Kuulaakso???

Keskustelua frisbeegolfista

Valvoja: HALLITUS

Nosturi
Viestit: 390
Liittynyt: Ma 18 Huhti 2005, 9:38
Oikea nimi: Timo Kuusela
Paikkakunta: Koikkari

Re: Kuulaakso???

Viesti Kirjoittaja Nosturi »

Se ei roskaamiseen auta, että täällä foorumilla kerrot kuinka et itse roskaa. Suurin osa kuulaaksossakin kävijöistä ei seuraa/välitä mitä foorumilla puhutaan.

Eli jos sieltä ei joku roskia käy keräämässä ja tyhjentämässä säkkejä roska määrät vain lisääntyy.
jaolsten
Viestit: 58
Liittynyt: Ti 15 Kesä 2010, 10:49
Oikea nimi: Jarkko Stenfors
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Kuulaakso???

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

val kirjoitti:
jaolsten kirjoitti:Viimeistään ensi viikolla voitaisiin pienellä porukalla (3-5) kiertää kuulaakso ja viedä tyhjät säkit täysien tilalle.
Mä yritin juuri perustella siihen suuntaan, että näin ei kannattaisi tehdä. Onko mahdoton ajatus, että radalle ei jätettäisi mitään jätesäkkejä? Aika paljon niihin on kieltämättä roskaa laitettu, eli kyllähän niitä on käytetty. Itse en ole niitä käyttänyt, enkä aio käyttää, ja tuntuisi hieman turhauttavalta osallistua sellaisen "palvelun tuottamiseen", jota ei omalla kohdalla koe tarpeelliseksi.

Onhan se mahdollista, että olen ideani kanssa täysin hakoteillä, ja että Kuulaaksi hukkuisi roskiin, jos siellä ei noita jätesäkkejä olisi. Olen kuitenkin sitä mieltä, että koska en itse roskaa, niin mulla on oikeus odottaa samaa myös muilta. Mikä siinä jäljistään huolehtimisessa on niin h******n vaikeeta.
No itse ainakin heitän tupakantumpitkin noihin säkkeihin. Eikös se juuri ole jäljistään huolehtimista? Ja mun mielestä nuo säkit on todella hyvä juttu, ja siksi ilmoittauduinkin vapaaehtoiseksi tässä siivousoperaatiossa.

Teenkö siis väärin jos vien uudet tyhjät jätesäkit tuonne?

terv. kysymysmerkin muotoinen lötäilijä :roll:
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
val
Viestit: 22
Liittynyt: La 14 Heinä 2007, 23:21
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuulaakso???

Viesti Kirjoittaja val »

jaolsten kirjoitti:Teenkö siis väärin jos vien uudet tyhjät jätesäkit tuonne?
Toivottavasti joku ratojen ylläpidosta oikeasti ymmärtävä antaa sulle vastauksen (ja kyllähän Nosturi tuohon kysymykseen jo tavallaan vastasikin).
Viimeksi muokannut val, Pe 27 Touko 2011, 15:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
val
Viestit: 22
Liittynyt: La 14 Heinä 2007, 23:21
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuulaakso???

Viesti Kirjoittaja val »

Nosturi kirjoitti:Se ei roskaamiseen auta, että täällä foorumilla kerrot kuinka et itse roskaa. Suurin osa kuulaaksossakin kävijöistä ei seuraa/välitä mitä foorumilla puhutaan.

Eli jos sieltä ei joku roskia käy keräämässä ja tyhjentämässä säkkejä roska määrät vain lisääntyy.
En ole väittänytkään, että mun kirjoitteluni täällä foorumilla vaikuttaisi kenenkään käytökseen millään tavalla. Se kuitenkin auttaa roskaamiseen, etten tee sitä itse.
vesawho
Viestit: 14
Liittynyt: Ke 04 Touko 2011, 11:22
Oikea nimi: Vesa H

Re: Kuulaakso???

Viesti Kirjoittaja vesawho »

Mitäs mieltä porukka on joidenkin väylien risukkoisuudesta? Olisikohan se kuinka luvanvaraista hommaa vähän siistiä joitakin väyliä?
japina
Viestit: 21
Liittynyt: Ke 03 Kesä 2009, 21:21
Oikea nimi: Jarmo Rantanen
Paikkakunta: Kangasala

Re: Kuulaakso???

Viesti Kirjoittaja japina »

Viikkokilpailut starttaa Kuulaaksossa 29.6 klo 18.00. Pelataan yksi kierros. 2 euroa osallistumismaksu. 1/3 voittajalle, 1/3 tasoituskilpailun voittajalle + palkintokiekko, 1/3 holaripottiin. Tule paikalle ja haasta muut, Pirkanmaan haastavimmalla radalla!
http://www.frisbeeservice.fi Todella hyvä frisbeekauppa.
Mako
Viestit: 3
Liittynyt: To 29 Syys 2011, 19:19
Oikea nimi: Marko Karvinen

Re: Kuulaakso???

Viesti Kirjoittaja Mako »

Onko noista ns virallista väylien pituuksista mitään tietoa että onko niihin luottamista?
Jussi321
Viestit: 3
Liittynyt: To 29 Joulu 2011, 15:49
Oikea nimi: Jussi Sutti

Re: Kuulaakso???

Viesti Kirjoittaja Jussi321 »

Loppusyksystä ihmettelin, että onko jotain uusia väyliä tulossa ensi kevääksi? koska löysin pari ylimääräistä koria.
Eli toinen oli väylän 11 jätemaakasan takana ja toinen väylän 15 korilta vasemmalle. Onko nämä jotain uusia tulossa olevia väyliä siis?
Tapanote
Toiminnanjohtaja
Viestit: 9130
Liittynyt: To 10 Syys 2009, 8:44
Oikea nimi: Tapani Aulu
Seura: Tomoottajat Disc Golf
Paikkakunta: Turku

Re: Kuulaakso???

Viesti Kirjoittaja Tapanote »

Jussi321 kirjoitti:Loppusyksystä ihmettelin, että onko jotain uusia väyliä tulossa ensi kevääksi? koska löysin pari ylimääräistä koria.
Eli toinen oli väylän 11 jätemaakasan takana ja toinen väylän 15 korilta vasemmalle. Onko nämä jotain uusia tulossa olevia väyliä siis?
Viidentoista korilta oikealle on "tehty" uusi väylä ja siitä eteenpäin se toinen. Näitä käytettiin ainakin yhdessä kisassa syksyllä, mutta mitään sen virallisempaa niistä ei ole ainakaan vielä tullut. Heittoalustoja ei kummassakaan ole.
Vastaa Viestiin