuu näkevän lähinnä niillä radoilla, joilla omat kadonneet kiekot ei ole about koskaan palautuneet.


Ei muuten lähde kovin hyvin pois edes asetonilla jos on tussi kerenny kunnolla imeytymään kiekkoon kiinni.. Oon koittanu asetonilla monesta kiekosta poistaa vanhoja merkintöjä ja ehkä yhdestä oon saanu kunnolla pois.
Ihan reilusti tussilla nimi yli,silleen että vanha nimi jää näkyviin. Ja eikun uutta nimee pohjaan!! Jos poistaa/tussaa umpeen niin saat sian maineen! :)

Mua ainakin ärsyttää semmoset kiekot joissa on pohjassa monta nimeä yliviivattuna/sutattuna, ovat vaan niin ruman näköisiä siinä vaihees ku pohja on täynnä tussia. Jos joku tietää jonkun hyvän konstin mil niitä sais pois ni otetaan vastaan.

@PM ,jos tussauksen poistamisesta saa sian maineen ni mistä tiiät et jostain kiekosta on tussit poistettu :lol:
reimain
Viestit: 88
Liittynyt: To 17 Maalis 2011, 13:58
Oikea nimi: Reima Innala
Seura: Orimattila Disc Club
Paikkakunta: Orimattila

Re: Löydetyt kiekot

Viesti Kirjoittaja reimain »

Mä yliviivaan siististi vanhan nimen että on vielä luettavissa.
Tussia kannattaa koittaa poistaa myös ksyleenillä kun se on useiden tussien liuotin..
Vastaa Viestiin