Kyllä mää oon onneton!

Keskustelua aiheista, jotka eivät sovi muiden otsikoiden alle

Valvoja: HALLITUS

hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Kyllä mää oon onneton!

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Kirjoitin tossa pitkähkön tarinan liittyen Tali openiin,Hillsidegolfiin, ja SN classiciin. Ja kun se lähetin, niin se katos jonnekin. Mulle on ennenkin käynyt niin. Kun tää kirjoittaminen niin henkisesti kuin fyysisestikin on aika työlästä, niin sapettaa kun ne vähäisetkin raapustukset katoaa.
Mitä mä teen väärin? Kertokaa nörtit!
Enpä taida enää paljoo kirjootella voorumeihin.

-väykkä-
poimis
Viestit: 2284
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 11:14
Oikea nimi: Sami Poimala
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja poimis »

Paha sanoa näkemättä mitä teet väärin, mutta minä ainakin kirjotan yleensä siten, että kirjoitan viestin omalla koneella Notepadiin tai johonkin vastaavaan, ja sen jälkeen copy-pastean (Ctrl+C, Ctrl+V) sen foorumille. Jos lähetys ei onnistuu, voi vaan copy-pasteta uudelleen.
Tai voin myös kirjottaa suoraan foorumille, mutta kopioin viestin talteen ennen lähetystä (Ctrl+A, Ctrl+C).

Sama toimii kaikilla foorumeilla, sähköposteissa jne.
Noukka
Viestit: 1066
Liittynyt: Su 01 Loka 2006, 20:35

Viesti Kirjoittaja Noukka »

Juu älä vaan lopeta kirjoittelua näihin foorumeihin. Ittelläkin on hävinnyt noita kirjoituksia bittiavaruuteen ja jälkeen päin olen ollut tyytyväinen siihen että hävisivät. Ehkä näistä koneista on tullut niin fiksuja, että ne itse päättää mitä kannattaa lähettää eteenpäin ja mitä ei. Poimiksen ohjeet ovat varmasti hyviä, vaikka en itse tajunnut niistä hölkäsen pöläystä. Täytyypä tutkia asiaa. 8)
Avatar
freak_magnet
Viestit: 63
Liittynyt: Ma 14 Marras 2005, 18:54
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja freak_magnet »

hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Kiitokset vastauksista/ohjeista.
On ehkä parempi ettei mun viestit perille menekkään, kun mä satun kirjoittamaan ilman sen tarkempaa miettimistä, hetken mielijohteesta.
Mua harmittaa vaan se että kun mä kirjoitan niin armottoman hitaasti, ja kun pitkän jutun tekstaaminen kestää tolkuttoman kauan, mutta sen kadottaminen vain yhden painalluksen, se sitten riepoo!
Poimiksen ohje oli simppeli, mutta Noukan tapaan en ymmärtänyt siitä mitään. Peterin linkin takaa löytyi ohjeet Poimiksen vinkkiin, mutta siinäkin tuntui olevan tekstiä enemmän kuin Raamatussa. Jaksaako tuota lukea, ja vielä kokeilla ohjeiden toimivuutta?
Vai aletaanko Noukka opiskelemaan?

Kiitoset vielä kerran arvon herrat, ja hyviä kirjoituksia foorumiin, ja hyviä heittoja radoille!

-väykkä-
hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Koitin lukea Peterin linkkiä, ja aika alussa oli jo pari kaiken tyrmäävää lausetta.
- jonka käytössä apuna on käyttäjän oma muisti
- vaan käyttäjän on itse muistettava

unohda koko juttu sano seniori, ja parempi unohtaa heti, muuten ei muista unohtaa, tai ei ainakaan muista mitä piti unohtaa.
ELÄKÖÖN BITTIAVARUUS!

-väykkä-
Noukka
Viestit: 1066
Liittynyt: Su 01 Loka 2006, 20:35

Viesti Kirjoittaja Noukka »

No nythän mä keksin pommin varman ratkaisun tähän pulmaan! Miksi mennä merta edemmäs kalaan kun kalat ovat tunnetusti järvessä astetta pienempiä? Minähän rupean ensin käsin kirjoittamaan tavalliselle ruutupaperille tarinan, josta kopioin sen sitten lähetettäväksi foorumille. Ja jos bittiavaruus syö arvokkaan stoorin niin ei kun vaan varmuuskopio pöytälaatikosta esiin ja uutta putkeen! Eikä tarvitse pelätä koneen paukahtamista kun varmuuskopiot on käden ulottuvilla siististi arkistoituina! Aikaahan tämä systeemi vie hiukan enemmän, mutta eihän tässä jäniksen selässä olla eikä Roomaakaan päivässä rakennettu. Kiire ja hosuminen on yksi nykyajan suurimmista vitsauksista. Copyt ja muut pastet voi lakkauttaa turhina epäluotettavina välineinä. Vanha konsti parempi kuin pussillinen uusia! :idea:
hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Lapsena oli karuselli, vanhempana myös karu selli.
Loistavaa Noukka!

-väykkä-
Noukka
Viestit: 1066
Liittynyt: Su 01 Loka 2006, 20:35

Viesti Kirjoittaja Noukka »

Kiitos kehuista. Kerroit. että Lois tavaa. Yksi asia jäi kuitenkin vaivaamaan. Teräsmiehen tyttöystävä on Lois Lane. Jos Lois oppii tavaamaan niin miten ihmeessä se liittyy yleensäkin tähän keskusteluun tai frisbeegolfiin? Oletkohan Väykkä selvinpäin ? Minä en ole.
Vastaa Viestiin