Käyttäytymisestä

Keskustelua frisbeegolfista

Valvoja: HALLITUS

poimis
Viestit: 2284
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 11:14
Oikea nimi: Sami Poimala
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja poimis »

Mukavaa että aiheesta syntyi keskustelua, vaikka ehkä hieman vinoon mentiinkin. Olen tässä viime kuukausina saanut todistaa monta kertaa hyvin läheltä aivan järjetöntä käyttäytymistä niin nuorten, vanhojen, kokeneiden kuin aloittelijoidenkin toimesta. Katsotaan mitä siellä edessä on ennenkuin heitetään! En todellakaan halua lukea lehdestä, kuinka "muovin palasia viskovat terroristit ovat vallanneet kaupungin".

Ja mitä tuohon kilpailuosioon tulee, ilman muuta selvän putin voi poimia pois, ELLEI SILLÄ häiritse vuorossa olevaa pelaajaa. Se on todella rasittavaa, että olet keskittymässä omaan 30 metriseen lähestymiseen tai 10 metriseen puttiin tai mihin ikinä, ja joku / jotkut menevät sinne korin ympärille sähläämään omiaan. Joutuu keskittymään uudestaan. Ja sehän se sitten vasta kestääkin.
Antero
Viestit: 110
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 9:28
Oikea nimi: Antero Erhiö
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Stadi

Re: Käyttäytymisestä

Viesti Kirjoittaja Antero »

poimis kirjoitti: * Radalla huutaminen (muuten kuin varoittaakseen toisia kiekosta) on kiellettyä.
Täytyy varmaan opetella tuulettamaan kuiskaamalla. :wink: :lol:

Muutenkin edustan sitä käyttäytymismallia, joka on eniten suurennuslasin alla...

Mitä on muuten huutaminen?
Miten se määritellään?

Tämä ei ole mitään minun hattuiluani (tällä kertaa), sillä kovaäänisenä henkilönä törmään tuohon usein. Esim. nauruni tulkitaan usein huutamiseksi.
Nosturi
Viestit: 390
Liittynyt: Ma 18 Huhti 2005, 9:38
Oikea nimi: Timo Kuusela
Paikkakunta: Koikkari

Viesti Kirjoittaja Nosturi »

poimis kirjoitti: En todellakaan halua lukea lehdestä, kuinka "muovin palasia viskovat terroristit ovat vallanneet kaupungin".
Itse ainakin odotan innolla sitä päivää ku tommosta lukee lehdessä (ts. ei ikinä)
Jani
Viestit: 1143
Liittynyt: To 03 Marras 2005, 22:18

Viesti Kirjoittaja Jani »

Suunnilleen noin kirjoitettiin Luoteis-Uusimaan yleisönosastolla.
Nosturi
Viestit: 390
Liittynyt: Ma 18 Huhti 2005, 9:38
Oikea nimi: Timo Kuusela
Paikkakunta: Koikkari

Viesti Kirjoittaja Nosturi »

Ei muuta kun suoraa lainausta kehiin.
Jani
Viestit: 1143
Liittynyt: To 03 Marras 2005, 22:18

Viesti Kirjoittaja Jani »

En minä ainakaan sellaista valituskirjoitusta ottanut talteen, joten ei pysty nyt.
Vastaa Viestiin